ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب پرشیا چگونه جان و مال مردم را نجات داده است؟

با خرید ردیاب پرشیا از خودروی خود در برابر سارقین محافظت کنید - ایران رهیاب

دستگاه ردیاب ماشین پرشیا ، جان راننده خود را نجات داد!

آنچه که در این مطلب می خوانید، داستانی واقعی از حادثه ای شوم برای یک جوان ایرانی است که در آن ردیاب ماشین خریداری شده از شرکت lیران رهیاب جان او را از خطر مرگ حتمی نجات داده است. این ردیاب با اندازه کوچک، قیمت فوق العاده و قابلیت نصب در مکان های مختلف، نقش بسیار حیاتی در زندگی آقای کامران مرادی ، جوان داستان ما داشته است.

پرده اول، آشنایی با دستگاه ردیاب خودرو 

دستگاه ردیاب مخفی ماشین یک دستگاه الکترونیکی متصل به سیستم موقعیت یاب جهانی GPS است که امکان ردیابی خودرو را برای صاحب آن فراهم می کند. قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با ارزش خودرو دارد و به نوعی بیمه قطعی سرقت خودرو محسوب می شود. ردیاب ایران رهیاب طوری طراحی شده که امکان نصب در هر قسمت از خودرو را دارد تا امکان پیدا کردن آن توسط سارقان ممکن نباشد. با نصب ردیاب ، موقعیت خودرو شما در بازه های زمانی که شما مشخص می کنید به سایت ایران رهیاب ارسال شده و امکان مشاهده آن وجود دارد. آنچه که در ادامه می خوانید داستانی خواندنی از حادثه ای شوم برای یک جوان ایرانی است که این ردیاب دوست داشتنی جان او را از خطر مرگ نجات داده است. پیشنهاد می کنیم پیش از ادامه خواندن متن و برای آشنایی با محصولات ایران رهیاب به صحفه خرید ردیاب مراجعه بفرمایید. 

جلوگیری از سرقت ماشین پرشیا

پرده دوم، یک داستان واقعی درباره ردیاب 

آقای مرادی مالک خودرو پرشیا هیچ وقت باور نمی کرد یک دستگاه کوچک داخل خودرو روزی جانش را نجات دهد. کامران مرادی مرد جوانی است که مثل همه ما زندگی آرامی داشت غافل از اینکه  سرنوشت برای او اتفاق شومی را تدارک دیده بود. آقای مرادی که در محله خانی آباد تهران زندگی می کند، ۵ سال است که ازدواج کرده و یک فرزند خردسال دارد. صبح یکی از روزهای زمستانی که دختر کوچکش را به مهدکودک می‌برد هیچ وقت فکر نمی کرد که قرار است نیست حوالی ظهر دوباره با دیدن لبخند دخترش شاد شود. ایشان صبح هر روز، بعد از بردن دختر سه ساله‌اش به مهد کودک راهی محل کار خود می‌شد. محل کار او در نزدیکی کهریزک در یک کارگاه ساختمانی بود. در آن صبح ابری بعد از حرکت به سمت محل کار متوجه شد که باک بنزینش خالی شده است. ردیاب پرشیا

در آن حال به تنها چیزی که فکر میکرد درخواست کمک از راننده هایی بود که در اتوبان آزادگان با سرعت در مسیر در حال حرکت بودند. بعد از چند دقیقه ایستادن کنار اتوبان، آقای مرادی متوجه شد که خودروی پراید با سرعت کم به سمت او نزدیک می‌شود. این خبر برای او بسیار خوشحال کننده بود اما هرگز تصورش را هم نمیکرد که دو نفری که در خودرو پراید نشسته بودند قرار است اتفاق وحشتناکی را برای او رقم بزنند. بعد از ایستادن خودرو پراید و پیاده شدن سرنشینان آن راننده خودرو به سمت آقای مرادی حرکت کرد و با او احوالپرسی کرد. کامران به او گفت که نیاز به بنزین دارد و این آخرین جمله ای بود که ایشان از آن روز صبح به یاد دارد. دو سرنشین پراید از تنهایی او استفاده کرده و با استفاده از گاز اتر کامران را بیهوش میکنند.

با کمک سارق دیگر، کامران را داخل ماشین پرشیای خود او قرار داده می شود. کامران ماشین پرشیا خود را دو ماه پیش از کارخانه تحویل گرفته بود. حالا اصلاً هوشیار نبود تا بفهمد خودرویی که با زحمت زیاد و پس از پس انداز پول های خودش و همسرش توانسته بود آن را بخرد، به دست دو سارق بی رحم دزده شده باشد. آن دو سارق کامران را پشت صندوق عقب ماشین انداختند تا آخرین شاهد ماجرا را از بین ببرند. یکی از سارقان سوار بر پرشیا و دیگری با پراید به سمت انباری در اطراف شهر حرکت می کنند. بعد از رسیدن به انبار کامران به داخل برده شده و دست و پایش بسته میشود.

مدیران محل کار کامران بعد از تاخیر طولانی او، به تلفن همراه وی زنگ می زنند اما فایده ای نداشت. بعد از این اتفاق تلفن منزل از پرونده پرسنلی او خارج شده و با خانواده آقای مرادی تماس گرفته شد تا با اطلاع به همسرش او به همه جا هایی که احتمال می‌داد ایشان در آن باشد تماس بگیرد.

پرده سوم، نجات از دست سارقین 

 ظهر همان روز همسر اقای مرادی با مراجعه به کلانتری، بی اطلاعی از شوهرش را به پلیس خبر می دهد اما بعد از اطلاع به پلیس محل دقیق حضور ماشین کامران را به پلیس گزارش می دهد. پلیس با مراجعه به محل انبار و دیدن ماشین کامران با پیگیری قضایی اقدام به محاصره انبار می نمایند. بعد از محاصره با استفاده از تکنیک های پلیسی دو سارق بازداشت می شوند. سپس بلافاصله با اورژانس تماس گرفته میشود و پیکره نیمه جان کامران برای مداوا به بیمارستان منتقل می شود.

دستگاه ردیاب ماشین پرشیا ، جان راننده خود را نجات داد!

ردیاب، دستگاهی که جان دوباره ای به کامران داد 

ماجرا خرید ردیاب ماشین ایران رهیاب از این قرار است که بعد از خرید خودرو پرشیا، همسر کامران از او می‌خواهد تا از دستگاه ردیاب ایران رهیاب که از طریق بازاریاب تلفنی به او معرفی شده برای ماشین خریداری کند. علیرغم اینکه قیمت ردیاب خودرو در برابر قیمت خودرو بسیار اندک و ناچیز است کامران از خریدن دستگاه ردیاب ایران رهیاب امتناع می کند. اما همسر باهوش و تیزبین کامران که به اهمیت وجود چنین دستگاهی برای امنیت اعضای خانواده پی برده سفارش خود را نهایی می‌کند و یک دستگاه ردیاب ایران رهیاب مخصوص خودرو و قابل اتصال دائم به GPS را جلو درب منزل تحویل می گیرد.

با توجه به سهولت نصب این قطعه، همسر کامران با مراجعه به نزدیکترین تعمیرگاه برق خودرو با هزینه ای اندک دستگاه ردیاب را داخل خودرو پرشیا نصب می کند. با هماهنگی با واحد پشتیبانی شرکت آن را روی گوشی خود فعال میکند. نکته جالب توجه راجع به دستگاه ردیاب ایران رهیاب این است که امکان نصب در هر جایی از خودرو را دارد تا مانع دستیابی سریع سارقان به آن و خارج کردن آن از خودرو شوند.

پایان خوش داستان کامران 

ردیاب ایران رهیاب برای ارتباط با صاحب ماشین نیاز به یک عدد سیم کارت شارژ شده دارد که به لطف سیم کارت‌های هدیه اپراتورها در هر خانه ای فراوان است. همسر کامران از ترس ناراحتی او در خصوص قیمت نصب دستگاه ردیاب ایران رهیاب، چیزی به او نمی گوید. در روز حادثه بعد از اطلاع همکاران کامران به همسر وی او بدون درنگ به اپلیکیشن ردیاب ایران رهیاب برای ردیابی خودرو مراجعه می کند و با مراجعه به این سایت به خاطر ارسال موقعیت دقیق خودرو به سرور سایت، متوجه حضور همسرش در موقعیتی مشکوک و غیرمنتظره می شود. بلافاصله بعد از این اتفاق برای پلیس محل حضور خودرو کامران را بازگو می کند. این چنین بود که یک دستگاه کوچک با قیمت چند صد هزار تومانی باعث نجات جان کامران شد. کامران، همسرش و دختر کوچکش خیلی خوشحال اند که دوباره می توانند کنار هم با آرامش از زندگی لذت ببرند. ولی اگر ردیاب ماشین ایران رهیاب روی خودرو نصب نبود چه بلایی سر کامران می آمد و آینده دختر کامران چه بود؟ حالا کامران خیلی حس خوشبختی می کند چون همسر آینده نگر و هوشیار دارد که جانش را مدیون اوست. برای آشنایی دقیق تر با محصولات ایران رهیاب می توانید به صفحه ردیاب شخصی مراجعه کنید. 

ردیاب ماشین جلوگیری از سرقت خودرو

خرید ردیاب، سرمایه گذاری برای حفظ جان و اموال افراد 

بعد تمام شدن این حادثه، کامران و همسرش تصمیم گرفتند تا مزایای دستگاه ردیاب ایران رهیاب را برای همه عزیزان و کسانی که دوست شان دارند تعریف کنند تا آنها هم با صرف هزینه ای کم امنیت جانی، مالی و روانی خود و خانواده شان را تامین کنند. همچنین کامران به شکرانه این اتفاق تعدادی دستگاه ردیاب از ایران رهیاب سفارش داد تا به اطرافیان و خانواده هدیه بدهد.  در انتها و پس از خواندن این ماجرای ترسناک اما عبرت آموز پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از چنین حوادثی و تهیه یک ردیاب مناسب با ایران رهیاب تماس حاصل کنید. همکاران ما پاسخگوی سوالات شما هستند. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 22410328 – 021 با شرکت ایران رهیاب تماس بگیرید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب پرشیا چگونه جان و مال مردم را نجات داده است؟
4.3 از 7 رای

۶ دیدگاه برای “ردیاب پرشیا چگونه جان و مال مردم را نجات داده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

43 − 36 =

  1. Avatar
    امیر جلالی

    سلام
    ردیابی هست که بشه هر وقت خواستیم از رو ماشین جدا بشه یا بتونیم بذاریمش روی یه ماشین دیگه؟
    اگه دارین قیمتش چنده؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      ردیاب فندکی خودرو نوع جدیدی از ردیاب های مخفی خودروعه و ظاهری کاملا مشابه با یک شارژر فندکی موبایل داره.
      ردیاب فندکی قابلیت شنود هم داره و می‌تونید هر زمان که نیاز داشتید صدای محیط اطراف ردیاب رو بشنوید.
      از طریق لینک می‌تونین وارد صفحه ردیاب فندکی خودرو بشین و از قیمت و جزییات اون باخبر بشید.

  2. Avatar
    بهزاد حجتی

    سلام
    این ردیابا جدا نمیشن؟ یعنی کجا باید قرار داده بشن که کسی متوجهشون نشه؟
    ردیابی هست که سیم کشی نخواد؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      بله ردیاب‌های آهنربایی میتونن به بدنه ماشین به محکمی بچسبن و ازش جدا نشن. ردیاب آهنربایی نظامی نیاز به سیم ‌کشی نداره و آهنربای قوی هم داره و به راحتی مخفی میشه.
      از طریق لینک میتونین با قیمت و ویژگی‌های ردیاب آهنربایی آشنا بشید.
      اگر به اطلاعات بیشتری در مورد انواع ردیاب نیاز دارید می‌تونین از طریق تماس با شماره‌های درون سایت با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید و مشاوره بگیرید.

  3. Avatar

    سلام من یه ردیاب برای ماشینم میخوام که خیلی ارزون باشه ولی کیفیتش بد نباشه
    دارین همچین ردیابی؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      بله ردیاب IR59 ارزان ترین ردیاب خودرو هست که می‌تونین خریداری کنید و روی خودروی خودتون نصب کنید.
      از طریق لینک می‌تونین از جزییات، ویژگی و قیمتش اطلاع پیدا کنید.
      اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری دارید با شماره تلفن 22410328-021 و همکاران ما در تیم فروش تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328