ایران رهیاب Blog Archives

مزایای استفاده از ردیاب خودرو که بهتر است بدانید

مزایای استفاده از ردیاب خودرو

مزایای استفاده از ردیاب خودرو که بهتر است بدانید

امروزه و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و امکانات، هر روز شاهد فروش محصولاتی هستیم که جهت تامین امنیت خودرو ساخته شده اند. یکی از کاربردی ترین و بهترین محصولاتی که برای تامین امنیت خودروها طرفداران زیادی پیدا کرده ردیاب خودرو نام دارد. اما این وسیله چه ویژگی هایی دارد که استفاده از آن به مالکان خودرو پیشنهاد می شود؟ در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد مزایای استفاده از ردیاب خودرو بیشتر صحبت کنیم.

تفاوت ردیاب خودرو با دزدگیر چیست؟

پیش از اینکه بخواهیم در مورد مزایا استفاده از ردیاب خودرو صحبت کنیم، خالی از لطف نیست اگر چند کلامی در مورد تفاوت ردیاب و جی پی اس خودرو صحبت کنیم. با اینکه بسیاری افراد ردیاب و دزدگیر را در یک سطح می دانند، اما تفاوت های بسیاری بین این دو وجود دارد.

دزدگیر و ردیاب خودرو

دزدگیر ها تنها وظیفه شان ایجاد آلودگی صدا و جلب توجه برای فراری دادن سارقین است و بیشتر ابزاری برای پیشگیری است. اگر خودروی سما به سرقت برود دیگر امکان پیدا کردن آن به سادگی برای شما فراهم نیست. در صورتی که با استفاده از ردیاب خودرو علاوه بر اینکه هشدار های لازدم در حین سرقت برای مالک ارسال می شود، در صورت به سرقت رفتن خودرو امکان پیدا کردن آن به سادگی برای شما وجود دارد.

با نصب دستگاه های مسیریاب خودرو می توانید از امنیت دارای خود از راه دور و حتی پس از وقوع سرقت نیز اطلاع پیدا کنید. در ادامه با بررسی مزایای ردیاب خودرو همراه ما باشید.

تامین امنیت، مهم ترین ویژگی ردیاب خودرو

مسئله نیاز به حفظ امنیت، چالشی که بشر از ابتدا با آن درگیر بوده است. به همین منظور همیشه در تلاش است تا با خلاقیت دست به تولید محصولاتی بزند که در نهایت موجب امنیت و آسایش خاطر شود. ردیاب خودرو یکی از بهترین محصولاتی است که با هدف حفظ امنیت طراحی شده و با تولید و فروش آن توانسته پاسخ درستی به سوال چگونه امنیت خودرو با بالا ببریم؟ بدهد و دغدغه امنیت را برای بسیاری از افراد رفع کند. 

خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت

مهم ترین و بارزترین ویژگی یک ردیاب تامین امنیت است. به صورتی که مالکان خودرو می توانند با نصب و راه اندازی آن خودرو خود را بدون هیچ نگرانی در هر مکانی که دوست داشته باشند پارک کنند.

کنترل از راه دور، بهترین ویژگی یک ردیاب خودرو

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که بارها درب های اتومبیل خود را چک می کنید اما باز هم نگران باز ماندن درها و یا امن نبودن جای پارک ماشین خود هستید؟ از دیگر ویژگی های ردیاب برای مالکان اتومبیل می توان به این نکته اشاره کرد که با نصب و راه اندازی هر نوع از آن ها می توانند از راه دور و توسط پنلی که در دسترس دارند، اتومبیل خود را چک کنند. این ویژگی کاربردی در طول 24 ساعته شبانه روز همراه مالک است تا خیالی آسوده را برای آن ها به ارمفان بیاورد.

ابعاد کوچک و مخفی بودن دستگاه ردیاب، مزیتی ویژه

وزن سبک و ابعاد کوچک مسیریاب خودرو ویژه ترین مزیتی است که موجب شده طرفداران زیادی داشته باشد. ردیاب خودرو به صورتی طراحی می شود تا پس از نصب به خوبی مخفی باشد و کسی به جز مالک از وجود آن اطلاعی نداشته باشد.

ردیاب خودرو با توجه به نوع طراحی و کاربردی که دارد در بخش های مختلفی نصب می شود. برای مثال برخی ردیاب ها آهنربایی هستند و امکان نصب در تمام بدنه فلزی خودرو را دارند. برخی دیگر نیز غیر مغناطیسی هستند و باید حتما به منبع برق خودرو متصل شوند. به همین دلیل آزادی عمل کمتری در اختیار شما می گذارند. 

خرید ردیاب بدون سیم کشی

کاربردی ترین ویژگی ردیاب، شنود و دکمه کمک اضطراری s.o.s

سیستم شنود با کیفیت صدای بالا، یک ویژگی مهم و کاربردی در دستگاه ردیاب خودرو است. با استفاده و فعال سازی شنود مالک خودرو می تواند در صورت سرقت از مکالمه سارقین اطلاع پیدا کند و فایل صوتی را به پلیس ارائه دهد. همچنین در صورت نیاز به کمک اضطراری و یا شرایط حاد می توانید از دکمه s.o.s استفاده کرده و درخواست کمک کنید.

وجود سیستم شنود و درخواست کمک اضطراری را می توانیم به عنوان دو مورد از بهترین ویژگی های یک ردیاب خوب خودرو معرفی کنیم.

خاموش کردن خودرو از راه دور به کمک ردیاب

تمام ردیاب هایی که در دسته ردیاب مخفی ارزان قرار می گیرند دارای امکانات کمتر و محدودتری هستند. اما در ردیاب های پیشرفته امکاناتی از قبیل خاموش کردن خودرو از راه دور وجود دارد. به کمک این ویژگی در صورت بروز حادثه و یا سرقت می توانید با ارسال پیامک به ردیاب خودرو را خاموش کرده و سارقین را دستگیر کنید.

امکان خاموش کردن خودرو با استفاده از قطعه ای که برروی رله برق نصب می شود برای شما فراهم می گردد.

استفاده از ردیاب خودرو برای ماشین های گران قیمت

نگهداری از اتومبیل های گران قیمت مسئله ای است که همیشه مالکان خودرو را نگران می کند. بیشتر افرادی که خودروی گران قیمتی دارند، سعی می کنند تا با نصب دزدگیر و یا قفل های متعدد خیال خود را بابت حفظ و امنیت ماشین خود راحت کنند.

بهترین ردیاب خودرو

در حالی که برای خودروهای گران قیمت می توان از ردیاب خودرو استفاده کرد و برای همیشه خیال خود را از امنیت خودرو آسوده کنید. خودروهای گران قیمت و اسپرت معمولا بیشتر مورد توجه سارقین قرار گرفته و استفاده از ردیاب خودرو در کنار دیگر محصولات امنیتی می تواند بهترین انتخاب ممکن برای شما باشد. 

استفاده از ردیاب برای چه کسانی پیشنهاد می شود

استفاده از ردیاب برای افرادی که اتومبیل خود را در مکان های ناامن پارک می کنند به شدت پیشنهاد می شود. جدای از این مسئله مالک خودرو با نصب و به کارگیری از این محصول می تواند برای همیشه خیال خودش را نسبت به امنیت ماشین خود راحت کند و با در دسترس داشتن پنل کاربری همیشه آن را را چک کند.

خرید بهترین ردیاب خودرو

در پایان توصیه می کنیم در صورت تمایل به خرید ردیاب خودرو  پیشنهاد می کنیم که خریدتان را از مجموعه های معتبر انجام دهید تا بعدا با مشکلات احتمالی نظیر ردیابی خودرو، دسترسی به پنل و یا مشکلات سرور ردیاب مواجه نشوید. همچنین حتما به گارانتی و خدمات پس از فروش نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید ردیاب خودرو را مطالعه و اطلاعات بیشتری در ارتباط با ردیاب خودرو به دست بیاورید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
مزایای استفاده از ردیاب خودرو که بهتر است بدانید
4.1 از 12 رای

پوشش دهی ردیاب در تمام نقاط ایران است؟

ردیاب خودرو های ارائه شده با اپراتورهای داخلی سازگاری دارند و در تمام کشور فرایند ردیابی را انجام می دهند. همچنین با داشتن سیستم lbs امکان ردیابی در نقاط کور نیز فراهم است.

 

چگونه با ردیاب خودرو از راه دور خاموش می شود؟

فقط برخی مدل های خاص از ردیاب قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور را دارند. با نصب چنین ردیاب هایی برروی خودرو تنها با ارسال یک پیامک می توانید خودرو را از راه دور خاموش کنید.

ردیاب ها قابل تشخیص و پیدا کردن هستند؟

ردیاب ها در نمونه های مختلف به گونه ای تولید می شود که به غیر از مالک خودرو، فرد دیگری توانایی پیدا کردن آنها را نداشته باشد. مخفی بودن مهمترین ویژگی ردیاب خودرو است.

۵ دیدگاه برای “مزایای استفاده از ردیاب خودرو که بهتر است بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 4 =

  1. Avatar
    مهسا خاتمی

    ولی به نظرم بهترین کاربرد ردیاب همینه که میتونی هم ردیابی کنی و هم با استفاده ازش شنود هم داشته باشی
    خسته نباشید

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام مهسا
      بله، وجود قابلیت شنود برروی ردیاب ویژگی بسیار مهم و کاربردی است.خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده

  2. Avatar

    سلام وقت بخیر، من چند وقتیه که میخوام ردیاب خودرو بگیرم برای ماشینم چون جایی که پارکش میکنم هرروز خیلی ریسک دزدیدنش بالاست. ردیاب های شما رو دیدم ولی هنوز نمیدونم چه مدلی برای ماشین من مناسبه. من ماشینم بسترن بی۳۰ هست. اگه میشه راهنمایی کنین که کدوم مدلتون با ماشین من سازگارتره و امکانات بهتری داره؟
    در مورد نحوه نصب ردیاب هم اگر میشه توضیح مختصری بدین.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام آقای بهنام عزیز
      بدون شک تهیه ردیاب بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و خیال شما را از بابت محافظت از خودرو راحت خواهد کرد. شما می توانید از انواع ردیاب ها برای بسترن B50 استفاده کنید ولی ردیاب های بدون سیم انتخاب بهتری خواهد بود. ردیاب دیاگی، ردیاب آهنربایی، ردیاب فندکی و ردیاب سیم شارژ اندروید گزینه های مناسبی هستند. با مراجعه به صفحه قیمت ردیاب می توانید لیست کامل این محصولات و قیمت آن ها را مشاهده کنید.

  3. Avatar

    سلام. ممنون از توضیحات کامل‌تون. کاملا با مزایای گفته شده موافقم اما ای کاش معایب ردیاب و هم بهمون میگفتید تا ما بهتر میتونستیم تصمیم بگیریم

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328