ایران رهیاب Blog Archives

جی پی اس موتور سیکلت، بهترین راه تامین امنیت انواع موتور و اسکوترهای برقی

خرید ردیاب موتورسیکلت

ردیاب موتور سیکلت، بهترین راه تامین امنیت انواع موتور و اسکوترهای برقی

موتورسیکلت ها به خصوص در شهرهای بزرگ و پرترافیکی مانند تهران از جمله کاربردی ترین ابزارهای مکن هستند که کارایی بسیاری دارند. موتورها در مقایسه باانواع خودروها ابزاری کاربردی هستند که رفت و آمد شما را تسریع می کنند به همین دلیل شاهد حضور حجم بالایی از انواع موتورها در خیابان های شهر هستیم.

اما همسو با افزایش تعداد موتورها، شاهد سرقت های بیشتری نیز هستیم، خصوصا که قیمت موتورسیکلت ها هم افزایش زیادی داشته است و تبدیل به یک محصول گران قیمت شده اند. تامین امنیت موتورسیکلت ها دغدغه مهمی برای مالکین شده است و بهترین راه حل برای اینکار استفاده از ردیاب موتورسیکلت است.

جی پی اس موتورسیکلت

جی پی اس موتور، بهترین راه برای تامین امنیت موتورسیکلت ها

موتورسیکلت ها از جمله ابزاری اند که امنیت پایینی در برابر سارقین دارد و همیشه در معرض خطر است. همیشه مالکین موتورها و یا اسکوتورهای برقی دغدغه های بسیاری برای امنیت دارایی خود دارند و بهترین راه برای تامین امنیت و رفع نگرانی چنین ابزاری استفاده از جی پی اس ها است.

با پیشرفت های چشمگیر در زمینه وسایل و تجهیزات حفاظتی، شاهد تولید محصولاتی جدید و برگرفته از تکنولوژی روز دنیا هستیم. ردیاب موتورسیکلت به عنوان یکی از جدیدترین تولیدات شرکت های حفاظتی، در زمان بسیار کم مورد استقبال عموم قرار گرفت. این جی پی اس بسیار کوچک و پیشرفته اکنون به عنوان یکی از الزامات اولیه برای یک موتورسیکلت محسوب می­ شود.

البته تنها کاربرد ردیاب خودرو و موتورسیکلت ها تامین امنیت نیست. برخی از شرکت ها و موسسات که دارای پیک موتوری هستند نیاز به تردد و کنترل پیک خود دارند. با استفاده از ردیاب موتورسیکلت می توانید از محل حضور، مسیرهای طی شده و محدوده حرکتی وسایل خود با خبر شوید.

چرا از جی پی اس موتور سیکلت استفاده کنیم؟

ردیاب ها در دنیای امروز بهترین ابزار ممکن برای تامین امنیت دارایی و آسودگی در برابر سرقت موتور شماست. بطورکلی هدف ساخت و تولید ردیاب ها حفاظت و امنیت است و استفاده از یک ردیاب برای موتورسیکلت آرامش خاطر بیشتری برای شما فراهم می کند.

معمولا ردیاب های موتورسیکلت در مقایسه با دیگر انواع ردیاب ها دارای ابعاد کوچکتری هستند تا قابلیت استفاده در موتورسیکلت و پنهان شدن را به راحتی برای شما فراهم کند. ردیاب موتورسیکلت ها اطلاعات دقیقی را از ماهواره ها دریافت کرده و با کدگذاری های خاص به سرور مرکزی میفرستد.

شما نیز می توانید با ورود به پنل ردیابی و با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که پس از خرید ردیاب در اختیارتان قرار می گیرد، وارد پنل شخصی تان شده و از مکان دقیق ردیاب مطلع شوید.

خرید ردیاب موتور ارزان قیمت

مهمترین ویژگی های جی پی اس موتورسیکلت چیست؟

هدف از طراحی و تولید تمام ردیاب ها ارائه اطلاعات دقیق موقعیت یابی است. اما این تنها ویژگی یک ردیاب قدرتمند و خوب نیست. در ادامه تعدادی از مهمترین ویژگی های ردیاب موتورسیکلت را معرفی می کنیم که در حین خرید ردیاب باید به آن توجه داشته باشید.

قدرت پردازش هسته جی پی اس موتور در دقت اطلاعات اهمیت بالایی دارد

همه ردیاب های دارای یک هسته پردازنده هستند که با استفاده از آن اطلاعات دریافتی و ارسالی را پردازش می کنند. مسلما هرچه قدرت پردازشگر بیشتر باشد سرعت و دقت ارسال اطلاعات نیز بیشتر خواهد بود.

دقت اطلاعات و ردیابی موضوع مهمی است که در حین خرید باید توجه خاصی به آن داشته باشید. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می شود که قصد اطلاع و استفاده از داده های ردیابی را داشته باشید.

قابلیت تنظیم از راه دور در جی پی اس موتور سیکلت

قابلیت تنظیم از راه دور یا Remote یکی از مهمترین ویژگی های لازم در هر ردیابی است. با استفاده از چینی ویژگی می توانید در هرجایی از دنیا و با استفاده اینترنت یا حتی یک پیامک تنظیمات لازم را در ردیاب تغییر دهید.

برای مثال وقتی موتور به سرقت می رود می توانید با استفاده از یک پیامک دستور خاموش کردن موتور را به ردیاب بدهید. البته امکان خاموش کردن از راه دور قابلیتی است که در هر ردیاب ماهواره ای خودرو وجود ندارد.

دزدگیر جی پی اس دار موتور

منبع تغذیه، مهمترین فاکتور خرید ردیاب و gps موتور

معمولا تمام ردیاب ها انرژی مورد نیاز خود را با استفاده از منبع برقی خارجی و با استفاده از سیم کشی تامین می کنند. برخی مدل ها نیز وجود دارد که نیازی به سیم کشی ندارند و با استفاده از باتری کار می کنند.

با توجه به اینکه ردیاب موتورسیکلت ها همگی نیاز به سیم کشی دارند، اهمیت وجود یک منبع تغذیه کمکی اهمیت بیشتری پیدا می کند. برای مثال اگر موتور به سرقت برود و باتری موتور نیز برداشته شود، در صورت وجود منبع کمکی ردیاب همچنان فعالیت خود را ادامه می دهد.

نحوه دسترسی به اطلاعات ردیاب موتورسیکلت

پس از خرید ردیاب اطلاعات کاربری خاصی شامل نام کاربری و رمز عبوری در اختیار شما قرار می گیرد تا با استفاده از آن به پنل ردیابی دسترسی داشته باشید. با استفاده از این پنل و اطلاعات موجود در آن می توانید تمام فرایند ردیابی و اطلاع از مسیرهای پیموده شده را دریافت کنید.

دزدگیر موتورسیکلت ارزان

نحوه دسترسی به اطلاعات، قدرت سرور و آسودگی در استفاده از این اطلاعات از دیگر ویژگی های مهمی است که یک ردیاب باید داشته باشد.

سنسورهای هشدار و اعلام خطر جی پی اس برای موتور

وظیفه یک ردیاب موتورسیکلت تنها موقعیت یابی و اطلاع به مالک نیست. یک ردیاب با کیفیت باید در نقش پیشگیرنده نیز عمل کند. برای مثال باید در زمان روشن شدن موتورسیکلت و یا سرقت هشدارهایی برای مالک ارسال شود. در مدل های پیشرفته از ردیاب ها سنسور ضربه نیز وجود دارد.

در صورتی که به موتورسیکلت ضربه ای وارد شود به مالک هشدار ارسال می شود. همچنین اگر منبع برق ردیاب نیز قطع شود باید هشدار های لازم به مالک ارسال شود.

در کنار ویژگی های عنوان شده ابعاد و اندازه دستگاه جی پی اس موتورسیکلت نیز اهمیت بالایی دارد تا به خوبی مخفی شده و از دید سارقین پنهان باشد. ویژگی های دیگری مانند ضد ضربه و ضد آب بودن موقعیت یاب موتورها نیز بسیار مهم هستند.

ردیاب مخفی ارزان موتورسیکلت

کاربرد های ردیاب موتور سیکلت و اسکوتر های برقی

ایده و اصل در طراحی و تولید ردیاب موتورسیکلت ها تامین امنیت و حفاظت است تا آرامش خاطر بیشتری داشته باشید. با نصب ردیاب برروی موتورسیکلت خود می توانید از اطلاعات دقیق و لحظه ای که برروی پنل ثبت می شود استفاده کرده و میزان مسافت طی شده، زمان حرکت، مسیرهای طی شده و موارد مشابه را بررسی نمائید.

ردیاب های همچنین امکان مدیریتی کاملی را در اختیار شما می گذارند. برای مثال با استفاده از یک ردیاب موتورسیکلت، در صورتی که در کسب و کار خود از ناوگان موتوری استفاده می کنید، می توانید پیک ها خود را مدیریت کرده و هر لحظه از موقعیت مکانی آنها مطلع باشید.

قیمت جی پی اس موتورسیکلت

خوشبختانه ردیاب های مورد استفاده برای موتور سیکلت ها در مقایسه با قیمت ردیابی که برای خودروهای استفاده می شود ارزان تر است. برای اطلاع از قیمت جی پی اس موتورسیکلت و یا خرید ردیاب موتورسیکلت ارزان می توانید با شماره های اعلام شده تماس حاصل نموده، اطلاعات و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
جی پی اس موتور سیکلت، بهترین راه تامین امنیت انواع موتور و اسکوترهای برقی
4.4 از 61 رای

میزان دقت ردیاب موتورسیکلت چقدر است؟

با بکار بردن بروزترین تکنولوژی های روز دنیا در تولید انواع ردیاب های مورد استفاده برای وسایل نقلیه دقت این نسل از سیستم های ضد سرقت در حد 5 متر است.

ردیاب موتور سیکلت نیاز به سیم کشی دارد؟

ردیاب هایی که برای موتورسیکلت ها و یا اسکوترهای برقی مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواع مختلفی هستند. در برخی از مدل ها نصب ردیاب نیازمند سیم کشی و اتصال به منبع برق موتور است و در برخی دیگر با داشتن قابلیت آهنربایی نیازی به اتصال به منبع برق موتور وجود ندارد.

ردیاب موتورسیکلت چه کاربردی دارد؟

با نصب ردیاب برروی موتورسیکلت خود می توانید از اطلاعات دقیق و لحظه ای که برروی پنل ثبت می شود استفاده کرده و میزان مسافت طی شده، زمان حرکت، مسیرهای طی شده و موارد مشابه را بررسی نمائید.

۱۵ دیدگاه برای “جی پی اس موتور سیکلت، بهترین راه تامین امنیت انواع موتور و اسکوترهای برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 8 =

  1. Avatar
    مهسا حسینی

    سال گذشته موتور داداش منو دزدیدن و دیدگه ام نتونستیم پیداش کنیم. اگر یدونه ازین ردیاب موتور ها داشت الان شاید دیگه موتورشو از دست نداده بود و پیداش می کردیم.
    مقاله جالبی بود

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام کاربر گرامی
      متشکریم که نظرات خود را با ما به اشتراک می گذارید. در صورت تمایل پیشنهاد می کنیم مقاله ردیاب کابل شارژ اندروید را هم مطالعه کنید. شاید برایتان جالب بود.

  2. Avatar

    خدایش من یدونه از این ردیاب موتورسیلکت ها لازم دارم برای موتورم
    توی خونه پارکینگ ندارم و موتور همیشه توی کوچه اس
    اگر ببرنش که دیگه بیچاره شدم

  3. Avatar

    زمانی که موتور به ردیاب مجهز کردیم بعدا چطوری میتونیم بفهمیم که موتور کجاست؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      بعد از خرید ردیاب، نام کاربردی و پسورد در اختیارتون قرار میگیره که به واسطه آن ها می تونید وارد پنل ردیابی شوید و از مکان دقیق موتور مطلع خواهید شد.

  4. Avatar
    شاهین امیرانی

    میشه با جی پی اس موتور کاری کنیم که وقتی نزدیک موتور نیستیم موتور خاموش بشه؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر
      بله امکان انجام این کار وجود دارد البته این قابلیت در انواع ردیاب ماهواره ای وجود ندارد و تنها در برخی از ردیاب ها موجود است.

  5. Avatar
    حمید شهرام

    من خیلی دنبال ردیابی هستم که ارزون قیمت باشه اما واقعا کارایی خوبی برای موتورم داشته باشه. چی راهنمایی می کنید؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      با سلام وقت بخیر
      ردیاب IR69 می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد. برای مشاهده مشخصات بیشتر این محصول به صفحه ردیاب IR69 مراجعه کنید.

  6. Avatar

    چرا بعضی ردیاب های موتور خیلی گرونن و بعضی ها خیلی ارزونن؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      با سلام
      قیمت ردیاب ها بر اساس ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند مشخص میشوند. پیشنهاد می شود برای مشاوره خرید ردیاب با شماره 02122410328 تماس حاصل فرمائید تا با توجه به انتظاراتی که دارید، بهترین ردیاب ارزان قیمت را معرفی کنیم.

  7. Avatar
    موتور سوار

    از کجا بفهمیم بهترین ردیاب برای موتورمون کدومه؟ میترسم کلی پول بدم اخرم به دردم نخوره

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      با سلام همه ی ردیاب ها استاندارد هستند و برای همه موتورها قابل استفاده خواهند بود. با این حال در صورتی که مایل هستید می توانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید تا با توجه به انتظارات و بودجه ی مد نظر بهترین گزینه را انتخاب کنید.

  8. Avatar
    هادی عامریان

    واقعا به نظرم هرکی موتور داره تو این اوضاع باید یه ردیاب دزدگیرم داشته باشه. من خودم موتور دارم و تا حالا چندبار برام پیش اومده که بخوان موتورمو بدزدن ولی به بدبختی و با سر و صدا نذاشتم. الان میخوام یه ردیاب موتورسیکلت بخرم فقط میخوام بدونم این ردیاب شما چه امکاناتی داره؟ تا چه فاصله ای جای دقیق موتور رو نشون میده؟ اگه موتور دزدیده شد میشه کاری کرد موتور خاموش بشه؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام هادی عزیز
      کاملا حق با شماست دوست عزیز. در حال حاضر با توجه به افزایش آمار سرقت موتور، استفاده از جی پی اس موتورسیکلت بهترین روش برای جلوگیری از سرقت موتورسیکلت است. شما می توانید با خرید جی پی اس کوچک برای موتورسیکلت خود، از امکانات زیادی مانند مشاهده محل دقیق موتور سیکلت روی نقشه و ردیابی مسیر های طی شده بهره مند شوید. متاسفانه در حال حاضر ردیابی که قابلیت خاموش کردن موتور از راه دور را داشته باشد در دسترس نیست. تنها ردیاب پیشرفته ماهواره ای که روی خودرو ها نصب می شوند این قابلیت را دارند.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328