ایران رهیاب Blog Archives

کاربرد ردیاب برای ماشین های شهرداری چیست؟

کاربرد ردیاب برای ماشین‌های شهرداری چیست

کاربرد ردیاب برای ماشین های شهرداری چیست؟

در شهرداری‌ها با خودروهای متعددی که دارند، کارایی و مقرون به صرفه بودن عملیات بسیار اهمیت دارد. بودجه شهرداری‌ها بسیار کم است بنابراین در فرایند‌های سازمانی باید با جلوگیری از هزینه‌های مازاد، حداکثر بهره‌وری را داشته باشند. مدیریت ناوگان شهری خودروهایی مثل: اتوبوس‌ها, جاروهای شهری صنعتی, شخم‌زن‌های برف, ماشین‌های مدیریت پسماند و سایر وسایل حمل و نقل عمومی را در اختیار دارد.

با کمک جی پی اس می‌توان کارها را بسیار دقیق‌تر انجام داد و از بروز خطرات و هزینه‌های زیاد ناوگان شهری نیز جلوگیری کرد. در ادامه بیشتر اطلاعات در مورد جی پی اس خودرو و کاربرد ردیاب برای ماشین‌های شهرداری در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ردیاب و حل مشکلات کنترل خودرو‌های شهرداری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت، هرج و مرج زیادی در سطح شهرها وجود دارد. از یک سو افراد شهرداری برای زیباسازی و حمل و نقل راحت شهروندان تلاش می‌کنند ولی از سوی دیگر تعدد زیاد خودروها باعث ایجاد شلوغی می‌شود. ترافیک، نگهداری، تعمیرات و کنترل سرعت همه خودروهای شهری با هزینه اندکی که کار بسیار سخت و زمان‌بری است.

استفاده از ردیاب در ماشین‌های شهرداری می‌تواند اطلاعاتی مناسبی را برای کنترل بسیاری از مشکلات در اختیار شهرداری قرار دهد. جی پی اس خودرو می‌تواند موقعیت در لحظه خودرو‌ و مسیر حرکت و سرعت را کامل گزارش دهد و از این طریق از بروز خطرات و مشکلات آتی جلوگیری کند. 

کاربرد نصب ردیاب خودرو برای ماشین‌های شهرداری

داشتن اطلاعات در مورد جی پی اس خودرو در عصر تکنولوژی می‌تواند به ما در بهبود مدیریت و کاهش اتلاف انرژی نیروی انسانی و سوختی کمک زیادی کند. با نصب ردیاب خودرو بر روی خودروهای شهرداری می‌توان بسیاری از حرکات و مشکلات رانندگان و خودروها را بررسی و برطرف کرد. در ادامه مزایا و امکانات ردیاب خودرو را معرفی و  6 مورد از کاربردهای نصب ردیاب در خودروهای شهرداری را بررسی می‌کنیم.

ردیاب خودرو شهرداری

کاهش توقف‌های بی مورد و بهبود وضع ترافیک

نصب ردیاب خودرو با توجه به قیمت دستگاه جی پی اس مخفی بسیار بهینه است. با نصب دستگاه ردیاب, مدیران ناوگان شهری با پیش‌بینی مسیر پرترافیک و اعلام تغییر مسیر به راننده از اتلاف وقت و انرژی و استهلاک ماشین ها جلوگیری می‌کنند. منتظر ماندن در ترافیک باعث کاهش بازدهی رانندگان خدمات شهری، فرسودگی، استهلاک و افزایش مصرف سوخت خودروها می‌شود.

نظارت بر رفتار راننده‌ها و مدیریت بر عملکرد

یکی از مهم‌ترین فواید نصب جی‌پی‌اس روی خودروهای شهرداری دنبال کردن لحظه‌ای خودرو‌ها به کمک قابلیت تعییت محدوده‌ی جغرافیایی است. از طریق کنترل خودروها خطاهای راننده بلافاصله قابل پیگیری و ایمنی بیشتر سرنشینان را به همراه خواهد داشت. همچنین نصب ردیاب با جلوگیری از استفاده‌ شخصی رانندگان از وسایل نقلی عمومی, باعث کاهش هزینه و بهبود عملکرد شهرداری می‌شود.

ردیاب خودرو

سرعت عمل در اعزام خودرو

دستگاه ردیاب خودرو, ابزار قدرتمند و پرکاربردی است که در وقت و انرژی و هزینه صرفه جویی می‌کند. با نصب جی پی اس کوچک خودرو به هنگام مسدود شدن جاده‌ها این امکان برای مدیران وجود دارد که نزدیک‌ترین خودرو را به محل اعزام کنند.

به کمک سیستم گزارش‌دهی جی‌پی‌اس, مدیران ناوگان شهرداری می‌توانند اطلاعاتی چون زمان دقیق خدمت رسانی به منطقه خاص، نام و کار خودرو برای زمان و مکان خاص و نام خیابان و جاده را دقیق ارزیابی کنند.

بهبود نظارت بر وضعیت خودرو

ردیاب خودرو با ثبت دقیق مسافت طی شده توسط خودروها, این امکان را به مدیران می‌دهد که زمان معاینه فنی خودروها را پیش‌بینی کنند. همچنین با جلوگیری از فرسودگی زودرس خودروها و هزینه‌‌های اضافه آن‌ها را برای خدمات بعدی نگهداری کنند.

برخی از دستگاه های جی‌پی‌اس که به آن‌ها ردیاب دیاگ گفته می شود, قابلیت گزارش نقص فنی خودرو از طریق نرم افزار مدیریت ناوگان را دارد. با این وسیله می‌توان به راحتی تشخیص داد که کدام خودرو نیاز به نگهداری پیش‌گیرانه دارد.

کمک به افزایش سرعت بازیابی وسیله‌ نقلیه گم شده یا به سرقت رفته

سالانه در سراسر دنیا خودروهای شهرداری زیادی به سرقت می‌روند یا گم می‌شوند. نصب ردیاب در خودروها به پیدا شدن و تعیین دقیق محل خودروهای سرقت شده کمک شایانی می‌کند.

نصب ردیاب خودرو به مدیران کمک می‌کند که با استفاده از سیستم جهانی جی‌پی‌اس, موقعیت دقیق خودرو سرقت شده را به صورت لحظه‌ای در نقشه دنبال کنند. همچنین با اعلام موقعیت به پلیس خودرو خود را در کمترین زمان بازگردانند.

خودرو شهرداری

کاهش هزینه های ناوگان شهرداری

هریک از موارد مختلف که برای نصب ردیاب خودرو برای ماشین‌های شهرداری بیان کردیم, می‌توانند به این سازمان در صرفه‌جویی هزینه‌ها کمک کنند .

نصب ردیاب خودرو به کمک مواردی به کاهش هزینه‌های ناوگان شهرداری کمک میکند :

  • جلوگیری از اتلافت وقت و انرژی نیروی انسانی و همچنین سوخت با پیدا کردن بهترین مسیرها برای حرکت
  • نظارت و مدیریت بر رفتار راننده و جلوگیری از بروز رفتار پرخطر
  • نگهداری منظم از وسایل ناوگان شهری و جلوگیری از تعمیرات پرهزینه‌ی خودروها

نصب ردیاب خودرو و افزایش طول عمر ناوگان شهرداری

مدیریت و نظارت بر رفتارهای رانندگان ناوگان شهرداری, کاهش توقف بی‌مورد و جلوگیری از گیرافتادن وسایل نقلیه عمومی در ترافیک, بهینه کردن اعزام خودروها, نظارت بر وضعیت خودرو و بهینه سازی نگهداری خودرو, افزایش سرعت بازیافتن وسایل نقلیه سرقت شده, همگی گام‌هایی موثر در کاهش هزینه‌های شهرداری با نصب ردیاب هستند.

نصب ردیاب برای خودروهای شهرداری در سبزتر شدن زمین و کاهش مصرف سوخت ناشی از خودروهای فرسوده واستهلاکی نقش مهمی را ایفا می‌کند. همچنین باعث طول عمر خودروهای ناوگان شهرداری می‌شود.

ایران رهیاب، اولین و معتبرترین مرجع ردیاب در ایران

ایران رهیاب بزرگ‌ترین مرجع فروش و پخش انواع ردیاب خودرو ایرانی و خارجی با سابقه طولانی است. ایران رهیاب یکی از بزرگترین مجموعه‌های ایرانی در زمینه ردیاب و مدیریت ناوگان است و بهترین و باکیفیت‌ترین ردیاب‌ها را به عرضه می‌کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت بهترین ردیاب‌ها و خدمات پس از فروش و همچنین خرید ردیاب‌های ارزان از طریق شماره‌های22410328- 021 و 22171062 -021  با کارشناسان حرفه‌ای ایران رهیاب در ارتباط باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
کاربرد ردیاب برای ماشین های شهرداری چیست؟
1 از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 × = 80

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328