ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب سالمندان، بهترین گزینه برای افراد آلزایمری و سالخورده

ردیاب سالمندان

ردیاب سالمندان و اهمیت استفاده از جی پی اس برای افراد آلزایمری

تمام کسانی که از یک سالمند در خانه خود نگهداری می کنند از دغدغه های مربوط به نگهداری از سالمندان آگاهی دارند. سالمندی دوره حساسی در زندگی است و مشکلات خاص خود را دارد. برای مثال بسیاری افراد با رسیدن به کهنسالی دچار فراموشی و بیماری های مشابه می شوند. مسلما همیشه هم زمان کافی برای مراقبت از سالمندان وجود ندارد. در ادامه با بررسی اهمیت استفاده از ردیاب سالمندان و جی پی اس برای افراد آلزایمری به عنوان بهترین راه ممکن با ایران رهیاب همراه باشید.

سالمندی دوره دیگری از نوزادی است، اما در پیری!

احتمالا شما هم این مثال را شنیده اید که هر کسی دوبار در زندگی بچه می شود، یکبار در بدو تولد و یکبار هم در پیری! منظور از این مثال مراقبت ها و نیاز هایی است که در سن پیری برای افراد به وجود می آید. به قول بزرگتر ها افراد وقتی به سن پیری می رسند چون دچار تغییرات اخلاقی می شوند، بهانه گیر هم می شوند که کمی شباهت با دوره کودکی دارد.

دروه پیری با دشواری و گاها ناتوانی های بسیاری همراه است. برای مثال عده بسیاری از سالمندان دچار مشکلاتی نظیر از دست دادن حافظه می شوند. آلزایمر نیز رایج ترین بیماری در بین افراد مسن است. استخدام پرستار می تواند راه حل مناسبی برای تامین آسودگی خاطر باشد، اما این امکان برای همه وجود ندارد. همچنین در برخی موارد محدود پرستارانی وجود دارند که مهربانی و حوصله لازم را برای نگهداری از افراد پیر به خرج نمی دهند. در چنین مواردی بهترین رویکرد استفاده از تکنولوژی هایی نظیر ردیاب و جی پی اس است.

ردیاب سالمندان

ردیاب سالمندان، بهترین ابزار برای تامین امنیت پدربزرگ ها و مادربزرگ ها 

ردیاب سالمندان یکی از بهترین ابزارهایی است که در سال های اخیر در اختیار افراد قرار گرفته است. شاید در نگاه اول با شنیدن نام جی پی اس ها به بیاد ردیاب خودرو بیفتید که ابزار شناخته شده تری است. اما امروزه ردیاب ها در انواع مختلفی تولید می شوند و کاربرهای متنوعی دارند.

جی پی اس ها در نمونه های فردی و همراه نیز تولید شده و حتی علاوه بر استفاده برای کودکان، سالمندان و بیماران آلزایمری برای حیوانات نیز کاربرد دارند. همانطور که گفته شده فراموشی یکی از رایج ترین مشکلات در بین سالمندان است و این نگرانی برای اطرافیان وجود دارد که شاید عزیزانشان گمشده و یا در معرض خطر قرار بگیرند. استفاده از ردیاب شخصی برای سالمندان بهترین انتخاب در چنین مواقعی است. با بکار بردن یک جی پی اس همراه برای سالمند خود می توانید همیشه از مکان عزیزان خود مطلع باشید و در زمان خطر به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنید.

جی پی اس همراه سالمندان

مزایای ردیاب شخصی، یک پرستار دائمی در کنار سالمندان 

اگر والدین شما سالمند باشند و در خانه از آنها نگهداری کنید مسلما همیشه نگران سلامتی آنها هستید. خصوصا که با سبک زندگی ها امروز هم زنان و هم مردان شاغل هستند و مدت زمان کمتری را می توانند در خانه سپری کرده و مراقب سالمند خود باشند. به همین دلیل دغدغه های زیادی درباره نگهداری از سالنمدان وجود دارد. اما ردیاب سالمندان می تواند به سادگی همه این دغدغه ها را برطرف کند. در ادامه نگاهی به مزایای ردیاب سالمندان داریم: 

1- جلوگیری از گم شدن افراد سالمند، بهترین مزیت ردیاب شخصی 

مهم ترین ویژگی ردیاب شخصی برای سالمندان جلوگیری از گم شدن افراد است. معمولا افراد سالمند توان خودمراقبتی بالایی ندارند. آن ها ممکن است هنگام خروج از منزل گم شوند. در این شرایط استفاده از جی پی اس شخصی می تواند به سادگی مراقبان و فرزندان سالمند را در جریان رفت و آمد قرار دهد.

همچنین با استفاده از ردیاب ها و ورود به پنل ردیابی می توانید به تعیین یک محدوده امن بپردازید. این ویژگی به خصوص در برخورد با سالمندان و بیماران آلزایمری ویژگی بسیار مفیدی است. در پنل ردیابی محدوده جغرافیایی خاصی را در نظر می گیرید تا در صورت ورود و یا خروج از این محدوده پیامک های اطلاع رسانی برای شما ارسال شود. استفاده از ردیاب خصوصا در شهرهای بزرگی مثل تهران برای مراقبت بهتر از سالمندان یک موهبت است. 

جی پی اس سالمندان

2- مراقبت از سلامت جسمانی و روانی ، یکی از بهترین ویژگی های ردیاب سالمندان 

ردیاب ها در انواع مختلفی تولید می شوند و دارای امکانات متنوعی هستند. برای مثال در برخی از ردیاب ها امکان شنود وجود دارد. به کمک این ویژگی می توانید از سالمند خود و محیط اطراف وی به خوبی با خبر باشید تا در صورت بروز هر گونه مشکل به سرعت در جریان قرار بگیرید. معمولا ردیاب ها دارای ویژگی دیگری به نام درخواست کمک اضطراری یا s.o.s نیز هستند. می توانید به سالمند خود آموزش بدهید تا هر زمان که احساس خطر کرد از این دکمه استفاده کرده و موقعیت را به شما اطلاع بدهد. در موارد بسیاری ، افراد مسنی که تنها زندگی می کنند، زمین می خورند و در صورتی که آسیب ببینند، نمی توانند خود را به تلفن برسانند. یا در خواست کمک کنند و ممکن است برای چند ساعت و یا حتی چند روز کسی به کمک آنها نیاید.

حتی ردیاب ها می توانند نقش گوشی هوشمند را هم بازی کنند. در برخی از ردیاب ها امکان برقراری تماس صوتی نیز وجود دارد و در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید. خرید ردیاب سالمندان و افراد آلزایمری و استفاده از آن کاربرد های بسیاری دارد و در شرایط حساسی مانند برخورد با سالمندان می تواند حتی نجات بخش هم باشد. در صورت داشتن ردیاب، در هنگام نیاز و برای درخواست کمک تنها کاری که دارنده دستگاه باید انجم بدهد، فشردن یک دکمه است.با همه این مزایا می توانیم بگوییم ردیاب سالمندان به راحتی می تواند مانع از آسیب های جسمانی شود. 

جی پی اس برای بیماران الزایمری

خرید ردیاب سالمندان و افراد آلزایمری از ایران رهیاب 

در این مقاله به بررسی کاربردهای ردیاب شخصی برای سالمندان و افراد آلزایمری پرداختیم. همان طور که در طول مقاله اشاره کردیم استفاده از ردیاب سالمندان می تواند تمامی دغدغه ها و نگرانی ها درباره نگهداری از عزیزان سالمند را رفع کند. در انتهای مقاله پیشنهاد می کنیم برای خرید انواع ردیاب شخصی با شماره 22410328-021 تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب سالمندان، بهترین گزینه برای افراد آلزایمری و سالخورده
3.7 از 14 رای

ردیاب سالمندان چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه مراقبت از افراد سالمند و بیمار به یک دغدغه جدی تبدیل شده است. استفاده از ردیاب نیز به عنوان بهترین گزینه برای مراقبت از سالمندان شناخته می شود. ردیاب سالمندان با قابلیت تماس اضطراری، موقعیت یابی و تعریف محدوده امن، امکان مراقبت کامل از سالمندان را فراهم می کند. 

آیا ردیاب سالمندان برای افراد آلزایمری هم مفید است؟

جی پی اس سالمندان به عنوان ردیاب افراد الزایمری نیز شناخته می شود. با کمک این ردیاب می توان به راحتی از افراد آلزایمری مراقبت کرد. این ردیاب خصوصا برای کسانی که نگران گم شدن عزیزان سالمند هستند، بسیار کاربردی است. 

قیمت ردیاب سالمندان چقدر است؟

خوشبختانه ردیاب های شخصی در مقایسه با دیگر ردیاب ها دارای قیمت کمتری هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه قیمت ردیاب مراجعه کنید.

 

۱۴ دیدگاه برای “ردیاب سالمندان، بهترین گزینه برای افراد آلزایمری و سالخورده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 7 = 2

  1. Avatar

    سلام
    من برای یک فرد بیمار نیاز به ردیاب کوچک دارم. فقط اگر به ساعتش وصل بشود ممکنه دور بندازه و یا بفروشه . خواهشا راهنمایی بفرمایید چه ردیابی مناسب من است؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      پیشنهاد ما ردیاب شخصی است که هم وزن کمی دارد و هم امکان جاسازی جی پی اس را دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید.

  2. Avatar

    سلام ردیاب شخص برای مادربزرگم میخوام . میشه این ردیاب را مثل گردن بند انداخت و یا نوع دست بندیش؟ چون الزایمر دارن و ممکنه کیف هم یادشون بره .

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      پیشنهاد تیم ایران رهیاب به شما دستگاه ردیاب پرسنلی کوچک است که برای نحوه نصب ان به صورتی که میخواهید ، میتوانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید که تیم پشتیبانی راهنماییتان کنند.

  3. Avatar
    علیرضا نوشاد

    سلام نیازمند ردیاب برای سالمند آلزایمری هستم

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      پیشنهاد ما ردیاب شخصی است . ردیاب شخصی مناسب سالمندان و افراد الزایمری میباشد. همچنین برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید.

  4. Avatar
    شادی سمانی

    از این ردیاب برای دانش آموز میشه استفاده کرد؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر بله می توانید از ردیاب شخصی استفاده کنید.

  5. Avatar
    زهرا شولی

    سلام من یه ردیاب برای مادرم میخام اما عادت داره هر چی بهش میدیم میندازه یه گوشیه چجوری ردیاب به ایشون وصل کنیم؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر
      می توانید ردیاب را با بندی به گردن ایشان آویزان کنید. بهتر است از ردیاب شخصی استفاده کنید که اندازه کوچکی دارند و در جیب های فرد جاساز می شود.

  6. Avatar

    سلام لطفا قیمت یه ردیاب خوب بگید که دیر به دیر نیاز به شارژ کردن داشته باشه
    پیشاپیش سپاسگزارم اگه ممکنه به ایملیم بفرستید جواب

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید.
      02122171062
      02122410328
      09018019192

  7. Avatar
    پریا شوقی

    سلام. ببخشید من مادرم آلزایمر شدید داره خیلی هم پیش میاد که یهو بی خبر از خونه بره بیرون. میخوام براش ردیاب بگیرم که هروقت بی خبر میره بیرون بتونم پیداش کنم ولی متاسفانه هر چیزی که همراهش باشه رو یا دور میندازه یا جا میذاره. حتی کیف دستی کوچیکش رو. پیشنهاد شما برای من چیه؟ چطور میتونم از این ردیابت برای مادرم استفاده کنم؟ لطفا راهنماییم کنین.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      پیشنهاد ما برای شما استفاده از ردیاب شخصی است. این ردیاب ها بسیار کوچک هستند و می تواند محل دقیق افراد سالمند را روی گوشی موبایل به شما نمایش دهند. برای مشکلی که فرمودید پیشنهاد می کنیم یک جیب مخفی درون لباس ایشان بدوزید و ردیاب سالمندان را در این جیب قرار دهید. از آنجایی که این ردیاب ها باتری قدرتمندی دارند فقط کافی است تا هر چند وقت یک بار جیب مخفی را باز کرده و ردیاب را مجددا شارژ کنید. با این روش می توانید تا حد زیادی خیال خود را راحت کنید.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328