ایران رهیاب Blog Archives

دستگاه شنود چیست؟ بررسی انواع دستگاه شنود و کاربردهای آن

کاربردهای ردیاب شنوددار

این روزها دستگاه های شنود و ردیاب های مجهز به قابلیت ضبط صدا، به یکی از محصولات شناخته شده در دنیای تکنولوژی تبدیل شده اند. اغلب افراد تصور می کنند که ابزارهای شنود غیر قانونی هستند و کاربرد مناسبی در زندگی ندارند؛ اما کاربری این دستگاه ها همیشه منفی نیست و می توان از آنها استفاده های مفیدی نیز کرد. اگر می خواهید با چگونگی عملکرد دستگاه شنود مخفی و بهترین کاربردهای آن در زندگی روزانه آشنا شوید، این مطلب را دنبال کنید.

عملکرد دستگاه شنود چگونه است؟

دستگاه شنود یک وسیله با ابعاد کوچک است که می تواند در نقاط مختلف اتومبیل، اتاق یا فضاهای بزرگ تری نصب شود و همه صداها و اتفاقات آن مکان را بدون کم و کاست ضبط کند. دستگاه های شنود مخفی علاوه بر حافظه داخلی، معمولا مجهز به جی پی اس هستند و از سیم کارت های مختلف پشتیبانی می کنند.

با قرار دادن سیم کارت و برقراری اولین تماس، میدان ارتباطی ایجاد می شود. این میدان ارتباطی، کار شنود را قوی تر می کند. این روزها می توانید دستگاه های شنود با امکانات متفاوتی را در بازار ببینید. بعضی از دستگاه های شنود مجهز به gps هستند و می توانند مانند یک ردیاب حرفه ای نیز عمل کنند. شما می توانید برای دیدن بهترین نمونه های ردیاب شنود دار سری به صفحه اصلی ردیاب ماشین بزنید.

خرید کوچک ترین دستگاه شنود

کاربردهای دستگاه شنود، تامین امنیت با کمک تکنولوژی

دستگاه شنود می تواند یک وسیله کاربردی و مهم در تامین امنیت باشد. در حقیقت استفاده های قانونی و کاربردی از این دستگاه، باعث می شود که در شرایط سخت راه حلی پیش روی خود داشته باشیم. با بعضی از این کاربردها در ادامه آشنا می شوید.

1- دستگاه شنود خودرو؛ یک افسر آماده به خدمت در اتومبیل

یکی از استفاده های دستگاه شنود مخفی، قرار دادن آن در لوازمی مانند GPS آهنربایی خودرو است. با افزایش سرقت اتومبیل ، ساده ترین راه این است که همه اقدامات لازم برای جلوگیری از سرقت را پیش از هر اتفاقی انجام دهید. یکی از این اقدامات کاربردی، خرید ردیاب مجهز به شنود است.

این ردیاب ها معمولا حافظه داخلی قدرتمندی دارند و می توانند صداهای اطراف را به دقت ضبط و تا مدتی طولانی نگهداری کنند. ردیاب های مجهز به شنود، قابلیت ها و کیفیت های متفاوتی دارند. شما می توانید بسته به نوع کاربری و نیاز خود یک دستگاه شنود مخفی انتخاب کنید.

با نصب ردیاب شنود دار برای جلوگیری و پیگیری سرقت خودرو، می توانید صداهای داخل ماشین را بشنوید و با کمک اطلاعات موجود در شنود و gps دستگاه، محل خودرو را به سادگی پیدا کنید. به علاوه بسیاری از دستگاه های ردیاب شنوددار دارای سیستم کنترل هستند. در این صورت می توانید با ارسال یک پیامک به طور کلی دستور توقف خودرو را به ردیاب صادر کنید.

2- دستگاه شنود مخفی برای سازمان های نظامی

بهترین انتخاب برای شنود در عملیات های نظامی، دستگاه شنود مخفی است. همراه بودن سیستم شنود با دستگاه موقعیت یاب، یکی از ترکیب های کارآمدی است که به ماموران انتظامی فرصت فهمیدن بخشی از اطلاعات را می دهد. این دستگاه کوچک و کاربردی می تواند به صورت مخفیانه، همراه عملیات های سری باشد.

3- ردیاب شنود دار، بهترین انتخاب برای نگهداری از عزیزان

نگهداری از کودکان و سالمندان یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که بسیاری از افراد در دنیای پر سرعت و ماشینی امروز به آن دچار هستند. بدون آگاهی از وضعیت دقیق مهم ترین اعضای خانواده، نمی توانید به سادگی نیمی از روز خود را بیرون از منزل بگذرانید. با قرار دادن دستگاه شنود در اتاق پدر و مادر سالمند خود، این شانس را دارید که در صورت بروز کوچکترین مشکل، در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به آن ها برسانید. علاوه بر آن با کمک این دستگاه، نگران سلامت فرزند خود در خانه نیستید و می توانید برای ساعتی با خیال آسوده به کار خود در بیرون از منزل بپردازید.

دستگاه شنود برای نگهداری از سالمندان در منزل

انواع دستگاه شنود کدام است؟ 

دستگاه شنود دونوع دارد. یکی از آنها مربوط به شنود رادیویی و برخی دیگر شنود از راه دور هستند. در ادامه انواع دستگاه شنود را نام می بریم.

دستگاه شنود رادیویی:

در این دستگاه، از طریق امواج FM، صدای ضبط شده به گیرنده ارسال می شود. ازنظر ابعادی بسیار کوچک است و قابلیت قرار گرفتن در داخل گوشی را هم دارد و به راحتی مخفی می شود. معمولا از این دستگاه برای شنود گوشی استفاده می شود. یکی از دستگاه هایی که می توانید به عنوان ردیاب شخصی و شنود سیم کارتی  استفاده کنید؛ ردیاب IR410 است. البته این ردیاب رادیویی نیست اما قابلیت های خوبی برای نیاز شما دارد.

دستگاه شنود از راه دور:

برای آنکه بتوانید از راه دور شنود کنید به دستگاهی با میکرفون و ارسال کننده قوی نیاز دارید. معمولا این دستگاه ها در ردیاب های خودرو وجود دارند و می توانید از آن طریق تهیه کنید. از بهترین دستگاه های ردیابی و شنود از راه دور می توان به ردیاب آهنربایی خودرو اشاره کرد. 

کدام دستگاه شنود برای شما مناسب تر است؟

انتخاب یک دستگاه شنود مناسب، به نیاز و نوع کاربری شما بستگی دارد. برای مثال بسیار از افراد نگران این موضوع هستند که پس از سرقت خودرو، ردیاب های شنوددار توسط سارقین کشف و دور انداخته می شود. یکی از ساده ترین راه هایی که برای این مشکل وجود دارد، خرید دستگاه های شنود مخفی است. اگر به دنبال این نوع از شنودها هستید، محصولاتی مانند ردیاب فندکی انتخاب مناسبی برای شما هستند. این شنود در فضای شارژر فندکی قرار می گیرد و به غیر از شما کسی قادر به تشخیص آن نخواهد بود.

از طرفی اگر برای نگهداری از سالمندان به دنبال خرید شنود هستید، بهتر است شنودهایی را انتخاب کنید که سبک، کوچک و مجهز به gps هستند. بنابراین بهترین راه برای خرید ردیاب مناسب، این است که امکانات محصول و نیاز خود را بشناسید. امکانات متفاوتی که در دستگاه‌های ردیاب وجود دارند، می تواند در قیمت محصولات نیز تاثیرگذار باشند. برای مثال وجود شنود می تواند قیمت جی پی اس خودرو را بالاتر ببرد.

ردیاب مجهز به سیستم شنود مخفی

آیا استفاده از دستگاه شنود قانونی است؟

مهم ترین نکته ای که لازم است در استفاده از دستگاه های شنود به یاد داشته باشید، این است که استفاده از این دستگاه ها در صورتی که به حریم شخصی دیگران آسیبی وارد نکند، منع قانونی ندارد. قرار دادن دستگاه شنود در ماشین با هدف بالا بردن ایمنی در برابر سرقت، منطقی و قانونی است.

 با این حال اگر برای کشف اطلاعات از حریم شخصی دیگران اقدام به قرار دادن دستگاه شنود در محیط کنید، به این معنی است که هدف شما استراق سمع بوده و قانون را زیر پا گذاشته اید. استفاده از ردیاب های مجهز به شنود برای افراد معمولی، نیاز به مجوز ندارد.

اگر تصمیم به خرید دستگاه شنود دارید، بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که امکانات بیشتری از حفظ صداهای محیط دارند. برای مثال انواع ردیاب در بازار وجود دارند که علاوه بر اینکه به gps مجهز هستند، سیستم شنود فوق العاده ای نیز دارند. ما در ایران رهیاب، با تنوع ردیاب ها و پشتیبانی منحصر به فرد، بهترین محصولات را در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات با شماره 02122410328 در ارتباط باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
دستگاه شنود چیست؟ بررسی انواع دستگاه شنود و کاربردهای آن
3.8 از 19 رای

۲ دیدگاه برای “دستگاه شنود چیست؟ بررسی انواع دستگاه شنود و کاربردهای آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 3

  1. Avatar

    سلام وقت شما بخیر. من برای پدرم که آلزایمر دارن به یک ردیابت شنود دار نیاز دارم. برام مهمه که سایزش بزرگ نباشه چون میخوام اگر بشه به لباس، کمربند یا کیف کمریش وصل کنم. لطفا راهنماییم کنین که کدوم مدل ردیاب رو بگیرم بهتره؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      ما برای سالمندان عزیز معمولا ردیاب های مخصوص سالمندان را پیشنهاد می کنیم که نگهداری شارژ بالایی دارند و به دلیل اندازه کوچک به راحتی قابل حمل هستند. برای شنود بهترین گزینه ردیاب جی پی اسی خودرو است که یک دستگاه شنود کامل به حساب می آید. با این حال این دستگاه تنها روی خودرو قابل استفاده است. اگر به دستگاه شنود قابل حمل نیاز دارید ما ردیاب شخصی کوچک را پیشنهاد می کنیم که می تواند به طور کامل نیاز های شما را برطرف کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان حرفه ای ما از طریق شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328