ایران رهیاب Blog Archives

دوربین هوشمند، بهترین راه مراقبت از خانه

دوربین هوشمند

دوربین هوشمند، بهترین راه مراقبت از خانه 

در سال های اخیر به دلایل مختلفی همچون ناامنی، آمار سرقت منازل افزایش یافته است. نصب دزدگیر، استفاده از حفاظ ها و رعایت نکات امنیتی از جمله راه های جلوگیری از سرقت منازل است. اما معمولا در بین راه های حفاظت از منازل یک وسیله مهم و کاربردی فراموش می شود. استفاده از دوربین های مخفی در منازل یا همان دوربین هوشمند می تواند به تامین امنیت بهتر منزل کمک کند. در این مقاله و با معرفی دوربین هوشمند همراه ایران رهیاب باشید. در انتهای مقاله یک پیشنهاد شگفت انگیز برای شما داریم.

دوربین هوشمند چیست؟ همیشه در خانه خود باشید

دوربین هوشمند از نسل دوربین های مداربسته به شمار می روند. به کمک دوربین هوشمند، مالک منزل می تواند به صورت تمام وقت خانه یا محل کار خود را تحت نظر داشته باشد. سابقه دوربین هوشمند به اواسط دهه 80 میلادی باز می گردد. البته در آن زمان دوربین هوشمند یک فناوری مدرن و گران قیمت به شمار می رفت. اما با گذشت زمان این فناوری به طور گسترده مورد استفاده مردم قرار گرفت.

آشنایی با دوربین هوشمند

دوربین هوشمند چگونه کار می کند؟

دوربین مدار بسته یا دوربین هوشمند را می توان در هر نقطه ای از منزل نصب کرد. با راه اندازی دستگاه و همچنین به کمک اپلیکیشن مخصوص طراحی شده، تصاویر محل مورد نظر را تماشا کنید. در حقیقت دوربین هوشمند را می توان یکی از شگفت‌انگیزترین اختراعات و فناوری های امنیتی به شمار آورد. عملکرد دقیق دوربین های هوشمند را می توان با بهترین جی پی اس ها مانند ردیاب آهنربایی نظامی مقایسه کرد.

چه مدل دوربین های هوشمندی در بازار ایران وجود دارد؟

دوربین های مخفی کوچک، متوسط و پیشرفته با برندهای مختلف در بازار ایران قابل دسترسی است. برخی از این دوربین ها برای محل کار، کارخانه یا انبارها مناسب است. برخی دیگر چند منظوره هستند و از آن ها می توان هم در خانه و هم در منزل استفاده کرد. در بین محصولات موجود در بازار ایران دوربین هوشمند منزل IR300 یکی از بهترین مدل هاست.

دوربین هوشمند منازل IR300چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟

دوربین هوشمند IR300 یکی از بهترین محصولات تامین امنیت منازل و محل کار شماست. با استفاده از این دوربین هوشمند بدون استفاده از IP های خاص و یا تنظیمات پیچیده، می توانید با استفاده نرم افزار اختصاصی قابل نصب برروی گوشی هوشمند و یا رایانه تصاویر زنده محل را مشاهده نمایید.

دوربین هوشمند منازل IR300 دارای نرم افزار اختصاصی قابل نصب برروی انواع گوشی های هوشمند و رایانه هاست که با استفاده از آن امکانات خاصی در اختیار کاربر قرار می گیرد. از جمله این امکانات می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان پخش تصویر زنده با کیفیت 5 مگاپیکسل
  • قابلیت مکالمه دوطرفه با افراد
  • قابلیت شنود
  • امکان ضبط ویدئو و تصویر
  • دارای ویژگی دید در شب

دوربین هوشمند آی آر 300 دارای سنسور حرکتی بسیار دقیق نیز هست. زمانی که دوربین حرکت کوچکی را در محل تشخیص دهد عملکرد خود را آغاز کرده و تمام لحظات را ثبت و ضبط می کند. همچنین به صورت همزمان پیامک هشدار و تصویر فرد برای مالک ارسال می گردد. از طرف دیگر پشتیبانی از قابلیت شنود نیز در این ردیاب بسیار کاربردی و ارزشمند است. دوربین هوشمند مانند ردیاب شنوددار می تواند صدای محیط را ضبط کنند. به این ترتیب در صورت سرقت علاوه بر تصویر می توان به مکالمات و صدای سارقان نیز دسترسی داشت. همه این امکانات نشان می دهد که دوربین آی آر 300 یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین دوربین ها برای تامین امنیت منازل است.

دوربین وای فای هوشمند  IR300، دسترسی همیشگی به خانه و محل کار

این دوربین دارای قابلیت نصب حافظه خارجی است و فیلم های ثبت شده تا دو هفته گذشته را برای بازدید در اختیار شما می گذارد و می توانید فایل ها در گوشی و یا رایانه خود مشاهده نمائید. دوربین دارای قابلیت راه اندازی سریع و یا Real-time است و در کمتر از 5 دقیقا قابل راه اندازی و استفاده است. از دیگر ویژگی های دوربین هوشمند منازل IR300 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای نرم افزار گوشی های اندروید، اپل و کامپیوتر
  • دید در شب با کیفیت 5 مگاپیکسل واقعی (FULL HD)
  • تشخیص حرکت و ارسال هشدار به موبایل مالک
  • ضبط تصاویر تا 2 هفته با رم 32 گیگابایتی

دوربین وای فای هوشمند IR300 برای چه کسانی مناسب است؟

دوربین مخفی وای فای هوشمند آی آر 1300 برای تمامی کسانی که به دنبال تامین امنیت خانه و محل کار هستند، کاربردی و مناسب است. افراد می توانند از این دوربین در خانه، محل کار و حتی انبارها استفاده کنند. در حقیقت دوربین آی آر 300 یک دوربین مخفی چندکاره به حساب می آید.

خرید دوربین مخفی و هوشمند IR300 از ایران رهیاب

در این مقاله به بررسی ویژگی های دوربین آی آر 300 پرداختیم. دوربین هوشمند IR300 با بهره گیری از فناوری روز دنیا، استفاده از سنسورهای حساس و کاربردهای متنوع یکی از بهترین انتخاب ها برای تامین امنیت است. ما در مجموعه ایران رهیاب در کنار امکان تهیه و خرید ردیاب، امکان تهیه دوربین هوشمند IR300 را برای علاقه مندان فراهم کرده ایم. قیمت این دوربین نیز برابر با 840.000 هزارتومان است. پیشنهاد می کنیم برای تهیه این دوربین و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر محصولات ایران رهیاب با شماره تلفن 22410328-021 تماس حاصل کنید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
دوربین هوشمند، بهترین راه مراقبت از خانه
4.6 از 22 رای

دوربین هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟

دوربین هوشمند IR300 یکی از بهترین وسایل برای تامین امنیت منزل و محل کار است. به کمک این دوربین می توان به صورت 24 ساعته و با بهترین کیفیت ممکن منزل و محل کار را تحت نظر داشت. با این دوربین می توان تصاویر را به صورت زنده و با کیفیت Full HD مشاهده کرد. 

دوربین هوشمند IR300 برای چه مکان هایی مناسب است؟

از دوربین پیشرفته IR300  می توان برای مراقبت از  ویلا ، منزل ، آپارتمان ، ورودی ساختمان ، دفترکار ، اتاق کودک و تمامی مکان هایی که به دوربین نیاز دارند، استفاده کرد. 

قیمت دوربین هوشمند IR300 چقدر است؟

ایران رهیاب در کنار عرضه انواع جی پی اس و ردیاب خودرو، امکان تهیه دوربین IR300 را فراهم کرده است. قیمت این محصول 840.000 هزار تومان است. 

۴ دیدگاه برای “دوربین هوشمند، بهترین راه مراقبت از خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 8

  1. Avatar
    رضا امیرپور

    سلام
    من نمیدونم ردیاب بخرم برای ماشینم یا دوربین نصب کنم تو پارکینگ به نظرتون کدومش بهتره؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام به شما دوست عزیز
      هر دوی این وسایل به بالا بردن امنیت خودروی شما کمک می‌کنند و عملکرد متفاوتی هم با یکدیگر دارند.
      در صورت خرید ردیاب در هر جا و هر زمانی می‌توانید از وضعیت خودروی خود باخبر شوید اما دوربین فقط محدوده کوچک اطراف خود را رصد می‌کند و در صورت به سرقت رفتن خودرو جای آن را به شما نشان نخواهد داد.
      در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات دارید می‌توانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید.

  2. Avatar
    امیر وحدتی

    سلام ردیاب ماهواره ای چی هست؟ چه ویژگی‌هایی داره؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      ردیاب ماهواره ای خودرو به دلیل ارتباط ماهواره ای که دارد در تمام نقاط زمین قابل ردیابی است و به راحتی می‌تواند محل خود را به شما نشان دهد.
      همچنین برای سایر ردیاب‌ها می‌توانید محدوده تردد تعیین کنید تا در صورت خروج از محدوده به شما هشدار داده شود.
      برای بررسی این محصولات می‌توانید از طریق کلیک بر روی لینک اقدام کنید یا با شماره تلفن 22410328-021 و همکاران ما در تیم فروش تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.”

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328