ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب اتوبوس؛ اهمیت ردیابی اتوبوس بین شهری

ردیابی اتوبوس بین شهری

ردیاب اتوبوس؛ اهمیت ردیابی اتوبوس بین شهری

ردیابی اتوبوس بین شهری یکی از جدیدترین روش‌های مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل است. با استفاده از ردیاب اتوبوس می‌توانید تمام اتوبوس‌های ناوگان خود را در سرتاسر کشور و حتی خارج از کشور را از راه دور کنترل کنید. جی پی اس اتوبوس با جمع آوری اطلاعات بسیار مهمی مانند زمان حرکت، محل دقیق اتوبوس، فاصله از مقصد، سرعت، مسیرهای طی شده و …. به شما کمک می‌کند تا به راحتی ناوگان خود را مدیریت کنید. علاوه براین، مسافران نیز احساس امنیت بیشتری خواهند داشت. در ادامه بیشتر با ردیابی اتوبوس شهری و نقش ردیاب اتوبوس آشنا خواهیم شد.

ردیاب اتوبوس چیست؟

پیش از آن که با اهمیت ردیابی اتوبوس بین شهری و مزایایی آن آشنا شویم، ابتدا بهتر است با دستگاه جی پی اس یا ردیاب اتوبوس آشنا شویم. ردیاب اتوبوس در واقع یکی از انواع دستگاه‌های جی پی اس است. این دستگاه با کمک گیری از تکنولوژی GPS می‌تواند محل دقیق اتوبوس، کامیون، خودرو و حتی موتور سیکلت را مشخص کند. علاوه براین سنسورهای دستگاه می‌توانند اطلاعاتی مانند سرعت حرکت اتوبوس، مسیر طی شده، صدای درون کابین، وارد شدن ضربه و … را ثبت و ضبط کنند.

با استفاده از سیم کارتی که درون ردیاب اتوبوس نصب می‌شود، اطلاعات ثبت شده به صورت لحظه‌ای به سرور ارسال خواهد شد. سپس تمام اطلاعات روی پنل در دسترس صاحب اتوبوس یا مدیر ناوگان اتوبوسرانی قرار خواهد گرفت. این ردیاب‌ها در مقابل، آب گرد و خاک و ضربات وارده مقاوت بسیار بالایی دارند. با توجه به همه این قابلیت‌ها، ردیاب‌های اتوبوس قیمت مناسب و ارزش خرید بالایی دارند. با مراجعه به لیست قیمت ردیاب خودرو می‌توانید قیمت انواع ردیاب‌های قابل استفاده روی اتوبوس‌ها را مشاهده کنید.

سیستم ردیابی ناوگان اتوبوسرانی

ردیابی اتوبوس بین شهری؛ مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوس

با ردیابی اتوبوس بین شهری بسیاری از چالش‌های مدیران ناوگان اتوبوسرانی حل خواهد شد. اطلاعات به دست آمده از جی پی اس ها به صورت آنلاین و لحظه‌ای در اختیار صاحب اتوبوس یا مدیران ناوگان قرار خواهد گرفت. به این ترتیب آن‌ها می‌توانند بر اساس اطلاعات لحظه‌ای و واقعی تصمیم گیری کنند.

 از طرفی بسیاری از موارد که در گذشته یک چالش جدی محسوب می‌شدند حالا با کمک ردیاب و مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوس به صورت اتوماتیک انجام می‌گیرند. برای مثال ردیاب‌های قدرتمند مانند ردیاب آهنربایی می‌توانند بدون نیاز به سیم کشی روی اتوبوس نصب شوند و اطلاعات بسیار مهمی مانند مدت زمان ایستا و در حرکت بودن، مسافت طی شده، مدت زمان مسافرت و مسیرهای طی شده را ثبت کنند. به این ترتیب همه چیز به صورت اتوماتیک ثبت خواهد شد.

نرم افزار ردیابی اتوبوس

مزایای مدیریت ناوگان اتوبوسرانی با استفاده از جی پی اس

با راه اندازی ردیاب اتوبوس، شما می‌توانید از طریق پنل آنلاین یا نرم افزار گوشی محل دقیق اتوبوس را مشاهده کنید. علاوه براین، به صورت پیامکی نیز می‌توانید اطلاعات لحظه‌ای مورد نیاز خود را دریافت کنید. اما این تنها بخشی از مزایای مدیریت ناوگان اتوبوسرانی با استفاده از جی پی اس است. با خرید ردیاب خودرو و نصب آن روی اتوبوس می‌توانید از امکانات و مزایای زیر بهره مند شوید:

  • ردیابی آنلاین و لحظه‌ای
  • مشاهده اطلاعات ناوگان در پنل و موبایل
  • اطلاع از نحوه رانندگی راننده با تعیین هشدار سرعت غیر مجاز
  • مشاهده مسیرهای طی شده قبلی و فعلی
  • مدیریت مصرف سوخت ناوگان
  • مشاهده همزمان اتوبوس‌های فعال
  • مدیریت و کنترل از راه دور

علاوه بر موارد بالا، می‌توان با ثبت مکالمات راننده از بروز مشکلات و شکایت‌های آینده جلوگیری کرد. مقاومت بالا در مقابل حرارت، ضربه، فشار، آب و گردوخاک باعث سالم ماندن ردیاب‌ها در تصادفات شدید می‌شود. به این ترتیب، می‌توان با استخراج اطلاعات ثبت شده علل بروز حادثه را نیز بررسی کرد.

نرم افزار ردیابی اتوبوس بین شهری، فاصله‌ها نزدیک می‌شوند!

اطلاعاتی که توسط جی پی اس اتوبوس جمع آوری می‌شود در اختیار نرم افزار ردیابی اتوبوس بین شهری قرار می‌گیرد. این نرم افزار به صورت آنلاین تمام اطلاعات را دسته بندی کرده و با دقت در اختیار مدیران ناوگان یا صاحب اتوبوس قرار می‌دهد. ابزارهای مختلفی در این نرم افزار قرار داده شده که مشاهده نقشه و اطلاعات حرکتی به همراه امکان گزارش گیری و مدیریت هوشمند ناوگان را فراهم می‌کند.

نسخه موبایلی این نرم افزار نیز موجود است تا در هر زمان و در هرجایی که بودید بتوانید به سرعت به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. بسته به نوع ردیاب مورد استفاده امکانات متفاوتی در نرم افزار دیده می‌شود. برای مثال در ردیاب دستگاه شنود، می‌توان از طریق نرم افزار به مکالمات راننده از راه دور گوش داد.

ردیاب اتوبوس و کامیون

قیمت ردیاب اتوبوس، هزینه راه اندازی جی پی اس برای اتوبوسرانی چقدر است؟

قیمت ردیاب و جی پی اس اتوبوس به مدلی که انتخاب کرده‌اید بستگی دارد. با مراجعه به صفحه قیمت ردیاب در منو اصلی سایت ایران رهیاب می‌توانید لیستی از انواع ردیاب‌های خودرو مناسب برای اتوبوس را مشاهده کنید. ردیاب‌های اتوبوس به دو صورت سیم کشی شده و مغناطیسی روی ماشین نصب می‌شوند و هر یک مزایا و کاربردهای خاصی دارند. به همین دلیل قیمت آن‌ها کمی تفاوت دارد.

با این حال، حتی ارزان قیمت‌ترین ردیاب‌ها نیز امکانات پایه مانند مکان یابی لحظه‌ای و تعیین محدودیت‌های حرکتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین قیمت یک ردیاب مناسب برای اتوبوس و کامیون تقریباً برابر با قیمت یک دزدگیر معمولی ساده است که امکانات خاصی ندارد. بنابراین ارزش خرید بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید با شماره 02122410328 و 09018019192 تماس حال کنید تا همکاران حرفه‌ای ما اطلاعات مورد نیاز در مورد قیمت ردیاب اتوبوس را در اختیار شما قرار دهند.

ردیابی اتوبوس‌های شهری، اتوبوس مدرسه و ارگان‌ها

علاوه بر اتوبوس‌های بین شهری، امکان راه اندازی سیستم مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی شهری نیز وجود دارد. با استفاده از ردیاب و جی پی اس و یک نرم افزار قدرتمند می‌توان اتوبوس‌های شهری را به صورت آنلاین ردیابی کرد. این سیستم به تصمیم گیران شهری این امکان را می‌دهد تا با تهیه گزارش و آمارهای مستند وضعیت حمل و نقل شهری را بررسی کنند. همچنین تأمین امنیت اتوبوس‌های مدرسه و ارگان‌ها نیز یکی دیگر از کاربردهای ردیاب اتوبوس است.

ردیابی اتوبوس بین شهری با کمک ایران رهیاب

ما در این مقاله با ردیاب اتوبوس و اهمیت استفاده از آن آشنا شدیم. مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی و ردیابی اتوبوس بیین شهری قابلیت‌های ویژه‌ای علاوه بر کاهش هزینه‌های ناوگان باعث افزایش بهره وری و سودآوری سازمان می‌شود. همچنین کنترل رفتار رانندگان از راه دور، از بروز حوادث رانندگی جلوگیری می‌کند و به افزایش ایمنی مسافران نیز کمک خواهد کرد. بنابراین اگر مالک اتوبوس یا مدیر یک ناوگان حمل و نقل هستید، همین حالا با شماره 02122410328 و 09018019192 تماس بگیرید. همکاران ما در واحد پشتیبانی مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند و راهنمایی‌های لازم برای راه اندازی سیستم ردیابی اتوبوس بین شهری را در اختیار شما قرار خواهند داد.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب اتوبوس؛ اهمیت ردیابی اتوبوس بین شهری
4.5 از 2 رای

۲ دیدگاه برای “ردیاب اتوبوس؛ اهمیت ردیابی اتوبوس بین شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× 5 = 20

  1. Avatar
    معین رضایی

    سلام و وقت به خیر. این ردیاب‌هایی که برای اتوبوس معرفی کردین برای اسنپ و تپسی هم کاربرد دارند؟ من راننده اسنپ هستم و یک ردیاب میخوام که علاوه بر ارسال موقعیت بتونم در شرایط اضطراری به همسرم اطلاع بدم. ممنون میشم اگه کمکم کنید.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام. وقت شما هم به خیر. بله ردیاب‌های معرفی شده برای کلیه خودروهای اسنپ و تپسی قابل استفاده هستند. معین عزیز پیشنهاد ما به شما استفاده از ردیاب فندکی است. این ردیاب با داشتن دکمه اضطراری به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان به شماره ثبت شده روی ردیاب تماس بگیرید و درخواست کمک و موقعیت مکانی خود را برای شخص موردنظر ارسال کنید.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328