ایران رهیاب Blog Archives

دزدگیر سیم کارتی خودرو چیست و چگونه کار می‌کند؟

دزدگیر سیم کارتی خودرو چیست و چگونه کار می کند؟

دزدگیر سیم کارتی خودرو چیست چگونه کار می‌کند؟

دزدگیرها اولین و مهم‌ترین وسیله دفاعی هر خودرویی در مقابل سارقین به‌حساب می‌آیند. دزدگیرهای سیم کارت خور یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین دزدگیرهای موجود در بازار هستند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کاربردی این نوع از دزدگیرها باعث شده امروزه بسیاری از افراد برای بالا بردن ضریب امنیت خود از دزدگیرهای سیم کارتی استفاده کنند.

در این مقاله می‌خواهیم به این پرسش که دزدگیر سیم کارتی چیست پاسخ دهیم. اگر به‌تازگی با این نوع از ضد سرقت‌ها آشنا شده‌اید و می‌خواهید در مورد نحوه کار، مزایا و معایب و قیمت دزدگیر سیمکارتی خودرو اطلاعات بیشتری به دست آورید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

دزدگیر سیم کارتی خودرو چیست

دزدگیر سیم کارتی خودرو چیست؟ بهترین دزدگیر ماشین!

قبل از این‌که بگوییم دزدگیر سیمکارتی خودرو چیست، می‌خواهیم نگاهی به انواع دزدگیرهای موجود در بازار بیندازیم.

دزدگیرهای معمولی با صدای آژیر و فلاش زدن سعی می‌کنند جلوی دزدیده شدن ماشین را بگیرند. دزدگیرهای پیشرفته‌تر مانند دزدگیرهای تصویری علاوه آژیر و فلاش، روی ریموت ماشین اخطار می‌دهند و به این وسیله صاحب خودرو را باخبر کنند. اما این برای جلوگیری از سرقت خودرو کافی نیست!

پیشرفته‌ترین دستگاه‌های امنیتی هم نمی‌توانند جلوی دزدهای حرفه‌ای را بگیرند. اینجاست که پای دزدگیر سیم کارتی ماشین و ابزارهای ردیابی خودرو به میان می‌آید. دزدگیر سیم خور خودرو، علاوه بر انجام وظایف یک سیستم ضد سرقت خودرو معمولی، امکانات ویژه‌ای مانند امکان کنترل خودرو از راه دور و مشاهده خودرو روی نقشه را می‌دهد. به‌این‌ترتیب حتی اگر خودرو شما دزدیده‌شده باشد، به‌راحتی می‌توانید محل دقیق خودروی خود را پیدا کنید. در حقیقت آمار بالای فروش انواع جی پی اس خودرو را باید به پای ویژگی‌های منحصر به فرد آن گذاشت.  

کنترل از راه دور خودرو با دزدگیر سیم کارت خور ماشین

دزدگیر سیم کارتی خودرو چگونه کار می‌کند؟ کنترل از راه دور خودرو!

همان‌طور که از نام آن مشخص است، اصلی‌ترین مشخصه دزدگیر سیم کارتی ماشین، قابلیت نصب سیم کارت و اتصال به شبکه موبایلی است. این نوع از دستگاه‌های ضد سرقت از طریق یک سیم کارت دیتا می‌توانند اطلاعات خودرو را از طریق اینترنت برای شما ارسال کنند. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید از طریق یک نرم‌افزار موبایلی کنترل خودرو خود را به دست بگیرید.

با نصب دزدگیر ماشین سیم کارتی، شما می‌توانید قسمت‌های مختلف خودرو از موتور گرفته تا قفل درها را روی تلفن همراه خود کنترل کنید. همچنین امکان مشاهده اطلاعات وضعیت خودرو و موقعیت مکانی خودرو روی نقشه نیز وجود دارد. به‌این‌ترتیب تا هر زمان که خودرو در محدوده آنتن دهی قرار داشته باشد شما کنترل کاملی روی خودرو خواهید داشت. از این سیستم می‌توان همچون ردیاب پیشرفته همسر برای پیدا کردن محل خودرو دقیق همسر نیز استفاده کرد.

مزایای دزدگیر سیم کارتی خودرو؛ دزدها را غافل‌گیر کنید!

دزدگیر ماشین سیم کارتی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و فوق‌العاده‌ای است. این ویژگی‌ها باعث شده تا بسیاری از افراد این سیستم ضد سرقت را به‌عنوان بهترین دزدگیر ماشین معرفی کنند. با استفاده از ضد سرقت‌های سیم کارتی، شما می‌توانید به‌راحتی دزد خودروی خود را غافل‌گیر کنید. در ادامه بهترین دزدگیر ماشین سیم کارت خور و چند مورد از مهم‌ترین مزایای آن اشاره می‌کنیم:

اطلاع از وضعیت خودرو از طریق نرم‌افزار یا اس ام اس

در هرلحظه می‌توانید وضعیت خودرو ازلحاظ باز و بسته بودن قفل‌ها، پنجره‌ها، روشن یا خاموش بودن و محل دقیق خودرو را بررسی کنید. بعضی از مدل‌های ضد سرقت‌های سیم کارت خور امکان اطلاع اس ام اسی را نیز فراهم کرده‌اند. اگر خودرو بدون اجازه شما حرکت کرده باشد سریعاً یک پیامک حاوی اطلاعات خودرو برای شما ارسال خواهد شد.

کنترل کامل از راه دور، از هرجایی بر خودرو خود مسلط باشید

دزدگیر های سیمکارتی ماشین علاوه بر مشاهده اطلاعات، امکان کنترل کامل ماشین از راه دور را به صاحب خودرو می‌دهند. حتی اگر کیلومترها با خودرو فاصله داشته باشید با لمس یک گزینه یا ارسال یک کد اس ام اسی خاص می‌توانید درب ماشین را باز یا بسته کنید. حتی می‌توانید موتور ماشین را خاموش کنید و جلوی حرکت ماشین را بگیرید. چنین ویژگی قطعاً دزد ماشین شما را غافل‌گیر خواهد کرد.

ردیابی خودرو، اطلاع از محل دقیق خودرو روی نقشه

مهم‌ترین ویژگی‌ها دزدگیر سیم کارتی ماشین، امکان مشاهده محل دقیق خودرو روی نقشه است. هر زمانی که اراده کنید اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید می‌توانید محل دقیق خودرو روی نقشه را ببینید. این ویژگی همچون یک ردیاب گنج و طلا عمل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد حتی بعد از دزدیده شدن خودرو، دارایی ارزشمند خود را پیدا کنید بنابراین در اسرع وقت برای خرید gps خودرو اقدام کنید.

معایب دزدگیر سیم کارت خور ماشین

معایب دزدگیر سیم کارتی خودرو؛ چرا دزدگیر سیم کارتی کافی نیست؟

باوجود مزایای فراوان، حتی بهترین دزدگیر سیم کارتی خودرو هم بدون عیب نیست:

 وابستگی به آنتن؛ نقطه‌ضعف بزرگ

سیم کارتی که درون سیستم ضد سرقت خودرو قرار می‌گیرد مانند هر سیم کارت دیگری برای کار کردن نیاز به دسترسی به شبکه دارد. ضعیف بودن آنتن یا قرار داشتن در خارج از محدوده آنتن دهی، دسترسی شما به خودرو را قطع می‌کند. ردیاب‌های ایران رهیاب به دلیل اتصال به ماهواره این مشکل را به‌خوبی حل کرده‌اند.

شارژ سیم کارت؛ هزینه‌های اضافی

از طرف دیگر شارژ بودن حساب سیم کارت هم اهمیت زیادی دارد. تمام شدن شارژ سیم کارت باعث قطع دسترسی شما می‌شود. هزینه شارژ سیم کارت هم مورد دیگری است که باید موردتوجه قرار بگیرد. هرچند این هزینه در حال حاضر مبلغ بالایی نیست.

امکان قطع شدن توسط سارقین حرفه‌ای

پیدا کردن و قطع کردن سیستم ضد سرقت سیم کارتی خودرو برای دزدهای حرفه‌ای کار چندان سختی نیست. وجود یک ردیاب مخفی این مشکل را حل خواهد کرد.

قیمت دزدگیر سیم کارتی خودرو؛ امکانات بیشتر قیمت بالاتر

قیمت دزدگیر سیم کارتی خودرو به امکانات آن بستگی دارد. گران‌قیمت‌ترین و بهترین دزدگیر سیم کارتی خودرو حتی به شما امکان کنترل چراغ‌های خودرو را نیز می‌دهد و آنتن بسیار قدرتمندی دارد. در مقابل دزدگیر سیم کارت خور خودرو ارزان تنها دارای امکانات پایه‌ای مثل اطلاع از وضعیت خودرو و باز و بسته کردن درها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر به دنبال کیفیت و خدمات مناسب هستید، مبلغی بین 2 تا 3 میلیون را برای خرید دزدگیر سیم کارتی در نظر بگیرید. اگر بودجه کافی ندارید پیشنهاد ما استفاده از ردیاب دیاگی است.

با استفاده از ردیاب، امنیت خودرو خود را افزایش دهید

در این مقاله به این سؤال که دزدگیر سیم کارتی خودرو چیست و چگونه کار می‌کند و بهترین دزدگیر ماشین سیم کارت خور کدام است؟ پاسخ دادیم. دزدگیر سیم کارت خور خودرو قطعاً یکی بهترین انواع دزدگیرهای موجود در بازار است؛ اما بدون عیب و نقص نیست. سیم کارت خور بودن امکانات زیادی را در اختیار شما می‌دهد اما با خارج شدن از محدوده آنتن موبایل عملاً دسترسی به خودرو نخواهید داشت.

بهترین راه برای پوشش عیب‌های این سیستم ضد سرقت ماشین، استفاده از ردیاب‌های جی‌پی‌اس و ماهواره‌ای است که در هرلحظه و در هر شرایطی می‌توانند محل دقیق خودرو را روی نقشه نشان دهند. برای آشنایی با محصولات ایران رهیاب و خرید انواع جی‌پی‌اس ماشین با شماره 22410328-021 و 22171062 -021 تماس حاصل کنید. ایران رهیاب بزرگ‌ترین عرضه‌کننده ردیاب اتومبیل و انواع جی‌پی‌اس‌های شخصی در بازار ایران است. همکاران ما در ایران رهیاب آماده گفتگو و راهنمایی شما عزیزان هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
دزدگیر سیم کارتی خودرو چیست و چگونه کار می‌کند؟
4.5 از 12 رای

دزدگیر سیم کارتی خودرو چیست؟

دزدگیر سیم کارتی خودرو بر خلاف دزدگیرهای ساده امکان نصب سیم کارت دارد. به کمک سیم کارت می توان امنیت اتوبیل را بهتر تامین کرد. 

دزدگیر سیم کارتی خودرو چه امکاناتی دارد؟

از جمله امکانات دزدگیر سیم کارتی خودرو می توان به خاموش و روشن کردن ماشین از راه دور اشاره کرد. همچنین سطح امنیتی این دزدگیر نسبت به دزدگیرهای عادی بالاتر است. اطلاعات بیشتر در این خصصوص را می توانید در همین صفحه بخوانید. 

آیا با خرید دزدگیر سیم کارتی، می توان به طور کامل امنیت ماشین را تامین کرد؟

دزدگیر ها چه سیم کارتی و چه مدل های پیشرفته تر آن مانند دزدگیرهای تصویری صرفا ابزاری برای جلوگیری از سرقت هستند و در صورت سرقت ماشین کاربردی ندارند. اما به کمک جی پی اس یا ردیاب می توان امنیت اتومبیل را به طور کامل تامین کرد. 

۴ دیدگاه برای “دزدگیر سیم کارتی خودرو چیست و چگونه کار می‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =

  1. Avatar
    جلال فتحی

    سلام یه مدته تو محله ما دزد زیاد شده ماشین چنتا از همسایه ها رو زدن دیگه قفل فرمونم که جواب نیس من دنبال یه ردیاب خوبم. از چنتا از رفیقام پرسیدم میگن دزدگیر سیمکارتی خوبه. ولی ماشیناشون ایرانیه ماشین من چینیه. دزدگیر سیمکارتی برای ماشین چینی هم کار میکنه؟ موقع نصبش تو سیستم برقیش مشکلی پیش نیاد
    یه سوال دیگه ام داشتم که طریقه نصب دزدگیر سیمکارتی چجوریه. من ماشینم جک اس3 هست.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      دزدگیر سیمکارتی در کنار ردیاب ترکیب بسیار خوبی هستند که می توانند خیال شما را از بابت جلوگیری از سرقت خودرو راحت کنند. با این حال ما پیشنهاد می کنیم در از دزدگیر های پیشرفته و ردیاب مگنتی برای خودرو خود استفاده کنید. این ردیاب مغناطیسی عملکرد بهتری از دزدگیر های سیمکاری معمولی دارند. مزیت اصلی ردیاب های مگنتی عدم نیاز به نصب به صورت سیم کشی است. بنابراین اگر سیستم برقی خودرو شما پیچیده است و نگران بروز مشکل در سیستم برقی خودرو هستید می توانید با خیال راحت از این ردیاب ها استفاده کنید. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

  2. Avatar
    بهروز

    سلام ببخشید من چند روزیه که دارم تحقیق میکنم برای یه ردیاب خوب ولی موندم چی بگیرم هنوز. این دزدگیر سیمکارتی چشمو گرفته به نظرم خوبه ولی مطمئن نیستم هنوز. راستش چون با تحقیق از دوستان فهمیدم دزدگیر سیمکارتی دیگه خیلی هم دقیق نیستند و یا جای ماشینو درست نشون نمیدن.
    میخوام ببینم دزدگیر سیمکارتی تا چه مسافتی رو جواب میده؟ چه اطلاعاتی از وضعیت ماشین میده؟ با توجه به وضع بد دزدی الان میشه روش حساب کرد؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام بهروز عزیز
      دزدگیرهای سیمکارتی نسبت به دزدگیر های معمولی امکانات بیشتری دارند ولی امکانات آن ها از ردیاب های جی پی اسی کمتر است و به اندازه آن ها دقیق نیستند. اگر به دنبال یک ردیاب دقیق و حرفه ای هستید که در هر لحظه اطلاعات دقیقی از خودرو را در اختیار شما قرار دهد، ما استفاده از ردیاب ماهواره ای خودرو را پیشنهاد می کنیم. با استفاده از این ردیاب ها هر جای دنیا که باشید می توانید اطلاعات خودرو خود را بررسی کنید و مسافت اهمیتی نخواهد داشت. اطلاعاتی مانند محل دقیق خودرو، وضعیت روشن یا خاموش بودن، باز یا بسته بودن درب ها و … جزو اطلاعات پایه ای هستند که ردیاب پیشرفته ماهواره ای برای شما ارسال می کند. شما می توانید در صفحه ردیاب ماهواره ای خودرو اطلاعات بیشتری در مورد این جی پی اس و ردیاب بی نظیر به دست آورید.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328