ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب حیوانات و نکاتی که در مورد آن نمی دانستید!

خرید ردیاب حیوانات

ردیاب حیوانات و نکاتی که در مورد آن نمی دانستید!

نگهداری از یک حیوان خانگی و حفظ امنیت آن ها یکی از سخت ترین کارهایی است که افراد زیادی با آن درگیر هستند. بسیاری از افرادی که به نگهداری حیواناتی مانند سگ و گربه مشغول هستند همیشه دغدغه امنیت و حفظ حیوانات خانگی خود را دارند، چرا که این افراد زمانی که در منزل نیستند از شرایط حیوانات خود اطلاع ندارند و همین مسئله دل مشغولی بزرگی را برای صاحبان حیوانات خانگی به وجود می آورد. در ادامه با ایران رهیاب همراه باشید تا در بررسی کاملی به معرفی دستگاه ردیاب حیوانات بپردازیم.

ردیاب حیوانات چیست؟ ابزاری کاربردی برای حیوانات خانگی

ردیاب حیوانات دستگاهی کاربردی و مفید است که به وسیله آن می توان از وضعیت و موقعیت مکانی حیوانات خانگی اطلاع پیدا کرد. با کمک این ابزار به راحتی می توان امنیت حیوانات خانگی را تامین کرده و بدون هیچ گونه نگرانی آن ها را در منزل تنها گذاشت.

ردیابی که برای حیوانات استفاده می شود دارای ابعاد و اندازه ای مشابه به یک جی پی اس برای تعقیب است. در حقیقت از ردیاب های شخصی می توان به عنوان ردیاب حیوانات نیز استفاده کرد. 

ردیاب کوچک برای حیوانات

چرا باید از ردیاب کوچک برای حیوانات استفاده کرد؟

حتما بارها آگهی های مختلفی در سطح شهر دیده اید که فردی به دنبال حیوان گمشده اش می گردد. حیوانات خانگی به خصوص موجودات بازیگوشی مانند سگ ها در شهر بزرگی مانند تهران به راحتی گم می شوند. اگر هم از حیوانات زینتی در خانه خود نگهداری کنید حتما همیشه یکی از نگرانی های شما فرار کردن، گم شدن و یا به سرقت رفتن این حیوانات است. 

با استفاده از یک ردیاب حیوانات می توان برای همیشه از موقعیت جغرافیایی دقیق حیوانات خانگی خود مطلع باشید و برای همیشه از شر دغدغه و نگرانی گم شدن و یا سرقت حیوان خانگی تان راحت شوید. 

خرید ردیاب ارزان قیمت حیوانات خانگی

ردیاب حیوانات خانگی، ابزاری کوچک و کاربردی

دستگاه جی پی اس و ردیاب حیوانات، اندازه بسیار کوچک و وزن بسیار سبکی دارد. این دستگاه به راحتی به قلاده حیوانات خانگی وصل می شود و با راه اندازی و روشن کردن آن می توان در هر نقطه از ایران از سیستم موقعیت یاب آن استفاده کرد. برای به کار گیری از دستگاه های موقعیت یاب تنها کافی است یک سیم کارت را در دستگاه متصل کنید تا با استفاده از آن، سیستم ارسال پیامک جهت ارسال اطلاعات و موقعیت مکانی برای شما فعال شود.

اگر شما در مورد نحوه کار کردن این سیستم نیازمند اطلاعات جامع تری هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله جی پی اس چگونه کار می کند را مطالعه کنید.

کاربرد ردیاب کوچک برای حیوانات

ردیاب حیوانات تنها برای حیوانات خانگی مانند سگ و گربه استفاده نمی شود. افرادی بسیاری در خانه یا محیط زندگی خود حیوانات گران قیمتی مانند اسب های مسابقه ای را نگهداری می کنند. مزارع پرورش اسب های زینتی و مسابقه ای یکی از همین مکان هاست.

مزیت استفاده از ردیاب حیوانات

بیشتر افرادی که باشگاه های سوارکاری دارند و در آن از اسب های گران قیمت نگهداری می کنند هر چند وقت یکبار با مشکل متواری شدن اسب های گران قیمت مسابقه ای رو به هستند. گروهی دیگر از افراد نیز وجود دارند که از پرنده های گران قیمت و نایابی نگهداری می کنند و حفظ امنیت هر یک از آنان را بسیار مشکل می دانند.

بهترین رویکرد برای چنین افرادی استفاده از یک ردیاب حیوانات برای تامین امنیت و اطلاع از موقعیت مکانی آنهاست. با خرید یک ردیاب کوچک و سبک می توانید تا همیشه خیال خود را بابت حفظ امنیت حیوانات خود راحت نگه دارید.

مهمترین نکات در خرید ردیاب حیوانات خانگی

ردیاب های نیز همانند دیگر تکنولوژی های دیگر دارای انواع مختلفی هستند و در حین خرید ردیاب باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. برای مثال در حین خرید ردیاب حیوانات باید به پشتیبانی و دقت ردیابی توجه داشته باشید. ردیاب های برای عملکرد نیاز به نصب یک سیمکارت دارند. 

خرید ردیاب حیوانات ارزان قیمت

همچنین پس از خرید ردیاب اطلاعات کاربری برای ورود به یک پنل ردیابی در اختیار شما قرار می گیرد تا با استفاده از آن فرایند ردیابی حیوانات خانگی تان را انجام دهید. فرایند ردیابی با استفاده از یک سرور انجام می شود که بعد از مدت زمانی خاصی باید تمدید شود. لذا در حین خرید ردیاب باید به این نکته توجه داشته باشید تا پشتیبانی لازم برای استفاده از ردیاب در اختیار شما قرار بگیرد.

جی پی اس حیوانات خانگی چه امکاناتی دارد؟ 

ردیاب حیوانات خانگی یکی از سبک ترین و کوچک ترین انواع از موقعیت یاب هاست که صاحبان حیوانات می توانند از آن استفاده کنند. این دستگاه دارای ویژگی ها و امکانات قابل توجهی است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

یکی از بهترین امکانات ردیاب های حیوانات امکان تعریف محدوده امن برای حیوان خانگی تان است. بدین صورت که با استفاده از پنل ردیابی و تنظیمات موجود در آن می توانید به تعریف یک محدوده امن بپردازید. در این صورت زمانی که حیوان خانگی تان از محدوده مورد نظر خارج شود و یا به این محدوده وارد شود برای شما یک پیامک ارسال می شود. 

یکی دیگر از ویژگی های مهم این ردیاب ها این است که با استفاده از آن می توانید از تاریخچه مکان یابی استفاده کنید و موقعیت مکانی و رفت و آمد های روزهای گذشته را نیز چک کنید. همچنین با تائید سیستم اطلاع رسانی این دستگاه به صورت اتوماتیک و با تغییر موقعیت مکانی یک پیامک دریافت می کنید که حاوی نقشه و موقعیت مکانی است. 

بهترین ردیاب حیوانات خانگی

شما می توانید از یک ردیاب شخصی هم برای ردیابی حیوان خانگی تان استفاده کنید. همه میدانیم که سگ ها موجودات وفاداری هستند و همیشه در کنار صاحب خود می مانند. اگر در خانه کودک و یا فرد سالمندی دارید می توانید به استفاده از یک ردیاب شخصی برای حیوان خود بپردازید. ردیاب های شخصی دارای امکاناتی نظیر شود صدای محیط و درخواست کمک اضطراری هستند.

با این ترتیب اگر برای کودک یا سالمندتان اتفاقی رخ دهد به راحتی می توانید از تمام جزئیات و محل حادثه مطلع شوید. همچنین ردیاب ها همگی به آسانی و بدون نصب نرم افزاری های پیچیده ای برروی گوشی های موبایل و یا لپ تاپ راه اندازی می شوند. 

با خرید بهترین ردیاب حیوانات، امنیت حیوان خانگی تان را برای همیشه تامین کنید

با استفاده از سیستم موقعیت یاب و خرید یک خرید جی پی اس کوچک ارزان برای حیوانات می توانید به دور از هرگونه نگرانی حیوانات خود را در پارک ها رها کنید تا به راحتی بازی کنند و یا آن ها را برای بازی در حیاط منزل خود آزاد بگذارید. با به کار گیری از این سیستم بدون هیچ دلهره حیوان خانگی خود را به دست کلینیک های دامپزشکی بسپارید و از راه دور موقعیت مکانی او را کنترل کنید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب حیوانات و نکاتی که در مورد آن نمی دانستید!
4.2 از 34 رای

ردیاب حیوانات چه کاربردی دارد؟

این وسیله کوچک به شما کمک میکند که از گم شدن حیوان خانگی یا دور شدن بیش از حد آن از منزل جلوگیری کرده و اگر سگ شما به سرقت رفت سریعا آن را پیدا کنید.

ردیاب برای چه حیواناتی استفاده میشود؟

معمولا ردیاب برای حیوانات گران قیمت یا آنهایی که ارتباط عاطفی بالایی با صاحب خود دارند استفاده میشود. این مدل ردیاب برای سگ، گربه، پرندگان قیمتی، اسب و هر چیزی که برای شما ارزش مادی و معنوی دارد قابل استفاده است.

امکانات ردیاب حیوانات چیست؟

این دستگاه به شما اجازه میدهد در هر لحظه موقعیت فیزیکی حیوان را مشاهده کرده و یک منطقه مشخص برای رفت و آمد آن تعیین کنید که اگر از این محدوده خارج شده به شما اطلاع رسانی شود.

تفاوت ردیاب شخصی و حیوانات چیست؟

از نظر تکنولوژی و امکانات تفاوتی بین این دو دستگاه وجود ندارد و کاربرد هر دو یکسان است ولی ردیاب های حیوانات معمولا با ابعاد کوچکتر و با قابلیت بسته شدن به گردن یا پای حیوان طراحی میشوند.

۱۲ دیدگاه برای “ردیاب حیوانات و نکاتی که در مورد آن نمی دانستید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 × = 42

  1. Avatar

    سلام یه ردیاب خوب برای پرنده ها بگید که سنگین نشه رو گردنشون

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر
      می توانید از ردیاب حیوانات وحشی استفاده کنید که برای پرندگان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

  2. Avatar

    سلام من یه بار ازتون پرسیدم که ردیاب چی ببندم به پرنده که سنگین نشه گفتید زیر پوستی اما الان میخوام برا اسب خواهرم بخرم ردیاب اما خواهرم اصلا زیر بار نمیره که زیر پوستی تزریق کنیم شما پیشنهادی دارید؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر
      می توانید از مدل های غیر از مدل زیر پوستی استفاده کنید و آن را به پای اسب ببندید.
      برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید.
      02122171062
      02122410328
      09018019192

  3. Avatar
    زهره مرادی

    سلام من یه سگ پامرانین دارم نمیدونم از چه ردیابی براش استفاده کنم اخه خیلی کلافه می شه وقتی قلاده می بندم بهش

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر
      می توانید از ردیاب زیر پوستی حیوانات استفاده کنید.

  4. Avatar

    ببخشید چیکار کنیم که کسی نتونه ردیاب جدا کنه از سگ؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که فکر می کنید ممکن است حیوانتان در موقعیتی قرار بگیرد که احتمال جدا شدن ردیاب از آن وجود دارد، پیشنهاد می شود حتما از ردیاب زیرپوستی حیوانات استفاده کنید.

  5. Avatar

    سلام میشه قیمت ردیاب خوب و کوچیک ترجیحا سفید رنگ برای سگ بگید؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید:
      02122171062
      02122410328
      09018019192

  6. Avatar

    سلام
    من یک گربه کوچیک دارم که خیلی بازیگوشه. خیلی وقتا از خونه میره بیرون و بعد از یکی دو روز پیداش میشه. توی این مدت من و خانمم خیلی نگرانش میشیم برای همین تصمیم گرفتیم از یک ردیاب جیبی یا ردیابی که سایزش کوچیک باشه استفاده کنیم. لطفا ردیابی به ما معرفی کنین که علاوه براینکه بتونه موقعیت دقیق گربمونو نشون بده، ضدآب هم باشه و شارژ باتریش هم حداقل برای یکی دو روز دوام داشته باشه.
    ممنونم از لطفتون

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      برای مشکلی که شما دارین بهترین راه حل استفاده از ردیاب حیوانات است. این ردیاب های کوچک به راحتی روی قلاده گربه، سگ یا سایر حیوانات خانگی نصب می شوند و هیچ مشکلی برای حرکت آن ها نیز ایجاد نمی کنند. بعد از نصب شما می توانید به طور لحظه ای محل دقیق گربه دوست داشتنی خود را روی نقشه مشاهده کنید. این ردیاب ها ماندگاری بالایی هم دارند و بسیار مقاوم هستند. مدت زمان نگهداری شارژ مناسبی هم دارند که خیال شما را برای چند روز راحت خواهد کرد. شما می توانید از ردیاب شخصی کوچک به عنوان ردیاب حیوانات برای گربه خود استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید برای همیشه خیال خود را راحت کنید، استفاده از ردیاب های زیرپوستی حیوانات نیز گزینه بسیار مناسبی است. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید با شماره تلفن با شماره تلفن 22410328-021 و 22171062 -021 تماس حاصل کنید.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328