ایران رهیاب Blog Archives

دستگاه ضد ردیاب خودرو

دستگاه ضد ردیاب خودرو

چگونه جی پی اس خودرو را غیر فعال کنیم؟ همه چیز درباره دستگاه ضد ردیاب 

تکنولوژی دنیا در حوزه ردیابی و موقعیت یابی افراد و اشیا روز به روز با توجه به نیاز مردم در حال پیشرفت است. این روزها افرادی به دنبال بهترین و با کیفیت ترین نوع از ردیاب برای مکان یابی خودرو و یا فرد مورد نظر خود هستند در حالیکه در این میان گروهی از افراد به دنبال راه حلی چاره ساز برای از بین بردن و مسدود کردن ردیاب ها هستند.

این تغییر و تفاوت نیازها موجب شده تا دانشمندان برای نیاز روز مخاطبان خود چاره ای نو بیندیشند و راه حلی تازه را در خدمت مردم قرار دهند. مختل کننده جی پی اس خودرو، یکی از دستگاه هایی است که به منظور از کارانداختن ردیاب طراحی شده است. در ادامه این مقاله و با بررسی دقیق تر دستگاه ضد ردیاب خودرو و کاربردهای مختلف آن همراه جی پی اس ماشین باشید.

دستگاه مختل کننده ردیاب چیست؟

دستگاه مختل کننده ردیاب یک وسیله کوچک و کاربردی است که بدون باتری کار می کند. این وسیله کوچک بر روی فندک ماشین قابل نصب است و از آن تغذیه می کند. با نصب این دستگاه در ماشین پارازیت هایی فرستاده می شود که موجب اختلال در سیگنال های ماهواره ای جی پی اس می شود و به این صورت کارایی ردیاب نصب شده به روی خودرو را مسدود می کند.

پارازیت های دریافتی از ضد ردیاب خودرو برای اختلال جی پی اس ماشین

چطور می توان از دستگاه مختل کننده ردیاب خودرو استفاده کرد؟

دستگاه مسدود کننده ردیاب دارای یک تراشه GPS است که موجب می شود تمامی سیگنال ها را از ماهواره ها دریافت کند. این دستگاه پس از نصب شدن به روی فندک خودرو می تواند تمامی سیگنال هایی که از ردیاب به ماهواره های جی پی اس ارسال می شود را غیر فعال کند. به این صورت که این دستگاه با ارسال امواج پارازیت در نواحی اطراف امکان ارسال اطلاعات ردیابی از دستگاه موقعیت یاب به ماهواره های جی پی اس را از بین می برد. در حقیقت می توان کار اصلی دستگاه ضد ردیاب را ایجاد اختلال در عملکرد جی پی اس دانست. 

از کار انداختن جی پی اس خودرو

دستگاه مسدود کننده GPS از چه فاصله ای کار می کند؟

دستگاه ضد ردیاب خودرو تنها از فاصله 5 متری کار می کند. به همین دلیل این دستگاه بایستی فاصله بسیار نزدیکی با ردیاب داشته باشد. همچنین برای استفاده از این دستگاه مسدود کننده حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید که این دستگاه بایستی درون خودرو قرار بگیرد چرا که مسدود کننده ردیاب در محیط خارجی عملکرد خوبی نخواهد داشت.

دستگاه مختل کننده جی پی اس چه کاربردهای دارد؟

دستگاه مختل کننده جی پی اس بیشتر از هر چیز کاربرد نظامی دارد و برای افراد نظامی، پلیس ها و ماموران امنیتی استفاده می شود. این دستگاه برای ماموریت های خاص و سری که نباید هیچ کس از موقعیت مکانی افراد با خبر باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه مختل کننده ردیاب، کاربرد شخصی هم دارد. چرا که بسیاری از افراد به دلایل شخصی دوست ندارند تحت کنترل باشند و ردیابی شوند. به همین دلیل با استفاده و به کارگیری از این دستگاه موقعیت مکانی مسیر خود را به شکل سری نگه می دارند.

بیشتر افرادی که به دنبال خرید دستگاه های ضد ردیاب اند، بر این باور هستند که با استفاده از دستگاه مختل کننده جی پی اس می توانند حریم خصوصی خود را از کارفرمایانی که تحت نظارت آن ها کار انجام می دهند حفظ کنند. چرا که بسیاری از کارفرمایان برای انجام بهتر امور خود برای اتومبیل رانندگان خود ردیاب تهیه می کنند. بیشتر سارقانی پس از به سرقت بردن یک اتومبیل به دنبال از کار انداختن ردیاب خودرو هستند. به همین جهت آن ها پس از به سرقت بردن اتومبیل با استفاده از ضد ردیاب ها موقعیت یابی اتومبیل را دشوار می کنند.

تصویر دستگاه مختل کننده جی پی اس

ویژگی های فنی و ظاهری دستگاه ضد ردیاب خودرو

دستگاه ضدردیابی همانند انواع دستگاه های ردیاب و موقعیت یاب دارای ویژگی های فنی خاصی است که در ادامه به صورت مختصر به بررسی آن می پردازیم.

  • بدون نیاز به اتصال به برق و باتری
  • قابل استفاده در فاصله 5 متری
  • دارای آنتن ضد جی پی اس
  • دارای چراغ اعلام وضعیت
  • وزن بسیارر سبک و اندازه ای کوچک

فروش دستگاه ضد جی پی اس در ایران با محدویت های فراوانی رو به رو است و به سادگی قابل دسترس نیست. همچنین قیمت بالای این دستگاه کاربردی باعث شده تا بسیاری از افراد به جای خرید این دستگاه از روش های دستی مانند قطع برق و یا قطع آنتن برای از کار انداختن جی پی اس خودرو استفاده کنند.

مختل کننده ردیاب روی چه نوع دستگاه هایی اثرگذار است؟

ضدردیاب ها عموما به روی تمامی ردیاب ها از جمله ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، قیمت ردیاب آهنربایی خودرو و سایر انواع آن کار می کند. با استفاده از این دستگاه حتی می توان جی پی اس گوشی های موبایلی که داخل اتومبیل هستند را نیز غیر فعال کرد.

قطع جی پی اس موبایل توسط ضد ردیاب خودرو

مضرات استفاده از ضد ردیاب ها چیست؟

بیشتر افرادی که به دنبال دستگاهی برای مختل کردن سیستم های ردیابی هستند از این نکته اطلاع ندارند که استفاده روزانه و همیشگی از این دستگاه های مسدود کننده، در دراز مدت می تواند بر سلامتی آن ها تاثیر گذار باشد. چرا که استفاده از این ابزار و از بین بردن سیگنال های اطراف می تواند خطر بروز انواع سرطان را برای افراد تشدید کند.

چگونه بدون استفاده از دستگاه ضد ردیاب، کارایی ردیاب را مختل کنیم؟

برای از کار انداختن جی پی اس خودرو می توان به جای استفاده از دستگاه ها ضدردیاب از روش های ساده تر و کم هزینه تر استفاده کرد. یکی از متداول ترین راه هایی که با استفاده از آن می توان به راحتی کارکرد ردیاب ها را مختل کرد، قطع برق سیستم های موقعیت یاب است. به این صورت که پس از پیدا کردن محل نصب ردیاب می توان به راحتی و به کمک یک سیم چین، سیم متصل به برق دستگاه را قطع کرد و به همین راحتی ردیاب را بی اثر کرد.

قطع سیم ردیاب خودرو

قطع برق و یا آنتن ردیاب ها در برخی مواقع به آسانی انجام نمی شود. چرا که اگر ردیاب های جاساز شده، توسط ارگان و یا سازمان خاصی در ماشین نصب شده باشد، حتما از سیستم هشدار برخوردار است و بلافاصله پس از قطع برق هشدار را از سرور ­دریافت خواهند کرد.

قیمت مختل کننده جی پی اس چقدر است؟ 

با توجه به کاربردهای محدود و در بسیاری مواقع امنیتی مختل کننده ردیاب، قیمت این دستگاه نسبت به قیمت ردیاب بسیار بالاست. از طرف دیگر نمی توان به راحتی مختل کننده جی پی اس را تهیه کرد. تهیه این دستگاه نیاز به مجوزهای قانونی دارد و استفاده بدون مجوز از دستگاه ضد ردیاب می تواند موجب پیگرد قانونی شود. به طور کلی خرید دستگاه ضد پارازیت ماهواره، دستگاه ضد ردیاب و هر دستگاهی که کاربردهای امنیتی و نظامی دارد باید با رعایت تمامی مواد قانونی و همراه با مجوز باشد. لازم به ذکر است که شرکت ایران رهیاب هیچگونه خدماتی در زمینه فروش دستگاه ضد ردیاب ارائه نمی کند. 

مختل کننده جی پی اس خودرو، دستگاهی که به کار همه نمی‌آید

در این مقاله به بررسی دستگاه ضد ردیاب و کاربردهای مختلف آن پرداختیم. از آنجا که این دستگاه کاربردهایی بسیار محدود دارد، تهیه آن جز در مواردی ضروری توصیه نمی شود. باید به خاطر داشته باشیم که کاربرد اصلی ردیاب تامین امنیت اموال و اشخاص است. در حقیقت تهیه یک ردیاب می تواند خیال ما را از همه جهات راحت کند. در انتهای مقاله پیشنهاد می کنیم برای خرید ردیاب با شماره های 22410328-021 و 22171062 -021 تماس حاصل کنید. همکاران ما در شرکت ایران رهیاب شما را تا انتخاب بهترین جی پی اس مناسب همراهی می کنند. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
دستگاه ضد ردیاب خودرو
4.1 از 47 رای

ضد ردیاب خودرو چیست؟

ضد ردیاب دستگاهی است که برای از کار انداختن جی پی اس و یا ردیاب های موجود در خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه مختل کننده ردیاب فاقد منبع تغذیه داخلی است و برای استفاده نیازمند اتصال به منبع بیرونی است.

برد عملکرد دستگاه ضد ردیاب چقدر است؟

برای استفاده از دستگاه مختل کننده ردیاب باید در فاصله ای نزدیک و در حدود 5 متری از دستگاه ردیاب قرار بگیرید. دستگاه ضد ردیاب برد عملکرد کوتاهی داشته و فقط در فاصله نزدیک قابلیت عملکرد دارد.

استفاده از دستگاه ضد ردیاب قانونی است؟

دستگاه مختل کننده ردیاب بیشتر برای کاربرد های نظامی استفاده می شود و در صورتی که به هدف سو استفاده برای دیگران باشد، پیگیری قانونی به دنبال دارد. به طور کلی تهیه این دستگاه نیاز به مجوزهای قانونی از مراجع ذیصلاح دارد. 

۶ دیدگاه برای “دستگاه ضد ردیاب خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

61 + = 68

  1. Avatar
    بهرام توکلی

    روزبخیر
    شما دستگاه ضد ردیاب هم میفروشید ؟ من حس میکنم دستگاه ردیاب در ماشینم کار گذاشته شده . ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام عزیز
      خیر ، ایران رهیاب دستگاههای ردیاب عرضه میکند . برای راهنمایی در خصوص پیدا کردن دستگاه جی پی اس در ماشین خود میتوانید با تیم پشتیبانی ما 44896078-021 تماس بگیرید تا راهنماییتان کنند.

  2. Avatar
    مجید اختری

    سلام. من قبلا از شما ردیاب فندکی خودرو گرفته بودم خیلی خوب بود. برد خوبی داشت. حالا چند وقتیه حس میکنم توی ماشینم ردیاب یا دستگاه شنود هست. چجوری میتونم بفهمم ردیاب یا دستگاه شنود داخل خودرو من هست یا نه؟ دستگاه ضد ردیاب رو چطور میشه تهیه کرد؟ راه دیگه ای غیر از دستگاه ضد ردیاب هست؟ اگه میشه راهنماییم کنین لطفا ممنون.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام مجید عزیز
      از این که قبلا از محصولات ما استفاده کرده و راضی بودید بسیار خوشحالیم، رضایت شما باعث افتخار ما است. در صورتی که به وجود دستگاه ردیاب درون خودرو مشکوک هستید استفاده از دستگاه ضد ردیاب گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. تهیه دستگاه ضد ردیاب نیاز به مجوز های ویژه دارد. با این حال ما در مقاله پیدا کردن دستگاه شنود سعی کرده ای راه های ساده اما کاربردی برای پیدا کردن دستگاه شنود و انواع ردیاب پیشنهاد کنیم. اطلاعات این مقاله می تواند به شما کمک کند.

  3. Avatar

    سلام وقت شما بخیر. من یه سوال داشتم. دستگاه آشکار ساز جی پی اس با مختل کننده جی پی اس فرق داره؟ اگه فرق دارن میشه لطفا یه توضیح مختصر بدین که قابلیت هرکدوم چیه؟ و اینکه برای خرید این دستگاه ها باید حتما مجوز قانونی داشته باشیم؟ حدس میزنم همسرم برای ماشینم ردیاب گذاشته. چجوری میتونم پیداش کنم یا مختلش کنم؟ بدون این دستگاه هم میشه ردیاب یا شنود داخل خودرو رو پیدا کرد؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام سیمین عزیز
      بله دستگاه آشکار ساز جی پی اس با مختل کننده جی پی اس می توانند فرق داشته باشند. البته گاهی اوقات یک دستگاه هر دو کار را انجام می دهد. دستگاه آشکار ساز محل قرار گیری جی پی اس را پیدا می کند در حالی که دستگاه مختلف کننده وظیفه ایجاد پارازیت و اختلال در کارکرد دستگاه های شنود و جاسوسی را دارد. برای استفاده از این دستگاه ها نیاز به مجوز معتبر از مراجع قانونی دارید. با این حال با استفاده از روش های ساده ای مانند استفاده از موبایل و رادیو می تواند به شما برای کشب دستگاه جاسوسی کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر عبارت “چگونه می توان دستگاه شنود را کشف کرد” را در گوگل جستجو کنید.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328