ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب ضد آب چیست و چه عملکردی دارد؟

ردیاب ضد آب، بهترین جی پی اس خودرو در موقعیت‌های مختلف

ردیاب ضد آب چیست و چه عملکردی دارد؟

ردیاب‌های برای تامین امنیت و مراقبت از وسایل گران‌قیمت و افراد کاربرد دارند. به همین دلیل با توجه به نوع عملکرد، ویژگی‌های متفاوتی دارند. یکی از مواردی که در هنگام خرید ردیاب باید به آن توجه کرد استفاده از ردیاب در موقعیت‌های مختلف آب‌و‌هوایی است. برخی از ردیاب‌ها در هنگام بارش برف و باران، با قرار گرفتن در معرض آب یا با استفاده شدن در منطقه‌هایی رطوبت بالایی دارند کارایی خود را از دست می‌دهند. در این گونه مواقع خرید یک ردیاب ضد آب با توجه به اهدافی که از نصب این دستگاه دارید، بهترین انتخاب است. در ادامه این مطلب بیشتر درباره انواع ردیاب ضد آب و ویژگی‌های این دستگاه قدرتمند صحبت خواهیم کرد.

ردیاب‌های ضد آب چه ویژگی‌هایی دارند؟

ریاب‌های ضد آب دستگاه‌هایی‌اند که در همه موقعیت‌های آب و هوایی قابل استفاده‌ هستند. این دستگاه‌ها در برابر رطوبت، لرزش و آلودگی‌های محیطی مقاوم‌اند و در کارکرد آن‌ها اختلالی ایجاد نمی‌شود. مهم‌ترین ویژگی‌های جی پی اس یا همان ردیاب‌ ضد آب به شرح زیر است:

  • نصب و راه‌اندازی آسان
  • قابلیت استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل
  • مجهز به سنسور لرزش
  • ارسال موقعیت مکانی در فواصل کوتاه زمانی به اپلیکیشن‌ها
  • قابل استفاده روی موبایل، کامپیوتر یا اطلاع رسانی از طریق پیامک
  • پشتیبانی از سامانه‌های مهم ردیابی مانند: GPS/AGPS/LBS
  • ارسال هشدار حرکت دستگاه
  • ارسال هشدار قبل از تمام شدن باتری

این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که در صورت خریداری ردیاب از یک فروشگاه معتبر، این دستگاه‌های جی پی اس با ضمانت‌های بلند مدت به شما فروخته می‌شود. خدمات پس از فروش هم یکی دیگر از مزایای خرید ردیاب از فروشگاه‌های معتبر است.

ارسال لحظه‌ای اطلاعات و اعلام موقعیت مکانی، مهم‌ترین دلیل خرید ردیاب

با انواع ردیاب ضد آب آشنا شوید

مکان‌یاب‌ها با توجه به نوع استفاده، انواع مختلفی دارند. شما بر اساس نیاز خود باید نسبت به خرید یک ردیاب و ویژگی‌های آن اقدام کنید. به‌عنوان مثال در هنگام خرید جی پی اس برای ماشین باید به نوع و ویژگی‌هایی مانند ضد ضربه و ضد آب بودن، استحکام بدنه، سرعت انتقال اطلاعات و قیمت ردیاب دقت کنید. در ادامه انواع ردیاب ضد آب را با توجه به موقعیت‌های مورد استفاده، معرفی می‌کنیم.

ردیاب شخصی ضد آب، بهترین ردیاب کودکان و سالمندان

یکی از استفاده‌های مهم از ردیاب‌های مراقبت از کودکان و سالمندان است. با استفاده از یک ردیاب شخصی ضد آب می‌توانید از گم شدن یا بروز حوادث مختلف برای فرزندان و افراد سالمند خانواده خود محافظت کنید. ردیاب‌های شخصی به راحتی قابل حمل هستند و موقعیت مکانی افراد را در کمتر از ۱ دقیقه نشان می‌دهند.

ردیاب‌های شخصی ضد آب معمولا مجهز به دستگاه شنود بوده و به وسیله موبایل و کامپیوتر قابل پیگیری هستند. این ردیاب‌های کوچک ضد ضربه‌اند و در هر موقعیت آب‌وهوایی کارایی دارند. ردیاب‌های شخصی ضد آب با استفاده از سیستم AGPS و GPS و با ضریب خطای پایین اقدام به ارسال لحظه به لحظه موقعیت افراد می‌کنند.

ردیاب شخصی، حرفه‌ای‌ترین ردیاب افراد بدون نیاز به نصب و ارزان

ردیاب آهنربایی ضد آب، کامل‌ترین ردیاب خودرو

ردیاب‌های آهنربایی ضد آب بهترین وسیله برای تامین امنیت خودرو به شمار می‌روند. این ردیاب‌های مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی دارند که قابل استفاده در خودروهای سواری تا سنگین‌ترین خودروها هستند. کاربرد جی پی اس‌های آهنربایی علاوه‌بر ردیابی خودروها، شامل ردیابی انواع قایق‌ها و کشتی‌ها می‌شود. همچنین این وسیله برای افرادی که در معادن مشغول به کار هستند قابل استفاده است.

طراحی کامل و استفاده از مگنت‌های قوی، نصب سریع روی بدنه خودرو، قابلیت اتصال به انواع کانتینرها و داشتن باتری‌های قدرتمند از مهم‌ترین ویژگی‌های جی پی اس‌های آهنربایی به شمار می‌رود. ردیاب‌های آهنربایی می‌توانند حتی بیشتر از ۳۰ روز شارژ نگه دارند و با نصب در قسمت‌های مخفی خودرو هیچ‌وقت قابل تشخیص نیستند. برخی از مدل‌های ردیاب‌های مغناطیسی قابلیت ارسال اطلاعات به‌صورت آفلاین با استفاده از SMS را نیز دارند.

ردیاب آهنربایی، مطمئن‌ترین و ارزان‌ترین ردیاب برای پیشگیری از سرقت خودرو

ردیاب ضد آب موتور سیکلت، قوی‌ترین دزدگیر موتور سیکلت

موتورسیکلت‌ها بیشتر از هر وسیله دیگری در معرض دزدیده شدن قرار دارند. شاید گاهی اوقات با نصب دزدگیر یا استفاده از قفل‌های مختلف هم نتوانید از دزدیده شدن موتور خود پیشگیری کنید. نصب یک ردیاب مخفی برای موتورسیکلت بهترین وسیله برای پیشگیری از دزدیده شدن یا ردیابی موتور بعد از به سرقت رفتن است.

ردیاب‌های مختلفی برای موتور سیکلت وجود دارد که گاهی اوقات نیاز به نصب دارد یا اینکه بر اثر باران و رطوبت هوا دچار اختلال در عملکرد می‌شود. ردیاب‌های ضد آب برای موتورها یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود چون موتورها در برابر بارش باران و برف یا رد شدن از آب‌گرفتگی‌ها محافظی ندارند. ما در ایران رهیاب پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از یک ردیاب آهنربایی ارزان و کوچک اما پرقدرت از سرقت موتورسیکلت پیشگیری کنید و هر لحظه از موقعیت مکانی وسیله نقلیه خود اطلاع داشته باشید.

خرید ردیاب موتورسیکلت، مطمئن‌ترین روش برای پیشگیری از سرقت موتور

خرید انواع ردیاب با بهترین امکانات از ایران رهیاب

در این مقاله تلاش کردیم اطلاعات کاملی درباره انواع ردیاب ضد آب در اختیار شما قرار دهیم. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید ردیاب باید مورد توجه قرار گیرد، خرید از یک فروشگاه معتبر است. ایران رهیاب با سال‌ها سابقه در زمینه فروش انواع جی پی اس و ردیاب، با فروش محصولات اصل و با کیفیت، قیمت‌گذاری منصفانه، نصب و پشتیبانی از مشکلات احتمالی و خدمات پس از فروش موفق به کسب رضایت مشتریان خود شده است. چنانچه سوالی در زمینه خرید، نصب و راه‌اندازی مکان یاب و جی پی اس خودرو دارید می‌توانید با شماره تلفن 22410328-021 و 22171062-021 در میان بگذارید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب ضد آب چیست و چه عملکردی دارد؟
4.5 از 2 رای

با نصب جی پی اس خودرو چه اطلاعاتی برای ما ارسال میشه؟

با نصب ردیاب روی خود اطلاعاتی مانند مسیر حرکت، تاریخ، زمان، سرعت و محلی که خودرو در آن در حال حرکت یا توقف است برای شما ارسال می‌شود. ردیاب‌ها قابلیت‌های مختلفی دارند که با توجه به مدل‌های آن‌ها این ویژگی‌ها متغیر است. مثلا برخی از ردیاب‌ها مجهز به هشدارهایی‌اند که در صورت نزدیک شدن فردی به خودرو به شما اطلاع رسانی می‌کند.

ما خودمون می‌تونیم جی پی اس رو روی موتور یا ماشین نصب کنیم؟ اگر شما نصب کنید بهتره یا اینکه چقدر زمان می بره؟

نصب ردیاب برای خودرو نزدیک به ۴۵ دقیقه و شاید هم کمتر زمان ببرد. اگر شما در زمینه سیم‌کشی و برق خودرو تخصص دارید با مطالعه دفترچه راهنما می‌توانید برای نصب جی پی اس اقدام کنید. اما برای اطمینان بیشتر از عملکرد صحیح ردیاب پیشنهاد می‌کنیم این موضوع را به متخصصین و نصاب‌های حرفه‌ای ردیاب بسپارید.

برای اینکه سارقین متوجه وجود ردیاب توی ماشین نشوند باید از چه ردیابی استفاده کنیم؟

ردیاب‌های مغناطیسی و بدون سیم بهترین گزینه برای مخفی کردن ردیاب‌ در قسمت‌های غیرقابل دسترس خودروست. برخی ردیاب‌های کوچکی هم که نیاز به سیم‌کشی و نصب دارند قابل مشاهده و پیدا کردن نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328