ایران رهیاب Blog Archives

راه های پیشگیری از گم شدن کودکان

ردیاب کودک بهترین وسیله برای مراقبت از کودکان

راه های پیشگیری از گم شدن کودکان

گم شدن کودکان نگرانی همیشه والدینی است که گاهی به دلایل مختلف مجبورند تا از کودکان خود دور بمانند. این دلهره همیشگی گاهی موجب ناراحتی کودکان نیز می شود چرا که بچه ها دوست دارند آزادانه بازی کنند و شیطنت های کودکانه خود را دنبال کنند، اما دلهره های والدین گاهی آن ها را از ادامه روزمرگی های کودکانه باز می دارد. حالا به نظر شما چگونه می توان برای همیشه خود را از تشویش و نگرانی گم شدن و یا حتی ربوده شدن فرزند خود راحت نگه داریم؟ در ادامه همراه این مقاله باشید تا در مورد این معضل بزرگ بیشتر صحبت کنیم و با یادگیری 5 نکته مهم در نگه داری از فرزندان خود، برای همیشه آرامش را در کنار خانواده خود تجربه کنیم.

1-فرزندان خود را به مهد کودک های معتبر و نزدیک به منزل خود بسپاریم

همیشه اولین راهی که والدین شاغل برای نگه داری از فرزند خود به یاد می آورند، سپردن بچه ها به مهدهای کودک است. در این مورد بهتر است در ابتدا والدین شناخت درست و کافی از مهدهای کودک داشته باشند و از اعتبار و سابقه آن مهد کودک اطلاعات درست کافی به دست بیاورند.

از مهم ترین نکاتی که برای انتخاب یک مهد کودک معتبر باید در نظر داشته باشید این است که شما باید حتما مهد کودکی را انتخاب کنید که فاصله اندکی با منزل و یا محل کار شما داشته باشد، چرا که در صورت نزدیک بودن فاصله مهد کودک تا محل زندگی و یا محل کار، شما می توانید با طی کردن فاصله کوتاهی خود را به فرزندتان برسانید و در صورت بروز مسائل اضطراری نزدیکان خود را به فرزند خود برسانید.

مراقبت از فرزندانن با ردیاب ارزان کودک

2-از پارک ها و شهربازی های شلوغ دوری کنیم

مکان های شلوغ و پر ازدحام پر خطر ترین جا برای بازی کودکان است. بسیاری از حوادث و اتفاق های ناگواری مانند کودک ربایی ها در مکان های شلوغی مانند پارک های بازی و شهربازی های پر ازدحام اتفاق می افتد. به همین منظور پیشنهاد ما این است تا برای پر کردن اوقات فراغت فرزند خود حتما در روزهای خلوت به پارک های بازی سر بزنید تا بتوانید با خیال راحت لحظات خوشی را برای اوقات فراغت فرزند خود رقم بزنید.

سالمندانی که مبتلا به بیماری آلزایمر هستند نیز مانند کودکان به نگهداری و مراقبت نیاز دارند. گاهی ابزارهای پیشرفته ای مانند ردیاب سالمندان و بیماران آلزایمری می تواند گزینه خوبی برای مراقبت از آن ها باشد اما آیا استفاده از این ابزار برای کودکان نیز کاربرد دارد؟ برای پاسخ دادن به این سوال در ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

3-نشانی منزل و شماره تماس را در جیب فرزند خود قرار دهید

از قدیمی ترین روش هایی که والدین برای آگاه نگه داشتن کودکان در هنگام گم شدن در کوچه و خیابان استفاده می کردند این بود که نشانی منزل و شماره تماس خود را همیشه در جیب لباس آن ها نگه می داشتند. امروزه این روش قدیمی برای دانش آموزان ابتدایی که مسیر خانه تا مدرسه را به تنهایی طی می کنند بسیار مناسب است اما بد نیست این نکته را مدنظر داشته باشید که بهترین راه، آگاه کردن کودکان از موقعیت جغرافیایی محل سکونت است به این صورت که فرزند شما با حفظ کردن آدرس و نشانی منزل به راحتی خود را به خانه برساند.

جی پی اس کودک

حفظ کردن شماره تماس والدین یکی دیگر از کاربردی ترین راه هایی است که باید به آن توجه کرد. بچه ها هوش و ذکاوت بالایی دارند و به راحتی توانایی حفظ کردن شماره تماس والدین خودرا دارند به این صورت که در هنگام بروز هر گونه مشکل و یا گم کردن مسیر می توانند از پلیس هاس راهنمایی رانندگی و یا کسبه محل درخواست کنند تا با یک تماس با والدین خود ارتباط بگیرند.

4-کودکان را از خطرات احتمالی آگاه نگه دارید

یکی از مهم ترین اقداماتی که بیشتر والدین باید به آن توجه داشته باشند مسئله آگاه سازی کودکان از خطرات احتمالی است. به این صورت که پدران و مادران باید با زبانی که موجب نگرانی بچه ها نشود به آن ها بگویند که در هنگام برگشت از مدرسه به درخواست نا بجای افراد غریبه بین راه توجهی نکنند و به غیر از سرویس های ویژه مدارس سوار ماشین دیگری نشوند. شما با آگاه نگه داشتن کودکان خود می توانید تا حدود زیادی نگرانی و استرس را در مورد امنیت فرزندان خود پایین بیاورید.

5-استفاده از ردیاب کودک بهترین و آسان ترین راه برای کنترل کودکان

امروزه و با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی ابزارها و دستگاه های متفاوتی در بازار دیده می شود که با خرید و به کار گیری آن می توان تا حدود زیادی از نگرانی های پدرانه و مادرانه کاهش داد. یکی از این ابزارهای پر کاربرد ردیاب شخصی نام دارد. این دستگاه مهم و پر کاربرد آسان ترین روش برای کنترل کودکان کم سن و سال است به صورتی که با جا گذاری این دستگاه در کیف و یا در ساعت مچی کودکان، می توانید به راحتی از ثانیه به ثانیه عبور و مرور کودکان خود اطلاع لازم پیدا کنید.

 استفاده از ردیاب شخصی برای کودکان

امروزه جی پی اس ها کاربردی فرا تر از آنچه که فکر می کنید را دارد چرا که بیشتر افراد بر این باورند که استفاده از ردیاب و موقعیت یاب تنها برای حفظ امنیت اتومبیل ها و ردیابی آن کاربرد دارد در صورتی که این ابزار کاربردی برای حفظ آرامش روانی والدین و کسانی که نگران عزیزانشان هستند به کار می رود.

ردیاب کودک دستگاه کوچکی است که به صورت مخفی می توانید از آن برای ردیابی فرزند خود در طول مسیر خانه تا مدرسه استفاده کنید. البته بهتر است تا فرزند خود را از وجود این ابزار کاربردی مطلع کنید تا کودک شما از تنها راه رفتن در خیابان هراسی نداشته باشد و همیشه حس کند که پدر و مادرش در حال مراقبت و محافظت از او هستند.

حادثه هیچ زمان خبر نمی کند. کودکان کنجکاو هم هیچ وقت دست از شیطنت بر نمی دارند و دوست دارند تا با بازیگوشی کنجکاوی خود را بر طرف کنند. به همین دلیل و برای پیشگیری از هر خطر احتمالی بهتر است تمامی جوانب را در نظر داشته باشیم تا با در نظر گرفتن حس کودکانه فرزند خود و خطراتی که ممکن است برای بچه ها پیش بیاید لحظات آرام و به دور از استرسی را برای خود و فرزاندان عزیزمان به ارمغان بیاوریم تا هیچ زمان طعم تلخ گم شدن و خدای نکرده ربوده شدن کودکان خود را تجربه نکنیم.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
راه های پیشگیری از گم شدن کودکان
4.5 از 2 رای

۴ دیدگاه برای “راه های پیشگیری از گم شدن کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

98 − 96 =

  1. Avatar
    ویدا امراللهی

    سلام ردیاب سالمند و کودک چه ویژگی‌هایی داره ؟ سنگین نیست؟ چجوری باید باهاش کار کنیم؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام به شما دوست عزیز
      ردیاب پرسنلی افراد قابلیت شنود صدای محیط را به شما میدهد. وزن کمی دارد و با باتری کار می‌کند.
      اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ردیاب هستید می‌توانید از طریق لینک از ویژگی‌ها و قیمت این ردیاب خاص و کاربردی باخبر شوید.

  2. Avatar

    سلام این ردیابا به جز خود ردیاب به چیز دیگه ای ام نیاز دارن؟ من شنیدم سیم کارتم میخوان

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      ردیاب ها از طریق gps و gprs سیمکارت برای موقعیت یابی استفاده میکنند.
      اما برای ردیابی انلاین و فعالیت دستگاه نیاز هست سیمکارت حتما داخل دستگاه باشد.
      یک عدد سیمکارت. که میتوانید از طریق پنلی که روی گوشی و دسکتاپ در اختیارتان قرار میگیرد ردیابی را انجام دهید. و چندین ردیاب را مدیریت کنید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328