ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب آفرودی چیست؟ معرفی انواع جی پی اس آفرود

جی پی اس آفرود و نحوه عملکرد آن

جی پی اس آفرودی به جی پی اس‌هایی گفته می‌شود که عملکرد بسیار خوبی برای ردیابی خودرو آفرود و حفظ ایمنی آن دارند. با توجه به شرایط حساس خودروهای آفرود و موقعیت‌های خطرناکی که اغلب در آن قرار می‌گیرند، استفاده از ردیاب امری ضروری برای این خودروها است. جی پی اس آفرودی اغلب علاوه‌بر حفظ امنیت خودرو، گاهی باعث نجات جان انسان‌ها می‌شود. اگر قصد دارید با نحوه عملکرد ردیاب آفرودی، کاربرد و انواع این ردیاب آشنا شوید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

نحوه عملکرد بی‌نظیر جی پی اس‌ آفرودی در موقعیت یابی خودرو

کلیه ردیاب‌های آفرودی از طریق تراشه‌های کوچک داخلی خود به 24 ماهواره موجود در فضا متصل شده و موقعیت لحظه‌ای شما را در کمترین زمان مشخص می‌کنند. این ردیاب‌ با کمک آنتن داخلی ابتدا موقعیت خودرو را مشخص کرده و سپس از طریق پیامک اطلاعات لازم را برای گیرنده ارسال می‌کند. ردیاب‌های آفرودی مانند دزدگیرها محدود به فواصل کوتاه نیستند. در هر نقطه از جهان که باشید با استفاده از داده‌های ماهواره‌ای ردیاب می‌توانید به‌طور دقیق و لحظه‌ای موقعیت مکانی ردیاب خود را چک کنید.

کاربرد ردیاب آفرودی، همراه شما در کلیه سفرها

جی پی اس آفرودی یک همراه آگاه و هوشیار در سفرهای ماجراجویانه شما است. اکثر مقصدهایی که خودروهای آفرودی برای سفر انتخاب می‌کنند در موقعیت‌های خطرناک و دور از امکانات اولیه قرار دارند. با کمک جی پی اس آفرودی لیدر سفر می‌تواند از موقعیت خودروهای دیگری که در سفر با آن‌ها همراه هستند مطلع شود.

همچنین خانواده‌هایی که نگران سفرهای آفرودی فرزندان‌شان هستند با کمک جی پی اس ماهواره‌ای و انواع ردیاب‌ها در کمترین زمان می‌توانند از موقعیت مکانی آن‌ها با خبر شوند. علاوه‌بر ارسال موقعیت، اکثر ردیاب‌های خودرو آفرودی با داشتن دکمه SOS یا دکمه اضطراری در کمترین زمان می‌توانند شرایط اضطراری پیش آمده را به دیگران گزارش دهند و از سلامت سرنشینان خودرو محافظت کنند.

کاربرد ردیاب آفرودی در سفر

انواع جی پی اس برای آفرود، تنوع بالا با توجه به نیاز مشتری

ردیاب آفرودی انواع مختلفی دارد. با توجه به نیاز و بودجه‌ای که در نظر دارید می‌توانید ردیاب موردنظر خود را خریداری کنید. در ادامه به معرفی چندتا از بهترین ردیاب‌های‌ خودرو برای دوستداران آفرود خواهیم پرداخت.

ردیاب نظامی، جی پی اس ضد آب و ضد ضربه خودرو آفرود

ردیاب نظامی یکی از ایمن‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار است. این ردیاب را می‌توان بهترین ردیاب خودرو آفرود به شمار آورد. مقاومت بالا در برابر ضربه، خاصیت ضد آب بودن آن و قابلیت ضبط و شنود صدا تنها بخشی از مزایا بی‌نظیر ردیاب نظامی آفرود است.

ردیاب آهنربایی نظامی با داشتن باتری بسیار قوی و با کیفیت مناسب سفرهای سخت و طولانی است و تتها با یک بار شارژ کردن تا 360 روز توانایی عملکرد بی‌نقص و بی‌نظیر را دارد. آهنربای این ردیاب بسیار قوی است و تحت هیچ شرایطی از خودرو جدا نمی‌شود. این ردیاب با داشتن دکمه SOS و دکمه اضطراری در شرایط سخت و اورژانسی با اطلاع دادن به دیگران به نجات جان افراد کمک می‌کند.

بهترین ردیاب خودرو آفرود

ردیاب فندکی، جی پی اس مخفی خودرو آفرود

ردیاب فندکی به دلیل شباهت بسیار زیاد به فندک خودرو و ابعاد کوچکی که دارد یک جی پی اس مخفی بی‌نظیر برای آفرود است. هیچ کس به کارایی این ردیاب کوچک و خارق‌العاده شک نمی‌کند و پس از سرقت خودرو در کمترین زمان موقعیت مکانی آن برای مالک خودرو ارسال می‌شود.

ردیاب فندکی خودرو با داشتن قابلیت ضبط و شنود صدا، دکمه SOS و مقاومت بالا در برابر رطوبت یک انتخاب بی‌نظیر برای خودروهای آفرود و سفر به موقعیت‌های حساس است. ردیاب فندکی از جمله ردیاب‌هایی است که در داخل خودرو نصب می‌شود، به همین دلیل تمامی صداهای داخل ماشین به راحتی قابل ضبط و شنود هستند.

ردیاب دیاگ خودرو آفرود، نصب سریع و آسان

ردیاب دیاگ خودرو، ساده‌ترین و ارزان‌ترین ردیاب خودرو آفرود است. این ردیاب با نصب سریع و آسان یکی از کاربردی‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار است. با خرید این ردیاب دیگر نگران نصب جی پی اس خودرو نخواهید بود.

ردیاب دیاگی با پشتیبانی از تکنولوژی LBS در مکان‌هایی که پشتیبانی آنتن و اینترنت وجود ندارد نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. این ردیاب با داشتن سنسور هشدار قطع مدار و جدا شدن از خودرو و سنسور اطلاع رسانی روشن شدن خودرو؛ شما را در هر لحظه از وضعیت فعلی خودرو مطلع می‌سازد.

خرید ردیاب خودروهای آفرود

خرید بهترین ردیاب‌های آفرودی از فروشگاه ایران رهیاب

در این مقاله شما را با جی پی اس آفرودی، نحوه عملکرد، کاربرد و انواع این ردیاب پرکاربرد آشنا کردیم. ردیاب آفرودی یکی از مهم‌ترین تجهیزات برای سفرهای سخت کویری و جنگلی است. با توجه به وقوع وقایع دلخراش برای گردشگران و کوهنوردان عزیز پیشنهاد می‌کنیم حتما از ردیاب‌های آفرودی در سفرهای خود استفاده کنید.

خرید ردیاب ایمن از یک فروشگاه مطمئن، نگرانی شما را بابت حفظ امنیت سرنشینان خودرو بسیار کمتر می‌کند. فروشگاه ایران رهیاب بزرگترین وارد کننده ردیاب در ایران است. این فروشگاه کلیه ردیاب‌های مناسب آفرود را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02122171062 تماس بگیرید. کارشناسان واحد فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
امتیاز شما به این محتوا

۲ دیدگاه برای “ردیاب آفرودی چیست؟ معرفی انواع جی پی اس آفرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

56 − 55 =

  1. Avatar
    احمد وطن دوست

    سلام این ردیابا تو بیابون و کوه از قدرت سیگنالشون کم نمیشه؟
    یعنی اگر تو نقاط کور استفاده بشن بازم میشه ردیابیشون کرد؟”

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      ردیاب‌های ماهواره‌ای به دلیل ارتباط با ماهواره‌هایی که در اطراف زمین در حال گردش هستند همواره در دسترس هستند و اگر در نقاط کور هم قرار بگیرند باز قابل ردیابی هستند.
      ردیاب ماهواره‌ای خودرو جدایی از قابلیت موقعیت یابی ویژگی‌های دیگری مثل شنود، عایق بودن در برابر حرارت و رطوبت و استفاده به عنوان سوییچ خودرو برای روشن و خاموش کردن خودرو هم به همراه دارند.
      ردیاب ماهواره‌ای خودرو ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی دارد که از طریق لینک می‌تونین اونها رو مشاهده کنین.
      اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری دارید با شماره تلفن 22410328-021 و همکاران ما در تیم فروش تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328