ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب پژو 405، جلوگیری از سرقت 405 با نصب ضد سرقت‌های پیشرفته

خرید ردیاب پژو 405

ردیاب پژو 405، جلوگیری از سرقت 405 با نصب ضد سرقت‌های پیشرفته

ردیاب پژو 405 بهترین گزینه برای جلوگیری از سرقت پرفروش‌ترین پژو ایران است. 405 یکی از قدیمی‌ترین تولیدات ایران خودرو و پژو در ایران است که نزدیک به 3 دهه روی خط تولید بزرگترین شرکت خودروسازی ایران قرار دارد. این خودرو پرفروش و پر طرفدار، به دلیل امنیت پایین به یکی از ساده‌ترین اهداف سارقان حرفه‌ای تبدیل شده است. به همین دلیل اگر صاحب پژو 405 هستید با چالش‌های زیادی برای جلوگیری از سرقت خودرو خود رو به رو خواهید شد. نصب ردیاب جی پی اس پژو 405 می‌تواند تا حد زیادی خیال شما را از بابت امنیت این خودرو محبوب راحت می‌کند. با ایران رهیاب در ادامه این مطلب همراه باشید تا با انواع ردیاب پژو 405، ویژگی‌ها و نحوه نصب آن‌ها آشنا شویم.

بهترین راهکارهای جلوگیری از سرقت پژو 405

پژو 405 در رده سوم بیشترین تعداد سرقت خودرو در ایران قرار دارد. تقریباً از هر 10 خودرو سرقتی 2 مورد از آن‌ها 405 هستند. در چنین شرایطی جلوگیری از سرقت پژو 405 اهمیت بسیار زیادی برای صاحبان این خودرو دارد. معمولاً خرید دزدگیر اولین اقدامی است که صاحبان 405 انجام می‌دهند. با این حال همانطور که آمار نشان می‌دهد، استفاده از دزدگیر، قفل فرمان یا حتی روش‌های قدیمی‌تر مانند سوئیچ مخفی نمی‌تواند جلوی سرقت این خودرو را بگیرد. صاحبان این خودرو به خوبی می‌دانند که قفل‌ها و سایر امکانات امنیتی نچندان پر تعداد پژو 405، سد محکمی برای جلوگیری از سرقت این خودرو محسوب نمی‌شوند.

اگر به دنبال یک راه کار مناسب برای تأمین امنیت صد در صدی این فرانسوی سالخورده هستید، ما خرید ردیاب پژو 405 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به طور کلی استفاده از ردیاب خودرو ایرانی یکی از مهم‌ترین شیوه‌های جلوگیری از سرقت خودروهای تولید داخل به حساب می‌آید.

ردیاب جی پی اس پژو 405

ردیاب پژو 405؛ بهترین گزینه برای ضد سرقت کردن پژو

چرا باید از ردیاب پژو 405 به جای دزدگیرهای معمولی استفاده کنیم؟ دزدگیرهای معمولی، حتی گران قیمت‌ترین آن‌ها، سیستم کار ساده‌ای دارند که سارقان به راحتی می‌توانند آن‌ها را از کار بیاندازند. تنها سیستم دفاعی دزدگیرها قابلیت آلارم دادن است که اگر در فاصله زیادی از خودرو قرار داشته باشید کارایی نخواهد داشت. علاوه براین متوسط زمان مورد نیاز برای سرقت از 405 تنها 30 ثانیه است. به این ترتیب فرصت محدودی برای جلوگیری از سرقت خواهید داشت که کافی به نظر نمی‌رسد.

در مقابل با خرید یک جی پی اس ارزان صاحب یک ضد سرقت قدرتمند می‌شوید که قابلیت‌های فراوانی در اختیار شما قرار می‌دهد. ردیاب پژو 405 این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از هر جایی و در هر فاصله‌ای از طریق پیامک از وضعیت خودرو خود با خبر شوید. مهم‌ترین قابلیت جی پی اس پژو 405 این است که حتی در صورت به سرقت رفتن خودرو نیز می‌توانید محل دقیق آن را روی نقشه مشاهده کنید.

انواع چی پی اس پژو 405

کدام یک از انواع ردیاب ماشین برای 405 مناسب هستند؟

انواع مختلفی از جی پی اس برای 405 وجود دارد که بر اساس نیاز خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همه ردیاب‌ها قابلیت نمایش محل دقیق خودرو روی نقشه را دارند، اما اگر به امکانات بیشتری مانند شنود، خاموش کردن خودرو از راه دور یا امکان ارسال پیام کمک نیاز دارید، گزینه‌های متفاوتی روی میز هستند. شما می‌توانید لیست کاملی از انواع ردیاب ماشین را در صفحه خرید ردیاب خودرو مشاهده کنید.

ردیاب دیاگی خودرو؛ ردیاب 405 ساده و قدرتمند

ردیاب دیاگی یک جی پی اس کوچک با نصب آسان است که همانطور که از نام آن پیداست به دیاگ خودرو متصل می‌شود. این ردیاب کوچک، به راحتی روی انواع 405 های قدیمی و جدید قابل استفاده است. ردیاب دیاگی به دلیل اندازه کوچکی که دارد به راحتی از چشم سارقان مخفی می‌ماند و امکانات فراوانی مانند قابلیت مکان یابی آنلاین خودرو، شنود داخل کابین و تعریف محدوده حرکتی و سقف سرعت مجاز را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در صورت جدا سازی ردیاب از خودرو نیز یک پیام مبنی بر جداسازی ردیاب برای شما ارسال می‌شود تا از شرایط فعلی خودرو باخبر شوید. اگر به دنبال یک جی پی اس پژو 405 کاربردی و در عین حال ساده هستید، ردیاب دیاگی 405 بهترین گزینه برای شما است.

بهترین ردیاب برای پژو 405

ردیاب ماهواره‌ای پژو 405؛ یک ردیاب همه چیز تمام و پیشرفته برای خودروی شما

اگر امکانات پایه‌ای یک مکان یاب ساده برای شما کافی نیست و به دنبال یک سیستم ضد سرقت قدرتمند برای 405 خود هستید، ردیاب ماهواره‌ای پیشرفته می‌تواند گزینه جذابی برای شما باشد. این جی پی اس خودرو حرفه‌ای به صورت سیم کشی شده و به راحتی درون خودروی شما نصب و از نظرها پنهان می‌شود.

با استفاده از این مکان یاب فوق العاده، شما علاوه بر امکان ردیابی آنلاین و لحظه‌ای ماشین، می‌توانید کنترل خودرو را از راه دور به دست بگیرید. خاموش کردن موتور ماشین از راه دور قابلیت ویژه‌ای است که با استفاده از آن 405 شما ضد سرقت خواهد شد. ردیاب ماهواره‌ای پیشرفته از جمله محصولات پرفروش ایران رهیاب است.

ردیاب فندکی برای 405؛ ردیاب مخفی با قابلیت‌های ویژه

ردیاب‌ها نه تنها در هنگامی که در خودرو حضور ندارید، می‌توانند بهترین گزینه برای جلوگیری از سرقت خودرو باشند، بلکه در زمانی که در خودرو حضور دارید نیز می‌توانند امنیت شما و خانوادتان را تأمین کنند. ردیاب فندکی به گونه‌ای طراحی شده است که کاملاً مشابه با یک شارژر فندکی معمولی باشد. این ردیاب مخفی می‌تواند به صورت لحظه‌ای اطلاعات خودرو مانند مکان دقیق آن را مخابره کند.

علاوه بر این هر زمان که شما یا خانوادتان احساس خطر کردید کافی است تا یک دکمه مخفی روی ردیاب فندکی پژو 405 را فشار دهید تا پیام درخواست کمک ارسال شود. قابلیت شنود داخل کابین نیز یکی دیگر از ویژگی‌های فوق العاده این ردیاب پرکاربرد است. اگر قصد خرید ردیاب ماشین برای 405 یا سایر خودروهای داخلی را دارید این جی پی اس مخفی خودرو گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

خرید ردیاب برای پژو 405 از فروشگاه معتبر ایران رهیاب

در این مقاله با ردیاب پژو 405 آشنا شدیم و همچنین چند گزینه پرکاربرد به عنوان ردیاب ماشین برای 405 معرفی کردیم. استفاده از ردیاب‌ها بهترین روش برای جلوگیری از سرقت پژو 405 است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم حتماً به فکر تهیه یک مکان یاب حرفه‌ای برای خودروی خود باشید. ایران رهیاب به عنوان بزرگترین و بهترین ارائه کننده انواع ردیاب و جی پی اس خودرو در ایران، انواع مختلفی از ردیاب‌های 405 را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری برای خرید بهترین ردیاب خودروهای ایرانی دارید، کافی است تا با کارشناسان حرفه‌ای ما از طریق شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب پژو 405، جلوگیری از سرقت 405 با نصب ضد سرقت‌های پیشرفته
4.4 از 7 رای

۲ دیدگاه برای “ردیاب پژو 405، جلوگیری از سرقت 405 با نصب ضد سرقت‌های پیشرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 × = 24

  1. Avatar

    سلام. پدر من متاسفانه جدیدا دچار بیماری آلزایمر شدن و فراموشی کوتاه مدت دارند. ماشین‌شون 405 و یک ردیاب مطمئن میخوایم که در شرایط اضطراری موقعیت و وضعیت حال پدرمون و بهمون در کوتاه‌ترین زمان اطلاع بده. ممنون میشم اگه کمکم کنید.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      با سلام. از شرایط پیش آمده برای پدرتان بسیار متاسفیم. امیدواریم هر چه زودتر سلامتی‌شان را بدست آورند. پیشنهاد ما به شما خرید ردیاب فندکی است. این ردیاب با داشتن دکمه SOS در شرایط اضطراری در کمترین زمان موقعیت مکانی و شرایط پیش آمده را به شما گزارش می دهند.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328