ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب اعضای خانواده؛ چگونه اعضای خانواده را ردیابی کنیم؟

geofence و کاربردهای آن در زندگی روزمره

ردیاب اعضای خانواده؛ چگونه اعضای خانواده را ردیابی کنیم؟

این روزها مراقبت از خانواده، فرزندان و همسر به یک دغدغه جدی تبدیل شده است. با استفاده از برنامه ردیاب اعضای خانواده می‌توان محل دقیق هریک از فرزندان و همسر را روی نقشه به صورت دقیق مشاهده کرد. به این ترتیب تأمین امنیت خانواده برای شما آسان‌تر خواهد بود. با این حال، آیا اپلیکیشن ردیابی اعضای خانواده بهترین راه برای مراقبت از خانواده شما است؟

اگر به فکر تأمین امنیت خانواده، ردیابی اعضای خانواده از راه دور و مشاهده موقعیت مکانی آن‌ها روی موبایل هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً این مقاله را مطالعه کنید. ما در این مقاله به بررسی بهترین روش‌های ردیابی اعضای خانواده، فرزندان و دوستان می‌پردازیم.

دانلود نرم افزار ردیابی اعضای خانواده؛ یکی از راه‌های کنترل خانواده از راه دور

استفاده از نرم افزارهای نشان دهنده مکان افراد در نقشه گوگل یا همان ردیاب اعضای خانواده بسیار رایج شده است. این اپلیکیشن ها امکانات جالبی دارند که به شما کمک می‌کنند تا در صورت دور بودن از خانواده نیز بتوانید مراقب آن‌ها باشید. همچنین با مشاهده محل دقیق اعضای خانواده روی گوشی، می‌توانید در صورت بروز مشکل در سریع‌ترین زمان خود را به آن‌ها برسانید. استفاده از این اپلیکیشن ها بسیار ساده به نظر می‌رسد.

شما با دانلود نرم افزار ردیابی اعضای خانواده و نصب آن روی گوشی خود، فرزندان و همسر می‌توانید محل همه افراد خانواده را به صورت آنلاین مشاهده کنید. با این حال، این نرم افزارها نمی‌توانند جای بهترین ابزار ردیابی افراد یعنی ردیاب شخصی را بگیرند. زیرا بر خلاف تبلیغات زیادی که در مورد نرم افزارهای ردیابی خانواده در اینترنت مشاهده می‌شود، این اپلیکیشن ها کارایی چندانی ندارند.

اپلیکیشن تلگرام، بهترین روش ردیابی افراد با جی پی اس

معایب اپلیکیشن ردیابی اعضای خانواده؛ چرا نباید ردیاب اعضای خانواده را روی گوشی نصب کنیم؟

قبل از اینکه به نصب اپلیکیشن ردیابی اعضای خانواده اقدام کنید ابتدا باید چند نکته مهم را در مورد این نرم افزارها را بدانید:

1.اطلاعات خود و خانوادتان را در اختیار سایر افراد قرار می‌دهید

فرقی ندارد نرم افزارهای ردیاب اعضای خانواده از نوع پولی یا رایگان، در هر صورت شما را در خطر هک یا درز اطلاعات قرار می‌دهند. بعضی از این نرم افزارها علاوه بر دسترسی به موقعیت مکانی، اطلاعاتی مانند عکس‌های گالری، پیام‌های گوشی و اطلاعات شخصی دیگر شما دسترسی دارند. بنابراین با نصب این نرم افزارها که در اکثر موارد تبلیغات وسیعی پشت آن‌ها است، امنیت خود و خانوادتان را به خطر می‌اندازید. خصوصاً در نسخه‌های رایگان که احتمال ویروسی شدن گوشی نیز زیاد خواهد بود.

2.نرم افزار ردیاب اعضای خانواده در همه شرایط به خوبی کار نمی‌کند

برای استفاده از قابلیت‌های اپلیکیشن ردیابی اعضای خانواده به اینترنت نیاز دارید. اگر اینترنت گوشی شما یا اینترنت گوشی یکی از اعضای خانواده خاموش باشد، امکان ردیابی وجود نخواهد داشت. علاوه براین، این نرم افزارها باگ‌های زیادی دارند. بنابراین ممکن است دقیقاً در زمانی که به آن‌ها نیاز دارید، از کار بیفتند یا اطلاعات اشتباهی را ارسال کنند

micro gps یک ردیاب هوشمند برای لوازم شخصی

3.نصب اپلیکیشن ردیاب خانواده باعث کند شدن گوشی می‌شود

اپلیکیشن ردیابی افراد و خانواده، نرم افزار سنگینی است. این نرم افزارها با فعال بودن همیشگی در پس زمینه گوشی و استفاده هم زمان از GPS، اینترنت، رم و سی پی یو باعث کند شدن گوشی می‌شوند. علاوه براین روی عملکرد باتری نیز تأثیر می‌گذارند.

4.فردی که نرم افزار ردیابی روی گوشی او نصب شده، متوجه استفاده از ردیاب خواهد شد

شما نمی‌توانید بدون اطلاع، نرم افزار ردیابی خانواده را روی گوشی فرزندان یا همسر خود نصب کنید. آن‌ها بلافاصله متوجه وجود این نرم افزار اضافه روی گوشی خود می‌شوند. چنین موضوعی می‌تواند مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند.

5.امکانات محدود و ناکارآمد بودن اپ ردیابی افراد

این نرم افزارها معمولاً به جز یک قابلیت ساده نمایش موقعیت مکانی روی نقشه گوگل، امکانات دیگری را در اختیار شما نمی‌گذارند. در حالی که با استفاده از ردیاب‌های واقعی و جی پی اس مخفی افراد از امکانات بسیار بیشتری مانند شنود، کنترل محدوده حرکتی و …. بهره مند می‌شوید. کافی است تا امکانات دستگاه شنود مخفی را بررسی کنید تا شگفت زده شوید.

ردیاب خودرو ارزان

ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل

حالا که با معایب استفاده از نرم افزار ردیاب اعضای خانواده آشنا شدید، ما یک پیشنهاد بهتر برای ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل داریم. استفاده از ردیاب شخصی افراد با قابلیت‌های ویژه همان چیزی است که به دنبال آن می‌گردید. این ردیاب‌های کوچک امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهند و بهترین ابزار برای مراقبت از اعضای خانواده هستند. در کنار ردیاب‌های شخصی کوچک که برای ردیابی اعضای خانواده بسیار مناسب هستند، می‌توانید از ردیاب و شنود خودرو نیز استفاده نمایید.

بخشی از قابلیت ردیاب شخصی افراد و ردیاب خودرو را در اینجا معرفی می‌کنیم:

  • امکان ردیابی لحظه‌ای به صورت آنلاین و آفلاین
  • نرم افزار اختصاصی موبایل و پنل مدیریتی
  • امکان تعیین محدوده حرکتی
  • ثبت تمامی مسیرهای طی شده
  • امکان تعیین حداکثر سرعت مجاز برای خودرو
  • ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل

نکته مهم: استفاده از ردیاب اعضای خانواده فقط برای تأمین امنیت خانواده مجاز است. برای مثال ردیابی افراد سالمند و کودکانی که نیاز به مراقبت دارند یکی از اصلی‌ترین کاربردهای این جی پی اس ها است. با این حال استفاده از این ردیاب‌ها بدون اجازه و به دلایلی غیر از مراقبت از خانواده، از لحاظ اخلاقی تأیید شده نیست. بنابراین دلیل استفاده از ردیاب را برای اعضای خانواده خود توضیح دهید تا نگرانی‌های شما از بابت امنیت خود را درک کنند.

ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با استفاده از جی پی اس

در این مقاله سعی کردیم با ردیاب اعضای خانواده آشنا شویم. دانلود نرم افزار ردیابی اعضای خانواده و نصب آن روی گوشی می‌تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. از طرفی امکانات این نرم افزارها بسیار محدود است و در زمان‌هایی که خطر واقعی خانواده شما را تهدید می‌کند نمی‌توانید به اپلیکیشن ردیابی افراد اعتماد کنید. بنابراین پیشنهاد ما استفاده از ردیاب شخصی افراد و خانواده است. شما می‌توانید با خرید ردیاب خانواده از ایران رهیاب، به بهترین شکل از خانواده و افرادی که برای شما عزیز هستند مراقبت کنید. برای اینکار کافی است تا با شماره 02122410328 یا 09018019192 تماس بگیرید. همکاران ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب اعضای خانواده؛ چگونه اعضای خانواده را ردیابی کنیم؟
4.2 از 6 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328