ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب دوربین دار خودرو، مزایا و معایب ردیاب‌های دوربین دار

ردیاب دوربین دار خودرو

ردیاب دوربین دار خودرو، مزایا و معایب ردیاب‌های دوربین دار

روش‌های مختلفی برای حفظ امنیت خودرو وجود دارد. قفل فرمان، قفل پدال، انواع دزدگیرها و ردیاب‌ها از جمله ابزارهای امنیتی خودرو هستند. ردیاب‌ها پیشرفته‌ترین و امن‌ترین ابزار حفاظت از امنیت خودرو و پیشگیری از سرقت ماشین هستند. جی پی اس خودرو انواع مختلفی دارد. ردیاب دوربین دار خودرو یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار هستند. مزایای ویژه ردیاب‌های دوربین‌دار این ردیاب را به یکی از پرفروش‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار تبدیل کرده است. برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد ردیاب‌های دوربین دار و مزایای این ردیاب‌ها در این مقاله از ایران رهیاب همراه ما باشید.

نحوه عملکرد ردیاب‌های دوربین دار چگونه است؟ عملکرد هوشمند و بی‌نظیر ردیاب‌های دوربین دار

ردیاب‌های دوربین دار معمولا دارای دو عدد دوربین، یک سیستم ردیاب و یک سیم‌کارت هستند. برای نصب این ردیاب نیازی به سیم‌کشی و تجهیزات خاصی نیست. با استفاده از این ردیاب هر قسمت از ماشین را که بخواهید می‌توانید تحت نظر داشته باشید. اغلب ردیاب‌های دوربین دار از دو دوربین تشکیل شده‌اند. دوربین جلو صندلی‌های جلو ماشین و دوربین دیگر صندلی‌های پشت را تحت نظر دارد. با توجه به نوع ردیاب‌ها، قیمت جی پی اس‌ و کارایی آن ها با یکدیگر متفاوت هستند. بعضی از آن‌ها توانایی پخش آنلاین و 24 ساعته کابین خودرو را برای شما فراهم می‌آورند. نوع دیگر ردیاب‌های دوربین‌دار تصویر را تماما ضبط کرده و در مواقع ضروری می‌توانید به حافظه داخلی آن‌ها مراجعه کنید.

مزایای ردیاب دوربین‌ دار، چرا ردیاب‌ دوربین دار بهترین انتخاب برای حفظ امنیت خودرو است؟

با استفاده از ردیاب دوربین دار، خودرو در هر نقطه از دنیا که باشید می‌توانید موقعیت مکانی خودرو، تصویر واضح و باکیفیت از کابین خودرو، ردیابی و لحظه‌یابی خودرو را در اختیار داشته باشید.

این ردیاب قابل استفاده بر روی تمامی خودروها است. قابلیت شنود همراه با ضبط تصاویر با کیفیت بالا از دیگر مزایای ردیاب‌های دوربین دار است. خاموش کردن خودرو از راه دور، قابلیت باز و بسته کردن در با استفاده از ریموت ردیاب، رم خور و دو سیم‌کارته، ردیابی از طریق سایت، نرم افزار موبایل و پیامک از ویژگی‌های منحصر به فرد ردیاب‌های دوربین دار است. ردیاب‌های دوربین دار گاها اوقات نقش دستگاه شنود مخفی را ایفا می‌کنند.

از آنجا که این ردیاب موقعیت مکانی خودرو را هر لحظه به شما گزارش می‌دهد، در صورت سرقت خودرو بلافاصله به شما هشدار داده می‌شود. با استفاده از دوربین ردیاب چهره سارق را در کمترین زمان تشخیص داده و موقعیت خودرو برای شما ارسال می‌شود. بنابراین سرقت خودرو تا حد ممکن کاهش یافته و در صورت سرقت در کمترین زمان ممکن خودروی خود را پیدا خواهید کرد.

  نحوه کار ردیاب دوربین دار به چه صورت است؟

کاربرد ردیاب‌های دوربین دار در انواع وسایل نقلیه

ردیاب‌های دوربین دار علاوه بر خودروهای شخصی و حفظ امنیت خودرو و سرنشینان، نقش بسیار مهمی در هوشمند سازی وسایل نقلیه عمومی دارند. در ادامه با چندتا از مهم‌ترین کاربردهای ردیاب در وسایل نقلیه مختلف آشنا خواهیم شد.

نقش مهم جی پی اس ‌های دوربین دار در حفظ امنیت خودروهای شخصی

یکی از مهم‌ترین کاربردهای جی پی اس دوربین دار در حفظ امنیت خودروهای شخصی و سر نشینان آن است. این ردیاب با ضبط تصویر و صدای اتفافات و وقایع مهم کابین خودرو کمک بسیاری به حفظ امنیت اعضای خانواده‌تان می‌کند. استفاده از این جی پی اس دوربین دار برای ردیابی نامحسوس همسر باعث می‌شود از امنیت همسر خود در هر لحظه باخبر باشید. هنگام وقوع تصادف نیز با ثبت کامل کروکی در تشخیص جزئیات تصادف و تشخیص مقصر کمک بسیاری به پلیس راهنمایی و رانندگی و شرکت‌های بیمه خواهد کرد.

ردیاب‌های دوربین دار به شما کمک می‌کنند تا در هنگام سرقت به سرعت متوجه حضور سارقین در خودرو شوید. چنانچه خودرو به سرقت رود در کمترین زمان علاوه بر ردیابی و پیدا کردن محل دقیق خودرو چهره سارقین را نیز شناسایی خواهد کرد. این ردیاب بهترین انتخاب برای کسانی است که وسیله‌های مهم و مدارک با ارزشی را به همراه خود در خودرو جا به جا می‌کنند.

استفاده از ردیاب‌های دوربین دار در اتوبوس و مینی بوس

اکثر سرویس‌های مهدکودک و سرویس مدارس و از اتوبوس و مینی بوس برای حمل و نقل کودکان و مسافرین استفاده می‌کنند. برای اکثر خانواده‌ها امنیت مسیر طی شده بین خانه تا مدارس بسیار مسئله مهم و نگران کننده‌ای است. با استفاده از ردیاب‌های دوربین دار و نصب آن‌ها در اتوبوس‌ها و سرویس مدارس همه‌ی والدین، مدیران مدارس و مهد کودک‌ها می‌توانند به طور لحظه‌ای امنیت و موقعیت فرزندانشان را چک کنند. علاوه بر سرویس مدارس جی پی اس‌های دوربین دار نقش مهمی در ردیابی اتوبوس‌ بین شهری، اتوبوس‌های شهری، متروها، قطارهای بین شهری  هواپیماها دارند. پلیس راه و برج‌های مراقبت با استفاده از این ردیاب به راحتی می‌توانند امنیت وسیله نقلیه و جان مسافرین را لحظه‌ای و با دقت بالا چک کنند.

خرید دوربین ردیاب دار با گارانتی و کیفیت بالا

اهمیت استفاده از جی پی اس دوربین دار در خودروهای باربری، کامیون و وانت باربر

متاسفانه روز به روز شاهد افزایش سرقت بار و یا خودروهای باربری در مسیرهای خلوت و کم تردد هستیم. با استفاده از ردیاب‌های دوربین دار به راحتی می‌توانید مکان فعلی بار و خودرو سنگین خود را بیابید. مزایای ردیاب دوربین دار در این بخش اعلام جزئیات سارقین شامل تعداد، چهره و تجهیزات آن‌ها است. با اطلاع از این موارد با هوشیاری و امکانات بیشتری می‌توانید به سراغ وسیله‌ و خودرو سرقت شده بروید. اطمینان خاطر از حفظ امنیت بار در طول سفرهای جاده‌ای از دیگر مزایای استفاده از ردیاب‌های تصویری در خودروهای باربری است.

خرید بهترین و به روزترین ردیاب‌های تصویری از ایران رهیاب

همانطور که در این مقاله خواندید ردیاب‌های تصویری کمک بسیاری به شما در حفظ امنیت انواع وسیله‌های نقلیه و سرنشیان آن‌ها می‌کنند. این ردیاب‌ها یکی از پیشرفته‌ترین ردیاب‌های روز دنیا هستند.

شرکت ایران رهیاب تخصصی‌ترین و مجهزترین شرکت فروش رهیاب در ایران، با ارائه بهترین و مجهزترین ردیاب‌های موجود در بازار آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

برای کسب اطلاعات و خرید ردیاب موردنظر می‌توانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید. کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب دوربین دار خودرو، مزایا و معایب ردیاب‌های دوربین دار
4.8 از 5 رای

۲ دیدگاه برای “ردیاب دوربین دار خودرو، مزایا و معایب ردیاب‌های دوربین دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 3 =

  1. Avatar
    ایمان وحدتی

    سلام
    ردیابی هست که همه جا بشه ازش استفاده کرد؟ منظورم اینه که توی نقاط کور هم کار کنه و بشه ازش استفاده کرد؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام به شما دوست عزیز
      بله ردیاب ماهواره‌ای خودرو به دلیل داشتن ارتباط ماهواره‌ای در هر نقطه از کره زمین کار می‌کند. این ردیاب قابلیت شنود دارد و با آن می‌توان موتور خودرو را از دور خاموش و روشن کرد. ردیاب ماهواره‌ای خودرو ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی دارد که از طریق لینک می‌تونین اونهارو مشاهده کنین.
      اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری دارید با شماره تلفن 22410328-021 و همکاران ما در تیم فروش تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328