ایران رهیاب Blog Archives

ردياب شخصی و امنيت خانواده

ردیاب ویژه خانواده

چطور با استفاده از ردیاب شخصی امنیت خانواده را تامین کنیم؟

تامین امنیت خانواده نکته مهم و قابل توجهی است که اهمیت آن از هیچ کس پوشیده نیست. این روزها مردم برای تامین امنیت خانه و خانواده خود تنها به قفل های محکم و حفاظ های فلزی اکتفا نمی کنند چرا که تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است تا با ارائه وسیله ها و دستگاه های جدید و کاربردی کار تامین امنیت را راحت تر کنند. این روزها و با وجود ردیاب ها و دوربین های مداربسته با کاربردهای امنیتی مختلف خانواده ها دیگر نگرانی بابت امنیت اعضای خانواده خود ندارند و با استفاده از این ابزار به راحتی می توانند همیشه خانه و خانواده خود را کنترل کنند.

استفاده از دوربین مداربسته برای منزل

یکی از مهم ترین تکنولوژی هایی که برای کنترل خانه ها و حتی ساختمان های اداری از آن استفاده می شود دوربین مدار بسته است. با استفاده از دوربین هوشمند منازل این دستگاه کوچک و کاربردی به راحتی می توانید به صورت ویدئویی لحظه به لحظه رویدادهای خانه را دنبال کنید تا برای همیشه نگرانی و استرس در مورد امنیت خانه و خانواده خود را به فراموشی بسپارید.

استفاده از دوربین مدار بسته در منازل

استفاده از دوربین های مداربسته برای خانه ها ویلایی که در شهرهای خلوت وجود دارد، بسیار توصیه می شود. چرا که در مناطق خلوت و آرام خانه های ویلایی و حیاط دار به نسبت آپارتمان ها بیشتر در معرض خطر قرار دارند. به همین جهت پیشنهاد می کنیم تا با استفاده و به کار گیری از ابزاری به نام دوربین های مداربسته، تا همیشه خیال خود را بابت تامین امنیت خانه و خانواده خود راحت نگه دارید.

با استفاده از دوربین های مداربسته در نقاط مختلف خانه مانند جلوی در ورودی و یا پارکینگ، می توانید از تمام عبور و مرور های مشکوک در نزدیکی خانه خود اطلاع پیدا کنید و در صورت بروز حادثه و یا اتفاقی خاص، فیلم ضبط شده در دوربین را به ماموران انتظامی ارائه دهید.

درب های ضد سرقت، راه حل مناسب برای حفظ امنیت خانه

استفاده از درب های ضد سرقت یکی از ساده ترین راه ها برای جلوگیری از سرقت وسایل خانه است. با استفاده از این درب های جدید می توانید سپر بزرگی در مقابل خانه خود قرار دهید تا دیگر هیچ سارقی برای سرقت نزدیک خانه شما نشود.

درب های ضد سرقت با وجود بدنه قوی و فلزی و همچنین قفل های محکم و همچنین کلیدهای مخصوص، تا همیشه سارقان را از خود دور نگه می دارد چرا که باز کردن این درب های محکم تقریبا با هیچ وسیله ای امکان پذیر نیست.

استفاده از ردیاب برای تامین امنیت خانه

استفاده از ردیاب شخصی برای کودکان خردسال

بدون شک مظلوم ترین عضو هر خانواده، کودکان هستند. بچه ها گاهی برای بازی های کودکانه خود دست به شیطنت های خطرناکی می زنند که موجب می شود اتفاقات ناگواری را تجربه کنند. برای جلوگیری از بروز مشکلاتی که در اثر سهل انگاری صورت می گیرد بهتر است همیشه و هر زمان کودک خود را کنترل کنیم تا از سر بازیگوشی دست به کارهای خطرناک نزند.

ردیاب شخصی یک راه حل آسان و مناسب برای کنترل رفت و آمد کودکان است تا با به کار گیری آن بتوان کودکان را راحتتر کنترل کرد. یکی از مهم ترین کاربردهای این دستگاه برای والدین شاغلی است که فرصت کافی برای نگهداری از فرزند خود ندارند و مجبور هستند کودک خود را برای رفت و آمد تا مدرسه آزاد بگذارند. به همین جهت با استفاده از ردیاب کودک می توانید تا همیشه خیال خود را از عبور و مرور لحظه ای فرزند خود راحت کنید.

استفاده از ردیاب شخصی برای کودکان

ردیاب سالمندان راه حلی ویژه برای کنترل افراد مسن

پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها عضو مهمی از خانواده هستند که به دلیل کم توانی و بروز بیماری هایی مانند آلزایمر نمی توانند به خوبی از خود مراقبت کنند. به همین دلیل این وظیفه فرزندان است تا تمام دقت و تمرکز خود را روی نگهداری و مراقبت از پدر و مادر پیر خود بگذارند.

شما می توانید برای کنترل همیشگی افراد مسن از ردیاب سالمندان استفاده کنید و با قراردادن آن داخل جیب لباس، از رفت و آمد مادر و پدر خود اطلاع لازم پیدا کنید تا به این صورت حس استقلال و آزادی را آن ها نگیرید و بگذارید تا آزادانه هر کجا که دوست دارند بروند. به این صورت شما دائم در حال کنترل عبور و مرور خانواده خود هستید بدون اینکه آن ها از این مسئله خبردار شود.

استفاده از ردیاب مغناطیسی خودرو برای کنترل مسیر حرکت خودرو 

وقتی در یک خانواده جوان پر هیجانی وجود داشته باشد که به تازگی رانندگی یاد گرفته است، همیشه دوست دارد در زمان هایی که پدر خانواده در منزل حضور ندارد ماشین را بردارد و دل به کوچه و خیابان ها بزند.

در این شرایط پدرها و مادران همیشه نگران سلامتی فرزند خود هستند چرا که آن ها هنوز مهارت و توانایی کافی در رانندگی ندارند و هیچ اطلاعی از جایی که قرار است بروند به والدین خود نمی دهند. به همین جهت بهتر است والدین از یک ردیاب خودرو استفاده کنند تا تمام مسیرهای طی شده به همراه مکالمات داخل اتومبیل را در دسترس داشته باشند و به راحتی بتوانند از موقعیت مکانی خودرو اطلاع دقیق پیدا کنند.

یکی از جذاب ترین ویژگی هایی که این سیستم های موقعیت یاب خودرو دارد این است که با به کار گیری آن به راحتی می توان یک محدوده خاص جغرافیایی انتخاب کرد تا در صورت خارج شدن  خودرو از محدوده بتوان هشداری را از طریق سیستم پیامکی دریافت کرد.

ردیاب مغناطیسی برای خودرو

تاثیر روانی استفاده از ردیاب بر خانواده

ردیاب یک دستگاه کاربردی و پیشرفته است که به افراد کمک می کند تا نگرانی های خود را کمتر کنند. درنظر داشته باشید که استفاده از این سیستم های موقعیت یاب می تواند تاثیر روانی بالایی بر روحیه افراد خانواده بگذارد. چرا که زمانی که اعضای خانواده از وجود دستگاهی به نام ردیاب در خانه اطلاع پیدا کنند، خیالشان از اینکه هیچ زمان خطری آن ها را تهدید نمی کند راحت خواهد بود و به این ترتیب به راحتی می توانند با خیالی آرام از امنیت صد درصدی خود در خانه لذت ببرند.

در نظر داشته باشید که استفاده از ردیاب در کنار رعایت کردن عواملی مانند استفاده از درب های ضد سرقت، قفل کردن در منزل، عدم عبور و مرور در مناطق خلوت و خطرناک معنا پیدا می کند و باعث می شود تا کنترل امنیت در کنار تامین امنیت معنا پیدا کند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردياب شخصی و امنيت خانواده
5 از 2 رای

ردیاب شخصی چه نقشی در تامین امنیت خانواده دارد؟

با استفاده از ردیاب شخصی می توانید امنیت بیشتری برای فرزندان خود و یا افراد سالمند ایجاد کنید. ردیاب ها دارای سیستم های متنوعی هستند و بغیر از قابلیت مسیریابی می توانید از شنود، سیستم s.o.s و برقراری تماس ردیاب نیز استفاده کنید.

استفاده از ردیاب باعث وابستگی کودکان نمی شود؟

خیر، با استفاده از ردیاب کودک و توضیح دادن به آنها که ابزاری برای تامین امنیت است، می توانید تاثیری مثبت در اعتماد به نفس کودک داشته باشید. همچنین هم خودتان و هم کودک دیگری نگرانی در زمینه گم شدن و سو استفاده نخواهید داشت.

چه نوع ردیابی برای ما بهتر است؟

بطورکلی مسیریاب ها در دو نوع ردیاب خودرو و ردیاب شخصی تولید می شوند. وابسته به استفاده تان می توانید یکی از این ردیاب ها را انتخاب کرده و به کار ببرید. خوشبختانه هریک از ردیاب ها نیز دارای امکانات متنوعی هستند تا پاسخگوی نیاز شما از ردیاب باشند. 

۲ دیدگاه برای “ردياب شخصی و امنيت خانواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

62 − = 55

  1. Avatar
    نگین دارایی

    سلام وقت بخیر ببخشید من به یه راهنمایی نیاز دارم. من میخوام برای دخترم ردیاب بگیرم. چون جاهای مختلف کلاس میره و بعضی از کلاس هاش توی محله های خلوتیه که موقع تاریک شدن هوا خیلی بیشتر خطرناک میشن. واسه همین من همیشه نگرانم.
    ردیاب شخصی گزینه خوبیه برای دختر من؟ و‌ اینکه اگه نخوام بفهمه ردیاب داره کجا باید نصبش کنم؟ شنود اصلا برام مهم نیست. فقط میخوام برد و دقت خوبی داشته باشه.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام خانم دارایی عزیز
      اگر کودک شما زمان زیادی را خارج از خانه می گذراند و نگران امنیت فرزند خود هستید استفاده از ردیاب شخصی راه کار مناسبی برای شما است. ردیاب های شخصی اندازه کوچکی دارند و شما می توانید آن ها را در کیف یا لباس کودک قرار دهید. این ردیاب های کوچک از تکنولوژی GPS استفاده می کنند بنابراین از هر جای دنیا می توانید محل دقیق کودک خود را مشاهده کنید و محدودیت فاصله و برد وجود ندارد با مراجعه به صفحه ردیاب اعضای خانواده می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این ردیاب ها به دست آورید.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328