ایران رهیاب Blog Archives

خاموش کردن ماشین با موبایل از راه دور، تکنولوژی پیشرفته ردیاب‌ها

خاموش کردن ماشین از راه دور با ردیاب

خاموش کردن ماشین با موبایل از راه دور، تکنولوژی پیشرفته ردیاب‌ها

فرض کنید که بتوانید خودروی خود را از راه دور در هر زمانی و هر مکانی خاموش کنید. آن هم از طریق فشردن یک دکمه در موبایل خود! جذاب نیست؟ این تنها یکی از قابلیت‌های ردیاب‌های پیشرفته امروزی است که در ادامه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. این قابلیت جذاب این امکان را به صاحبان خودروها می‌دهد تا در شرایطی که خودرو به سرقت رفت با خاموش کردن خودرو سارقان را در کار خود ناکام بگذارند. در ادامه همراه ایران رهیاب باشید تا بیشتر با قابلیت کنترل از راه دور خودرو و خاموش کردن خودرو از راه دور با موبایل آشنا شویم.

ردیاب پیشرفته ماهواره‌ای چیست؟

پیش از آن که با نحوه خاموش کردن ماشین با موبایل آشنا شویم، باید اطلاعاتی در مورد ردیاب پیشرفته ماهواره‌ای ارائه کنیم. ردیاب پیشرفته ماهواره‌ای، دستگاه کوچکی است که روی خودرو نصب می‌شود و همان وظیفه ردیاب‌های معمولی را انجام می‌دهد. با کمک این دستگاه می‌توانید از راه دور و از طریق نرم افزار موبایلی یا مراجعه به پنل کاربری خود در سایت ایران رهیاب، موقعیت مکانی دقیق خودروی خود را روی نقشه ببینید.

ردیاب هوشمند و خاموش کردن ماشین از راه دور

از قابلیت‌های جذاب ردیاب پیشرفته ماهواره‌ای امکان خاموش کردن موتور خودرو از راه دور است که در جلوگیری از سرقت خودرو نقش بسیار مهمی دارد. با استفاده از این قابلیت ردیاب هوشمند می‌توانید در هرنقطه از جهان کنترل خودروی خود را به دست بگیرید و با ارسال پیامک یا فشردن یک دکمه در موبایل خود ماشین را خاموش کنید. شما می‌توانید این ردیاب پیشرفته و سایر انواع جی پی اس ماشین را از سایت ایران رهیاب تهیه کنید.

دزدگیر پیشرفته با قابلیت کنترل ماشین از راه دور

خاموش کردن ماشین از راه دور با موبایل، قابلیت جذاب ردیاب ماهواره‌ای

زمانی که خودروی شما در شرایط نا ایمن قرار دارد و یا به سرقت رفته است، این امکان برای شما وجود دارد تا از قابلیت خاموش کردن ماشین از راه دور با موبایل استفاده کنید. برای انجام این کار کافی است تا یک پیامک را به شماره‌ای که بعد از خرید ردیاب در اختیار شما قرار می‌گیرد ارسال کنید. بلافاصله ردیاب نصب شده روی خودروی شما، اقدام به خاموش کردن خودرو خواهد کرد. در چنین شرایطی سارقان قادر به روشن کردن مجدد خودرو بدون اجازه مجدد از طرف شما نخواهند بود و مجبور به رها کردن خودرو می‌شوند. این قابلیت جذاب تنها با خرید ردیاب هوشمند در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مزایای ردیاب هوشمند خودرو

مزایای خرید ردیاب با قابلیت خاموش کردن ماشین از راه دور با موبایل

همانطور که اشاره کردیم، قابلیت خاموش کردن ماشین از راه دور تنها یکی از قابلیت‌های ردیاب هوشمند و پیشرفته ماهواره‌ای ایران رهیاب است. در کنار استفاده از این ویژگی منحصر به فرد شما می‌توانید از مزایای زیر نیز بهره مند شوید:

اطلاع از وضعیت مکانی خودرو

کار اصلی ردیاب‌ها مشخص کردن موقعیت دقیق خودرو در نقشه است که ردیاب ماهواره‌ای به کمک GPS و سیم کارت به خوبی از پس آن بر می‌آید. با نصب این ردیاب روی خودروی خود می‌توانید مطمئن شوید که همیشه از مکان دقیق ماشین با خبر هستید. در صورت سرقت خودرو بلافاصله می‌توانید اطلاعات مکانی را در اختیار پلیس قرار دهید تا سارقان را به دام بیندازند.

شنود داخل کابین، قابلیت ویژه ردیاب باقابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور

یکی دیگر از ویژگی‌های ردیاب هوشمند و پیشرفته ماهواره‌ای در کنار خاموش کردن خودرو از راه دور با کمک موبایل، قابلیت شنود داخل کابین ماشین است. این ردیاب با کمک میکروفون‌های قدرتمند خود می‌تواند صدای واضح افرادی که در داخل خودرو هستند را ضبط و برای شما ارسال کند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید در زمان مناسبی خودرو را از راه دور خاموش کنید و امکان حرکت را از سرنشینان یا سارقان ماشین بگیرید.

اطلاع رسانی در مورد وضعیت خودرو (باز شدن درب‌ها و حرکت خودرو)

ردیاب هوشمند و پیشرفته خودرو علاوه بر اینکه یک ردیاب است، نقش دزدگیر قدرتمندی را برای شما ایفا می‌کند. سنسورهای همراه ردیاب ماهواره‌ای در بخش‌های مختلف خودرو نصب می‌شوند و در کنار امکان خاموش کردن خودرو از راه دور، اطلاعاتی همچون باز شدن درب‌ها یا سرعت دقیق خودرو در حال حرکت را در اختیار شما قرار می‌دهند. بنابراین شما در زمانی که در فاصله زیادی نسبت به خودرو قرار دارید و ممکن است صدای آژیر دزدگیر را نشنوید نیز از طریق پیامک می‌توانید از وضعیت خودروی خود با خبر شوید.

 شما می‌توانید همین حالا با مراجعه به صفحه قیمت جی پی اس خودرو از نحوه خرید و قیمت ردیاب پیشرفته و ماهواره‌ای با قابلیت کنترل از راه دور خودرو با خبر شوید.

نحوه نصب دزدگیر پیشرفته با قابلیت خاموش کردن ماشین از راه دور

شما می‌توانید دزدگیر و ردیاب پیشرفته با قابلیت کنترل از راه دور خودرو را در تمام خودروهای موجود در بازار ایران نصب کنید. اگر با سیستم برقی خودرو آشنا هستید می‌توانید با کمک کارشناسان ایران رهیاب این کار را شخصاً انجام دهید اما اگر اطلاعات زیادی در مورد سیستم برقی ندارید یا سیستم برقی خودرو شما پیچیدگی‌های زیادی دارد (خصوصاً در خودروهای خارجی) بهتر است تا از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید. ردیاب پیشرفته دستگاه کوچکی است که در محلی خارج از دید سارقان ماشین نصب می‌شود و هیچ مشکلی برای سیستم برقی خودروی شما ایجاد نخواهد کرد. این دستگاه به گونه‌ای ساخته شده است که در صورت قطع شدن سیستم برقی نیز برای مدتی به کار خود ادامه خواهد داد و اطلاعاتی مانند موقیت مکانی و سرعت خودرو را از طریق پیامک برای شما ارسال می‌کند.

چه افرادی می‌توانند از ردیاب با قابلیت کنترل از راه دور خودرو استفاده کنند؟

امروزه با افزایش سرقت خودرو و آشنایی سارقان با سیستم‌های ضد سرقت معمولی و قدیمی همچون دزدگیرها و قفل فرمان، پیشنهاد می‌شود همه افراد از ردیاب برای ایمنی بیشتر استفاده کنند. علاوه بر افراد عادی، صاحبان نمایشگاه‌های خودرو، شرکت‌های اجاره ماشین و شرکت‌هایی که دارای ناوگان حمل و نقل هستند نیز از مشتریان اصلی ردیاب هوشمند با قابلیت خاموش کردن موتور از راه دور هستند. اگر قصد ردیاب خودرو بر اساس نیاز خود را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتماً مقاله پرفروش ترین ردیاب خودرو را پیش از خرید مطالعه کنید.  

خرید ردیاب هوشمند با قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور از ایران رهیاب

در این مقاله با ویژگی خاموش کردن ماشین از راه دور با موبایل که یکی از ویژگی‌های ردیاب هوشمند و پیشرفته ماهواره‌ای است آشنا شدیم. با نصب این ردیاب علاوه بر امکان کنترل از راه دور خودرو و خاموش کردن موتور ماشین می‌توانید از قابلیت‌های جذاب دیگری مانند مشاهده وضعیت خودرو، محل دقیق خودرو روی نقشه و … نیز بهره مند شوید. برای خرید این ردیاب پر کاربرد و محبوب کافی است تا همین حالا به صفحه اصلی سایت ایران رهیاب مراجعه کنید یا از طریق تماس با شماره تلفن 02122410328 در ساعات اداری سفارش خود را ثبت کنید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
خاموش کردن ماشین با موبایل از راه دور، تکنولوژی پیشرفته ردیاب‌ها
4.3 از 6 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

99 − = 89

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328