ایران رهیاب Blog Archives

باورهای اشتباه در مورد اثرات مضر GPS که از آن اطلاع نداشتید!

مضرات استفاده از ردیاب

اثرات مضر GPS که از آن اطلاع ندارید!

همین که تکنولوژی جدید به بازار می آید سبک زندگی افراد را به دنبال خود تغییر می دهد. با ورود جی پی اس ها به دنیای مدرن امروزی افراد زیادی برای تامین امنیت خودرو و لوازم قیمتی خود، دست به استفاده از این وسیله زده اند. همانطور که استفاده از این ابزار مهم و مفید مزایای زیادی به همراه دارد اثرات مضری را هم به دنبال دارد که اگر از آن اطلاع داشته باشید می توانید با کنترل کردن آن به راحتی از این وسیله و ابزار مهم و کاربردی بهره ببرید. در ادامه این مقاله با ایران رهیاب همراه باشید تا در مورد معایب جی پی اس اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهیم.

ارسال اطلاعات غلط در نتیجه استفاده از جی پی اس ضعیف

بدون شک اولین و آخرین وظیفه مهم ردیاب ها ارسال اطلاعاتی مبنی بر مسیریابی است. اگر این اطلاعات به درستی به گیرنده ها ارسال نشود علنا مسیریاب ها فرایند درستی را پیش نبرده اند و کارکرد بیهوده ای را به همراه دارند.

بسیار دیده شده که برخی از محصولات بی کیفیت که فاقد گارانتی هستند با ارسال اطلاعات غلط کاربران را در مواجهه با استفاده از جی پی اس بدبین می کنند. به همین منظور حتما در نظر داشته باشید که برای استفاده مفید از یک ردیاب و کاهش معایب ردیاب خودرو حتما دستگاه های با کیفیت را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

مضرات به کاربردن جی پی اس در زندگی معمول

آیا استفاده مکرر از GPS روی سلامتی تاثیر منفی می گذارد؟

بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که استفاده مکرر از دستگاه های ردیابی و جی پی اس ها می تواند منجر به بروز تاثیرات منفی روی سلامتی افراد گردد و این یکی از معایب جی پی اس است. در این خصوص بهتر است تا همین ابتدا این نکته را مدنظر داشته باشید که استفاده بی رویه از هر وسیله الکترونیکی اعم از گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ می تواند سلامتی افراد را تحت تاثیر خود قرار دهد به همین دلیل دستگاه های هوشمند ردیابی هم از این دسته مستثنی نیستند.

برای استفاده درست و جلوگیری از عدم بروز مشکلاتی که سلامتی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد حتما در نظر داشته باشید که از استفاده از دستگاه ردیاب در هنگام خواب برای ردیابی افراد استفاده نکنید.

برخی از محققان اعتقاد دارند که استفاده از دستگاه های ردیابی و حتی نقشه خوان ها می تواند قسمتی از مغز را که وظیفه راهبری را به عهده دارد تحت تاثیر قرار دهد.

آیا جی پی اس روی سلامتی تاثیر دارد

در نظر داشته باشید که کلیه موارد یاد شده در صورت عدم استفاده صحیح از این دستگاه می تواند دشمنی برای سلامتی افراد و از معایب ردیاب خودرو تلقی شود. اما هنوز واقعیت دقیقی در خصوص استفاده درست از دستگاه و معایب آن روی مغز اطلاع رسانی نشده است. اما با وجود همین احتمالات در صورت استفاده درست می توان گفت که با مقایسه مزایا و معایب جی پی اس، ضرورت آن بیش از هرچیز در دنیای امروز احساس می شود.

نصب نابجای ردیاب و ترغیب سارقان برای سرقت خودرو

یکی از مهم ترین دلایلی که افراد برای خرید انواع مختلف ردیاب با قیمت GPS خودرو متفاوت ترغیب می شوند، این است که به کمک این وسیله می توانند از اشیا ارزشمندی مانند خودرو شخصی حفاظت کنند تا در صورت سرقت خودرو بتوانند سارق را ردیابی کنند. اما  جالب است بدانید که گاهی به کار گیری و نصب نا بجای همین دستگاه های جی پی اس می تواند منجر به ترغیب سارقان برای ربودن خودرو باشد. می پرسید چگونه؟

نجوه نصب جی پی اس روی ماشین

اگر سارقین خودرو ردیاب اتومبیل شما را در محلی نزدیک و در دید خود ببینند، به راحتی برای از کار انداختن آن اقدام می کنند و با خیالی راحت خودرو را بدون جی پی اس ردیابی می کنند. برای مثال اگر شما جی پی اس مگنتی خود را در قسمتی مانند روی داشبورد خودرو قرار دهید، هر رهگذری از وجود ردیاب در ماشین شما اطلاع پیدا می کند. در این صورت سارقین با شکستن شیشه های ماشین وارد اتومبیل شما شده و پس از کار انداختن ردیاب، در یک چشم به هم زدن اتومبیل را به سرقت می برند.

حتما توجه داشته باشید که استفاده از ردیاب خودرو تنها در زمانی می تواند مفید باشد که شما از آن به صورت مخفی استفاده کنید و کسی از وجود آن در خودروی شما اطلاع نداشته باشد.

تمام شدن شارژ باتری ردیاب و اتمام فرایند ردیابی

یکی از معضلات مهم و دردسر سازی که همیشه از معایب ردیاب خودرو شارژی به حساب می آید. تمام شدن شارژ باتری آن است. تصور کنید که خودرو شما به یک ردیاب فندکی مجهز است که به دلیل عدم شارژ مجدد فرایند ردیابی را انجام نمی دهد. در این حال اگر خودرو به سرقت رود هیج راهی برای ردیابی خودرو مسروقه وجود ندارد.

اما مشکل تمام شدن شارژ ردیاب ها تنها با چک کردن این دستگاه ها امکان پذیر است تا همیشه شارژ کافی برای ردیابی داشته باشد.

معایب ردیاب خودرو

استفاده غیر قانونی و غیر اخلاقی از جی پی اس، مهم ترین معایب ردیاب ها

استفاده غیرقانونی و حتی غیر اخلاقی از دستگاه های جی پی اس از جمله مشکلات ردیاب خودرو است که کنترل کردن آن کار آسانی نیست. بسیار دیده شده که افراد با استفاده از دستگاه جی پی اس شخصی دست به ردیابی غیر اخلاقی افراد زدند. متاسفانه هیچ راهی برای کنترل افرادی که برای ردیابی همسر، دوست و یا کارمند خود بدون اطلاع فرد می زنند ندارند و همین نکته موجب شده تا حفظ حریم شخصی افراد به خطر بیفتد.

با توجه به اینکه استفاده غیرقانونی و غیراخلاقی از انواع ردیاب های شخصی و شنود دار تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد. پیشنهاد می کنیم تا از کاربردهای مفید این دستگاه برای ردیابی استفاده کنید تا بدون مضراتی احتمالی ردیاب ها بتوانید تنها از مزایای آن استفاده کنید. 

خرید بهترین ردیاب جی پی اس دار با کمترین معایب از ایران رهیاب

مزایای استفاده از ردیاب ها بسیار بیشتر از از معایب و مضراتی است که در بیشتر مواقع تحت تاثیر استفاده غلط از آن به وجود می آید. شما می توانید برای به کارگیری از این ابزار مهم و ارزشمند در زندگی روزمزه خود همین حالا دستگاه مورد نیاز خود را از ایران رهیاب، یکی از قدیمی ترین و معتبرترین فروشگاه های آنلاین خرید جی پی اس انجام دهید. برای کسب اطلاعات کامل در خصوص کارایی و نحوه استفاده از آن ها، با شماره 22171062 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ردیاب شما را برای خریدی مطمئن و آسوده همراهی کنند. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
باورهای اشتباه در مورد اثرات مضر GPS که از آن اطلاع نداشتید!
4.6 از 5 رای

آیا جی پی اس برای سلامت انسان ضرر دارد؟

استفاده زیاد و کنترل نشده از هر وسیله الکترونیکی خطرات خاص خود را دارد. اما با رعایت نکاتی می توانید مضرات جی پی اس را کاهش دهید. این نکات را در مطلب بخوانید.

عدم رعایت ایمنی در نصب ردیاب جی پی اس دار چه مشکلاتی دارد؟

نصب ردیاب در مکان نامناسب هم در ردیابی اختلال ایجاد می کند و هم ممکن است بیشتر باعث جلب توجه سارقان شود.

خرید کدام نوع از جی پی اس خودرو مناسب تر است؟

جی پی اس مخفی خودرو بهترین نوع ردیاب با معایب و مضرات کمتر هستند که در سایت ایران رهیاب می توانید انواع مدل های آن را ببینید و خریداری کنید.

۲ دیدگاه برای “باورهای اشتباه در مورد اثرات مضر GPS که از آن اطلاع نداشتید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

60 − = 57

  1. Avatar

    سلام ممنون از مطلب جالب و خوبتون
    من میخوام برای ماشینم که دنا پلاس هست ردیاب بخرم. کدوم مدل مشکلات ردیاب های دیگه رو نداره و کیفیتش بهتره؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      ممنون از توجه شما

      برای خودرو شخصی می تونید انواع ردیاب های جی پی اس دار رو خریداری کنید. اما اگر مخفی بودن و طول عمر باطری براتون اهمیت داره، پیشنهاد می کنیم ردیاب دیاگی رو خریداری کنید. این ردیاب از نظر ظاهری تفاوتی با دیگر قطعات خودرو نداره و قابل تشخیص نیست.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328