ایران رهیاب Blog Archives

چرا باید برای کودکان اوتیسم از ردیاب استفاده کنیم؟

ردیاب برای کودک اوتیسم

چرا باید برای کودکان اوتیسم از ردیاب استفاده کنیم؟

کودک انسانی بدون مراقبت نمی‌تواند به خودی خود زنده بماند، به همین دلیل نیاز ویژه‌ای به مراقبت دارد تا به مرور زمان بتواند راه برود، حرف بزند و کار‌های شخصی خود را انجام دهد و در نهایت مستقل شود. اما این پایان کار نیست؛ برخی از نوزدان با نقص و بیماری‌هایی به دنیا می‌آیند و باید برای همیشه از آن‌ها مراقبت کرد. از طرفی نیز نوعی بیماری نورولوژیکی به نام اوتیسم وجود دارد که کودکان را از نظر رفتاری و تعاملات اجتماعی درگیر می‌کند. کودکان اوتیسمی نیازمند مراقبت جدی هستند و با استفاده از توانبخشی و سایر روش‌های مراقبتی به مرور می‌توانند زندگی مستقلی را در پیش بگیرند. اما تا رسیدن کودک اوتیسم به استقلال روانی و اجتماعی، چالش‌ها و مشکلات بسیاری در رابطه با آن‌ها وجود دارد.

از مهم‌ترین چالش والدین کودکان اوتیسمی، می‌توان به عدم نظارت بر کودکان از راه دور اشاره کرد. آیا راهکاری برای مراقبت از کودکان اوتیسمی از راه دور وجود دارد؟ در این مقاله همراه ایران رهیاب باشید تا چالش‌های والدین در رابطه با مراقبت از کودکان اوتیسمی را بررسی و با ردیاب کودکان اوتیسم به عنوان بهترین روش برای نظارت و مراقبت از راه دور را معرفی کنیم.این کودکان آشنا شویم.

کودک اوتیسم

کودکان اوتیسمی چه ویژگی‌هایی دارند؟ اهمیت شناخت کودک اوتیسمی!

کودک اوتیسمی با کسی ارتباط نمی‌گیرد، از جمع‌گریزان است و به‌طور کلی در ارتباط گرفتن با دیگران مشکلات اساسی دارد. کودک اوتیسمی تمایل شدیدی به انجام فعالیت‌های تکراری و خیره شدن به اجسام اطرافش را دارد. برای مثال، اگر ماشین لباسشویی روشن باشد ممکن است تا پایان فرایند شستشو به تماشای آن بنشیند و تکان نخورد! کودک اوتیسمی به دلیل اختلال در سیستم عصبی خود، مهارت‌های ارتباطی ضعیفی دارد و در ادامه نمی‌تواند ارتباط و تعامل با دیگران را به درستی در پیش بگیرد. به همین دلیل کودک اوتیسمی در هنگام بازی با سایر کودکان تمایل دارد تنها باشد و کار‌های تکراری و کلیشه‌ای انجام دهد.

کودکان اوتیسم مستعد اختلالاتی از جمله فوبیا، اضطراب و افسردگی هستند به همین دلیل باید به‌طور ویژه از این کودکان مراقبت کرد. چراکه اگر به رفتار‌ها و کنش‌های کودک اوتیسمی خود توجه کنیم بهتر می‌توانیم با او تعامل و ارتباط برقرار کنیم و در روند درمان او نیز تاثیر بسیار زیادی داشته باشیم. از طرفی تمایل به تنها بودن و گوشه گیری به همراه رفتارهایی که به راحتی می تواند حواس کودک را پرت کند، نگرانی خانواده های این کودکان را برای مراقبت از آن ها افزایش می دهد. به همین دلیل استفاده از ابزارهایی مانند ردیاب کودکان اوتیسم می تواند گزینه مناسبی برای کاهش دغدغه ها و نگرانی ها باشد.

بهترین روش برای مراقبت از کودک اوتیسمی از راه دور

ردیاب کودک اوتیسم چیست؟ بهترین روش برای مراقبت از راه دور

یکی از چالش‌های مهم والدین عدم نظارت بر کودک اوتیسمی خود از راه دور است. وقتی کودک به مهدکودک یا مدرسه می‌رود در مسیر رفت و برگشت به خانه، کنترل و نظارتی بر او نیست. اگر کودک اوتیسمی گم شود به دلیل عدم توانایی او در ارتباط گرفتن با دیگران ممکن است پیدا شدن این کودک بسیار سخت باشد؛ به همین دلیل بهترین روش استفاده از ردیاب کودکان است. ردیاب کودکان بسیار کوچک بوده و به راحتی در داخل و بدنه کفش، کیف و لباس قابل نصب است.

برای کنترل مسیر رفت و آمد کودک امکان ردیابی سرویس مدرسه با نصب جی پی اس خودرو وجود ندارد! چون ردیابی خودرو دیگران جرم است. اما راهکار دیگری وجود دارد که هم می توانید خودرو سرویس مدرسه و هم کودک خود را ردیابی کنید. برای این کار می توانید ردیابی در وسایل کودک جاسازی کنید تا هم کودک خود را در هر ساعت از مهدکودک و مدرسه ردیابی کنید و هم خودروی سرویس را در مسیر رفت و برگشت به‌صورت غیرمستقیم زیر نظر داشته باشید!

ردیاب شخصی پرسنلی

مزایای استفاده از ردیاب برای کودکان اوتیسمی؛ آنلاین ردیابی کنید!

مهم‌ترین مزایای استفاده از ردیاب برای کودکان اوتیسمی دسترسی به موقعیت دقیق جغرافیایی به‌صورت آنلاین است. شما والدین عزیز می‌توانید در هر لحظه روی نقشه از مکان دقیق فرزند خود مطلع شوید. ردیاب کودکان بسیار کوچک است و هیچ‌گونه نور و صدایی برای جلب توجه دیگران ایجاد نمی‌کند. با استفاده از ردیاب کودکان به کلیه مسیر‌های پیموده شده دسترسی خواهید داشت و می‌توانید رفت و آمد‌های بیمار اوتیسمی را کاملاً تحت کنترل داشته باشید.

از مزایای دیگر جی پی اس برای تعقیب کودکان اوتیسمی، می‌توان به امکان شنود باکیفیت صدای محیط اشاره کرد. ردیاب کودکان یک میکروفون داخلی قدرتمند دارد و در هر زمان می‌توانید صدای کودک خود را شنود کنید و از سلامت او اطمینان حاصل کنید. همچنین تعیین محدوده جغرافیایی از جذاب‌ترین ویژگی و امکانات ردیاب کودکان است. شما می‌توانید برای رفت و آمد‌های کودک خود محدوده جغرافیایی خاصی را تعیین کنید؛ درصورتی‌که کودک اوتیسم از محدوده تعیین شده خارج شد ردیاب برای شما پیام هشدار ارسال می‌کند!

ردیاب شخصی پرسنلی

ردیاب شخصی پرسنلی IR140؛ محافظ کودکان اوتیسمی از راه دور

ردیاب آی آر 140 کوچک‌ترین ردیاب شخصی پرسنلی در ایران است که به راحتی می‌توان آن را در جیب و کیف جاسازی کرد. از مهم‌ترین امکانات ردیاب IR140، دکمه درخواست کمک اضطراری است. درصورتی‌که کودک شما در شرایط اضطراری قرار بگیرد با فشار دادن دکمه S.O.S می‌تواند درخواست کمک کند. ردیاب شخصی پرسنلی IR140 تنها 37 گرم وزن دارد و سایز آن 1.8 * 4.5 * 4.5 سانتی‌متر است. دستگاه ردیاب آی آر 140 ضد آب، ضد ضربه و مقاوم در برابر گرد و غبار بوده و مجهز به باطری داخلی قدرتمندی است که تا 3 تا 7 روز شارژ نگه می‌دارد. به همین دلیل اطمینان داشته باشید که در هر شرایطی می‌توانید از موقعیت دقیق جغرافیایی کودک اوتیسم خود مطلع شوید. از دیگر امکانات و ویژگی‌های ردیاب شخصی پرسنلی IR140 می‌توان به قابلیت شنود صدای محیط، ثبت و حفظ اطلاعات تا 3 سال، پشتیبانی از سیم‌کارت کلیه اپراتور‌های کشور و باتری قابل تعویض اشاره کرد.

ردیابی کودکان اوتیسمی از طریق گوشی و تبلت راهکار درست و منطقی نیست!

برخی از والدین برای ردیابی کودک اوتیسمی خود از گوشی یا تبلت او استفاده می‌کنند. اما استفاده از گوشی و تبلت برای ردیابی کودک چند اشکال اساسی دارد. اینترنت و جی پی اس گوشی باید مدام روشن باشد و درصورتی‌که شارژ اینترنت یا باتری گوشی تمام شود، دیگر قادر به ردیابی کودک اوتیسمی خود نخواهید بود. از طرفی گوشی و تبلت کودک ممکن است به سرقت برود یا با اشکالات سخت افزاری و نرم‌افزاری روبه‌رو شود و دیگر امکان ردیابی در دسترس نباشد! به همین دلیل ردیابی گوشی دیگران برای محافظت از آن‌ها به خصوص کودکان، راهکار درست و منطقی نیست.

خرید دقیق‌ترین ردیاب برای کنترل کودک اوتیسمی از ایران رهیاب

در این مقاله اهمیت استفاده از ردیاب برای کودک اوتیسم را به‌طور ویژه بررسی کردیم. با استفاده از دستگاه ردیابی کودکان به راحتی می‌توانید از موقعیت دقیق جغرافیایی کودک خود مطلع شوید و مسیر‌های رفت و آمد او را زیر نظر داشته باشید. چنانچه کودک از مسیر خود منحرف شد در سریع‌ترین زمان ممکن او را پیدا کنید و از آسیب و اتفاق‌های احتمالی پیشگیری کنید. برای این کار کافیست که از یک ردیاب دقیق و استاندارد استفاده کنید.

ایران رهیاب بزرگ‌ترین عرضه‌کننده انواع ردیاب کودکان، ردیاب شخصی پرسنلی، جی پی اس خودرو و ردیاب حیوانات در ایران است. چنانچه برای تهیه بهترین ردیاب کودکان سوال یا نیاز به مشاوره دارید، با کارشناسان متخصص ایران رهیاب به شماره تلفن 22410328-021 تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
امتیاز شما به این محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × = 6

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328