ایران رهیاب Blog Archives

معرفی 4 روش کاربردی برای ردیابی افراد با جی پی اس

معرفی بهترین روش ردیابی افراد با جی پی اس

معرفی 4 روش کاربردی برای ردیابی افراد با جی پی اس

در برخی از خانواده‌ها افرادی وجود دارند که به واسطه سن و مشکلات جسمانی نیاز به کنترل و مراقبت دارند. برای مثال سالمندان مبتلا به آلزایمر و کودکانی که دائماً در مسیر‌های تردد خانه به مدرسه هستند، از مهم‌ترین افرادی به شمار ‌می‌روند که باید از موقعیت مکانی آن‌ها مطلع بود.

با توجه به اینکه نمی‌توان در بیشتر ساعت‌های شبانه‌روز زمان بسیاری را برای مراقبت و کنترل اعضای خانواده صرف کرد، عده بسیاری به دنبال پیدا کردن روش‌های مختلفی برای ردیابی افراد هستند. اگر شما هم در خانواده خود افرادی را دارید که نیاز به کنترل موقعیت مکانی آن‌ها وجود دارد این مقاله برای شما نگارش شده است. در این مطلب می‌خواهیم بهترین روش‌های ردیابی افراد با جی پی اس را شرح دهیم.

1.    استفاده از گوگل مپ، ردیابی افراد با جی پی اس گوشی

در همین ابتدا خیال شما را راحت کنیم، ردیابی افراد با جی پی اس گوشی و از طریق گوگل مپ ممکن نیست، اما کاربردهای جذاب دیگری دارد. گوگل مپ یکی از برنامه‌هایی است که به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های اندرویدی وجود دارد. جی پی اس ماهواره‌ای گوگل از بهترین برنامه‌های مکان‌یاب است و به کمک آن می‌توانید مسیر تردد خود را پیدا کنید. یکی دیگر از امکانات این برنامه که کاربرد بسیاری دارد، معرفی مسیر‌های خلوت و بدون ترافیک است. اما آیا تا به حال از این برنامه به‌عنوان ردیابی افراد استفاده کرده‌اید؟ بله درست حدس زدید یکی از امکانات گوگل مپ قابلیت به اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی افراد با یکدیگر است.

گوگل مپ می‌تواند به‌عنوان یک برنامه جی پی اس برای تعقیب عمل کند؛ برای این کار کافی است گزینه به اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی را انتخاب کنید. با کمک این اپلیکشن شما از موقعیت مکانی افرادی که نگران آن‌ها هستید مطلع می‌شوید. البته ردیابی افراد از طریق گوگل مپ مستلزم این است که افراد دسترسی به موقعیت مکانی خود را برای شما ارسال کنند. اما استفاده از این برنامه برای همه افراد امکان‌پذیر نیست. استفاده از برنامه‌های گوشی موبایل مانند گوگل مپ یا Android Device Manager و Find My iPhone برای سالمندان و خردسالان کاری دشوار است و به همین دلیل باید به دنبال راه‌های ساده‌تری باشید. گوگل مپ، ابزاری رایگان برای ردیابی اعضای خانواده

2.    ردیابی گوشی دیگران با استفاده از تلگرام؛ برنامه‌ای در دسترس همگان

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید به کمک آن از وضعیت و موقعیت مکانی سالمندان و کودکان مطلع شوید استفاده از ردیابی گوشی دیگران با برنامه تلگرام است. این پیام‌رسان یکی از پرکاربردترین برنامه‌ها است که با استفاده از آن ردیابی گوشی دیگران از طریق اینترنت را می‌توانید انجام دهید. برای استفاده از امکانات مکان‌یابی تلگرام، هر فردی باید از داخل منو موقعیت مکانی یا لوکیشن خود را با دیگری به اشتراک بگذارد.

از مهم‌ترین کاربرد اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام و واتساپ این است که می‌توانید به‌صورت زنده مسیر تردد افراد را چک کنید و در صورت بروز هرگونه مشکلی سریعاً اقدام کنید. اما این کار مشروط بر این است افراد توانایی به اشتراک‌گذاری لوکیشن خود را داشته باشند و این کار معمولاً برای ردیاب افراد، سالمندان و کودک کار ساده‌ای نیست. ما در ایران رهیاب خرید gps خودرو و استفاده از ردیاب اشخاص را که کاربری ساده و راحت‌تری دارد را پیشنهاد می‌کنیم. با استفاده از ردیاب‌های شخصی پرسنلی دیگر نیازی به طی کردن پروسه به اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی نیست و سالمندان و کودکان هم در استفاده از آن دچار مشکل نمی‌شوند. اپلیکیشن تلگرام، بهترین روش ردیابی افراد با جی پی اس

3.    مکان‌یابی اعضای خانواده با استفاده از اپلیکیشن‌های گوشی موبایل

چگونه موقعیت مکانی شخصی را پیدا کنیم؟ گوشی‌های هوشمند امکانات بی‌شمار و قابلیت نصب برنامه‌های مختلف را دارند. با توجه به اینکه بیشتر گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری جی پی اس هستند امکان نصب برنامه‌های مکان‌یاب هم روی آن‌ها وجود دارد. برخی از این برنامه‌ها به‌طور تخصصی مربوط به مکان‌یابی و کنترل مسیر تردد افراد است. برنامه‌هایی مانند GPSWOX Family Locator و Find My Friends، Sprint FamilyWall از معروف‌ترین و کاربردی‌ترین برنامه‌های ردیاب گوشی هستند. این برنامه‌ها بر اساس فناوری جی پی اس گوشی‌های همراه کار می‌کنند و موقعیت مکانی افراد را به اشتراک می‌گذارند و بهترین برنامه برای پیدا کردن گوشی با جی پی اس هستند.

به یاد داشته باشید استفاده از این اپلیکشن‌ها نیاز به تجربه و توانایی دارد و شاید کاربرد و استفاده از این نرم‌افزار‌ها برای سالمندان یا کودکان امکان‌پذیر نباشد. به همین دلیل ردیابی گوشی دیگران با اپلیکیشن‌ها کاربردی نیست و باید از ردیاب‌های تخصصی استفاده کنید که مختص به این کار ساخته شده‌اند. ردیاب شخصی پرسنلی مانند جی پی اس خودرو  امکانات منحصربه‌فردی دارند.

به‌عنوان مثال ردیاب و شنود خودرو یکی از پیشرفته‌ترین امکاناتی است که می‌توان از آن برای پیشگیری از سرقت خودرو استفاده کرد برای کسب اطلاع از قیمت ردیاب شنود دار با کارشناسان ما در ایران رهیاب در ارتباط باشید. همچنین جی پی اس همراه نیز مجهز به امکانات فوق‌العاده‌ای هستند که در ادامه مطلب به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. اپلیکیشن‌ها،‌ بهترین روش یافتن افراد از طریق جی پی اس

4.    ردیابی افراد با جی پی اس، مطمئن‌ترین راه برای دسترسی به موقعیت مکانی دیگران

چگونه دیگران را ردیابی کنیم؟ در دنیای مدرن امروز که ابزارهای امنیتی زیادی برای تامین امنیت خانواده و اشخاص طراحی و تولید شده است. به‌طور مثال ردیاب‌های شخصی پرسنلی مانند جی پی اس برای افراد آلزایمری و کودکان با استفاده از فناوری GPS و GPRS اطلاعات مورد نیاز درباره موقعیت مکانی افراد را به گیرنده‌های رایانه‌ای اعلام می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ریاب‌های افراد سهولت در استفاده و وزن سبک است که دردسری را برای سالمندان و کودکان ایجاد نمی‌کند. البته برخی از ردیاب‌های افراد قابلیت مخفی شدن یا اتصال به قسمت‌های مختلف لباس را هم دارند. ردیاب‌های اشخاص در فاصله زمانی کمتر از 20 ثانیه پس از روشن شدن شروع به کار می‌کنند.

مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب‌های شخصی به شرح زیر است:

  • مجهز به دکمه O.S
  • قابلیت شنود مکالمات
  • مجهز به آنتن داخلی بدون نیاز به سیم‌کشی
  • ضد آب، ضد غبار، ضد رطوبت و گرد و خاک
  • ارسال اطلاعات حرکتی و مسیر‌های تردد
  • مجهز به بدنه‌ای محکم و ضد ضربه
  • مجهز به هشدار سرعت غیر مجاز

آموزش فعال‌سازی جی پی اس در گوشی‌های اندوریدی

جی پی اس مخفف عبارت ” Global Positioning System” که به معنای سیستم مکان‌یابی جهانی است. جی پی اس با ارتباط با ماهواره‌ها موقعیت دقیق جغرافیایی را مشخص می‌کند. خوشبختانه امروز بیشتر دیوایس و گجت‌ها از جی پی اس پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید با دستگاه‌های خود موقعیت جغرافیایی را به اشتراک بگذارید یا مسیریابی کنید. قبل از اینکه از برنامه‌های مسیریاب استفاده کنید باید جی پی گوشی خود را روشن کنید. طریقه نصب جی پی اس روی گوشی ساده است. برای این کار کافی است پنل نوتیفیکیشن خود را پایین بکشید و روی آیکن GPS تپ کنید. به همین راحتی جی پی اس گوشی فعال می‌شود.

توجه داشته باشید که برای پیدا کردن لوکیشن افراد باید آن‌ها لوکیشن خود را با شما به اشتراک بگذارند و ردیابی افراد با جی پی اس گوشی بدون ایجاد دسترسی از طرف آن‌ها، غیرممکن است. لازم به ذکر است که جی پی اس موبایل بدون نیاز به اینترنت دقیق نیست؛ چنانچه فکر می‌کنید در مکانی دسترسی به اینترنت نخواهید داشت می‌توانید نقشه مورد نظر خود را به‌صورت آفلاین دانلود کنید. با خرید جی پی اس کوچک ارزان از افراد خانواده مراقبت کنید

خرید اینترنتی بهترین دستگاه جی پی اس برای ردیابی افراد

در این مقاله 4 روش ساده و کاربردی را برای ردیابی افراد از طریق جی پی اس گوشی، اپلیکیشن‌ها موبایل و دستگاه ردیاب معرفی کردیم تا بهتر بتوانید از کودکان و سالمندان خود مراقبت کنید. امیدواریم که این مقاله برای انتخاب بهترین وسیله برای ردیابی و مراقبت از کودکان و سالمندان مفید بوده باشد. شما می‌توانید با خرید بهترین ردیاب‌های شخصی پرسنلی و جی پی اس ماشین از ایران ردیاب، خیال خود را از امنیت خود و خانواده‌تان راحت کنید.

چنانچه در خصوص خرید بهترین دستگاه جی پی اس برای ردیابی افراد، سوال و یا نیاز به مشاروه دارید با کارشناسان ایران رهیاب به شماره تلفن 22410328-021 تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

در نهایت، آیا تجربه‌ای در زمینه استفاده از دستگاه‌های ردیاب اشخاص دارید؟ اگر از ردیاب برای مراقبت و تامین امنیت کودکان و سالمندان استفاده کرده‌اید در انتهای همین صفحه با ما و دیرگ مخاطبان ایران رهیاب نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
معرفی 4 روش کاربردی برای ردیابی افراد با جی پی اس
4 از 197 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328