ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب همراه مسافر و ردیابی اشخاص در سفر

ردیاب همراه مسافران

ردیاب همراه مسافر و ردیابی اشخاص در سفر

یکی از اصلی ترین نگرانی های شرکت های گردشگری، رفت آمد توریست ها و تامین امنیت آنها می باشد. در صورتی که اتفاق ناگواری برای هر یک از گردشکران بیوفتد، شرکت مسافرتی و حتی کشور ما زیر سوال رفته و آمار بازدید و سفر به ایران به شدت کاهش می یابد. در ادامه با بررسی کاربرد ردیاب همراه مسافر و ردیابی اشخاص در سفر با ایران رهیاب همراه باشید.

ضرورت استفاده از ردیاب شخصی در سفر

ایران کشوری پر از جاذبه های دیدنی است و توریسم یکی از صنعت های پردرآمد در دنیا می باشد. در کشور ما نیز به صرف تاریخی کهن و جاذبه های دیدنی بسیار زیاد هرساله مسافران و گردشگران بسیاری به کشور وارد می شوند. همیشه توریست های بسیاری به کشور وارد می شوند و قصد دارند جاذبه های دیدنی کشور را از نزدیک مشاهده کنند.

ردیاب شخصی در سفر و گردشگری

دیدار از جاذبه های درون شهری مشکل عدیده و خاصی ندارد، دغدغه ای برای گم شدن افراد در سفر و گردشگران خارجی نیست. اما وقتی صحبت به دیدار از جاذبه های طبیعی و بیرون از شهر می رسد احتمال گم شدن در یک منطقه جدید بالاتر می شود. این دقیقا همان نقطه ای است که وجود ابزاری مفیدی مانند ردیاب در سفر اهمیت پیدا می کند.

ردیاب گردشگران و جی پی اس همراه توریسم در سفر

 اشخاصی که از خارج به ایران سفر میکنند بعضا کاملا با زبان انگلیسی اشنایی ندارند و همچنین بدون همراه قصد سفر و گردش در ایران را می کنند. در چنین مواقعی با استفاده از ردیاب شخصی و یا ردیاب خودرو می توان تمامی مسیرهای تردد گردشگران را کنترل کرد و با ردیابی شان با استفاده از جی پی اس به محافظت از آنها پرداخت.

ردیاب و جی پی اس همراه برای توریست ها

همانطور که می دانید ردیاب در انواع مختلف ردیاب خودرو، ردیاب اشخاص و حتی ردیاب حیوانات تولید و ارائه می شوند. اما در این مورد خاص شرکت های گردشگری و خدمات مسافری می توانند با استفاده از دستگاه های ردیاب شخصی آسودگی خاطر، امنیت و خدمات بهتری را برای خود و مسافران خارجی یا داخلی فراهم کنند. ردیاب ها دارای امکانات متفاوتی هستند و علاوه بر ردیابی دقیق قابلیت شنود و s.o.s نیز در آنها وجود دارد. 

می توان ردیاب های شخصی را به مسافران تحویل داده و آموزش های لازم را هم به آنها بدهیم تا در مواقع ضروری به استفاده از آن بپردازند و دیگر نگران گم شدن و یا سلب امنیت خود نباشند. 

ردیاب مسافر

دستگاه جی پی اس همراه (قابل حمل)

استفاده از دستگاه ردیاب افراد تنها مختص به شرکت های گردشگری و مسافران خارجی نیست. همیشه در مدارس اردوهای مختلفی برگزار می شود و دانش آموزان به مناطق خارج از شهر و یا دیگر شهر ها برده می شوند. خانواده ها می توانند به بررسی قیمت ردیاب های مختلف پرداخته و جی پی اس همراهی متناسب با نیاز خود تهیه کنند. 

سپس ردیاب را با فرزند خود همراه کنند، لحظه به لحظه مسیر های حرکت آن ها را زیر نظر داشته و در صورتی که از دوستان خود جدا شوند سریعا مسئول مدرسه را با خبر کنند. بدین طریق می توان به راحتی از امنیت فرزند خود اطمینان داشته و دیگر نگران سفرهای تنهایی آنها نباشید.

خرید ردیاب کودک

خرید دستگاه ردیاب همراه مسافران

با اینکه موسسات و شرکت های بسیاری اقدام به فروشا نواع ردیاب ها می کنند، اما در خرید ردیاب باید به نکات بسیاری توجه داشت. اولین و مهمترین نکته در حین خرید ردیاب توجه به کیفیت پشتیبانی آن هاست. در حین خرید تمام جی چی اس ها اطلاعات ورود به یک پنل ردیابی برای استفاده از دستگاه جی پی اس در اختیار شما قرار می گیرد.

با استفاده از این پنل می توانید تمام فرایند های مرتبط با ردیابی را انجام دهید که همگی تحت یک سرور قابلیت اجرا و عملکرد دارند. برای تهیه ردیاب باید از شرکت های معتبری خرید خود را انجام دهید تا فرایند پشتیبانی نیز به خوبی انجام شود و دستگاه شما همیشه دارای کارایی باشد.

قیمت ردیاب نیز موضوع دیگری است که باید به آن توجه داشت، مسلما هیچ ارزانی بی دلیل و هیچ گرانی بی حکمت نیست. پشتیبانی ردیاب از زبان های خارجی نیز نکته دیگری است که توصیه می کنیم به آن توجه داشته باشید. تمام دستگاه های ردیابی که در ایران رهیاب در اختیار شما قرار می گیرند جز بهترین و با کیفیت ترین نمونه های تولیدی هستند.

استفاده از ردیاب برای مسافران خارجی

همچنین استفاده آسانی دارند و در صورتیکه شرکت های توریسم به استفاده از آن بپردازند، گردشگران خارجی با هزینه اندکی به راحتی می توانند ردیاب ها را از لیدر تور خود دریافت کنند. همچنین می توانند تمام مسیرهای رفت و آمد خود را ردیابی کنند.

ردیاب های گردشگری ایران رهیاب با استفاده از شبکه رومینگ می تواند در خارج از ایران هم کار کند.در هر کشوری می توان سیم کارت ردیاب را با سیم کارت آن کشور تعویض کرد و به راحتی درتمامی کشورهای دنیا فعال می شود. گردشگران با استفاده از ردیاب ها می توانند کودکان و خانواده خود را کنترل کنند و در کشورهای خارجی در صورت بروز مشکل جزئیات را بررسی کرده و پیگیری های لازم را انجام دهند.

ردیاب چمدان و ردیابی بار مسافر

مسافران خارجی و داخلی، در صورتی که نگران گم شدن بار و یا چمدان خود هستند، میتوانند در طول سفر برای جلوگیری از این اتفاق یک دستگاه ردیاب چمدان را درون بار و وسایل خود جاسازی کرده و هر لحظه آن را ردیابی کنند. در صورتی که مسافر دیگری اشتباها چمدان آن هارا به دلیل شباهت با خود ببرد به راحتی آن را پیدا کنند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب همراه مسافر و ردیابی اشخاص در سفر
4.4 از 7 رای

مصرف شارژ سیمکارت ردیاب مسافر چقدر است؟

ردیاب های ضخی وابسته به استفاده ای که از آنها داشته باشید دارای مصرف شارژ متفاوتی هستند. اما ماهانه مبلغی در حدود 2 هزار تومان برای شارژ کفایت می کند. مصرف شارژ سیمکارت ردیاب همراه مسافر در یکسال به 25 هزار تومان هم نمی رسد.

خطای ردیاب همراه مسافر چقدر است؟

خوشبختانه به صرف استفاده از بهترین تکنولوژی های ممکن خطای دستگاه کمتر از یک متر با موقعیت واقعی است. در پنل ردیابی می توانید موقعیت دقیق و قطعی را مشاهده کرده و فرایند مسیریابی را انجام دهید.

ردیاب توریست گارانتی هم دارد؟

تمام ردیاب های ارائه شده توسط شرکت ایران رهیاب وابسته به مدل و کاربرد دارای مدت زمانی مشخصی برای گارانتی هستند. همچنین با استفاده از بهترین تکنولوژی ممکن دستگاه هرگز دچار ایراد نمی شود.

۴ دیدگاه برای “ردیاب همراه مسافر و ردیابی اشخاص در سفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

31 − 22 =

  1. Avatar
    توحید رهگشای

    محتوای متن بسیار عالی و مفید تهیه شده بود.
    از نویسنده بابت اطلاعات مفید و سودمند سپاس گذارم.
    البته برخی ایرادات نگارشی در متن وجود داشت. از جمله بندی و افعال خوبی استفاده نشده بود که البته مورد مهمی نیست.
    ممنون

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      خواهش میکنم جناب رهگشای ، امیدواریم توانسته باشیم جواب سوالات و ابهامات شما رو با ارایه این مطلب داده باشیم

  2. Avatar

    سلام وقتتون بخیر. ممنون از مقاله خوبتون. من تور لیدر هستم یک سوال راجع به ردیاب های توریسم و گردشگری دارم. یکی از دغدغه‌های اصلی ما مراقبت از کودکان توریستی هستش که به همراه خانواده‌ به ایران میان. معمولاً در بازدید های تاریخی و تفریحی بچه ها بسیار بازیگوشند و خانواده‌ها خیلی نگران. خواستم یک ردیاب کودک خیلی خوب بهم معرفی کنید تا بچه ها بتونن در شرایط اضطراری سریعاً با ما در تماس باشند و ما به طور لحظه‌ای به موقعیت مکانی آنها دسترسی داشته باشیم.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      با سلام و وقت به خیر شبنم عزیز. ممنون از توضیحات کاملتون. بله ردیابی کودکان همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها در سفر است. پیشنهاد ما به شما و توریست‌های عزیز خرید ساعت ردیاب کودک است. این ساعت بر روی مچ کودکان قرار گرفته و با طرح و رنگ بندی‌های جذابی که دارد کودکان را به استفاده از آن تشویق می‌کند. با استفاده از این ردیاب کودکان می‌توانند در شرایط اضطراری با والدین تماس گرفته و موقعیت خود را اعلام کنند.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328