ایران رهیاب Blog Archives

بهترین جی پی اس دنا پلاس و دنا، محافظت قطعی از خودروی 5 ستاره ایران

جی پی اس دنا

بهترین جی پی اس دنا پلاس و دنا، محافظت قطعی از خودروی 5 ستاره ایران

ردیاب و جی پی اس دنا پلاس و دنا بهترین گزینه برای محافظت از این خودروی محبوب داخلی است. خودروهای دنا و دنا پلاس در سال‌های اخیر به یکی از لوکس‌ترین و پر فروش‌ترین خودروهای داخلی تبدیل شده‌اند. هر چند تفاوت‌هایی بین این دو خودرو وجود دارد اما از نظر فنی تفاوتی بین ماشین دنا و دنا پلاس دیده نمی‌شود. هر دو خودو دارای در و بدنه مستحکمی بوده و از امنیت بالایی برخوردار هستند. اما مهم‌ترین امر در حفظ امنیت خودرو نصب دزدگیر و ردیابی مطمئن برای بالا بردن امنیت ماشین دنا است. در سال‌‌های اخیر با بالا رفتن آمار سرقت‌های خودرو اکثر خریداران نگران حفظ امنیت خودروهای خود هستند.

 علاوه بر داشتن دزدگیر، نصب ردیاب دنا و دناپلاس نقش به سزایی در بالا بردن امنیت خودرو و پایین آوردن آمار سرقت‌ها دارد. دستگاه جی پی اس دنا امنیت خودروی شما را تا حد ممکن بالا می‌برد. در ادامه این مقاله از سایت ایران رهیاب قصد داریم شما را با کاربرد ردیاب و انواع ردیاب‌های خودروی دنا آشنا کنیم . همراه ما باشید.

بهترین دزدگیر برای دنا چیست؟ ردیاب یا دزدگیر، انتخاب درست برای تامین امنیت دنا پلاس

دزدگیرها از جمله ابزار امنیتی هستند که چندین سال پس از تولیدخودرو  برای جلوگیری از سرقت ماشین روانه بازار شدند. دزدگیرهای ساده سال‌های زیادی است که مورد استفاده اکثر خریداران خودرو قرار می‌گیرند. پس از دزدگیرهای ساده، دزدگیرهای پیشرفته سیم‌کارتی و تصویری نیز طراحی و تولید شدند. اما اکثر دزدگیرها تنها برای جلوگیری از سرقت کاربرد دارند و پس از سرقت خودرو کمکی به شما نخواهند کرد و تنها در مسافت‌های کوتاه قابلیت هشدار به فرکانس‌های گیرنده را خواهند داشت.

ردیاب خودرو بدون شک دارای امکانات بیشتر و جامع‌تری است. پس از سرقت خودرو با کمک ردیاب می‌توانید بلافاصله از موقعیت مکانی اتومبیل‌تان مطلع شوید. قابلیت شنود، قابلیت استفاده برای انواع وسیله‌های نقلیه، موقعیت‌یابی دقیق در تمام دنیا و بدون محدودیت فاصله از ویژگی‌های مهم و کاربردی ردیاب‌ها است. شاید برخی از خریداران خودرو نگران لیست قیمت ردیاب خودرو به نسبت قیمت‌های دزدگیر باشند، اما با توجه به کاربرد بالای آن‌ها در مقایسه با دزدگیرهای خودرو، ردیاب‌ها بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه هستند.

مزایای استفاده از ردیاب دنا پلاس در مقایسه با دزدگیر

انواع ردیاب خودرو، مناسب برای ماشین دنا و دنا پلاس

حالا که با مزایای ردیاب خودرو آشنا شدید بی شک می‌خواهید بدانید کدام ردیاب برای خودرو دنا ردیاب مناسب‌تری است. در ادامه به بررسی چند مورد از جی پی اس‌های مناسب ماشین دنا خواهیم پرداخت.

ردیاب ماهواره‌ای، پیشرفته‌ترین ردیاب خودروی دنا

ردیاب ماهواره‌‌ای یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی در میان ردیاب‌های پیشرفته برای خودروهای دنا و دنا پلاس است. این ردیاب به دلیل نصب آسان و سریع و بدون نیاز به سیم‌کشی نظر خریداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

قابلیت شنود صدا، قابلیت ثبت شماره بر روی دکمه SOS، روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور و تعیین سرعت خودرو بخشی از مزایای ردیاب‌های ماهواره‌ای هستند. با استفاده از این ردیاب حرفه‌ای دیگر نگران امنیت دنا پلاس خود نخواهید بود.

ردیاب فندکی، بهترین ردیاب مخفی برای خودرو دنا

ردیاب فندکی شباهت بسیار زیادی به شارژر فندکی دارد. این ردیاب با قابلیت مخفی که دارد بهترین انتخاب برای حفظ امنیت سرنشینان در زمان حضورشان در خودرو است.

علاوه بر ارسال موقعیت در زمان سرقت خودرو و قابلیت روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور، با استفاده از دکمه SOS این ردیاب می‌توانید در شرایط اضطراری با شماره ثبت شده بر روی ردیاب تماس بگیرید و آن‌ها را از وضعیت اضطراری پیش آمده مطلع سازید. ابعاد بسیار کوچک و طراحی مخفی، اعلام هشدار به محض روشن شدن خودرو و اعلام اخطار هنگام جدا سازی دستگاه ردیاب از خودرو از دیگر مزایای ردیاب‌های فندکی خودرو دنا هستند.

جی چی اس و ردیاب مخفی دنا و دنا پلاس

GPS دیاگی، راه اندازی جی پی اس دنا در چند ثانیه

ردیاب دیاگی همانطور که از اسمش پیداست از دیاگ خودرو تغذیه می‌کند و نیازی به سیم کشی‌های اضافه ندارد. این ردیاب به دلیل ابعاد نسبتا کوچکی که دارد بسیار سخت از باقی اجزای خودرو شناسایی می‌شود و از کار انداختن آن تقریبا غیر ممکن است. از دیگر مزایای جی پی اس دیاگی می‌توان به شنود صدا با کیفیت بالا، نصب آسان و سریع، ضدآب، ضد ضربه و مقاومت بالا در برابر گرد و غبار اشاره کرد.

در صورت جدا سازی ردیاب از خودرو و روشن شدن اتومبیل سریعا پیامی برای شما ارسال می‌شود تا از شرایط فعلی خودرو باخبر شوید. اگر به دنبال یک جی پی اس برای ماشین دنا هستید که کاربردی و در عین حال ساده باشد، ردیاب دیاگی  بهترین گزینه برای حفاظت از امنیت خودرو شما است.

جی پی اس دنا ارزان قیمت

معایب استفاده از ردیاب خودرو، آنتن جی پی اس دنا ضعیف است

 ردیاب‌ها در مقایسه با دیگر ابزارهای امنیتی به دلیل مزایای بسیار و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند به عنوان کم‌ عیب‌ترین دستگاه امنیتی در بازار شناخته می‌شوند. مهم‌ترین عیب جی پی اس را می‌توان استفاده نادرست از آن برای جاسوسی در خودرو دیگران دانست. اگر فکر می‌کنید شما نیز مورد جاسوسی قرار گرفته‌اید و در ماشین‌تان ردیاب کارگذاری شده است پیشنهاد می‌کنیم مقاله چگونه دستگاه شنود را پیدا کنیم را در این مورد مطالعه کنید تا نگرانی‌تان برای همیشه برطرف شود.

خرید بهترین و مطمئن‌ترین ردیاب‌های خودرو دنا از ایران‌ رهیاب

در این مقاله با ردیاب خودروهای دنا و دنا پلاس آشنا شدیم و همچنین چند گزینه پرکاربرد به عنوان ردیاب ماشین برای این خودروها معرفی کردیم. استفاده از ردیاب‌ها بهترین روش برای جلوگیری از سرقت خودرو هستند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم حتماً به فکر تهیه یک جی پی اس حرفه‌ای برای خودروی خود باشید. ایران رهیاب به عنوان بزرگترین و بهترین ارائه کننده انواع ردیاب و جی پی اس خودرو در ایران، انواع مختلفی از ردیاب‌های خودرو را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری برای خرید بهترین ردیاب خودروهای ایرانی دارید، کافی است با کارشناسان حرفه‌ای ما از طریق شماره‌‌های

22410328-021 و 22171062 -021 در تماس باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
بهترین جی پی اس دنا پلاس و دنا، محافظت قطعی از خودروی 5 ستاره ایران
4.4 از 10 رای

۸ دیدگاه برای “بهترین جی پی اس دنا پلاس و دنا، محافظت قطعی از خودروی 5 ستاره ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

37 − = 27

  1. Avatar

    با سلام و وقت به خیر. ممنون از مقاله خوبتون. یک سوال ذهنم و خیلی درگیر کرده. این ردیاب‌ها قابلیت باز و بسته کردن درب ماشین و دارن یا فقط به عنوان ردیاب میشه ازشون استفاده کرد؟ بهتره سوالمو اینجوری بپرسم که در کنار این ردیاب از دزدگیر هم باید استفاده کنیم یا نه؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      نازیلا عزیز سلام و وقت به خیر. بسیار خرسندیم که از مطالعه مقاله راضی بودید. بله کلیه ردیاب‌های ایران رهیاب قابلیت اتصال ریموت کنترل و باز و بسته کردن درب ماشین را به همراه دارند و نقش ریموت را به خوبی ایفا می‌کنند. موفق باشید.

  2. Avatar

    سلام و وقت به خیر، من یک ماشین دنا مدل 95 داشتم. چند وقت پیش به سرقت رفت و متاسفانه خیلی زمان برد تا نونستم پیداش کنم و تقریبا هیچی از ماشینم باقی نمونده بود. به تازگی تونستم یه دنا مدل 93 بخرم و باتوجه به قیمت‌های بازار و افزایش سرقت‌ها خیلی نگران سرقت دوباره ماشینمم. یک ردیاب خیلی خوب مخفی میخوام که تحت هیچ شرایطی در دید سارقین قرار نگیره. چه پیشنهادی میدین؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      با عرض سلام و وقت بخیر. محمد گرامی بسیار از اتفاق پیش آمده برای شما متاسفیم و امیدواریم دیگر از این قبیل اتفاق‌ها برای شما رخ ندهد. پیشنهاد ما به شما برای خرید یک ردیاب مخفی خوب خرید ردیاب فندکی و ردیاب دیاگ است. این ردیاب‌ها به دلیل ابعاد کوچکی که دارند از دید سارقین در امان می‌مانند و امنیت خودروی شما را حفظ می‌کنند‌‌.

  3. Avatar
    کامران مکرمی

    سلام
    ردیاب فندکی خودرو دقیقا چجوری کار می‌کنه؟
    به جز خود ردیاب به وسیله دیگه‌ای هم نیاز داریم؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      ردیاب فندکی خودرو با اتصال به درگاه فندک خودرو فعال می‌شود و کاربری بسیار ساده‌ای دارد. این ردیاب دارای محلی برای نصب یک سیم‌کارت نیز هست و با استفاده از آن فرایند ردیابی خودرو صورت می‌گیرد.

      هر زمان که ردیاب از فندکی خودرو جدا شود یک پیام کوتاه یا SMS برای مالک ارسال می‌شود که نقش یادآور برای اتصال مجدد و اطلاع از قطع ارتباط ردیاب را دارد. جی پی اس ارزان‌قیمت فندکی IR140 دارای قابلیت شنود با وضوح و کیفیت بسیار بالایی است. همچنین یک دکمه مخفی بر روی محصول وجود دارد که ارسال پیامک S.O.S بوده و به‌گونه‌ای طراحی‌شده تا به‌راحتی قابل‌تشخیص نباشد. همچنین دکمه درخواست کمک اضطراری یا S.O.S این محصول علاوه بر پشتیبانی از ارسال پیامک، قابلیت تماس نیز دارد.
      اگر می‌خواهید درباره ردیاب فندکی خودرو بیشتر بدانید روی لینک کلیک کنید با شماره تلفن 22410328-021 و همکاران ما در تیم فروش تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

  4. Avatar
    وحید امیری

    سلام این ردیابا تو نقاط کورم آنتن میدن؟ یا فقط توی محدوده خاصی کار می‌کنن؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      ردیاب ماهواره ای خودرو به دلیل ارتباط ماهواره ای که دارد در تمام نقاط زمین قابل ردیابی است و به راحتی می‌تواند محل خود را به شما نشان دهد.
      همچنین برای سایر ردیاب‌ها می‌توانید محدوده تردد تعیین کنید تا در صورت خروج از محدوده به شما هشدار داده شود.
      برای بررسی این محصولات می‌توانید از طریق کلیک بر روی لینک اقدام کنید یا با شماره تلفن 22410328-021 و همکاران ما در تیم فروش تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328