ایران رهیاب Blog Archives

میکرو جی پی اس، ردیابی کوچک اما کاربردی

میکرو جی پی اس و کاربردهای آن

میکرو جی پی اس، ردیابی کوچک اما کاربردی

جی پی اس یک نام آشنا در دنیای امروز است. نامی که احتمالا بارها آن را در دستگاه های موبایل خود دیده اید. اما این نام فقط به مسیریابی محدود نمی شود. این روزها با پیشرفت تکنولوژی، gps به یکی از کاربردی ترین فناوری های روز دنیا تبدیل شده و استفاده هایی باور نکردنی دارد. از طرفی جی پی اس ها با شکل های گوناگون، کاربری های متفاوتی را به وجود آورده اند. میکرو جی پی اس یکی از محبوب ترین انواع جی پی اس است. در این مطلب از ایران رهیاب با کاربردهای این وسیله کوچک و محبوب در دنیای تکنولوژی آشنا می شوید.

میکرو جی پی اس چیست؟

میکرو جی پی اس یکی از انواع gps است که به دلیل ابعاد کوچک، کاربردهای بسیاری دارد. مهم ترین تمایز این وسیله کاربردی با سایر دستگاه های ردیاب، این است که به راحتی می تواند در وسایل مختلف جای گذاری شود و با استفاده از سیستم مسیریابی، نقطه جغرافیایی مورد نظر را به گیرنده اطلاع دهد.

میکرو جی پی اس فقط سیستمی برای استفاده در ردیاب خودرو نیست. با کمک گرفتن از این وسیله، ردیاب های کاربردی دیگری نیز ساخته شده که در صنعت، ماموریت های پلیسی و حفاظت از مدارک مهم حقوقی از آن ها استفاده می شود.

میکرو جی پی اس به عنوان ردیاب مخفی خودرو

کاربردهای میکرو gps، ردیابی حرفه ای با جی پی اس کوچک

یکی از فرایندهایی که بعد از ورود تکنولوژی های جدید به دنیا صورت می گیرد، ایجاد موقعیت های تازه ی مرتبط با آن در زندگی روزانه و کسب و کارهای مختلف است. به همین دلیل است که هر روز بیشتر از گذشته به زندگی در دنیای دیجیتال وابسته می شویم. Gps میکرو هم یکی از همان فناوری هاست که با ورود به دنیای تجارت و کسب و کار، تحول بزرگی به وجود آورد. در ادامه با بعضی از کاربری های این ردیاب کوچک و حرفه ای آشنا خواهید شد.

1- دستگاه موقعیت یاب کوچک، بهترین تله برای قانون شکنان

مهم ترین کاربرد جی پی اس کوچک، ردیابی افراد تحت تعقیب اداره پلیس است. میکرو جی پی اس حتی از ردیاب دیاگی (که به عنوان یکی از مخفیانه ترین ردیاب های خودروشناخته می شود) هم کوچک تر و غیرقابل تشخیص تر است. بنابراین می توان آن را در لباس، کیف و حتی تلفن همراه و دستگاه های دیجیتال مخفی کرد.

بعد از کار گذاشتن جی پی اس، به سادگی می توان چشم به گیرنده دوخت تا این ردیاب کوچک شگفت انگیز، موقعیت را به درستی بررسی کند و اطلاعات آن را به گیرنده های در حال اتصال ارسال کند. این ردیاب در سال های اخیر مورد توجه سازمان های پلیسی قرار گرفته و مناسب ترین ردیاب برای ماموریت های آنان است.

2- ردیاب حرفه ای کوچک، نگهبان مهم ترین لوازم شما

یکی از مزایای میکرو جی پی اس ها، این است که می توانید در هر لحظه آن را همراه خود داشته باشید. قرار دادن این ردیاب های کوچک در وسایل مهم، شما را برای همیشه از داستان تکراری گم کردن لوازم نجات می دهد. برای مثال می توانید هنگام جابجایی پول نقد و اسناد و مدارک مهم اداری، جی پی اس را فعال کنید. با این روش دیگر نگرانی برای حواس پرتی های معمول و گم کردن وسایل مورد نیازتان نخواهید داشت.

از طرفی می توانید برای استفاده های ساده تری مانند پیدا کردن سوییچ‌ها، دسته کلیدها و گوشی موبایل خود این فناوری منحصر به فرد را امتحان کنید.

micro gps یک ردیاب هوشمند برای لوازم شخصی

3- micro gps برای کودکان، آگاهی از موقعیت کودک در صفحه تلفن هوشمند

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که والدین این روزها با آن دست به گریبان هستند، نگهداری از کودک در ساعت های اداری است. همراه داشتن کودک در محل کار می تواند روز کاری شما را به یک روز غیر مفید و استرس زا تبدیل کند. از طرفی نگرانی از تنهایی کودک در خانه، فکر شما را در طول ساعت های اداری به خود مشغول خواهد کرد. اما چه چاره ای در این شرایط کارآمدتر است؟

یکی از پیشنهادهای دنیای فناوری به این والدین، استفاده از میکرو جی پی اس است. شما می توانید در ساعت یا اسباب بازی های کودک، میکرو جی پی اس قرار دهید. به محض فعال کردن gps و ارتباط آن با گیرنده، از موقعیت مکانی دقیق فرزند خود باخبر خواهید شد. این کار هم بخش زیادی از انرژی روزانه شما را حفظ می کند و هم شما را از سلامت فرزندتان مطمئن خواهد کرد.

4- جی پی اس میکرو، یک ردیاب حرفه ای برای سالمندان تحت مراقبت

یکی از شایع ترین اتفاقاتی که در نگهداری از سالمندان (به ویژه سالمندانی با بیماری های زمینه ای آلزایمر) اتفاق می افتد، گم شدن ناگهانی آن ها است. همراه داشتن یک ردیاب حرفه ای، باعث می شود که به سرعت و پیش از آنکه دیر شود، پدر و مادر سالمند خود را پیدا کنید.

مهم ترین ویژگی میکرو جی پی اس که آن را به یک همراه دائمی و خوب برای سالمندان تبدیل می کند، وزن بسیار سبک آن است. شما می توانید به سادگی این دستگاه کوچک را در وسایلی مانند ساعت، مچ بند، کیف یا کمربند آن ها قرار دهید و هر لحظه از موقعیت آن ها با خبر باشید.

جی پی اس میکرو یک ردیاب حرفه ای برای سالمندان

5- میکرو جی پی اس، بهترین ردیاب برای حیوانات

یکی از محبوب ترین محصولات دنیای تکنولوژی در سال های اخیر بعد از بهترین ردیاب خودرو آهنربایی، قلاده هایی مجهز به سیستم ردیاب هستند. این استقبال نشان می دهد که نگرانی از گم شدن حیوانات، یکی از مهم ترین دغدغه ها در دنیای امروز است. اگر شما هم این دغدغه را دارید، بهتر است بدانید که میکروجی پی اس ها بهترین انتخاب برای ردیابی حیوانات هستند.

این دستگاه های سبک و کوچک می توانند در قلاده یا گوشه ای از پوزه بند نصب شوند و به سادگی شما را از محل قرار گرفتن این حیوانات باخبر کنند. علاوه بر حیوانات خانگی مانند سگ و گربه، دستگاه ردیاب حیوانات برای سگ های نگهبان گله یا سگ های آموزش دیده پلیس نیز مناسب هستند.

تا اینجا تنها با بخشی از کاربردهای میکرو جی پی اس آشنا شدید. اما این وسیله کوچک و شگفت انگیز می تواند با توجه به کار شما، کاربردهای بی نهایتی داشته باشد. ما در جی پی اس خودرو جدیدترین و کاربردی ترین محصولات را به شما عرضه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
میکرو جی پی اس، ردیابی کوچک اما کاربردی
4.2 از 6 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 9 =

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328