ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب جک s5، مهم‌ترین راه ضد سرقت کردن ماشین

ردیاب جک s5

ردیاب جک s5، مهم‌ترین راه ضد سرقت کردن ماشین

خودرو جک s5 یک اتومبیل ساخت کشور چین است که مدل دنده‌ای آن در سال 1394 به بازار ایران وارد شد. این خودرو با توجه به طراحی زیبا، امکانات کاربردی و آپشن‌های متنوع مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفت. مدل اتومات جک s5 نیز به دلیل داشتن امکانات بیشتری نسبت به مدل دنده‌ای به یکی از پرطرفدارترین خودروهای سال 1395 تبدیل شد. یکی از نقاط ضعف خودرو جک s5 مانند برخی دیگر از خودروها نداشتن یک سیستم امنیتی قوی و کارآمد است. به همین دلیل پس از خرید این خودرو باید به سرعت به فکر تقویت سیستم امنیتی و ضد سرقت آن باشید.

شاید به دزدگیرهای مجهز و پیشرفته برای پیشگیری از سرقت خودرو فکر کنید. اما این روزها ردیاب‌ها عملکرد بهتری نسبت به دزدگیرها دارند. در این مقاله می‌خواهیم درباره ردیاب جک s5 صحبت کنیم. اگر قصد پیشگیری از سرقت خودرو جک s5 خود را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

جی پی اس جک s5

چرا باید از جی پی اس جک s5 استفاده کنیم؟

گاهی اوقات بین انتخاب دزدگیر و ردیاب هوشمند خودرو مردد می‌شویم و تصمیم گیری کار سختی می‌شود. دزدگیرها از قدیمی‌ترین وسایل ضد سرقت هستند که هنوز استفاد از آن‌ها رواج بسیاری دارد. اما با ظهور و ورود ردیاب‌ها به بازار تا حد قابل توجهی استفاده از دزدگیرها کاهش پیدا کرده است. شاید یکی از مهم‌ترین علت‌هایی که مانند سابق از دزدگیرها استفاده نمی‌شود، توانایی بالای سارقین در از کار انداختن آن‌ها باشد. البته موارد دیگری نیز وجود دارد که نشان می‌دهد استفاده از ردیاب نسبت به دزدگیر ریسک کمتر و کارایی بیشتری دارد. بخشی از تفاوت‌های دزدگیر و ردیاب به شرح زیر است:

  • سارقان به راحتی می‌توانند خودروی دارای دزدگیر را حتی با به صدا در آمدن آلارم آن به سرقت ببرند اما با ردیاب حتی بعد از سرقت نیز می‌توانید کنترل از راه دور خودرو خود را به دست بگیرید.
  • یکی از معایب دزدگیر این است که به سادگی دیده می‌شود و امکان از کار انداختن آن وجود دارد. اما ردیاب‌ها در قسمت‌های مختلف خودرو مخفی می‌شوند و به غیر از مالک اصلی خودرو هیچ فرد دیگری از محل قرارگیری آن‌ها اطلاع ندارد.
  • خودروهایی که مجهز به دزدگیر هستند پس از به سرقت رفتن اطلاع دقیقی از محل آن‌ها وجود نخواهد داشت. اما اگر در خودرو جک s5 دستگاه ردیاب وجود داشته باشد و حتی اگر به سرقت برود به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین یا آفلاین اقدام به ارسال اطلاعات کامل و کافی درباره محل نگهداری و مسیرهای تردد خودرو می‌دهد.

ردیاب خودرو جک اس 5

بهترین مدل جی پی اس جک اس 5 چیست؟ جلوگیری از سرقت جک S5

خودرو جک s5 یک خودروی خارجی است و همه به دنبال بهترین مدل ردیاب برای آن هستند. شاید به جرات بتوان گفت بسیاری ردیاب‌هایی که در بازار وجود دارند برای همه خودروها کاربرد دارند. به عبارت دیگر برای هر خودرو یک نوع ردیاب خاص وجود ندارد. به‌عنوان مثال از ردیاب فندکی یا ردیاب نظامی می‌توانید برای انواع خودروهای ساخت داخل یا خارج استفاده کنید. در ادامه این مطلب ردیاب‌های سیم کارتی و ماهواره‌ای و ویژگی‌های آن‌ها را معرفی می‌کنیم با نحوه عملکرد ردیاب‌ها آشنایی پیدا کنید.

ردیاب سیم‌ کارتی،‌ ردیابی ارزان و کاربردی برای خودروی جک s5

ردیاب‌های سیم کارتی یکی از متداول‌ترین انواع ردیاب هستند که قیمت ارزان و استفاده راحت‌تری دارند. انواع جی پی اس خودرو که بعد از نصب و راه‌اندازی یک سیم کارت داخلی کار می‌کنند مجهز به دستگاه‌های شنود هستند. باتری‌های داخلی ردیاب‌های سیم کارتی سبک‌ و قابل شارژ هستند.

ردیاب‌های ماهواره‌ای، پیشرفته‌ترین نوع ردیاب جک s5

ردیاب‌های ماهواره‌ای معمولاً به‌عنوان بهترین ردیاب خودرو شناخته می‌شوند. این ردیاب‌ها با استفاده از فرکانس‌های ایستگاه‌های ماهواره‌ای اقدام به ارسال اطلاعات درباره موقعیت مکانی خودرو می‌کنند. ردیاب‌های ماهواره‌ای آنتن‌های داخلی و خارجی دارند و با توجه به اینکه اطلاعات را از ماهواره‌ها دریافت می‌کنند از پرقدرت‌ترین انواع ردیاب محسوب می‌شوند. همچنین این ردیاب‌ها اطلاعات را در فضای داخلی خود ذخیره می‌کنند. به‌عنوان مثال، اگر در مکان‌هایی باشند که آنتن‌دهی به خوبی انجام نمی‌شود، این اطلاعات را در حافظه داخلی خود ذخیره می‌کنند و به محض ورود به منطقه‌هایی که پوشش‌دهی آنتن مناسب است به مالک اصلی ارسال می‌کنند.

مهم‌ترین ویژگی‌های جی پی اس  جک s5

پیش از انتخاب ردیاب جک s5 باید با مهم‌ترین ویژگی‌های یک ردیاب خوب و کاربردی آشنایی داشته باشید. مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب که برای خودرو جک s5 مناسب باشد به شرح زیر است:

  • امکان خاموش کردن خودرو با استفاده از ریموت یا نرم‌افزارهای تلفن همراه
  • هشدار روشن شدن خودرو
  • دکمه کمک‌های اضطراری یا SOS
  • هشدار تجاوز از سرعت غیر مجاز
  • مکان‌یابی خودرو
  • مشاهده آنلاین خودرو از طریق نرم‌افزارهای تلفن همراه یا سیستم‌های کامپیوتری
  • امکان شنود صدای داخل و اطراف خودرو
  • هشدار برای قطع برق خودرو
  • ارسال هشدار هنگام جا‌به‌جایی خودرو
  • ذخیره اطلاعات و قدرت بازبینی تاریخچه 3 ماهه

خرید ردیاب جی پی اس جک S5

عوامل مهم در تشخیص یک ردیاب خوب و خرید ردیاب جک s5

قبل از خرید بهترین ردیاب خودرو برای جک S5 باید به موارد مهمی توجه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین عواملی که در خرید ردیاب خوب مؤثر است اصل بودن محصول به شمار می‌رود. یک محصول اصل هم باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود. علاوه بر این، مهم‌ترین عواملی که در خرید جی پی اس جک s5 مؤثر هستند عبارتند از:

  • آشنایی با کارخانه تولید کننده ردیاب
  • امکانات و تجهیزات کاربردی دستگاه ردیاب
  • واردات درست و به صورت قانونی ردیاب‌ها
  • وزن ردیاب
  • خدمات پس از فروش مناسب
  • پشتیبانی کافی از طرف فروشنده ردیاب

خرید ردیاب جک s5 از فروشگاه معتبر ایران رهیاب

در این مقاله با مهم‌ترین راه ضدر سرقت کردن جک s5، یعنی خرید ردیاب جک S5، آشنا شدیم. شما می‌توانید بهترین جی پی اس خودرو جک s5 را از ایران رهیاب خریداری کنید. اگر سوالی در زمینه نصب و راه اندازی ردیاب برای خودروی جک s5 دارید در انتهای همین صفحه با کارشناسان و خوانندگان ایران رهیاب به اشتراک بگذارید. کارشناسان ایران رهیاب آماده پاسخگویی به سؤالات شما در زمیه خرید ردیاب ماشین و نصب و راه‌اندازی آن هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب جک s5، مهم‌ترین راه ضد سرقت کردن ماشین
4.2 از 5 رای

۴ دیدگاه برای “ردیاب جک s5، مهم‌ترین راه ضد سرقت کردن ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 4

  1. Avatar
    زهرا صالحی

    سلام وقتتون به خیر. ببخشید درمورد قابلیت دکمه SOS میشه کمی توضیح بدین که چی هست و چه کارایی داره در ردیاب؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      با سلام و وقت به خیر. در واقع دکمه SOS دکمه نجات شما از شرایط سخت و اعلام سریع هشدار به اطرافیان نزدیک‌تان است. با ثبت و ذحیره یک یا دو شماره ضروری بر روی دستگاه ردیاب پس از آنکه دچار حادثه شدید یا درخواست کمک داشتید، با فشردن دکمه SOS در کمترین زمان با شماره ثبت شده تماس برقرار شده و درخواست کمک و ارسال موقعیت دقیق شما انجام می‌شود.

  2. Avatar
    علیرضا معتمدی

    سلام. من دنبال یک جی پی اس جک اس 5 هستم که با سیستم برقی ماشین هماهنگی داشته باشه. از طرفی علاوه بر قابلیت شنود کوچیک و دور از دید دیگران قرار بگیره. پیشنهادتون چیه؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      با سلام و وقت به خیر دوست عزیز. پیشنهاد ما به شما ردیاب دیاگ است. این ردیاب یک ردیاب کوچک و بسیار پرکاربرد است. ردیاب دیاگ قابیلت شنود صدای داخل اتومبیل با بالاترین کیفیت را دارا است. موفق باشید.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328