ایران رهیاب Blog Archives

بهترین ردیاب خودرو برای شما کدام است؟

بهترین ردیاب خودرو

بهترین ردیاب خودرو برای شما کدام است؟

آمارهای رو به رشد سرقت اتومبیل در سال های اخیر نشان از روشن شدن یک آژیر خطر دارد. آژیر خطری که اگر جدی گرفته نشود، ممکن است گریبان گر همه افراد شود. با پیشرفته شدن روش های سرقت ماشین، مالکان اتومبیل نیز بایستی اقدام به استفاده از روش های نوین امنیتی کنند. استفاده از ردیاب و دزدگیر از بهترین ابزارهای امنیتی است. در این مقاله می خواهیم به بررسی بهترین ردیاب خودرو بپردازیم. اگر شما نیز می خواهید امنیت اتومبیل خود را تامین کنید و به دام سارقین نیفتید در ادامه همراه ایران رهیاب باشید. 

ردیاب چیست؟

ردیاب یک فناوری امنیتی نسبتا مدرن است. این فناوری از دهه 1980 به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفت. اساس کار ردیاب، حرکت و سیگنال دهی بین ماهواره ها و ایستگاه های زمینی است. در هر لحظه تعداد زیادی ماهواره به دور زمین گردش می کنند. از این تعداد انبوه 12 ماهواره فقط برای سیستم جی پی اس طراحی شده اند. 12 ماهواره به صورت هماهنگ با یکدیگر عمل می کنند. به عبارت بهتر این 12 ماهواره با بررسی نقطه ای دستگاه ردیاب در هماهنگی با یکدیگر می توانند موقعیت دقیق سوژه را تعیین کنند. 

بهترین مارک ردیاب خودرو

انواع ردیاب ماشین، ماراتن انتخاب جی پی اس مناسب 

بطور کلی ردیاب ها را می توان در دو دسته تقسیم کرد. ردیاب هایی که نیاز به سیم کشی دارند و جی پی اس هایی که شارژی هستند. ردیاب های سیمی مستقیما به منبع برق خودرو وصل می شوند اما ردیاب های شارژی یا غیرسیمی بدون نیاز به برق کار می کنند. در ادامه نگاهی به این دو ردیاب داریم. 

ردیاب های سیمی، پرقدرت و همیشه مطمئن 

منظور از ردیاب های نیازمند به سیم کشی، جی پی اس هایی است که دارای منبع تغذیه داخلی قوی نیستند. به همین دلیل برای تامین انرژی نیازمند اتصال به باتری خودرو یا یک منبع بیرونی هستند. البته به این نکته توجه داشته باشید که همه ردیاب ها دارای منبع تغذیه داخلی هستند، اما باتری داخلی ردیاب های سیمی عمر کوتاهی دارد، پس باید حتما به یک منبع تغذیه خارجی متصل شوند.

ردیاب خودرو با سیم کشی

اما چرا با وجود سیم کشی و اتصال به برق خودرو، همچنان درون ردیاب باتری داخلی قرار می دهند؟  گاهی سارقین پس از ربودن خودرو باتری آن را جدا می کنند. در این حالت اگر باتری داخلی درون ردیاب وجود نداشته باشد به سرعت فرایند ردیابی مختل شده و دیگر امکان پیدا کردن خودرو وجود ندارد. باتری داخلی ردیاب خودرو ها معمولا به گونه ای طراحی می شود که تا چندین ساعت و گاهی تا یک روز برق مورد نیاز برای عملکرد ردیاب را فراهم کنند. بهترین ویژگی این ردیاب عدم نیاز به شارژ است. به عبارت ردیاب سیمی تنها یک بار نصب شده و دیگر نیازی به شارژ ندارد. این ویژگی خیال کاربر را از فعالیت مداوم دستگاه راحت می کند. از بهترین نمونه ردیاب های نیازمند به سیم کشی می توانیم به ردیاب خودرو IR59 به عنوان ارزانترین ردیاب خودرو اشاره کنیم.

ردیاب شارژی، سبک و راحت در استفاده 

ردیاب های بدون نیاز به نصب و سیم کشی که به نام قیمت ردیاب آهنربایی خودرو نیز شناخته می شوند، نوعی از ردیاب ها هستند که دارای منبع تغذیه داخلی بسیار قوی می باشند. باتری داخلی این نوع از ردیاب ها به گونه طراحی شده است که در برخی مدل ها با یکبار شارژ حتی تا 5 سال آینده دیگر نیازی به شارژ مجدد ندارند.

ردیاب مغناطیسی و آهنربایی خودرو

در ردیاب های بدون نیاز به نصب آهنربای قرار داده شده در محصول به قدری باکیفیت و قوی است که حتی با شدیدترین ضربه ها نیز جدا نمی شوند و به خوبی در برابر ضربه و تکان عایق می شوند. ردیاب های مغناطیسی دارای انواع مختلفی هستند و برخی از آنها به گونه ای طراحی شده است که حتی به عنوان پاروبانک یا شارژر همراه نیز کاربرد دارند. این ردیاب ها بسیار ساده هستند و هر شخصی می تواند به سادگی آن را نصب کند. از دیگر ویژگی مثبت این ردیاب ها کاربردهای متنوع آن است. به عنوان مثال می توان از ردیاب شخصی بدون نصب به عنوان ردیاب خودرو نیز استفاده کرد. 

بهترین ردیاب خودرو برای ماشین من چیست؟ 

کسانی که دغدغه تامین امنیت دارند همیشه به دنبال بهترین مارک ردیاب خودرو هستند. با توجه به توضیحاتی که تا اینجا دادیم نمی توان یک ردیاب را بهترین جی پی اس برای همه افراد در نظر گرفت. به عبارت بهتر قبل از خرید ردیاب بایستی نیاز و انتظارات خود را مشخص کنیم. برخی افراد ترجیح می دهد به سراغ ردیابی بروند که به سادگی نصب شود. در این صورت ردیاب های مغناطیسی و غیرسیمی بهترین انتخاب هستند. از طرف دیگر ممکن است همین پیشنهاد برای افرادی که به دنبال ردیاب های پیشرفته و سیمی هستند، مناسب نباشد. به همین دلیل توصیه می کنیم قبل از خرید ردیاب مشورت کرده و بر اساس نیاز خود دست به انتخاب بزنید. 

تفاوت ردیاب های مغناطیسی و سیمی

خرید بهترین برند ردیاب خودرو از ایران رهیاب 

در این مقاله سعی کردیم به بررسی خرید بهترین ردیاب خودرو بپردازیم. با یک دسته بندی ساده متوجه تفاوت‌های میان جی پی اس های موجود در بازار شدیم. همان طور که در متن نیز بارها اشاره کردیم نمی توان هیچ کدام از انواع ردیاب ها را بهترین گزینه موجود در بازار دانست. مجموعه ایران رهیاب با درک نیازهای متفاوت کاربران اقدام به فروش انواع ردیاب خودرو، موتور سیکلت و شخصی کرده است. برای انتخاب بهتر جی پی اس مناسب خود، می توانید با شماره های اعلام شده در سایت ایران رهیاب تماس حاصل کنید. همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما برای انتخاب بهترین مارک ردیاب خودرو هستند. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
بهترین ردیاب خودرو برای شما کدام است؟
3.7 از 103 رای

بهترین ردیاب خودرو در ایران چیست ؟

انواع مختلفی از ردیاب در بازار ایران وجود دارد. برای انتخاب بهترین ردیاب خودرو داخلی و خارجی می توانید از صفحه محصولات ایران رهیاب مراجعه کنید. همچنین می توانید از طریق شماره های اعلام شده از راهنمایی کارشناسان مجموعه ایران رهیاب استفاده کنید. 

با استفاده از جی پی اس خودرو امکان ردیابی در تمام ایران وجود دارد؟

خوشبختانه با بکاربردن بهترین تکنولوژی در ساخت و تولید انواع ردیاب خودرو فرایند ردیابی در تمام نقاط ایران وجود دارد و قابلیت سازگاری با تمام اپراتورهای داخلی نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده است.

چه مدل ردیاب هایی در بازار ایران وجود دارد؟

ردیاب ها را می توان به دو دسته سیمی و غیرسیمی تقسیم کرد. ردیاب های سیمی از برق خودرو استفاده می کنند. ردیاب های غیرسیمی نیز از باتری استفاده می کنند. هر کدام از این ردیاب ها برای کاربر خاصی مناسب هستند که در این مقاله به طور کامل به بررسی آن پرداخته ایم. 

 

۲۰ دیدگاه برای “بهترین ردیاب خودرو برای شما کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 1 =

  1. Avatar

    به نظر من که ردیاب مغناطیسی گزینه بهتریه راحت میشه از روی ماشین برداشت و وصل کرد روی یه ماشین دیگه
    فقط حیف که یکم قیمت ردیاب ها زیاده

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      خرید ردیاب خودرو در حقیقت نوعی سرمایه گذاری مادام العمر است و برای همیشه خیالتان از امنیت خودرو راحت است.

  2. Avatar

    خسته نباشید دوستان من هنوز نمیدونم باید چه ردیابی بخرم و قیمت اصلا برام هیچ اهمیتی ندراه میشه شما بگید چه ردیابی خوبه ؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر با توجه به نیازها و توقعاتتان باید مدل های مختلف را بررسی و انتخاب کنید. با این حال برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید
      02122171062
      02122410328
      09018019192

  3. Avatar

    ماشین من چند وقت پیش دزدیدن و چون به ردیاب مجهز کرده بودمش خیلی ساده با پلیس رفتیم از اوراق چی اوردیم. حتما از ردیاب دیاگ استفاده کنید چون دزدا نمیفهمن ماشین ردیاب داره

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر. بله دقیقا به همین دلیل سعی داریم کاربران رو تشویق کنیم تا از انواع ردیاب برای اموال و دارایی های خود استفاده کنند. خوشحالیم که ماشینتان را پیدا کردید.

  4. Avatar
    فرشاد بقایی

    سلام وقتتون بخیر
    من دنبال یه ردیاب خوب و با کیفیت و مطمئن برای موتور سیکلتم هستم!
    قیمتش برام زیاد اهمیتی نداره
    فقط میخوام یه جی پی اس خوب و حرفه ای و قابل اطمینان باشه
    که خیالم از همه جهت راحت باشه
    با توجه به اینکه توی بازار ایران پر شده از اجناس بنجل و چینی و بی کیفیت که همیشه یه جای مارشون میلنگه یا سریع خراب میشه و از کار میوفته
    واقعا نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      پیشنهاد ما به شما ردیاب مدل ir69 میباشد. برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی فنی میتوانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید.

  5. Avatar

    خسته نباشید ممنون از مقالتون و سایت خوبتون
    من دنبال یه ردیابم که برای نیسان های کشتارگاه میخوام بگیرم ولی خیلی حوصله سیم کشی ندارم. همچین ردیابی دارید ؟چطوری باید بخرم ازتون؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر
      ردیاب آهنربایی خودرو می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشد زیرا تا مدت ها نیاز به شارژ ندارند و به هیچ عنوان از ماشین جدا نمی شوند. برای آشنایی بیشتر با این ردیاب به صفحه ردیاب آهنربایی خودرو مراجعه کنید.
      برای ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید
      02122171062
      02122410328
      09018019192

  6. Avatar

    سلام این ردیاب اهنربایی که معرفی کردید چنده قیمتش؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر برای اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید.
      02122171062
      02122410328
      09018019192

  7. Avatar

    لطفا یه ردیاب خوب برای کامیون معرفی کنید که قراره متد ها تو جاده باشه و ممکنه خیلی تند بره یا حتی از تو خاکی بره

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر
      ردیاب آهنربایی خودرو می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشد زیرا تا مدت ها نیاز به شارژ ندارند و به هیچ عنوان از ماشین جدا نمی شوند. برای آشنایی بیشتر با این ردیاب به صفحه ردیاب آهنربایی خودرو مراجعه کنید.

  8. Avatar
    وحید سالاری

    سلام خسته نباشید. من سمند دارم و برای ماشینم یک ردیاب خوب می خوام که هم قابلیت ردگیری لحظه ای رو داشته باشه و هم بتونم اطلاعات مسیر هایی که قبلا توسط ماشین طی شده رو ببینم. پسرم و خانومم هم از همین ماشین استفاده می کنند و چون نگرانشون هستم برای اینکه خیالم راحت بشه، این دو ویژگی اهمیت زیادی برای من داره. اگر امکانش هست بهترین ردیاب خودرو با این ویژگی رو معرفی کنین.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      تقریبا همه ردیاب های خودرو ما به این امکانات مجهز هستند و می توانید بدون هیچ مشکلی به صورت لحظه ای خودرو خود را ردگیری کنید. اگر به امکانات پیشرفته نیاز ندارید و بودجه نیز اهمیت زیادی برای شما دارد، پیشنهاد می کنیم ردیاب ارزان قیمت خودرو استفاده کنید. این محصول با اینکه قیمت مناسبی دارد اما یکی از بهترین ردیاب های خودرو موجود در بازار است.

  9. Avatar
    سهراب شفیعی

    سلام، من یک نمایشگاه ماشین دارم و خیلی وقته دنبال بهترین ردیاب خودرو هستم که هم کوچک و سبک باشه و هم نیاز به سیم کشی نداشته باشه و هم بتونیم محدوده مشخصی رو برای ماشین تعیین کنیم. چون معمولا مشتریان من دوست دارند که حداقل یک بار با ماشین توی شهر چرخی بزنند برای من مهمه که از محدوده خاصی خارج نشن و اگر ضربه ای به ماشین وارد شد با خبر بشم. ممنون میشم راهنماییم کنین.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام آقای شفیعی عزیز
      بسیاری از نمایشگاه داران و شرکت های اجاره خودرو از محصولات ما استفاده می کنند و ما استفاده از ردیاب مغناطیسی را به آن ها پیشنهاد می کنیم. این ردیاب ها هم کوچک و سبک هستند و هم نیاز به سیم کشی ندارند. قابلیت مهم این ردیاب ها هم تعیین محدوده جغرافیایی است که بلافاصله بعد از خروج از این محدوده یک پیامک اطلاع رسانی برای شما ارسال خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد یکی از بهترین ردیاب های خودرو موجود در بازار با ما تماس بگیرید.

  10. Avatar

    سلام. ردیاب خودرو چیز خیلی جالبیه برای ماشین. ولی کجا نصبش می کنن؟ جوری نیست که دزد بتونه راحت پیداشون کنه؟
    یه مورد دیگه هم اینه که اگه دزد مثلا باتری ماشین رو قطع کنه، ردیاب از کار نمیوفته؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      ردیاب خودرو به دوشکل با سیم و بدون سیم نصب می شود. جی پی اس هایی که نیاز به سیم کشی دارند معمولا در قسمت هایی از خودرو قرار می گیرند که به راحتی قابل دسترسی نیستند و به هیچ عنوان در دید سارقان قرار نمی گیرند. ردیاب های مغناطیسی یا بدون سیم نیز در زیر خودرو، صندوق عقب، یا زیر کاپوت نصب می شوند. البته شما می توانید این جی پی اس مغناطیسی خودرو را به راحتی در قسمت های مختلف ماشین قرار دهید.
      ردیاب مغناطیسی می تواند تا یکسال شارژ نگه دارد و نیازی به برق خودرو نیز ندارد. سایر انواع جی پی اس ماشین نیز معمولا دارای باتری های کوچکی هستند که می توانند تا چندین ساعت بعد از قطع شدن باتری ماشین نیز اطلاعات را برای شما ارسال کنند.
      برای جلوگیری از بروز مشکل در صورت قطع شدن باتری ماشین، پیشنهاد می کنیم از ردیاب پیشرفته خودرو استفاده کنید که به صورت سیم کشی در جایی دور از دسترس سارقان نصب می شود و حتی بدون برق باتری نیز می تواند تا چندین ساعت به کار خود ادامه دهد.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328