ایران رهیاب Blog Archives

دستگاه ردیاب برای ماشین های تولید داخل

بهترین ردیب خودرو ایرانی

دستگاه ردیاب برای ماشین های تولید داخل

پیشرفت تکنولوژی بیش از هرچیز به ایجاد امنیت بیشتر کمک کرده است. با وجود آنکه میزان سرقت و جرم در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته، خرید لوازمی برای بالا بردن امنیت خود و دارایی هایمان یکی از ضروری ترین هزینه های زندگی به شمار می رود. یکی از این دارایی ها، خودرو شخصی است. سرقت خودرو دیگر به یک خبر معمول در هر روز تبدیل شده و حتی پیچیده تر شدن قفل ماشین ها، نتواسته جلوی سارقان را بگیرد. بنابراین خرید لوازمی مانند دزدگیر هوشمند و ردیاب می تواند کمک کند تا در صورت بروز این مشکل، در کمترین زمان ماشین را پیدا کنید. در این مطلب بهترین ردیاب ها برای ماشین های ایرانی را به شما معرفی می کنیم.

بهترین ردیاب خودرو ایرانی برای ماشین هایی با امنیت پایین

عده ای تصور می کنند ردیاب ها فقط برای ماشین های گران قیمت و خارجی مناسب هستند. در حالیکه ردیاب های پیشرفته و دزدگیرهای ماهواره ای، بیش از هرچیز برای خودروهایی مناسب هستند که سیستم امنیتی ساده تری دارند و به راحتی دزدیده می شوند. اگر خودروی داخلی دارید، باید با بررسی دقیق انواع دزدگیر و ردیاب خودرو، بهترین محصول را برای تامین امنیت ماشین خود انتخاب کنید.

1- ارزانترین دزدگیر پراید؛ تجربه یک ردیابی منحصر به فرد

پراید را رکورددار سرقت در کشور می دانند. با کمی جستجو، ویدیوهای زیادی در اینترنت پیدا می کنید که نشان دهنده ایمنی ضعیف و سرقت فاجعه بار پراید است. این اتومبیل در ظرف کمتر از ۱۰ ثانیه سرقت می شود. اما با وجود این ایمنی ضعیف و ناکارآمد، همچنان به دلیل قیمت کمتر مشتریان خود را دارد و حتی از محبوب ترین ماشین های داخلی نیز به حساب می آید. اگر تصمیم به تعویض خودرو را ندارید یا شرایط این کار در حال حاضر برای شما فراهم نیست، بهتر است با کمی هزینه امنیت آن را بالا ببرید. حتی خرید ارزان ترین ردیاب خودرو نیز می تواند خیال شما را از امنیت این ماشین راحت کند.

اگر خودرو شما از انواع مدل پراید، مثل خودرو پراید وانت است نیز می توانید به جای خرید دزدگیر پراید از ردیاب های آهنربایی و دیاگی برای بالا بردن امنیت آن استفاده کنید. نصب ردیاب پراید بسیار ساده و کنترل اطلاعات آن ها نیز بدون پیچیدگی است.

2- جلوگیری از سرقت سمند با نصب ردیاب هوشمند خودرو

پلتفرم کلی سمند، بسیار شبیه به پژو ۴۰۵ است و از این جهت، برای این خودرو نیز نمی توان امتیاز ویژه ای در بخش امنیت سرقت قائل شد. با این حال با پیشرفت تکنولوژی به کارگرفته شده در ردیاب ها، می توان تا حد زیادی جلوی سرقت این ماشین را گرفت.

بهترین وسیله برای تامین امنیت سمند، ردیاب هایی مانند ردیاب ماهواره ای خودرو هستند. این دستگاه های gps، دارای باتری قدرتمند و ضد گرد و غبار هستند و اتصال آن ها به سیم کشی ماشین لطمه وارد نمی کند. همین موضوع باعث شده تا این مدل از دزدگیرها را به عنوان بهترین ردیاب سمند بشناسند.

به نظر می رسد با توجه به سرعت سارقان در باز کردن اتومبیل، نیاز به وجود ردیاب برای اعلان آلارم و مطلع کردن صاحب اتومبیل ضروری است. با استفاده از ردیاب های شنوددار، می توانید اطلاعات فرستاده شده را در کمترین زمان در پنل یا بر صفحه نمایش تلفن همراه خود ببینید.

بهترین ردیاب سمند

3- ردیاب پژو 405؛ بهترین راهکار برای جلوگیری از سرقت خودرو

باتوجه به اینکه تکنولوژی خودرو 405 و ماشین های مشابه آن مانند خودرو های 206، قدیمی تر از خودروهای امروزی است، امنیت ضعیفی دارند. به طوریکه سارق در کمتر از 3 ثانیه، قادر به باز کردن در عقب خودرو است. باتوجه به این موضوع، با استفاده از دزدگیر پیشرفته جی پی اس دار، می توان به محض روشن شدن اتومبیل، آلارم دریافت کرد.

همچنین بسیاری از مدل های ردیاب 405، دارای خاموش کن از راه دور هستند و با فشردن یک دکمه می توان ماشین را در هر جای شهر متوقف کرد. استقاده از ردیاب های مخفی جی پی اس دار مانند ردیاب دیاگی خودرو هم شما را از محل دقیق خودرو باخبر می کند و هم می تواند صداهای داخل کابین را به راحتی برای شما ارسال کند.

از دیگر قابلیت های این ردیاب خودرو ایرانی می توان به اخطار ضربه به ماشین اشاره کرد. این موضوع می تواند شما را از کوچکترین دستبردها به خودرو مطلع کند. همچنین انتخاب ردیاب ضدآب به شما کمک می‌کند تا از طول عمر بیشتر جی پی اس خودرو خود اطمینان پیدا کنید.

دزدگیر هوشمند برای 206 و 405

4- ردیاب کوچک برلیانس برای جلوگیری از سرقت کیلس ها  (Keyless)

یکی از بهترین اتومبیل هایی که در ایران با همکاری کمپانی های چینی تولید و مونتاژ می شود، برلیانس است. هرچند که قابلیت کیلس (Keyless) در این خودروها می تواند یک مزیت باشد، اما همانطور که صنعت خودروسازی پیشرفت می کند، سارقین نیز برای سرقت خود را به روز می کنند.

کیلس استارتر یا همان تکنولوژی روشن نمودن اتومبیل بدون نیاز به سوییچ، اواسط دهه ۹۰، توسط شرکت مرسدس بنز اختراع شد. این قابلیت گاهی نقطه ضعف هم محسوب می شود. زیرا سارقین با خرید یک دستگاه گیرنده-فرستنده، برد را تقویت می کنند و در نتیجه سرقت ماشین در کمترین زمان اتفاق می افتد.

بهترین ابزاری که می تواند پس از عبور سارقین از فایروال های این چنینی به شما در تامین امنیت ماشین کمک کند، خرید ردیاب خودروی برلیانس است. دزدگیرهای جی پی اس دار می توانند با ارسال فرکانس هایی بر دستگاه گیرنده، شما را از سرقت اتومبیل باخبر کنند.

مزایای دزدگیر ماهواره ای برلیانس

5- بهترین دزدگیر ماهواره ای رانا؛ نصب دزدگیر هوشمند برای تامین امنیت

رانا نیز یکی از خودروهای ملی است که پس از سمند و تیبا، از تکنولوژی کیلس بهره برداری می کند. با توجه به ویژگی های ساختاری این ماشین می توان گفت که ردیاب دیاگی و ردیاب فندکی می توانند مناسب ترین ردیاب برای رانا باشند. با کمک این ردیاب خودرو ایرانی می توانید صداهای داخل کابین را نیز به راحتی از طریق تماس با سیمکارت داخل ردیاب شنود کنید. 

قابلیت دیگری که ردیاب های جدید دارند، امکان تعریف محدوده است. زمانی که ردیاب از محدوده خارج شود، پیامی برای شما در قالب پیامک و یا زنگ ارسال می شود و شما را از موقعیت خودرو آگاه می سازد.

این صرف زمان، به دارنده خودرو، این امکان را می دهد تا با استفاده از سیستم ردیاب خودرو و هماهنگی با پلیس، اقدام به یافتن دارایی خود کند. 

6-  خرید ردیاب دنا؛ کدام مدل دزدگیر مناسب دنا است؟

اتومبیل دنا از آن دسته محصولات ایران خودرو است که محبوبیت زیادی دارد. ظاهر مورد پسند، امکانات قابل توجه رفاهی و البته سامانه ضد سرقت یا ایموبالایزر در این خودرو، آن را در دسته بهترین ها قرار داده است. با این حال همانطور که در خصوص سایر اتومبیل های دارای تکنولوژی ایموبالایزر نیز ذکر شد، سارقین با تقویت بورد سوییچ ها، می توانند اقدام به سرقت این خودرو کنند.

امنیت این ماشین نیز می تواند به وسیله بهترین دزدگیر جی پی اس دار تامین شود. برای مثال ردیاب آهنربایی شما را از ضربه حاصل از برخورد جسم خارجی آگاه می کند. همچنین ردیاب دنا می تواند در صورت به سرقت رفتن خودرو، سریعا با دریافت یک پیامک خودرو را خاموش کرده و تا زمان رسیدن صاحب خودرو، موتور را از کار بیندازد.

بهترین ردیاب برای ماشین تولید داخل

خرید بهترین ردیاب برای ماشین های ایرانی

استفاده از ردیاب علاوه بر اینکه بعد از سرقت، محل دقیق خودرو را به شما نشان می دهد، راهی برای گرفتن زمان از سارقان است. برای مثال اگر یک سارق هنگام دزدیدن ماشین ردیاب را ببیند، زمانی را صرف باز کردن یا از کار انداختن آن خواهد کرد. به همین دلیل فرصت کافی برای رسیدن صاحب ماشین یا پلیس به وجود می آید.

هنگام انتخاب دزدگیر gpsدار بهتر است علاوه بر قیمت رهیاب خودرو به مهم ترین نکات خرید ردیاب توجه کنید. انتخاب ردیاب به نوع ماشین و بودجه شما بستگی دارد. با این حال با خرید از افراد متخصص، می توانید بهترین ردیاب برای ماشین های ایرانی را خریداری کنید.

ما در ایران رهیاب به شما در تامین امنیت خودرو کمک خواهیم کرد. محصولات عرضه شده در ایران رهیاب همه انتظارات شما را از یک دزدگیر ماهواره ای و جی پی اس دار رفع می کنند. تفاوتی ندارد که به دنبال ردیاب وانت هستید یا بهترین ردیاب ال 90 را می خواهید؛ ما به شما بهترین مدل ها را پیشنهاد خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره 02122410328 تماس بگیرید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
دستگاه ردیاب برای ماشین های تولید داخل
4.3 از 10 رای

آیا خودرو ایرانی نیاز به ردیاب دارد؟

بله با توجه به سیستم امنیتی پایین خودروهای ایرانی، استفاده از ردیاب برای این ماشین ها توصیه می شود.

کدام ردیاب ها برای ماشین های ایرانی مناسب هستند؟

ردیاب ها دامنه قابلیت گسترده ای دارند. برای مثال خرید ردیاب پراید، تفاوت هایی با خرید ردیاب وانت یا ال 90 دارد. در این مطلب مناسب ترین ردیاب برای مدل های مختلف خودروهای ایرانی را پیشنهاد داده ایم.

از کدام فروشگاه ها می توان ردیاب مناسب را خریداری کرد؟

برای خرید ردیاب مناسب اتومبیل خود و یا دریافت مشاوره خرید می توانید به همین صفحه مراجعه و یا با شماره 02122410328 تماس بگیرید.

۲ دیدگاه برای “دستگاه ردیاب برای ماشین های تولید داخل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

60 + = 61

  1. Avatar

    سلام
    بهترین دزدگیر برای دنا چیه؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست گرامی. ممنون از توجهتون
      برای خرید ردیاب مناسب دنا باید انتظارات خود را از ردیاب مشخص کنید. پیشنهاد ما به شما خرید ردیاب فندکی خودرو است که هم به طور کامل در محل فندکی مخفی می شود و هم قابلیت شنود دارد.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328