ایران رهیاب قیمت ردیاب ردیاب آهنربایی نظامی
ردیاب آهنربایی و جی پی اس آهنربایی خودرو

ردیاب آهنربایی نظامیIR1500

جی پی اس آهنربایی خودرو مدل 1500 (یک سال شارژ) یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین محصولات شرکت ایران رهیاب بوده که بدون نیاز به سیم کشی و نصب و توسط 8 آهنربایی پرقدرت خود زیر ماشین (یا بدنه فلزی هر چیزی ) چسبیده و مکان آن را لحظه به لحظه توسط اپلیکیشن مخصوص ردیابی می کند.این ردیاب آهنربایی با قابلیت شنود دارای باطری پر قدرت 30 هزار میلی آمپری بوده و بدون نیاز به شارژ تا یکسال کار میکند. 

قیمت: 8,480,000 تومان
خرید انلاین

ردیاب آهنربایی یا جی پی اس آهنربایی IR1500 از جمله محصولات پرطرفداری است که به علت ویژگی‌های منحصر به فرد و امکانات فراوان، به عنوان بهترین ردیاب آهنربایی در بازار شناخته می‌شود. ردیاب خودرو آهنربایی IR1500 به دلیل باتری قدرتمند و دوام بالا در شرایط سخت در صنابع نظامی نیز کاربرد دارد و از آن به عنوان ردیاب پلیسی بدون نیاز به نصب نیز استفاده می‌شود. شما می‌توانید این محصول پرکاربرد را از بزرگترین فروشگاه ردیاب خودرو در ایران تهیه کنید. اگر قصد خرید ردیاب آهنربایی IR1500 را دارید در ادامه همراه ما باشید تا به نقد و بررسی این محضول جذاب و بررسی امکانات آن بپردازیم. 

ردیاب آهنربایی IR 1500، بهترین جی پی اس آهنربایی خودرو

ردیاب خودرو آهنربایی و  جی پی اس نظامی آی آر 1500 بهترین و کامل‌ترین نوع از ردیاب‌هایی است که در بازار داخلی وجود دارد. این gps آهنربایی با داشتن باتری بسیار قوی و باکیفیت توانایی عملکرد تا 360 روز تنها با یک‌بار شارژ شدن را دارد. این ردیاب آهنربایی کوچک به‌خوبی در برابر آب، ضربه و حرارت عایق‌بندی شده است و با استفاده از آهنربایی قوی در بدنه، می تواند در تمام قسمت‌های خودرو و دور از چشم سارقان نصب شود.

ردیاب خودرو آهنربایی از نمای نزدیک

آهنربای جی پی اس نظامی به حدی قدرتمند است که یک مرد بالغ بدون کمک هردو دست قادر به جدا کردن آن از بدنه خودرو نیست. به همین دلیل، به‌هیچ‌وجه و تحت هیچ شرایطی بعد از نصب، حتی در شدیدترین تکان‌ها از بدنه خودرو جدا نخواهد شد. جی پی اس آهنربایی IR1500 یکی از بهترین نمونه مسیریاب‌هایی است که توسط ایران رهیاب ارائه می‌شود. قابل شارژ بوده و  شما می‌توانید هرسال یک‌بار آن را از خودرو جدا کرده ، توسط شارژر مخصوص شارژ نموده و مجدد به خودرو و یا محموله خود بچسبانید. این ویژگی های جذاب ردیاب آهن ربایی را به یک گزینه مناسب برای بسیاری از افراد تبدیل می کند. علاوه بر این، با خرید ردیاب آهنربایی می‌توانید از آن به عنوان جی پی اس برای تعقیب نیز استفاده کنید و مراقب اعضای خانواده خود باشید.

یاطری ردیاب آهنربایی، در صنایع نظامی کاربرد دارد و متأسفانه به دلیل تحریم‌ها به‌سختی و به تعداد کم به دست تیم تحقیق و توسعه ما می‌رسد. حتماً قبل از سفارش با شرکت تماس بگیرید و از موجودی آن مطلع شوید. همچنین استفاده از آن نیاز به مجوز دارد و بدون مجوز امکان ارائه آن نیست.

قابلیت های ردیاب خودرو آهنربایی IR1500، ردیاب پلیسی بدون نیاز به نصب 

ردیاب آهنربایی ارزان و ردیاب پلیسی IR1500 ویژگی‌های بسیار منحصربه‌فردی دارد. این دستگاه وزن مناسبی دارد و به‌راحتی می‌توان آن را در داخل خودرو نصب کرد. همچنین با استفاده از فناوری‌هایی مانند LBS امکان ردیابی در نقاط کور نیز فراهم‌شده است. بعد از نصب جی پی اس آهنربایی با کمک نرم‌افزار و داده‌های ماهواره‌ای می‌توان در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر نقطه‌ای از موقعیت اتومبیل مطلع شد. به‌جرئت می‌توان ردیاب آهنربایی خودرو IR1500 را بهترین محصول شرکت ایران رهیاب دانست. در ادامه نگاهی به ویژگی‌های کاربردی ردیاب آهنربایی IR1500 داشته‌ایم: 

1- سایز دستگاه 9.5 * 6 * 3.8 سانتی‌متر و وزن آن 300 گرم
2- ردیاب بدون نیاز به سیم‌کشی درون خودرو و صرفاً با یک آهنربای بسیار بسیار قوی در هر جای خودرو به‌سادگی و در عرض 5 ثانیه مخفی می‌شود
3-بدون نیاز به شارژ کردن آن تا یک سال و در مدل سفارشی تا 5 سال تمام، کار می‌کند

4-ضد آب واقعی تا ده مترزیر آب-ضد ضربه تا 2.5G – مقاوم در برابر گرد و غبار-دارای کیف مخصوص
5- شما هرسال فقط یک‌بار این ردیاب را شارژ می‌کنید و محموله ، خودرو، یا کانتینر خود را هر ساعت ردیابی می‌کنید
6-دارای تمامی قابلیت‌های مدل پرطرفدار IR230 و دارای کارت طلایی 10 ساله جی پی اس ایران
7- دارای 3 سال ضمانت تعویض بی‌قیدوشرط
8- ردیابی آنلاین و توسط گوشی و کامپیوتر هر ساعت موقعیت آپدیت می‌شود.
9-دارای آنتن داخلی بدون نیاز به کوچک‌ترین سیم‌کشی

با توجه به قابلیت های جذاب ردیاب خودرو آهنربایی، قیمت ردیاب آهنربایی IR 1500 بسیار مناسب است و این محصول را در زمره ارزان‌ترین ردیاب آهنربایی با قابلیت های نظامی در بازار قرار می‌دهد. با این حال اگر به این امکانات فوق العاده نیازی ندارید و به دنبال ردیاب کوچک‌تر و ارزان قیمت هستید، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه خرید ردیاب دیاگی مراجعه کنید. 

جی پی اس آهنربایی خودرو مناسب نصب در انواع خودرو‌ها

جی پی اس آهنربایی خودرو IR1500 با قابلیت شنود، امنیت در بالاترین سطح ممکن  

بهترین ردیاب خودرو آهنربایی موجود در بازار دارای یک میکروفون داخلی باکیفیت نیز هست که امکان شنود با بهترین کیفیت ممکن را به وجود آورده است. با قابلیت شنود موجود در جی پی اس آهنربایی IR1500 علاوه بر موقعیت‌یابی می‌توان صدای داخل ماشین را با وضوح بسیار زیادی دریافت کرد. همه این قابلیت‌ها در کنار یکدیگر gps آهنربایی IR1500 را به یک انتخاب ایده آل تبدیل کرده است. پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به صفحه قیمت ردیاب و مشاهده مشخصات سایر محصولات ایران رهیاب، به قدرت ردیاب آهنربایی IR1500 پی ببرید. 

تصویر ردیاب آهنربایی خودرو و جی پی اس نظامی

ردیاب آهنربایی نظامی IR1500، بدون نیاز به سیم کشی با آنتن قدرتمند

ردیاب آهنربایی خودرو آی آر 1500 پیشرفته‌ترین ردیاب خودرو قابل‌نصب بر روی خودروست. این جی پی اس آهنربایی نیازی به سیم‌کشی ندارد و با داشتن 8 آهنربای قوی درون دستگاه، قابلیت نصب به هر قسمت از بدنه فلزی خودرو را دارد. آهنربای جی پی اس نظامی به‌قدری قوی است که یک مرد بالغ به‌سختی می‌تواند با تمام توان آن را از بدنه جدا کند.

این محصول علاوه برداشتن میکروفن بسیار باکیفیت برای شنود دارای دکمه s.o.s یا درخواست کمک اضطراری است که به بکار بردن بهترین نوع از آنتن‌های داخلی ردیابی و مکان‌یابی، بیشتری پوشش ممکن در مواقع حساس را برای شما به وجود می‌آورد. 

ردیاب آهنربایی بدون سیم کشی و نصب آسان

ردیاب نظامی IR1500 بهترین ردیاب ماهواره ای خودرو است و دارای قابلیت تماس با مالک در لحظه تشخیص سرقت خودرو است. همچنین با بکار بردن نسل جدیدی از پردازنده‌های داخلی در اعلام و پیشگیری تصادف نیز به‌خوبی عمل می‌کند. برای راه‌اندازی این مکان‌یاب تنها نیاز به نصب یک سیم‌کارت درون محصول دارید و خوشبختانه با تمام اپراتورهای داخلی سازگار است. تمامی این مشخصات باعث شده که قیمت ردیاب IR1500 به نسبت سایر محصولات مشابه بسیار مناسب و به‌صرفه باشد

مشخصات فنی ردیاب آهنربایی IR1500، بهترین ردیاب خودرو آهنربایی

در فرایند طراحی تولید مکان‌یاب IR1500 از بهترین قطعات ممکن استفاده‌شده است و با بهترین عملکرد ممکن، دقیق‌ترین ردیابی را در اختیار شما قرار می‌دهد. مهم‌ترین اطلاعات و مشخصات فنی جی پی اس نظامی در ادامه آورده شده است:

مقاومت دماییتا 85 درجه سانتی گراد
مدل آنتن GPSU-BLOX G6010-ST
مدل آنتن GSMکلاس 12، 50 کانال، Internal – Quab Band Gprs Antenna
وزن (گرم)300
رنگمشکی
ابعاد محصول 10.5*6*42 میلی متر
تعداد سیمکارتیک عدد
بازه دمایی عملکرد-10 تا 55
تاریخچه عملکرددارد
دقت LBS100-50 متر
دقت چیپست GPS1-2 متر
S.O.S دارد
قابلیت شنوددارد
باتری داخلیدارد- 30000 میلی آمپر- عملکرد تا 1 سال
شبکه های مخابراتیGSM + GPRS + CDMA
شبکه های مکان یابیGPS + LBS + GLONASS
سنسور GPSUBLOX -65 Channel
حجم حافظه داخلی64 مگا بایت
دمای عملکرد حافظه داخلی -40 تا 85

باتری قدرتمند 30000mAh قرار داده‌شده در مکان‌یاب IR1500 بهترین نوع ممکن از باتری‌های مورداستفاده در ردیاب خودروهاست. همچنین با بکار بردن آهنربایی قدرتمند در محصول کاربرد و نصب این ردیاب خودرو بسیار ساده و سریع است. 

گارانتی و پشتیبانی جی پی اس IR1500، با اطمینان خرید کنید  

موقعیت‌یاب IR 1500 آهنربایی و نظامی معرفی‌شده دارای بیشترین بازه گارانتی ممکن در بین دیگر محصولات ارائه‌شده توسط شرکت ایران رهیاب است. بازه زمانی در نظر گرفته‌شده برای گارانتی ردیاب IR 1500 با شرایط تعویض و 3 ساله است.در پکیج پشتیبانی محصول کارت طلایی 10 ساله جی پی اس ایران نیز در نظر گرفته‌شده و در حین خرید محصول تا 10 سال از پشتیبانی فنی و حرفه‌ای شرکت ایران رهیاب بهره‌مند‌می شوید.

ردیاب IR1500 در هیچ‌یک از نمایندگی‌ها موجود نیست و فقط و فقط توسط خود شرکت و با مجوز خاص و به تعداد محدود به فروش می‌رسد.قیمت ردیاب خودرو آهنربایی  8.480.000 هزار تومان با تمامی امکانات و ده سال اکانت سرور رایگان و بدون هزینه جانبی است.در ضمن درصورتی‌که زمان شارژ کمتر (حدود 10 الی 14 روز) نیز برای شما کفایت می‌کند، می‌توانید ردیاب مگنتی مدل IR180 را تهیه کنید که اندازه و قیمت آن بسیار مناسب‌تر است

بهترین ردیاب آهنربایی خودرو با ضمانت

خرید بهترین ردیاب خودرو آهنربایی از ایران رهیاب 

ردیاب آهنربایی ارزان IR1500 باقابلیت نصب آسان، برد بالا و ظرفیت مناسب باتری می‌تواند تمامی دغدغه‌های امنیتی را رفع کند. با استفاده از بهترین ردیاب خودرو آهنربایی موجود در کشور می‌توان امنیت اتومبیل را برای مدت‌زمان طولانی تأمین کرد. در حال حاضر مجموعه ایران رهیاب امکان خرید این محصول را فراهم کرده است. به دلیل محدودیت تولید پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید حتماً با شماره 22410328-021 و 22171062 -021 تماس حاصل کنید. همکاران ما می‌توانند اطلاعات و جزئیات بیشتری را درباره ردیاب آهنربایی IR1500 در اختیار شما قرار دهند

مقالات مرتبط

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب آهنربایی نظامی
4.2 از 263 رای

مدت نگه داری شارژی باطری ردیاب آهنربایی چقدر است؟

ردیاب آهنربایی خودرو مدل IR1500 به مدت یک سال بدون نیاز به شارژ مجدد کار میکند. باطری این مدل توسط کمپانی های اروپایی طراحی شده است.

آیا امکان کنده شدن جی پی اس آهنربایی در حرکت یا توسط سارق هست؟

جی پی آس آهنربایی به حدی قدرتمند است که یک مرد بالغ بدون کمک هردو دست قادر به جدا کردن آن از بدنه خودرو نیست. به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی از زیر خودرو ، حتی در شدید ترین تکان ها کنده نخواهد شد.

گارانتی و پشتیبانی ردیاب پلیسی بدون نیاز به نصب به چه صورت است؟

با خرید این ردیاب پلیسی بدون نیاز به نصب تا 3 سال دارای گارانتی تعویض بوده و تا 10 سال از پشتیبانی فنی و حرفه ای تیم ایران رهیاب بهره مند میشوید

امکان شنود داخل خودرو وجود دارد؟

این نوع ردیاب آهنربایی نظامی دارای یک میکروفون داخلی با کیفیت نیز هست که امکان شنود با بهترین کیفیت ممکن را به وجود آورده است.

۸۱ دیدگاه برای “ردیاب آهنربایی نظامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × = 5

  1. Avatar
    عزیز ساداتیان

    این ردیاب اپلیکیشن IOS هم داره ؟

  2. شیرین رضایی
    شیرین رضایی

    بله برای اپل رو میتونین از اپ استور و برای اندروید رو از گوگل پلی دانلود کنین

  3. Avatar
    پریما آر سی تویز

    ردیابی دارید که روی کوادکوپتر هم بشه نصب کرد ؟ ما هلی شات میفروشیم و خیلی وقتا دور میشه و گم میشه…
    میشه با این ردیابا پیداش کنیم؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      بله به مدل IR160 و یا IR150 میتونه کار شما رو راه بندازه

  4. Avatar

    سلام و تشکر از سایت خوبتون
    ی سوال دارم و اینکه کسی رمزشو فراموش کنه چرا در زیر پنل گزینه فراموشی رمز نداره ؟ با تشکر از شماااااا

    1. Avatar
      اسماعیل بدری

      سلام دوست عزیز
      لطفا با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمائید.
      دوستان ما در بخش پشتیبانی پاسخ گوی سوالات شما هستند

  5. Avatar
    محمد رضا

    سلام خسته نباشید
    اولا ممنون بابت مقاله خوبتون
    سوالی که دارم اینه که استفاده از ردیاب نظامی که معرفی کردید محدودیت قانونی نداره؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      برای استفاده از این محصول نیاز به ارائه مدارک خاصی دارید.
      برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم با شماره های اعلام دشه تماس حاصل نمائید.

  6. Avatar
    مهرداد راد

    سلام اين ردياب امكان دادن ادرس دقيق مثلا توي روستا رو داره

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام
      بله دوست عزیز. امکان ردیابی در تمام نقاط کشور وجود دارد.

  7. Avatar

    این دستگاه ها باتری هم دارن،اگه برق ماشین قطع بشه چه اتفاقی میفته؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام علیرضا
      تمام ردیاب ها دارای باتری داخلی هستند که وابسته به مدل دارای عمر متفاوتی است تا در صورت جدا شدن از منبع تغذیه همچنان قابلیت عملکرد داشته باشند.

  8. Avatar

    با سلام شنود این دستگاه بر پایه اینترنت هست یا می بایست با شماره دستگاه تماس گرفته شود . و اینکه هنگام شنود آیا بر روی سیستم صوتی خودرو نویز ایجاد می کند یا خیر

  9. Avatar

    سلام در جاههایی که اپراتور آنتن نمیده چطور از موقعیت دستکاه میشه مطلع شد

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام کاربر عزیز
      در چنین مواقعی ردیاب اطلاعات مکانی را ذخیره کرده و به محض ورود به محدوده پوشش دهی تمامی اطلاعات را برای شما ارسال می کند.

  10. Avatar
    رضا وحیدی

    ممنون از توضیحات شما
    این آهنربا چقدر قوی هست؟ با دست کنده نمیشه؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام
      آهنربای موجود در محصول ردیاب نظامی به قدری قوی است که نه به راحتی با دست جدا می شود و نه حتی با تکان های شدید از خودرو جدا می گردد.

  11. Avatar

    سلام وقت شما بخیر‌‌، من این ردیاب رو میخام. چه مدارکی لازم دارین برا مجوزش؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام
      برای خرید ردیاب نیاز به هیچ مجوز خاصی نیست.

  12. Avatar
    مهدی فرشید مقدم

    با سلام و احترام
    چطوری میتونم این دستگاه رو برا ماشینم تهیه کنم خواهشمندم من را راهنمایی فرمایید

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام کاربر گرامی
      لطفا با شماره های اعلام شده در تماس باشید تا کارشناسان ما توضیحات لازم را در اختیار شما بگذارند.

  13. Avatar
    مهدی فرشید مقدم

    با سلام و احترام
    دقت جی پی اس آن چقدر است منظورم اینه که دقیقا روی خیابان در روی نقشه نشان میدهد یا خیر ؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام کاربر گرامی
      دقت تمام ردیاب های ارائه شده در ایران رهیاب بسیار بالاست و قابلیت نمایش خیابان به خیابان و حتی نقطه زنی دارند.

  14. Avatar
    علی محمدی

    سلام
    نحوه تهیه این محصول چگونه است

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      لطفا با شماره های اعلام شده در تماس باشید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار بگیرد.

  15. Avatar
    وحید محمودی

    سلام
    من برای کامیون هام ازین ردیاب ها میخوام. این جی پی اس نظامی نقاطی که انتن دهی ندارن هم قابل ردیابی هست؟
    سوال بعد اینکه تخفیف هم میدین رو تعداد؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      هنگام ردیابی اطلاعات موقعیت مکانی ثبت شده و به محض ورود به پوشش دهی تمامی اطلاعات برای شما ارسال می گردد.
      بله بالای 10 عدد شامل تخفیف می شود.

  16. Avatar
    افشین مهربان

    سلام
    ممنون از خدمات و پشتیبانی تیمتون
    من قصد خرید یک مدل ردیاب دیگه از شما را دارم . ردیاب اهنربایی نظامی.. قبلا از شما کابل شنود دار گرفته بودم.
    باتری این ردیاب یکبار مصرف هست ؟ و یا اینکه مجدد قابلیت شارژ دارد؟

    1. ایران رهیاب
      ایران رهیاب

      سلام دوست عزیز
      ممنون از خزید ردیاب و اعتمادتون به ایران رهیاب
      باتری های استفاده شده در جی پی اس مانند گوشی قابل شارژ مجدد می باشد. همچنین ردیاب شخصی ir1500 دارای شارژ داخل جعبه است.

  17. Avatar
    مهران مخبری

    سلام وقت بخیر
    ایا ردیاب اهنربایی نظامی امکان دسترسی به داده های گذشته را دارد؟ و اینکه نصب ان به گونه ای هست که از دید راننده مخفی باشد؟

    1. ایران رهیاب
      ایران رهیاب

      سلام دوست عزیز
      بله دیتا تا 3 سال در حافظه ردیاب اهنربایی می ماند . و میتوانید روی فایل اکسل داشته باشید.
      ردیاب ها بستگی به محل نصب gps ماشین میتوانند مخفی از دید راننده بمانند. و ذاتا مخفی هستند و هیچ گونه الارمی از خود نشان نمیدهند.

  18. Avatar
    طهرانی

    بعد از سرقت خودرو اطلاعات مکانی توسط دستگاه ردیاب ماشین چه زمانی ارسال میشود؟

    1. ایران رهیاب
      ایران رهیاب

      سلام دوست عزیز
      اطلاعات و موقعیت مکانی خودرو را میتوانید به صورت انلاین مشاهده کنید. و با توجه به مدل ردیاب خریداری شده میتوانید خودرو را خاموش کنید و کنترل ان را بدست بگیرید و یا از الارم های موجود استفاده کنید.

  19. Avatar

    سلام و درود سوالی داشتم ازتون
    دستگاه ردیاب شماره ir1500 خریداری کردم ازتون ..
    اگر بخوام ماشینم رو ببرم کارواش اتفاقی برای دستگاه نمیوفته ؟ یا نمیفته از ماشین؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      ممنون از خرید و اعتماد شما به تیم ایران رهیاب
      خیر دستگاه ردیاب اهنربایی نظامی مدل ir1500 ضدآب می باشد و آهنربای قوی دستگاه مانع از کنده شدن دستگاه gps میشود. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله دستگاه ردیاب اهنربایی را مطالعه کنید.

  20. Avatar

    سلام من برای سگم ردیاب باید بخرم اما نمیدونم کدوم مدل مناسبه. برام مهمه که منطقه ردیابی رو بتونم تعیین کنم ،که اگر سگم از ویلا رفت بیرون جی پی اس بهم خبر بده. همچین ردیابی برای سگ دارید یا نه؟

    1. ایران رهیاب
      ایران رهیاب

      سلام دوست عزیز
      بله ، شما با دستگاه جی پی اس مدل gk130 میتوانید ردیابی حیوانات مثل سگ را انجام دهید. ردیاب قلاده ای سگ ، به دور گردن حیوان بسته میشود و میتواند موقعیت لحظه ای سگتان را نشان دهد. و در صورتی که از محوطه تعیین شده دور شد، در اپلیکیشن موقعیت یاب الارم میدهد.

  21. Avatar

    وقت بخیر
    من از یه شرکته دیگه ردیاب خریدم اما باتری قویی نداره. خودشون هم یه بار تعمیرش کردن اما دیگه زیر بار نمیرن. ماشینم پرادو هست و داخل کابین نصب کردم. شما امکان تعویض باتری دارید و برام تعمیرش کنید؟

    1. ایران رهیاب
      ایران رهیاب

      سلام دوست عزیز
      بله برای تعویض باتری ردیاب خودرو با شماره 02144896078 تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی راهنماییتان کنند.

  22. Avatar
    سامان ترابی

    صبحتون بخیر
    من برای شرکت حمل و نقلمون نزدیک 20 تا ردیاب میخوام. یه سوال از پشتیبانیتون دارم ..
    اگر ارتباط ردیاب با سرور قطع بشه نمیشه مسیر رو رصد کرد؟ ایا راهی هست؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      ممنون از اعتمادتون به ایران رهیاب
      ردیاب های جی پی اس دار دارای حافظه داخلی هستند. و در صورت قطع ارتباط موقعیت مسیرخودرو را ثبت میکنند و نگرانی از این بابت نخواهد بود.

  23. Avatar
    matin kalhor

    ba dast karie baq khodro gps az kar miofte ya momkene besoooze?

    1. ایران رهیاب
      ایران رهیاب

      سلام دوست عزیز
      به طور کلی سیستم دستگاه ردیاب ها به این صورت است که پس از قطع برق خودرو توسط باتری داخلی ردیابی را انجام میدهند. همچنین دستگاه ردیاب نظامی بدون نصب و سیمکشی است.

  24. Avatar
    بهروز کمالی

    سلام و وقت بخیر
    جناب من ارومیه م . برای تاکسیم ردیاب میخوام.سمنده. ارسال ردیاب مدل ir1500 به شهرستان دارید؟
    یا نمایندگی هست از اونجا بخرم؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      بله ، تیم ایران رهیاب ارسال جی پی اس به تمام شهرستان ها را دارد. برای خرید ردیاب سمند می توانید با شماره تیم فروش 02122410328 تماس بگیرید.

  25. Avatar
    نازنین عبادی

    وقتتون بخیر من میخوام بدونم ردیاب خودرو دقیقا چه فاکتورهایی رو ثبت میکنه ؟ من ردیاب برای بی ام و میخوام .

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      دستگاه های ردیاب جی پی اس دار فاکتور های تاریخ، زمان ، مسیر سفر، محل و سرعت را ثبت می کنند. ردیاب های خودرو ما روی تمامی ماشین ها نصب می شوند و هیچ تفاوتی در نوع خودرو برای ردیاب نیست. جهت نصب دستگاه gps ماشین ، با توجه به نوع ماشین و اینکه ردیاب اهنربایی میخواهید یا با سیمکشی ، میتوانید با تیم ایران رهیاب تماس بگیرید تا راهنماییتان کنند.
      شماره تیم فروش: 02122410328

  26. Avatar
    ساناز والایی

    سلام
    ماشین من پرایده. میخوام ردیاب بخرم . میدونین که سرقت پراید چقدر راحت شده این روزا. اما ردیاب قیمت ارزان تر میخوام. میتونم ردیاب شخصی ازین مدل های کوچکش بگیرم داخل کابین نصب کنم؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      بله میتوانید از ردیاب شخصی کوچک استفاده کنید . همچنین در مورد این ردیاب میتوانید مقاله جی پی اس ir160 را مطالعه کنید و یا با شماره 02122410328 تماس بگیرید تا تیم فنی راهنماییتان کنند.

  27. Avatar
    فرشاد بهشتی

    خیلی عالیه
    آیا ردیاب IR1500 قابلیت خاموش کردن خودرو را از راه دور دارد؟
    من چطور میتونم این محصول را خریداری کنم؟

    1. ایران رهیاب
      ایران رهیاب

      سلام دوست عزیز
      ردیاب نظامی مگنتی خاموش کن ندارد. اما ردیاب خودرو مدل ir230 دارای قابلیت خاموش کن از راه دور است. و شنود دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید.

  28. Avatar
    احمدرضا کاشانی

    سلام
    نصب و راه اندازی ردیاب برای کامیون با ماشین معمولی مثلا سمند فرق داره؟ برای شرکت ناوگان حدود 15 عدد کامیون ردیاب میخوایم. البته با تخفیف. شنود دار بودنشم مهم نیست ، فقط پنل داشته باشیم که بتونیم ردیابی انجام بدیم کافیه.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      خیر تفاوتی در نصب ردیاب مگنتی برای کامیون و خودرو سواری وجود ندارد. و نصب دستگاه gps در کمترین زمان انجام میشود. با توجه به اینکه 15 عدد ردیاب سفارش میدهید شامل تخفیف در خرید جی پی اس هم میشوید. همچنین پنل ردیابی مادام العمر برابتان رایگان خواهد بود. برای اطلاعات یشتر مقاله ردیاب کامیون را میتوانید مطالعه کنید. و یابا شماره 02122410328 تماس بگیرید.

  29. Avatar
    ناصر ریاضت کش

    با سلام
    آیا در ردیاب آهنربایی امکان تعریف محدوده هست تا زمانی که از محدوده خارج شد اطلاع دهد. چون بنده شرکت پخش دارم و میخوام از خروج ماشین از محدوده خودش و ورود به محدوده دیگر پخش اطلاع پیدا کنم .

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      بله امکان تعیین محدوده جغرافیایی برای ردیاب های آهنربایی هم وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02122410328 تماس بگیرید.

  30. Avatar
    اکبر محمدی

    سلام
    یه سوالی برام پیش اومد اونم اندازه ردیاب IR 1500 هستش
    تو این صفحه اندازش رو زدید 10.5*6*42 میلی متر
    ولی توی لینکی که در جواب یکی از سوال کننده ها گذاشتیش اندازش رو سایز دستگاه 9.5 * 6 * 3.8 سانتی متر گذاشتین.
    الان کدوم اندازه درسته؟
    ممنون

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      اندازه ردیاب نظامی مدل ir1500 طبق سایت 10.5*6*42 میلی متر است. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02122410328 تماس بگیرید.

  31. Avatar
    ابراهیم سلامی نیا

    سلام درمورد IR1500 ردیاب خوبی ظاهرا هست باهمچنین امکاناتی ردیابی دارید که بتوانیم در هنگام ردیابی خودرو را خاموش کرد وشارز بالایی داشته باشد یعنی از منبع تغذیه خودش نه خودرو چه چیزی پیشنهاد میدید ممنون

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      ردیاب ماهواره ای مدل ir230 خاموش کن از راه دور دارد. برای خاوش کردن ماشین حتما باید ردیاب از طریق سیم به رله قطع کن وصل باشد. اما ردیاب سیمی مدل ir 230 تا 48 ساعت باتری بکاپ هم دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید.

  32. Avatar
    سهند رضازاده

    سلام اگر آهنربا کنده بشه به چه صورتی می تونیم بفهمیم؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام کاربر گرامی
      ممنون از توجهتون
      آهنربای این ردیاب بسیار قوی است و احتمال افتادن آن بسیار کم است. با این حال اگر ردیاب از آهنربا جدا شود به سرعت پیامی حاوی آخرین موقعیت جغرافیایی ردیاب برای شما ارسال می شود.

  33. Avatar
    سجاد مرتضوی

    سلام من ماشینم جیپه. این ردیاب می تونه توی شرایطی مثل عبور از رودخونه و پستی بلندیا سالم بمونه؟ ممنون می شم راهنماییم کنید.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام کاربر گرامی
      ممنون از توجهتون
      بله. این محصول ضد آب واقعی است و می تواند تا عمق ده متری زیر آب سالم بماند. علاوه بر این در برابر گرد و غبار هم مقاوم است.

  34. Avatar
    عباس صفری

    برای فعال کردن شنودش بعد از نصب باید کاری کرد؟ تنظیمات خاصی داره؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام کاربر گرامی
      ممنون از توجه شما
      خیر. بعد از نصب شنود ردیاب فعال می شود و نیاز به تنظیمات خاصی وجود ندارد.

  35. Avatar
    صالح میرترابی

    سنسور سرقتم داره این ردیاب؟ ممنون میشم جواب بدید

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام کاربر گرامی
      ممنون از توجهتون
      بله. هنگام تشخیص سرقت تماسی از طرف این دستگاه با مالک خودرو برقرار می شود.

  36. Avatar
    حسن احمدوند

    سلام ببخشید یه ردیابی که همین کارایی رو داشته باشه ولی سبک تر از این باشه هم دارید؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام کاربر گرامی ممنون از توجهتون
      شما می تونید ردیاب مغناطیسی مدل IR180 رو خریداری کنید.

  37. Avatar
    حسین تقی زاده

    سلام
    من یه ردیاب با این مشخصات می خوام ولی میخوام که میزان نگهداری شارژش بیشتر باشه. مدلی دارید معرفی کنید؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام کاربر عزیز
      شما می توانید هنگام خرید مدل سفارشی این محصول را سفارش دهید. در مدل سفارشی دستگاه تا 5 سال ماندگاری شارژ دارد.

  38. Avatar
    رضا معیری

    سلام عکس این ردیاب یه جوریه که انگار خیلی توی چشم میاد. نمیشه مخفی ش کرد؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست گرامی
      خیر این ردیاب بعد از نصب قابل تشخیص نیست و کاملا مخفی خواهد بود.

  39. Avatar
    شهروز هادی زاده

    میشه دستگاه رو توی یه کانتینر بار گذاشت؟ یا حتما باید به سیستم برق ماشین وصل بشه تا کار کنه؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام کاربر گرامی
      این ردیاب به سیستم سیم کشی نیاز ندارد و می توانید آن را روی همه سطوح فلزی نصب کنید تا با روشن شدن دستگاه، فرایند ردیابی آغاز شود.

  40. Avatar
    امیرعلی زند

    وقت بخیر. فقط اپلیکیشن برای اندروید و اپل داره؟ من می خوام فقط از روی سیستم کامپیوترم رصد کنم. کاری میشه کرد؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام کاربر گرامی
      شما می توانید از طریق پنل اطلاعات ردیابی را به وسیله دسکتاپ کنترل کنید.

  41. Avatar
    بردیا جباری

    سلام یه ردیاب برای ماشین می خوام ولی نمی خوام اینقدر بزرگ باشه. یه مورد دیگه ام که برام مهمه اینه که بتونه ماشینو خاموش کنه. محصولی دارید با این مشخصات؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام کاربر گرامی
      ما به شما ردیاب دیاگ خودرو مدل IR90 را پیشنهاد می کنیم که هم در دیاگ نصب می شود و قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور را نیز دارد.

  42. Avatar

    سلام من یه ردیاب می خوام که نصبش اسون باشه و از طریق موبایل اندروید بتونم کنترل کنم وچون برای کنترل پسرم می خوام خواستم بدونم هنگامی که ماشین حرکت کرد آلارم میاد تو گوشیم واینکه بردش چقدره مثلا محدوده اش چند کیلومتر مربع هست ممنون

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      شما میتوانید از ردیاب آهنربایی استفاده کنید که نصب ردیاب برایتان اسان باشد . همچنین دستگاه ، شنود داخل کابین هم داشته باشد. برای مشاوره و خرید میتوانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328