ایران رهیاب Blog Archives

جاسازی طلا در منزل بدون نگرانی از سرقت

جاسازی طلا در منزل

جاسازی طلا در منزل بدون نگرانی از سرقت

با توجه به قیمت طلا، نگهداری از این دارایی ارزشمند در خانه می‌تواند به یک چالش جدی برای صاحبان آن‌ها تبدیل شود. سارقان همیشه در کمین هستند و حالا خیلی حرفه‌ای‌تر از گذشته می‌توانند به سرعت و بدون جای گذاشتن هیچ اثری از خود، در یک چشم به هم زدن دارایی‌های ارزشمند شما را به سرقت ببرند. بنابراین نگهداری از طلا در منزل نیاز به دقت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل ما در این مقاله سعی می‌کنیم چند راه ساده اما کارآمد برای جاسازی طلا در منزل به شما پیشنهاد کنیم.

روش‌های جاسازی طلا در منزل؛ از نگهداری طلا در فویل آلومینیوم تا گاو صندوق

اولین توصیه ما نگه نداشتن طلا در منزل است تا هیچ نگرانی از سرقت نداشته باشید. با این حال زمانی که قصد نگهداری از طلا در منزل را دارید باید به فکر پنهان کردن دارایی‌های با ارزش خود در محل امنی باشید. مکان‌هایی مانند زیر تخت خواب، درون کشو لباس‌ها و یا حتی پنهان کردن طلا درون گلدان‌ها به هیچ وجه گزینه‌های خوبی نیستند. تا جایی که می‌توانید طلاها را در محلی دور از دسترس و خارج از دید قرار دهید تا هیچ کس به جز شما به آن‌ها دسترسی نداشته باشد.

همچنین بهتر است به دنبال روشی باشید که همیشه بتوانید از محل دقیق طلاهای خود با خبر شوید. استفاده از دستگاه جی پی اس راه حل جدیدی است که می‌تواند تا حد زیاد خیال شما را راحت کند. در ادامه سعی می‌کنیم مهم‌ترین محل‌های جاسازی و پنهان کردن طلا در منزل را معرفی کنیم.

مخفی کردن طلا در گاوصندوق خانه

استفاده از گاوصندق برای جاسازی طلا در منزل، بهترین روش برای در امان ماندن طلا از طلایاب

گاوصندوق‌ها بهترین گزینه برای نگهداری طلا سایر اشیای ارزشمند در منزل هستند. سعی کنید یک گاو صندوق استاندارد برای منزل خود تهیه کنید. یک رمز قوی برای گاوصندوق خود انتخاب کنید و آن را در محلی قرار دهید که به سادگی در دید سایر افراد قرار نداشته باشد. هیچگاه فردی غیر از اعضای خانواده نباید محل گاوصندوق را بداند و همیشه باید آن بسته باشد.

اگر حجم طلاهای شما زیاد نیست و از گاوصندوق کوچکی استفاده می‌کنید، باید نگران دزیده شدن خود گاوصندوق نیز باشید. ما در مقاله سرقت گاوصندوق به طور کامل در مورد نحوه مراقبت از گاوصندوق‌ها صحبت می‌کنیم. استفاده از ردیاب یا جی پی اس کوچک درون گاوصندوق می‌تواند امنیت دارایی‌های ارزشمند شما را تا حدود زیادی تأمین کند.

در امان ماندن طلا از طلایاب و جاسازی طلا در محل های مخفی منزل

کشوهای مخفی یا سایر قسمت‌های نامرئی خانه، محل امن برای نگهداری طلا

اگر به هر دلیلی از گاوصندوق در خانه خود استفاده نمی‌کنید باید بدانید که کار شما برای نگهداری از طلا و سایر دارایی‌های ارزشمند بسیار سخت‌تر خواهد شد. با این حال، راه‌های جایگزینی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای مثال ایجاد یک لایه اضافی درون کشو و قرار دادن طلاها زیر آن به شکلی که کاملاً مخفی باشد می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد.

 اگر در قسمتی از خانه در مخفی یا سوراخ مخفی دارید که در نگاه اول نامرئی به نظر می‌رسد، می‌توانید از آن‌ها نیز برای پنهان کردن طلاهای خود استفاده کنید. سعی کنید که محل‌های جاسازی را انتخاب کنید که به سادگی باز نمی‌شوند و نیاز پیچ گوشتی یا آچار برای دسترسی به آن‌ها وجود دارد. البته این روش‌ها به هیچ وجه امن نیستند و تنها باید به شانس خود تکیه کنید.

جاسازی طلا و جواهرات در مکان‌های امن آشپزخانه

اولین نکته در پنهان کردن دارایی‌های ارزشمند این است که تا جایی که می‌توانید آن‌ها را دور از دسترس و دید قرار دهید. در آشپزخانه گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. پنهان کردن طلا درون اقلام خوراکی مانند برنج، آرد و سایر مواد غذیی یکی از آن تکنیک‌های قدیمی است که شاید هنوز هم بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

پنهان کردن طلا درون لوازم خانه، محل امن برای نگهداری طلا

این هم یکی دیگر از روش‌های دم دستی است که خیلی از افراد آن را انجام می‌دهند. درون کیس کامپیوتر، اسباب بازی‌ها، لوازم قدیمی منزل کم ارزش و دستگاه‌های الکترونیکی خراب شده می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. البته توجه کنید که وسیله مد نظر دارای ارزش نباشد تا سارقان را برای دزدیدن آن‌ها وسوسه کند. به طور کلی جاسازی طلا در منزل نباید برای مدت طولانی باشد. پنهان کردن طلا درون لوازم خانه یا آشپزخانه فقط برای مدت محدود که شرایط نگهداری از طلا در محل بهتری وجود ندارد گزینه‌های مناسبی هستند.

نگهداری از طلا در فریزر برای جلوگیری از سرفت طلا در منزل

لایه‌های امنیتی منزل خود را بیشتر کنید

هرچقدر تعداد لایه‌های امنیتی تا زمان دستیابی به محل جاسازی طلا در خانه بیشتر باشد، شانس سارقان برای پیدا کردن آن‌ها نیز کمتر خواهد شد. سارق‌ها عموماً خانه‌هایی را انتخاب می‌کنند که از لحاظ امنیتی وضعیت خوبی نداشته باشند. استفاده از قفل‌های سالم و ضد سرقت، درب‌های ضد سرقت، حفاظ درب، نرده پشت حفاظ پنجره و قفل کردن درب اتاق‌ها بعد از خروج از منزل اهمیت بسیار زیادی دارند. البته توجه کنید که با استفاده بیش از حد از لوازم ایمنی باعث جلب توجه بیشتر نشوید!

مراقبت از دارایی‌های ارزشمند با نصب دزدگیر در منزل

حتی اگر بهترین محل را برای جاسازی طلا و جواهرات خود در منزل انتخاب کرده باشید، هنوز هم استفاده از دزدگیر اهمیت بسیار زیادی دارد. دزدگیرها با صدای هشدار بلند خود می‌توانند سارقان را فراری دهند. حتماً بعد از ترک منزل خود حتی برای چند ساعت، دزدگیر خانه را فعال کنید. علاوه بر این دستگاه ورود رمز دزدگیر را در محلی قرار دهید که به سادگی توسط سارقان دیده نشوند.

 البته به طور کلی دزدگیرهای خانه یا ماشین که تنها با صدای بلند اقدام به هشدار دادن می‌کنند، به تنهایی نمی‌توانند ضامن امنیت خانه یا ماشین شما باشند. به همین دلیل است که دزدگیر هوشمند خودرو جایگزین دزدگیرهای معمولی شده است. در منزل هم باید از سیستم‌های امنیتی تقویتی در کنار آلارم استفاده کنید.

دوربین مدار بسته و تامین امنیت طلا در منزل

استفاده از دوربین مداربسته، یکی دیگر از روش‌های تأمین امنیت طلا در خانه

از آنجایی که دزدگیرها به تنهایی نمی‌توانند امنیت خانه را به صورت صد در صد تأمین کنند، حتماً در زمان نگهداری طلا در منزل از دوربین‌های مداربسته استفاده کنید. زمانی که سارقان متوجه دوربین‌ها می‌شوند، یا پا به فرار می‌گذارند یا سعی می‌کنند به نحوی آن‌ها را از کار بیاندازند. سعی کنید دوربین‌ها در محلی دور از دسترس قرار داشته باشند و امکان دسترسی به سرور آن‌ها برای سارقان میسر نباشد. سارق‌های حرفه‌ای می‌توانند با از کار انداختن دوربین‌ها این لایه امنیتی مهم را از خانه شما بگیرند. بنابراین باید به دنبال راه‌های امنیتی بیشتری برای خانه خود باشید.

خرید بهترین ردیاب از ایران رهیاب

با استفاده از ردیاب یا جی پی اس کوچک در هنگام جاسازی طلا در منزل، می‌توانید همواره از محل دقیق طلاهای خود با خبر شوید. همچنین در صورت سرقت احتمالی می‌توانید به سرعت طلاهای سرقت شده خود را پیدا کنید. ایران رهیاب علاوه بر ارائه ارزانترین ردیاب خودرو و تأمین امنیت ماشین، برای تأمین امنیت سایر دارایی‌های ارزشمند مانند خانه و لوازم با ارزش شما نیز پیشنهادات ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید رید انواع ردیاب و یا دریافت مشاوره می‌توانید با شماره 02122410328 در تماس باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
جاسازی طلا در منزل بدون نگرانی از سرقت
3.6 از 44 رای

بهترین محل برای نگهداری از طلا در خانه کجاست؟

گاوصندوق بهترین محل برای نگهداری از طلا در خانه است. البته گاوصندوق نیز نیاز به تامین امنیت دارد. برای اطمینان از امنیت گاوصندوق بهتر است از ردیاب و جی پی اس کوچک ایران رهیاب استفاده کنید. نگهداری طلا در فریزر، گذاشتن طلا در فویل آلومینیومی و نگهداری طلا در فویل نیز از روش‌های مراقب طلا به شمار می‌روند.

آیا استفاده از دزدگیر برای تامین امنیت طلاهای نگهداری شده در منزل کافی است؟

دزدگیر یکی از راه های جلوگیری از به سرقت رفتن طلا جاسازی شده در منزل است اما به تنهایی نمی تواند امنیت خانه را تامین کنید. به همین دلیل باید به دنبال راه های بهتری برای تامین امنیت دارایی های ارزشمند خود باشید.

چگونه جلوی سرقت طلا را بگیریم؟

مخفی کردن طلا، استفاده از گاوصندوق برای نگهداری از طلا، دزدگیر و دوربین می توانند تا حدودی جلوی سرقت طلا را بگیرند. برای اینکه از امنیت کامل طلا مطمئن شوید می توانید از ردیاب های ایران رهیاب استفاده کنید تا حتی بعد از سرقت نیز به سرعت طلا، جواهر و سایر دارایی های ارزشمند خود را بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 × 1 =

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328