ایران رهیاب Blog Archives

با ردیابی قوی از پژو 206 خود مراقبت کنید

ردیاب پژو 206

پژو 206 یکی از محبوب‌ترین خودروهای ایرانی است. این خودرو جمع‌وجور از زمان عرضه توانست به‌سرعت پله‌های محبوبیت در بین مردم ایران را طی کند. در طی بیست سال گذشته 206 همیشه در بین پرفروش‌ترین خودروهای ایران بوده است. اما در سال‌های گذشته و با افزایش قیمت مسئله تأمین امنیت 206 هم بسیار پررنگ شده است. افزایش آمار سرقت 206 نشان می‌دهد که دیگر دزدگیر کافی نیست و باید به فکر خرید ردیاب باشیم. در این مقاله از وبلاگ ایران رهیاب به بررسی ردیاب پژو 206 می‌پردازیم. در انتها یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.

پژو 206، خودرویی جذاب از دهه 80 تاکنون

پژو 206 سال 1380 برای اولین بار چرخش به آسفالت خیابان‌های ایران خورد. خودرویی کوچک و مناسب سفرهای درون‌شهری که از همان بدو ورود توانست توجه افراد را به خود جلب کند. در بین خودروهای پرمصرف ایرانی و خارجی، مصرف سوخت پایین 206 و استهلاک کمش یک مزیت بسیار بزرگ بود. مزیتی که خیلی‌ها را به خرید 206 ترغیب کرد. بازار 206 همیشه داغ بوده است. در سال‌های اخیر اما افزایش قیمت اتومبیل‌ها ازجمله 206 باعث شده که مالکان خودرو بیشتر و بیشتر از همیشه به فکر تأمین امنیت آن باشند.

تامین امنیت 206 با ردیاب

آیا قفل و دزدگیر برای تأمین امنیت 206 کافی نیست؟

پاسخ صریح و دقیق ما به این سؤال خیر است. برای اینکه مطمئن شوید قفل و دزدگیر تأثیری بر سرقت ندارند، کافی است عبارت «دزدیدن پژو 206» را در گوگل سرچ کنید تا صدها ویدیو از سرقت 206 در کمتر از چند ثانیه را ببینید. این ویدیوها نشان می‌دهد که سرقت پژو 206 با دزدگیر کارخانه‌ای اصلاً کار سختی نیست. برای مراقبت صددرصدی از 206 باید به سراغ جی پی اس خودرو برویم.

بهترین ردیاب 206 چیست؟ معرفی انواع مدل‌ها

اگر به فکر خرید جی‌پی‌اس برای 206 افتاده‌اید، باید بگوییم که ردیاب خاصی برای 206 وجود ندارد. به‌عبارت‌دیگر وقتی هر ردیاب خودرویی برای 206 مناسب است. اما برای اینکه بین مدل‌های مختلف بازار گیج نشوید، 3 مورد از ردیاب‌های پرفروش که مناسب پژو 206 هستند را هم با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

1.        ردیاب آهنربایی نظامی، gps مناسب برای پژو 206

ردیاب آهنربایی نظامی یکی از جذاب‌ترین مدل‌های جی‌پی‌اس است که برای انواع خودروهای سبک و سنگین کارایی دارد. این جی‌پی‌اس آهنربایی می‌تواند امنیت کامل اتومبیل شما را تأمین کند. ردیاب آهنربایی را می‌توان به‌راحتی در پژو 206 نصب و راه‌اندازی کرد. در صفحه ردیاب آهن ربایی می‌توانید اطلاعات کامل این محصول را مشاهده و همین‌الان پژو 206 خود را از سرقت حفظ کنید.

معرفی انواع ردیاب مناسب پژو 206

2.      ردیاب دیاگ خودرو، کوچک‌ترین ردیاب مناسب پژو 206

ردیاب یا جی‌پی‌اس دیاگ خودرو یکی از کوچک‌ترین و مناسب‌ترین ردیاب‌های اتومبیل‌های شخصی است. ردیاب دیاگ خودرو نصب بسیار راحتی دارد و می‌توانید در کمتر از چند دقیقه آن را بر روی پژو 206 خود نصب کنید. در صفحه دیاگ خودرو می‌توانید اطلاعات بیشتر و کامل‌تری درباره ردیاب کوچک و قوی دیاگ بخوانید و همین‌الان بهترین مدل این ردیاب را سفارش دهید.

3.     ردیاب فندکی خودرو، هیچ‌کس متوجه جی‌پی‌اس در 206 شما نمی‌شود

ردیاب فندکی خودرو یکی دیگر از جی‌پی‌اس‌های جذابی است که می‌تواند پژو 206 شما را از سرقت محفوظ بدارد. این ردیاب به شکل یک فندک است و هیچ‌کس از سرنشینان متوجه وجود یک ردیاب در خودرو شما نمی‌شود. از طرف دیگر حتی سارقان حرفه‌ای نیز کمتر به این ردیاب توجه می‌کنند. ردیاب فندکی می‌تواند ماشین شما را از سرقت حفظ کند.

آیا ردیاب 206 قابلیت شنود هم دارد؟

اگر به دنبال یک ردیاب شنود دار برای 206 خود هستید، باید به مدل ردیاب توجه کنید. طبیعتاً جاسازی دستگاه شنود در ماشین می‌تواند امنیت اتومبیل 206 شما را چند پله ارتقا دهد و حسابی ماشین شما را از خطر سرقت حفظ کند. در بین ردیاب‌های موجود در بازار ردیاب آهنربایی نظامی از قابلیت شنود برخوردار است و می‌تواند نیاز شما را به‌طور کامل برطرف کند.

نصب ردیاب بر روی پژو 206

نصب ردیاب پژو 206 چگونه است؟

نصب ردیاب پژو 206 چندان کار دشواری نیست. بسته به مدل ردیابی که خریداری کرده‌اید، جی‌پی‌اس سیمی یا غیر سیمی است. منظور از ردیاب سیمی جی‌پی‌اسی ست که مستقیماً از منبع برق ماشین تغذیه می‌کند. ردیاب غیر سیمی هم دارای باتری است و نیازی به یک منبع برق ندارد. نصب جی‌پی‌اس‌های غیر سیمی راحت‌تر است اما اگر خودتان با برق ماشین آشنایی دارید می‌توانید ردیاب 206 را نصب کنید.

خرید ردیاب پژو 206 از ایران رهاب

ردیاب پژو 206 را با بهترین قیمت و امکانات از ایران رهیاب تهیه کنید

ما در سایت ایران رهیاب امکان خرید انواع ردیاب با بهترین امکانات را فراهم کرده‌ایم. در حقیقت پیشنهاد شگفت‌انگیز ما خرید ردیاب از ایران رهیاب است. محصولات ما همگی باکیفیت، قدرتمند و با بهترین قیمت در بازار عرضه می‌شوند. سیستم پشتیبانی ایران رهیاب یکی دیگر از مزیت‌های خرید از مجموعه است. چراکه در صورت وجود هر مشکلی می‌تواند به شما کمک کند. اگر می‌خواهید پژو 206 خود را از خطر سرقت حفظ کنید همین‌الان با شماره تلفن  22410328-021 و 22171062 -021 تماس حاصل کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی و کامل‌ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
با ردیابی قوی از پژو 206 خود مراقبت کنید
4.3 از 11 رای

آیا برای مراقبت از پژو 206 به ردیاب نیاز داریم؟

با توجه به افزایش آمار سرقت ها و به منظور تامین کامل و صد در صدی امنیت 206 تهیه یک ردیاب می تواند کمک زیای بکند. 

بهترین ردیاب پژو 206 چیست؟

ردیاب آهنربایی، ردیاب دیاگ و جی پی اس فندکی از جمله ردیاب های مناسب برای پژو 206 هستند. در طول مقاله اطلاعات تمام ردیاب های مناسب را به صورت کامل بررسی می کنیم. 

از کجا می توانیم یک ردیاب پژو 206 تهیه کنیم ؟

برای تهیه ردیاب پژو 206 می توانید با شماره تلفن های 22410328-021 و 22171062 -021 تماس بگیرید. شرکت ایران رهیاب امکان خرید بهترین ردیاب های مناسب برای پژو 206 را فراهم کرده است. 

۴ دیدگاه برای “با ردیابی قوی از پژو 206 خود مراقبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 4 = 5

  1. Avatar
    عالیه باقری

    سلام و وقت به خیر. من از ویژگی‌های ردیاب دیاگی خیلی خوشم اومد. چطوور میتونم با این ردیاب بیشتر آشنا بشم؟ قیمت ردیاب دیاگی و میگید بهم لطفا

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام خانم باقری
      ردیاب دیاگی از انواع ردیاب های پرکاربرد است که برای پژو 206 مورد استفاده قرار می گیرد. این ردیاب کوچک بدون نیاز به سیم کشی به دیاگ خودرو متصل می شود و کاملا از دید سارق پنهان می ماند. با اینکه جی پی اس پژو 206 دیاگی بسیار کوچک است اما ویژگی های یک ردیاب کامل را دارد. با مراجعه به صفحه قیمت ردیاب می توانید لیست قیمت ردیاب را مشاهده کنید و اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب دیاگی به دست بیارید.

  2. Avatar
    حسن مهری

    سلام. من یک پاترول دارم و خیلی هم اهل سفر و آفرود هستم. از یک ردیابی استفاده میکردم ولی متاسفانه در سفر قبلیم به ردیاب ضربه‌ای وارد شد و به طور کامل از کار افتاد. من یک ردیاب مطمئن و محکم میخوام که علاوه بر نقشه یابی دقیق ضد آب و ضدضربه هم باشه. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      انواع ردیاب پژو 206 برای سایر خودرو ها مانند پاترول هم قابل استفاده هستند. برای آفرود شما به ردیاب های قدرتمند مثل ردیاب آهنربایی نیاز دارید . این ردیاب ها کاملا ضد ضربه، آب و گرد و غبار هستند و در هر شرایطی از طریق اتصال به ماهواره GPS می توانند محل دقیق خودر را نمایش دهند.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328