ایران رهیاب Blog Archives

5 اپلیکیشن کاربردی و جذاب برای ردیابی فرزندان از طریق گوشی

اپلیکیشن ردیابی کودکان

5 اپلیکیشن کاربردی و جذاب برای ردیابی کودک از راه دور

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین امروزی مربوط به امنیت کودکان است. کودکان بازیگوش هستند و ممکن است در هر لحظه کنجکاوی و هیجان‌شان آن‌ها را با چالشی جدی مواجه کند. از طرفی والدین نگران رفت و آمد‌های کودکان به مهدکودک، مدارس، کلاس‌های فوق برنامه و پارک هستند؛ چراکه هیچ‌گونه نظارتی از راه دور به کودکان خود ندارند. 

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد چه راهکاری برای نظارت کودکان از راه دور وجود دارد؟ که چگونه گوشی فرزندم را ردیابی کنم؟ در این مقاله همراه ایران ردیاب باشید تا 5 اپلیکیشن مهم و کاربردی برای ردیابی گوشی فرزندان رایگان را به شما معرفی ‌کنیم.

1.     اپلیکیشن Footprints؛ دقیق‌ترین ردیاب کودکان در هر لحظه

با استفاده از اپلیکیشن ردیابی کودکان Footprints، می‌توانید در هر لحظه از موقعیت مکانی فرزند خود مطلع شوید. از مهم‌ترین مزایای اپ Footprints این است که موقعیت جغرافیایی کودک را جزء شما، با هیچ شخص دیگری به اشتراک نمی‌گذارد؛ این ویژگی باعث شده اپلیکیشن Footprints طرفداران زیادی داشته باشد.

 اما متاسفانه این اپ کاربردی فقط برای کاربران ios در دسترس است. اگر از گوشی آیفون استفاده می‌کنید Footprints را می‌توانید از طریق اپ استور دانلود و نصب کنید. برای استفاده از این برنامه باید جی پی اس گوشی فرزندتان مدام روشن باشد. همچنین استفاده از خدمات و سرویس‌های اپ ردیابی کودکان، رایگان نیست و باید به‌صورت ماهیانه اشتراک تهیه کنید.

2.     اپلیکیشن bark؛ بهترین برنامه ردیاب کودکان

اپلیکیشن bark به‌عنوان جی پی اس جیبی عمل می‌کند و برای ردیابی کودکان باید آن را روی گوشی فرزندتان نصب کنید؛ برنامه بارک، یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها برای نظارت و کنترل کامل فرزندان از راه دور است. از مهم‌ترین ویژگی و امکانات اپلیکیشن bark می‌توان به ارسال هشدار هوشمند به والدین، ارسال موقعیت مکانی، تحلیل کلمات و نظارت بر پیام‌های ارسالی و دریافتی کودکان، اشاره کرد.

از طرفی نرم‌افزار bark در زمینه، افسردگی و روابط نامتعارف، والدین را از وضعیت کودک مطلع و امکان فیلتر کردن وب‌سایت‌های غیرمجاز، کنترل کامل یوتیوب و کلیه شبکه‌های اجتماعی را برای والدین فراهم می‌کند. اپ bark هم برای کاربران ios و هم برای کاربران اندروید در دسترس است و برای استفاده از آن باید اشتراک ماهیانه خرید کنید.

Family Tracker بهترین برنامه ردیابی کودکان

3.     اپلیکیشن Family Tracker؛ ردیابی اعضای خانواده با یک برنامه

اگر می‌خواهید با یک برنامه به رفت و آمد‌های فرزندان خود نظارت کنید، نرم‌افزار Family Tracker برای شما ساخته شده است. برای ردیابی اعضای خانواده باید اپلیکیشنFamily Tracker  که به‌عنوان یک جی پی اس برای تعقیب عمل‌ می‌کند را روی گوشی تک‌تک اعضای خانوده خود نصب و برای آن‌ها درخواست ردیابی ارسال کنید.

درصورتی‌که درخواست ردیابی شما پذیرفته شود، افراد خانواده خود را می‌توانید ردیابی کنید. به ازای هر شخص تحت کنترل، باید اپلیکیشن مجزا خریدای کنید و به‌صورت ماهیانه حق اشتراک بپردازید.

اپلیکیشن Life360 Family Locator؛ ردیاب آنلاین کودکان

4.     اپلیکیشن Life360 Family Locator؛ ردیابی گوشی فرزندان

اپلیکیشن Life360 Family Locator بهترین اپ ردیاب کودکان و سالمندان است. تبدیل گوشی به ردیاب بسیار ساده است؛ با نصب یک نرم‌افزار ردیابی می‌توانید گوشی فرزند خود را به یک ردیاب هوشمند تبدیل کنید.

 برای استفاده از برنامه Life360 Family Locator باید آن را روی گوشی فرزند و یا شخص مورد نظر خود نصب کنید؛ توجه داشته باشید که باید اینترنت در هر لحظه روشن باشد. با استفاده از Life360 Family Locator می‌توانید موقعیت کودک خود را برای برگشت به خانه تعیین کنید و درصورتی‌که فرزندتان از مسیر برگشت دور شد اپلیکیشن به شما هشدار ارسال می‌کند.

همچنین این اپ بسیار کاربردی، تاریخچه کاملی از آخرین موقعیت‌های مکانی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ در صورت بروز حوادثی از جمله خاموش شدن یا سرقت گوشی در سریع‌ترین زمان می‌توانید از آخرین موقعیت جغرافیایی فرزند خود مطلع شوید.

اپ Life360 Family Locator یک قابلیت جذاب به نام Help Alert دارد. در شرایط اضطراری کودک شما می‌تواند با انتخاب Help Alert موقعیت جغرافیایی دقیق خود را برای ایمیل و شماره‌های از پیش تعیین شده ارسال کند. نرم‌افزار Life360 Family Locator رایگان بوده و برای کاربران ios و اندروید نیز در دسترس است.

5.     اپلیکیشن ماک، برنامه ایرانی برای ردیابی کودک

اپلیکیشن ماک برای ردیابی موقعیت جغرافیایی و نظارت بر میزان استفاده کودکان از موبایل ساخته شده است. اگر می‌خواهید علاوه بر مکان‌یابی دقیق، نظارت کاملی بر میزان و نحوه استفاده کودک خود از تبلت و موبایل فرزندتان داشته باشید اپلیکیشن ماک بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 از مهم‌ترین ویژگی و امکانات اپ ماک می‌توان به جی پی اس هوشمند، مرورگر امن، امکان قفل برنامه‌ها، بررسی باتری، چت خانوادگی رمزنگاری شده و بررسی باتری اشاره کرد. اپ ماک برای کاربران اندروید در دسترس است و با خرید برنامه ماک به کلیه امکانات اپلیکیشن دسترسی خواهید داشت.

چرا استفاده از اپلیکیشن‌های ردیابی کودکان راهکار مطمئنی نیست؟

اپلیکیشن‌های ردیابی کودکان، امکانات جذابی از جمله ردیابی آنلاین، امکان چت با فرزند، قابلیت مشاهده مسیر‌های پیموده شده، درخواست کمک اضطراری، فیلتر کردن سایت‌های غیرمجاز و دسترسی به پیام‌های کودکان را فراهم می‌کند، اما کافی نیست! با همه این امکانات نمی‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که اپلیکیشن‌های ردیابی کودکان راهکار قطعی و منطقی برای نظارت از راه دور است.

چراکه گوشی توجه دیگران را جلب کرده و امکان دارد به سرقت برود. از طرفی در بسیاری از مدارس به همراه داشتن موبایل ممنوع است. همچنین ممکن است باتری گوشی یا بسته اینترنت فرزندتان تمام شود. در این صورت هیچ‌گونه دسترسی‌ به مکان جغرافیایی فرزند خود نخواهید داشت.

بهترین راهکار برای ردیابی کودکان از راه دور

بهترین راهکار برای ردیابی کودکان از راه دور چیست؟

استفاده از ردیاب شخصی پرسنلی بهترین راهکار برای ردیابی کودکان از راه دور است. ردیاب کودک شخصی بسیار کوچک است و می‌توانید آن را در کیف و جیب کودکان قرار دهید. از طرفی ردیاب شخصی بدون صدا و نور است و هیچ‌گونه جلب توجهی نمی‌کند.

همچنین ردیاب شخصی از سیم‌کارت تمامی اپراتور‌ها پشتیبانی می‌کند و موقعیت دقیق جغرافیایی کودک را در هر لحظه روی گوشی شما به نمایش می‌گذارد. درصورتی‌که کودک از مسیر تعیین شده خود خارج شود برای شما پیامک هشدار ارسال می‌کند.

ایران رهیاب بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ردیاب شخصی در ایران

در این مقاله 5 اپلیکیشن کاربردی و مهم را برای ردیابی فرزندان از طریق گوشی و سایر اعضای خانواده معرفی کردیم. اپلیکیشن‌ها راهکار مطمئنی نیستند؛ چراکه ممکن است گوشی کودک به سرقت برود؛ از طرفی درصورتی‌که باتری و اینترنت گوشی فرزندتان نیز تمام شود، دیگر به موقعیت مکانی او دسترسی نخواهید داشت.

به همین دلیل استفاده از ردیاب شخصی پرسنلی بهترین راهکار برای ردیابی کودکان است. چراکه هم به‌صورت مخفی در وسایل کودک جاسازی می‌شود و هم اینکه باتری جی پی اس شخصی بسیار قدرتمند است و تا 7 روز شارژ نگه می‌دارد. برای خرید ردیاب شخصی برای کودکان و اطلاع از قیمت ردیاب کودک و خرید ردیاب خودرو، چنانچه سوال  یا نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان ایران رهیاب به شماره تلفن 22410328-021 تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
5 اپلیکیشن کاربردی و جذاب برای ردیابی فرزندان از طریق گوشی
4 از 33 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 × = 81

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328