ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب ماشین عروس و ردیاب خودرو بنز

ردیاب برای ماشین عروسی

اتفاق تلخ در شب عروسی؛ یک داستان واقعی از مشتری ایران رهیاب 

ردیاب کاربردهای زیادی دارد. جلوگیری از دزدی ماشین، حفظ سلامت افراد و در یک کلام تامین امنیت مهم ترین کاربرد ردیاب است. در بسیاری از مواقع شنیدن داستان های واقعی ارزش حقیقی یک ردیاب را بیشتر مشخص می کند. در این مقاله می خواهیم یکی از اتفاقات واقعی که برای یکی از مشتریان ایران رهیاب اتفاق افتاده را بیان کنیم. قطعا بازگو کردن این اتفاق می تواند به جلوگیری از حوادث مشابه منجر شود. اگر شما نیز می خواهید با کاربرد ردیاب در یک موقعیت واقعی آشنا شوید، همراه ما باشید.

یک اتفاق تلخ در عروسی

معمولا مراسم عروسی از مهم ترین مراسم ها در زندگی هر شخصی است. عروس، داماد و خانواده های هر دو طرف زمان و هزینه زیادی صرف این مراسم می کنند. از طرف دیگر همه تلاش ها بر این است که در مراسم عروسی هیچ اتفاقی نیفتد. در حقیقت آرزوی همه جوان ها برگزاری یک عروسی رویایی است تا زوج ها با خاطره ای شیرین وارد زندگی مشترک شوند. داستان ما دقیقا در میان یکی از همین عروسی ها اتفاق افتاده است.

ردیاب برای ماشین عروس

پرده اول، تماس یکی از مشتریان  

ما زمانی متوجه داستان شدیم که تماسی از سمت یکی از مشتریان ایران رهیاب دریافت کردیم. شغل ایشان اجاره دادن ماشین عروس به زوج ها است. آشنایی ما با ایشان به زمانی برمی گردد که ایشان برای تمامی اتومبیل هایشان اقدام به خرید ردیاب کرده بودند. این مشتری عزیز ضمن تشکر از خدمات ایران رهیاب یک داستان واقعی درباره یکی از مشتریان خود تعریف کردند. در حقیقت ایشان از ما خواستند با نوشتن این داستان واقعی، به سایر افراد کمک کنیم تا دچار این گونه دردسرها نشوند. در ادامه شرح اتفاقی که افتاده را از زبان این دوست عزیز بیان می کنیم.

وقتی ماشین عروسی دزدیده شد  

داستان از زمانی شروع شد که یکی از کسانی که ماشین عروس اجاره کرده بود با ایشان تماس می گیرد. این داماد جوان با سراسیمگی اطلاع می دهد به دنبال همسرش در آرایشگاه رفته است. او از ماشین خارج شده و به داخل آرایشگاه می رود. پس از اینکه به همراه عروس جوان از آرایشگاه خارج می شود تا سوار ماشین شوند، متوجه می شوند که ماشین به سرقت رفته است.

طبیعتا در این زمان مشخص است که این زوج جوان چه حالی داشته اند. بهم خوردن مراسم عروسی از یک طرف و تبعات قانونی این اتفاق برای زوج جوان می توانست ساعات اولیه شروع زندگی مشترک را بسیار تلخ کند. اتفاقی تلخی که با گذشت سال ها ممکن بود در بینشان باقی بماند. زوج با ناامیدی و ترس با مالک خودرو تماس می گیرند. تمامی اتفاقات را برای او شرح می دهند. مالک بدون نگرانی به صحبت های آن ها گوش می کند و زوج را به آرامش دعوت می کند. در حقیقت این مالک همان مشتری ایران رهیاب است که با اطلاع از دزدی خودرو به سراغ پنل ردیابی می رود.

ردیاب ماشین های کرایه ای عروسی

پرده دوم، سارقی که در دام پلیس گرفتار شد

مشتری با تدبیر و دور اندیش ایران رهیاب با کمک پنل ردیابی سایت بلافاصله محل خودرو را شناسایی می کند. وی با مراجعه به پلیس و شرح داستان مکان اتومبیل را به پلیس اطلاع می دهد. این دوست عزیز که ردیاب پیشرفته و دزدگیر ماهواره ای خودرو خریداری کرده بود با کمک سیستم پیشرفته این ردیاب، اتومبیل را از راه دور خاموش می کند. پلیس نیز بلافاصله سارق را دستگیر و تحویل مراجع قضایی می دهد.

پایان خوش، عروسی به خوبی برگزار شد

تمامی این اتفاقات در عرض 2 ساعت افتادند. در حقیقت با سرعت عمل مالک، زوجی که ماشین را اجاره کرده بودند توانستند مراسم عروسی خود را به خوبی برگزار کنند. در حقیقت ردیاب کار گذاشته شده در ماشین مانع از بهم خوردن عروسی و دردسرهای بعدی آن شد.

داستانی که می تواند برای هر کسی اتفاق بیفتد

پس از این اتفاق، زوج جوان که حالا زندگی مشترک خود را شروع کرده اند به همراه مالک خودرو به دفتر ایران رهیاب آمدند. در پایان جلسه دوستانه، ما و تمامی همکارانمان در مجموعه ایران رهایب خوشحال بودیم که توانسته ایم به کمک یک از یک اتفاق تلخ جلوگیری کنیم. شرح اتفاقات از زبان خودشان و درخواست آن ها برای نوشتن این داستان در سایت، ما را به نوشتن این مقاله ترغیب کرد. در حقیقت آن ها تقاضا کردند با بیان دوباره این داستان، همه افراد در جریان خطراتی که ممکن است روزی برای آن ها اتفاق بیفتد، قرار بگیرند.

ردیاب ماشین های کرایه ای عروسی

ردیاب، دستگاهی که یک زندگی را نجات داد

در این نوشته یک داستان واقعی از یک مشتری ایران رهیاب را بیان کردیم. همان طور که اشاره کردیم این داستان می تواند برای هر شخصی اتفاق بیفتد. جالب است که پس از این اتفاق زوج جوانی که حالا یک خانواده تشکیل داده اند و به تازگی صاحب فرزند هم شده اند، برای خودرو خود نیز یک ردیاب آهنربایی نظامی تهیه کرده اند. در حقیقت دزدی روز عروسی به آن ها نشان داد که باید بیشتر مراقب باشند. در انتهای مقاله و پس از خواندن این داستان عبرت آموز پیشنهاد می کنیم اگر شما نیز نمی خواهید اتفاقاتی از این دست را تجربه کنید، برای تهیه ردیاب با شماره  22410328 -021 ایران رهیاب تماس بگیرید. ایران رهیاب بزرگترین عرضه کننده ردیاب در ایران است. همکاران ما شما را تا انتخاب بهترین ردیاب همراهی می کنند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب ماشین عروس و ردیاب خودرو بنز
4.3 از 3 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

41 − = 33

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328