ایران رهیاب Blog Archives

آشنایی با انواع محافظ و قفل ضد سرقت خودرو

آشنایی با محافظ ضد‌سرقت خودرو

آمار روزافزون سرقت خودرو خواب راحت را از چشمان صاحبان ماشین‌ها دزدیده است. حرفه‌ای شدن سارقان نیز کار محافظت از خودرو را بیش‌از‌پیش سخت می‌کند؛ طوری که برای باز کردن انواع قفل و از کار انداختن دزدگیر‌ها به کمتر از ۳۰‌ ثانیه زمان نیاز دارند. در این بین، محافظ ضد‌سرقت خودرو از کاربردی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین لوازم برای جلوگیری از سرقت خودرو به حساب می‌آید. در این مقاله قفل ضد سرقت خودرو، انواع و کاربرد‌های آن را معرفی می‌کنیم. چنانچه به‌دنبال روشی نوین برای ضد‌سرقت کردن ماشینتان هستید، مطالعه این مقاله برای شما کاربردی خواهد بود.

قفل ضد سرقت خودرو چیست و نحوه عملکرد آن چگونه است؟

قفل ضد سرقت خودرو همان ردیاب است. با تجهیز اتومبیل به انواع محافظ ضد سرقت در هر نقطه‌ای از جهان می‌توانید ماشین خود را ردیابی کنید. قفل‌ها و دزدگیر‌ها فقط تا زمانی که خودرو سرقت نشده باشد، کاربردی هستند؛ اما جی‌پی‌اس‌ها حتی پس از سرقت خودرو نیز کاربرد دارند؛ به‌طوری که با استفاده از انواع ردیاب می‌توان خودرو را ردیابی و از دست سارق خارج کرد. 

همه این امکانات باعث شده تا از جی پی اس به‌عنوان محافظ ضد سرقت خودرو یاد شود. ردیاب‌ها انواع مختلفی دارند که هرکدام برای شرایط خاصی طراحی شده‌اند. با آشنایی با انواع ردیاب خودرو و کاربرد‌های آن‌ها یقیناً بهترین محافظ ضد‌سرقت خودرو را خریداری خواهید کرد.

به ردیاب محافظ ضد سرقت خودرو می‌گویند

ردیاب مغناطیسی؛ جی‌پی‌اس ضد‌آب و ضد‌ضربه

ردیاب شنود دار را می‌توان به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین انواع جی‌پی‌اس خودرو معرفی کرد. کیفیت، دقت و سرعت بالا در تبادل اطلاعات از مزایای استفاده از ردیاب مغناطیسی به شمار می‌رود. ردیاب آهنربایی از یک باتری بسیار قوی برخوردار است که تا ماه‌ها بدون نیاز به شارژ مجدد امکان ردیابی را فراهم می‌کند. ضد‌ضربه و ضدآب بودن را می‌توان از مزایای استفاده از ردیاب مغناطیسی معرفی کرد. ردیاب مگنتی به آهنرباهای قدرتمند مجهز است، به‌طوری‌که آن را روی هر سطح فلزی از خودرو متصل می‌کنند. 

به‌عنوان‌مثال، ردیاب آهنربایی را زیر خودرو متصل می‌کنند تا از چشم سارقان مخفی باشد. قابلیت شنود داخل کابین را از مزایای دیگر ردیاب مغناطیسی به‌جساب می‌آید؛ به کمک این قابلیت می‌توان از گفت‌وگوی سارقان آگاه شد. با قراردادن موقعیت مکانی خودرو به پلیس و آگاه کردن مأموران از گفت‌وگوی سارقان، قطعاً در کوتاه‌ترین زمان ممکن ماشین خود را پس خواهید گرفت. ازآنجایی‌که ردیاب آهنربایی با باتری کار می‌کند، از آن به‌عنوان ردیاب شخصی نیز می‌توان استفاده کرد.

جی‌پی‌اس مگنتی؛ ردیاب مخفی از چشم سارقان

ردیاب فندکی؛ جی‌پی‌اس مخفی بدون نیاز به سیم‌کشی

ردیاب فندکی، محافظ ضد‌سرقت خودرو بدون نیاز به سیم‌کشی است. از این ردیاب می‌توان به‌عنوان جی پی اس برای تعقیب ماشین سارقان استفاده کرد. ظاهر جی پی اس فندکی کاملاً شبیه به شارژر فندکی طراحی شده است تا به‌خوبی از چشم سارقان مخفی بماند. نصب جی‌پی‌اس فندکی بسیار ساده است؛ به‌طوری که با اتصال جی‌پی‌اس به فندکی خودرو عملیات ردیابی آغاز می‌شود. روی جی‌پی‌اس فندکی سوکت مخصوص شارژر تعبیه شده است که از آن برای شارژ کردن موبایل استفاده می‌شود. درصورتی‌که ردیاب از فندکی خودرو جدا شود، بلافاصله پیامکی مبنی بر جداسازی ردیاب برای مالک خودرو ارسال خواهد شد.

جی پی اس فندکی بدون نیاز به سیم کشی

جی پی اس سیمی؛ ردیابی خودرو در هر نقطه‌ای از جهان

ردیاب سیمی را می‌توان به‌عنوان یکی از معمولی‌ترین انواع جی‌پی‌اس خودرو معرفی کرد که کار با آن برای همه افراد بسیار ساده و کاربردی است. به‌طور‌معمول در جی‌پی‌اس با‌سیم از سیم کارت استفاده می‌شود که با کمک برق خودرو عملیات ردیابی را انجام می‌دهد.حتما از بهترین سیم کارت برای ردیاب خودرو استفاده کنید تا دچار مشکل نشود. چنانچه ردیاب سیمی را از برق خودرو جدا کنید، عملیات ردیابی متوقف می‌شود؛ با‌این‌حال، برخی از ردیاب‌ها به باتری داخلی مجهز هستند که امکان تعیین موقعیت تا ۷۲‌ ساعت پس از قطع برق را فراهم می‌کنند.

جی‌پی‌اس دیاگی؛ ردیابی خودرو در سخت‌ترین شرایط آب‌وهوایی

ردیاب دیاگی یکی از ارزان‌ترین و ساده‌ترین انواع محافظ ضد سرقت خودرو به حساب می‌آید. برای فعال کردن جی‌پی‌اس دیاگی کافی است آن را به دیاگ خودرو متصل کنید. به‌محض اتصال ردیاب به دیاگ ماشین، سیستم تعیین موقعیت آن شروع به کار می‌کند. نیاز نداشتن به سیم‌کشی را می‌توان از مزایای دیگر ردیاب دیاگی معرفی کرد. جی‌پی‌اس دیاگی برای فعالیت باید همواره به دیاگ خودرو متصل باشد و در صورت جداسازی غیر‌فعال می‌شود.

قیمت پایین ردیاب دیاگی شما را به اشتباه نیندازد! ازآنجایی‌که قیمت ردیاب دیاگی ماشین از سایر ردیاب‌ها کمتر است، اغلب افراد می‌پندارند که این ردیاب کیفیت خوبی ندارد؛ کاملاً برعکس! ردیاب دیاگی یکی از قدرتمند‌ترین محافظ‌های ضد سرقت خودرو به شمار می‌رود؛ به‌طوری‌که در بد‌ترین شرایط آب‌وهوایی و دور‌ترین نقاط مختصاتی نیز امکان ردیابی را فراهم می‌کند.

ردیاب دیاگی؛ جی‌پی‌اس ارزان و قدرتمند

قیمت قفل ضد سرقت خودرو و عوامل موثر بر آن

عوامل مختلفی مانند برند، کیفیت ساخت، مدل و شرکت سازنده، تعیین‌کننده قیمت محافظ ضد‌سرقت خودرو هستند؛ همچنین وارداتی یا ساخت داخل بودن جی‌پی‌اس نیز بر قیمت نهایی این وسیله کاربردی تأثیر‌ می‌گذارد. در خرید جی پی اس‌های وارداتی به رجیستری آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ زیرا برخی فروشگاه‌ها، جی پی اس‌های وارداتی را بدون رجیستری با قیمت پایین‌تر از نرخ بازار می‌فروشند. ردیاب‌های وارداتی که رجیستری آن‌ها فعال نشده باشد، پس از مدت کوتاهی از کار می‌افتند و دیگر قابلیت بازیابی ندارند.

باتوجه‌به این توضیحات، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از یک فروشگاه معتبر محافظ ضدسرقت خودرو را خریداری کنید.

با خرید جی پی اس‌های قدرتمند و حرفه‌ای ایران رهیاب، خودرویی ضدسرقت داشته باشید

در این مقاله به‌طور‌کامل محافظ ضد سرقت خودرو و انواع آن را معرفی کردیم. باتوجه‌به این اطلاعات قطعاً بهترین ردیاب را تهیه خواهید کرد. در نظر داشته باشید که قیمت جی‌پی‌اس خودرو نسبت به هزینه ماشین و قطعات آن بسیار پایین‌تر است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با هزینه‌ای کم از سرمایه‌‌های ارزشمندتان محافظت کنید. چنانچه برای خرید جی پی اس ماشین نیاز به راهنمایی داشتید، کارشناسان مجرب ایران رهیاب در خدمت شما هستند تا باتوجه‌به نیازتان، بهترین ردیاب ضد‌سرقت ماشین را به شما معرفی کنند. شماره‌تلفن ۲۲۴۱۰۳۲۸-۰۲۱ پل ارتباطی شما با کارشناسان ایران رهیاب است.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
امتیاز شما به این محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

62 − = 58

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328