ایران رهیاب Blog Archives

با استفاده از ردیاب از سرقت کندو عسل جلوگیری کنید!

ردیاب کندوی عسل

با استفاده از ردیاب از سرقت کندو عسل جلوگیری کنید!

عسل یکی از پرخاصیت‌ترین مواد غذایی طبیعی است که در دنیا وجود دارد. زنبورداران برای تولید عسل چالش‌ها و سختی‌های بسیار زیادی را پیش روی خود دارند. به همین دلیل محافظت از کندو‌ها یکی از مهم‌ترین اقدماتی است که هر زنبورداری باید به آن توجه ویژه داشته باشد. به دلیل ارزشمند بودن عسل طبیعی متاسفانه در برخی موارد دیده شده که کندو‌های زنبورداران به سرقت رفته است. از آنجایی که که زنبورداران معمولا در دشت و دامنه کوه‌ها مشغول به فعالیت هستند استفاده از راهکاری مطمئن برای تامین امنیت کندو‌ها بسیار مهم است. به همین دلیل در این مقاله بررسی می‌کنیم که ردیاب کندو چیست و چگونه می‌تواند از سرقت کندوی عسل جلوگیری کند.

ردیاب کندوی عسل راهکاری مطمئن برای پیدا کردن کندو‌های دزدیده شده

پرورش زنبور عسل در ایران بسیار رواج دارد. ایران کشوری 4 فصل است و باتوجه به وجود انواع گل و گیاه دارویی زنبورداری را به یک شغل پردرآمد تبدیل کرده است. ایران در دنیا جز 10 کشور اول در تولید عسل صنعتی به شمار می‌رود. این آمار نشان می‌دهد که زنبورداران ایرانی از نظر کمی و کیفی در سطح قابل قبولی هستند. اما معمولاً زنبوردار‌ها در مکان‌هایی فعالیت می‌کنند که مدیریت آن فضا به‌طور کارآمدی ممکن نیست. چراکه کندو‌ها پراکنده هستند و زنبور‌ها برای اینکه شهد گل‌ها را بمکند باید فاصله طولانی را طی کنند. از طرفی زنبوردار در برخی ساعات شبانه روز نیاز به استراحت یا ترک محیط کار خود دارد و یک نگهبان نیز به تنهایی نمی‌تواند از عهده محافظت از کندو‌ها برآید. به همین دلیل برای هر کندو از ردیاب اختصاصی استفاده می‌شود.

زنبورداران معمولا با وانت یا خاور عسل‌های تولیدی خود را جابجا می‌کنند به همین دلیل در هر زمان امکان سرقت خودرو وجود دارد. قیمت جی پی اس خودرو بسیار به‌صرفه است و زنبورداران با تهیه یک ردیاب برای خودرو می‌توانند از سرقت کندو‌های عسل و خودرو خود نیز به خوبی جلوگیری کنند!

استفاده از ردیاب کندو برای جلوگیری از سرقت

چرا زنبورداران برای محافظت از کندو عسل باید از ردیاب استفاده کنند؟

عسل طبیعی محصول ارزشمند و گران قیمتی است و زنبورداران برای تولید عسل با انواع مشکلات و چالش‌ها مواجه هستند. به همین دلیل الزامی است برای محافظت از سرمایه خود راهکاری مطمئن را پیش بگیرند. یکی از راهکار‌ها استفاده از ردیاب است. زنبورداران با استفاده از دستگاه جی پی اس مخفی می‌توانند در هر زمان از مکان دقیق کندو‌های خود مطلع شوند و در صورت سرقت کندو نیز با کمک پلیس سارق را به دام بیاندازند.

دزدیده شدن کندوی عسل زحمات گرانبهای زنبورداران را به راحتی از بین می‌برد. کندو‌ها سرمایه‌های زنبورداران هستند. زنبورداران برای گذراندن امور زندگی خود حتماً باید به فکر تامین امنیت محیط کار و کندو‌های خود باشند. چراکه در صورت سرقت کندو‌ها جبران کردن آن‌ها کاری بسیار زمان‌بر، سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود. از طرفی در 6 ماهه اول سال تولید عسل مرسوم و بیشتر است. اگر کندو‌های عسل زنبورداران به سرقت بروند جبران آن ماه‌ها طول خواهد کشید. به همین دلیل استفاده از ردیاب برای تامین امنیت کندو الزامی است.

 امکان ردیابی آنلاین و آفلاین کندوی عسل

ردیاب کندو چه امکاناتی دارد؟

توجه کنید که ردیاب اختصاصی برای کندوی عسل وجود ندارد. به‌طور کلی ردیاب‌ها کابرد بسیاری دارند و  برای ردیابی خودرو، اشخاص، حیوانات خانگی، کندوی عسل، اسناد و مدارک مهم و ده‌ها مورد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. از انواع ردیاب‌های شخصی پرسنلی، نظامی و آهنربایی می‌توان برای محافظت از کندو‌های عسل استفاده کرد. ردیاب‌ها به صورت آنلاین و آفلاین با اتصال به ماهواره‌ها مکان دقیق کندو را مشخص می‌کنند. در ادامه نیز زنبوردار با برنامه ردیابی عسل به راحتی می‌توانند در سراسر ایران کندو‌های خود را ردیابی کنند.

همچنین زنبورداران می‌توانند برای کندوی عسل خود محدوده جغرافیایی خاصی را تعیین کنند. چنانچه کندو‌های مورد نظر شما از محدوده جغرافیایی تعیین شده خارج شوند ردیاب کوچک و قوی کندو برای شما پیامک هشدار ارسال می‌شود. در این صورت با اقدامی به هنگام می‌توانید مانع از دزدیده شدن کندوی عسل شوید.

قیمت ردیاب کندوی عسل چقدر است؟

قیمت ردیاب کندوی عسل بسیار به‌صرفه است. از مدل‌های مختلفی برای محافظت از کندو‌های خود می‌توانید استفاده کنید. قیمت ردیاب‌ها متفاوت است و برای استعلام قیمت و موجودی الزامی است که با کارشناسان فروش ایران رهیاب به شماره تلفن 22171062-021 تماس بگیرید. توجه کنید که قبل از خرید ردیاب کندو حتماً در خصوص امکانات ردیاب و چگونگی کارکردن آن از فروشگاه مورد نظر سوال کنید. در نهایت ردیاب کندوی عسل را از فروشگاه معتبری تهیه کنید. چراکه متاسفانه در بازار انواع ردیاب‌های فیک با قیمت‌های نجومی عرضه شده است و خریداران ردیاب را با سردرگمی روبه‌رو کرده‌اند.

استفاده از ردیاب بهترین راهکار برای تامین امنیت است. استفاده از ردیاب به قدری کاربردی و مهم است که حتی در خودرو‌هایی که سیستم ایمبولایزر دارند از ردیاب برای تامین امنیت خودرو استفاده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم که مقاله ایموبلایزر بهتر است یا ردیاب را حتماً با دقت مطالعه کنید.

خرید ردیاب کندوی عسل

با خرید یک ردیاب حرفه‌ای از هرگونه سرقت کندوی عسل جلوگیری کنید!

در این مقاله به‌طور ویژه بررسی کردیم که چگونه با استفاده از یک ردیاب می‌توان از سرقت کندو‌های عسل جلوگیری کرد. زنبورداران برای جلوگیری از سرقت کندو می‌توانند از ردیاب استفاده کنند. ردیاب با اتصال به ماهواره‌ها موقعیت دقیق جغرافیایی کندو‌ها را به‌صورت آنلاین و آفلاین ارسال می‌کند. همچنین می‌توان برای کندو‌ها موقعیت دقیق جغرافیایی تعیین کرد. چنانچه کندو از محدوده تعیین شده خارج شود سریعاً برای شما پیامک هشدار ارسال می‌کند.

ایران رهیاب بهترین عرضه‌کننده انواع ردیاب در ایران بوده و سال‌ها انواع ردیاب‌های شخصی پرسنلی، ردیاب خودرو و ردیاب حیوانات را در سراسر کشور ارائه می‌کند. چنانچه برای تهیه بهترین ردیاب کندو سوالی دارید با کارشناسان فروش ایران رهیاب به شماره تلفن 22171062-021 تماس بگیرید. کارشناسان فروش ایران رهیاب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
با استفاده از ردیاب از سرقت کندو عسل جلوگیری کنید!
3.6 از 5 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328