ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب خودرو بهتر است یا دزدگیر های هوشمند

ردیاب بهتر است یا دزدگیر خودرو؟

ردیاب خودرو بهتر است یا دزدگیر های هوشمند

حتی اگر مالک خودرو هم نباشید حتما با انواع دزدگیرهای خودرو آشنایی داشته و طرز کار آنها را می دانید. اما در مورد ردیاب خودرو های چقدر اطلاعات دارید؟ ردیاب نسل جدیدی از ابزارهای امنیتی است که در سال های اخیر به بازار عرضه شده و در اختیار شما قرار دارد. اما کدامیک بهترند؟ ردیاب یا دزدگیر های خودرو؟ در ادامه با ایران رهیاب همراه باشید.

ردیاب یا دزدگیر؟ رقابت تکنولوژی های امنیتی خودرو

از زمان ورود خودرو به بازار ایران همواره ابزارهای متنوعی هم برای تامین امنیت خودروها ارائه میشد. تولید دزدگیر خودرو در همین بحث یکی از بزرگترین پیشرفت هایی بود که برای جلوگیری از سرقت می توانست رخ دهد. اما به زودی روش های جدیدی در سرقت به وجود آمد و دیگر استفاده از انواع دزدگیر ها هم کارامد نبود.

خرید ردیاب خودرو

به همین دلیل شاهد حضور نسل جدیدی از سیستم های حفاظتی بودیم که به نام ردیاب خودرو شناخته می شوند. اما متاسفانه ردیاب ها به اندازه دزدگیر های هوشمند در بین افراد شناخته شده نیستند. حتی با اینکه در بحث تامین امنیت بسیار مناسب تر از دزدگیر ها عمل می کنند. با این توضیحات در ادامه به بررسی این سوال می پردازیم که ردیاب خودرو بهتر است یا دزدگیر های هوشمند؟

دزدگیر تنها ابزاری برای پیشگیری از سرقت خودرو است

دزدگیر ها حتی در پیشرفته ترین نوع ممکن همگی دارای عملکردی یکسان اند. در صورت احساس لرزش و ضربه چراغ های خودرو را روشن کرده و صدای بلند ایجاد می کنند تا منجر به وحشت و فرار سارق شود. اما همسو با پیشرفت تکنولوژی دزدگیر ها روش های جدیدی هم برای سرقت به وجود می آیند.

تفاوت دزدگیر و ردیاب خودرو

تنها با یک بررسی کوتاه در امار سرقت خودرو نیز می توان به ناکارا بودن دزدگیر های خودرو پی برد. دزدگیر تنها برای پیشگیری است و در صورت بروز سرقت دیگر کاری از دست شما بر نمی آید. اما با خرید یک ردیاب، حتی ردیاب کوچک و ارزان، می توانید امنیت خودرو را به راحتی تامین کرده و حتی در صورت بروز سرقت اقدام به پیدا کردن آن کنید.

دزدگیر خودرو در دسترس سارق است!

همانطور که می دانید دزدگیر ها معمولا دارای یک چراغ هشدار کوچک از درون خودرو هستند تا وقتی سارق به خودرو نزدیک می شود آن را ببیند و اقدام به سرقت نکند. با اینکه وجود چراغ هشدار دهنده انتخابی منطقی است، اما از طرفی به سارقین حرفه ای هشدار می دهد که باید با روش دیگری اقدام به سرقت کنند.

برای مثال باید از ابزارهای الکتریکی استفاده کرده و یا ابتدا مبنع برق خودرو را غیر فعال کنند. اما ردیاب ها این چنین نیستند. یکی از مهمترین ویژگی ردیاب ها مخفی بودن است و به غیر از مالک فرد دیگری نمی تواند متوجه وجود ردیاب در خودرو شود.

مزیت استفاده از ردیاب خودرو

ردیاب ها دارای امکانات بسیاری هستند و بدون جلب هیچ گونه توجهی به شما هشدار های لازم امنیتی مربوط به باز شدن درب خودرو، حرکت خودرو، لرزش و بسیاری اطلاعات دیگر را می دهند. بدین طریق در صورت بروز سرقت به بهترین نحو ممکن می توانید امنیت اتومبیل و دارایی خود را فراهم کنید.

با نصب ردیاب، اتومبیل خود را در هر گوشه دنیا پیدا کنید

همانطور که پیشتر هم گفته شد دزدگیر تنها ابزاری برای پیشگیری از سرقت است و در صورتی که خودرویتان به سرقت برود دیگر کاری از دستتان برنمی آید. اما با نصب ردیاب خودرو و موتورسیکلت می توانید وسیله نقلیه خود را در هرکجای دنیا به راحتی پیدا کنید.

امروزه ردیاب ها بسیار پیشرفته هستند و فرایند موقعیت یابی را با کمترین خطای ممکن و با دقتی در حد متر در اختیار شما قرار می دهند.

ردیاب های امکانات بیشتری دارند

تنها کاری که با استفاده از دزدگیر ها می توان انجام داد ایجاد وحشت و صدای بلند برای فراری دادن سارقین است. اما ردیاب ها طیف گسترده ای از امکانات را در اختیار شما قرار می دهندو برای مثال با استفاده از ردیاب می توانید به شنود صدای درون خودرو بپردازید.

ردیاب ارزان قیمت خودرو

همچنین می توانید در صورت قرارگرفتن در شرایط حاد و خطرناک با استفاده از سیستم درخواست کمک اضطراری یا s.o.s اطلاع رسانی های لازم را انجام دهید تا دیگران به کمک تان بیایند. البته این تنها امکانات موجود در ردیاب ها نیست و در ادامه تعدادی دیگر از امکانات موجود برروی ردیاب ها را به شما معرفی می کنیم:

  • موقعیت یابی دقیق در تمام دنیا
  • امکان تعیین محدوده امن
  • شنود صدای محیط
  • استفاده برای تمام خودروهای سبک و سنگین
  • قابل استفاده برای موتورسیکلت ها
  • سازگاری با تمام اپراتور های داخلی

همچنین وابسته به نیاز و استفاده تان می توانید برای خرید ردیاب خودرو اقدام نمائید. در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر به مقاله بهترین ردیاب خودرو مراجعه نمائید.

خرید ردیاب خودرو

بلاخره ردیاب بهتر است یا دزدگیر؟

با توجه به تمام توضیحات ارائه شده مسلما استفاده از ردیاب خودرو انتخاب هوشمندانه تری است. چرا که با استفاده از ردیاب خودرو می توانید پیشگیری از سرقت و فرایند های لازم پس از سرقت را به صورت همزمان انجام دهید.

همچنین اگر به این فکر می کنید که قیمت ردیاب بیشتر از دزدگیر های خودرو است، باید چنین گفت که ردیاب ها همواره دارای قیمت کمتری هستند و ارزش خرید بالاتری دارند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب خودرو بهتر است یا دزدگیر های هوشمند
4.1 از 21 رای

استفاده از دزدگیر بهتر است یا ردیاب خودرو؟

دزدگیرهای خودرو تنها ابزاری برای پیشگیری از بروز سرقت هستند و در صورت به سرقت رفتن خودرو دیگر کاربردی برای شما ندارند. اما ردیاب خودرو علاوه بر آنکه پیش از سرقت برای شما هشدار ارسال می کند در صورت به سرقت رفتن اتومبیل هم به کمک شما می آید و می توانید خودرویتان را پیدا کنید.

ردیاب خودرو گرانتر از دزدگیر ها هستند؟

حتی ساده ترین ردیاب های ممکن نیز در عمل بسیار کاربردی تر از پیشرفته ترین دزدگیر ها هستند. همچنین در بحث مقایسه نیز ردیاب ها گاهی هم قیمت و حتی ارزان تر از انواع دزدگیر ها می باشند. 

دقت مکان یابی ردیاب خودرو چقدر است؟

تمامی ردیاب ها دارای دقتی بسیار بالا هستند و فرایند موقعیت یابی را در حد یک متر انجام می دهند. سرعت ارسال و دریافت اطلاعات در ردیاب ها تمام با استفاده از اینترنت و سیستم جهانی جی پی اس است و بالاترین دقت ممکن را دارد.

۴ دیدگاه برای “ردیاب خودرو بهتر است یا دزدگیر های هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

21 − = 12

  1. Avatar
    علی شریفی

    سلام، گفتید مشکل دزدگیر اینه که دزدها می فهمن ماشین دزدگیر داره و با از کار انداختن سیستم برقی دزدگیر رو قطع می کنند. خوب ردیاب هم به سیستم برقی ماشین وصله دیگه، اگه برقشو قطع کنن ردیاب ماشین از کار نمیوفته؟ سوال دیگه ای که برام پیش اومده اینه که خیلی از اوقات ماشینای سرقتی برای سرقت های بزرگتر استفاده میشن یا خیلی سریع اوراقشون می کنند. چقدر طول میکشه بعد از سرقت ماشین به اطلاعات ردیابمون دسترسی داشته باشیم؟
    با تشکر

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام علی عزیز
      ردیاب ماشین انواع مختلفی دارند که به صورت سیم کشی یا مغناطیسی روی خودرو نصب می شوند. بعضی از انواع ردیاب بر خلاف دزدگیر ها دارای باتری داخلی هستند که با قطع شدن سیستم برقی خودرو نیز می توانند تا چند روز همچنان به کار خود ادامه دهند.
      شما بعد از نصب جی پی اس خودرو، می توانید به صورت لحظه ایاز محل دقیق خودرو را از طریق نرم افزارهای موبایلی و پنل کامپیوتری یا پیامک با خبر شوید. به این ترتیب بلافاصله بعد از سرقت خودرو می توانید محل آن را پیدا کنید و به پلیس اطلاع دهید. برای اطلاع از قیمت ردیاب خودرو و کسب راهنمایی های بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

  2. Avatar
    میثم فخری نژاد

    هفته پیش ماشین پسرخالمو دزدیدن هنوز پیدا نشده. تازه اگرم پیدا شه احتمالا چیزی ازش باقی نمونده. واقعا اگه ردیاب داشت تا الان پیدا شده بود. الان من خودمم ترسیدم بدزدن ماشینمو میخوام ردیابت بگیرم. این ردیاب خودرو چه امکاناتی داره؟ چطوری دزد نمیتونه اون رو پیدا کنه؟ اگه ماشینو دزدیدن تا چه فاصله ای میتونم مکان دقیقشو ببینم؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام میثم عزیز
      ردیاب و جی پی اس خودرو انواع مختلفی دارند که می توانید براساس نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر مشکلی برای سیم کشی ندارید، ردیاب پیشرفته و دزدگیر ماهواره ای بهترین گزینه است. این ردیاب علاوه بر امکان ردیابی لحظه ای و آنلاین امکان کنترل خودرو از راه دور و خاموش کردن ماشین را به شما می دهد. ردیاب های مغناطیسی و دستگاه شنود نیز مناسب افرادی هستند که نگران آسیب به سیستم برقی ماشین هستند. این ردیاب ها علاوه بر قابلیت ردیابی امکان شنود داخل کابین ماشین را دارند. همه این ردیاب ها به صورت کاملا مخفی درون ماشین نصب می شوند و به همین دلیل سارقان نیم توانند از وجود آن ها با خبر شوند. در نهایت گزینه ای دیگری مانند ردیاب دیاگی و ردیاب فندکی نیز در دسترس هستند.
      شما می توانید برای خرید جی پی اس خودرو به صفحه اصلی سایت ایران رهیاب مراجعه کنید.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328