ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب سگ، دیگر نگران گم شدن حیوانات خانگی نباشید

ردیاب سگ

ردیاب سگ، دیگر نگران گم شدن حیوانات خانگی نباشید

نگران گم شدن حیوان خانگی دوست داشتنی خود هستید؟ با استفاده از ردیاب سگ می‌توانید خیال خود را راحت کنید. ردیاب‌ها دستگاه‌های جدیدی هستند که می‌توانید بدون نگرانی از ایجاد هرگونه مشکلی برای حیوان خانگی خود از آن‌ها استفاده کنید. این دستگاه‌ها با استفاده از تکنولوژی GPS محل دقیق حیوان خانگی را به شما اطلاع می‌دهند و به این ترتیب از گم شدن سگ و گربه جلوگیری می‌کنند. در ادامه این مطلب همراه ایران رهیاب باشید تا با جی پی اس سگ آشنا شویم.

ردیاب و جی پی اس سگ چیست؟

ردیاب سگ یک وسیله کاربردی برای همه افرادی است که نگران گم شدن حیوان خانگی خود هستند. این دستگاه کوچک و کارآمد از تکنولوژی جی پی اس برای ردیابی سگ و سایر حیوانات استفاده می‌کند. ردیاب سگ به گونه‌ای طراحی شده است که مشکلی برای حیوان ایجاد نکند و در عین حال خیال شما را از بابت نگهداری از حیوان خانگی راحت کند. برای استفاده از این دستگاه کافی است تا آن را به قلاده سگ متصل کنید یا از ردیاب‌های زیر پوستی حیوانات استفاده کنید. با مراجعه به مقاله جی پی اس حیوانات چیست می‌توانید اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید.

انواع ردیاب سگ که می‌توانید از آن استفاده کنید

به طور کلی، ردیاب‌ها شکل‌ها و انواع گوناگونی دارند که می‌توانید از آن‌ها براساس بودجه و نیاز خود استفاده کنید. ردیاب سگ نیز به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که به همت ایران رهیاب تعدادی از این دستگاه‌های پرکاربرد برای نیاز ایرانیان دوست دار حیوانات خانگی وارد کشور شده است. در ادامه بیشتر با انواع ردیاب سگ و کاربردهای آن‌ها آشنا می‌شویم.

ردیاب زیرپوستی سگ

ردیاب زیر پوستی سگ، ردیاب پیشرفته برای جلوگیری از گم شدن حیوانات خانگی

ردیاب زیر پوستی سگ یکی از پیشرفته‌ترین انواع ردیاب حیوانات خانگی است که در دسترس شما قرار دارد. همانطور که از نام این دستگاه پیداست، این نوع از ردیاب‌های کوچک زیر پوست حیوانات قرار می‌گیرند. برای نصب این ردیاب از دستگاه‌های خاصی استفاده می‌شود. ردیاب زیرپوستی سگ هیچگونه درد یا آسیبی به حیوان خانگی شما وارد نمی‌کند. این دستگاه‌ها به صورت کاملاً ایمن و با رعایت شرایط بهداشتی زیر پوست سگ قرار می‌گیرد و بلافاصه فعال می‌شود. با نصب دستگاه ردیاب زیرپوستی شما می‌توانید محل دقیق حیوان خانگی خود را روی نقشه مشاهده کنید و حتی فعالیت‌های روزانه سگ یا گربه را تحت نظر بگیرید.

به دلیل نصب ساده، عدم ایجاد مشکل برای سگ، قابلیت ردیابی از راه دور و امکانات ویژه دیگری که این دستگاه در اختیار صاحبان حیوانات خانگی قرار می‌دهد، افراد زیادی علاقه به استفاده از این نوع ردیاب در مقایسه با سایر روش‌های ردیابی سگ دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه توصیه می‌کنیم به صفحه ردیاب زیرپوستی حیوانات مراجعه کنید.

ردیاب قلاده ای سگ

جی پی اس قلاده‌ای سگ، یک گزینه جذاب برای صاحبان حیوانات خانگی

علاوه بر ردیاب زیر پوستی که از نمونه‌های جدید انواع جی پی اس سگ است، ردیاب قلاده‌ای سگ نیز طرفداران زیادی دارد. این دستگاه اندازه کوچکی دارد و به راحتی روی قلاده سگ نصب می‌شود. با استفاده از جی پی اس سگ می‌توانید در هر لحظه و در هر مکانی محل دقیق حیوان خانگی خود را روی نقشه آنلاین مشاهده کنید. از طرفی بعضی از ردیاب‌های قلاده‌ای امکانات ویژه‌ای مانند ذخیره مسیرهای طی شده، سرعت لحظه‌ای و اطلاعاتی از وضعیت جسمانی سگ در اختیار صاحبان آن‌ها قرار می‌دهند. این دستگاه‌ها علاوه بر جلوگیری از گم شدن سگ، این امکان را به شما می‌دهند تا در هرجایی که باشید از وضعیت سگ و گربه خود با خبر شوید و از راه دور نیز مواظب حیوان خانگی خود باشید.

خرید ردیاب سگ، بهترین جی پی اس سگ را از کجا تهیه کنیم؟

با توجه به نیاز دوست داران حیوانات خانگی در ایران و اهمیت مواظبت از این موجودات مهربان و دوست داشتنی، ایران رهیاب تصمیم به واردات ردیاب سگ گرفته است. شما می‌توانید بهترین ردیاب زیر پوستی حیوانات را با قیمتی مناسب از شرکت ایران رهیاب بزرگترین وارد کننده انواع محصولات جی پی اس و ردیاب در ایران تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است تا با شماره‌های پشتیبانی موجود در سایت تماس بگیرید. همکاران ما در بخش پشتیبانی اطلاعات لازم در این مورد را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 تمامی ردیاب‌های موجود در سایت ایران رهیاب دارای استانداردهای بین المللی هستند و هیچ گونه خطری برای حیوان خانگی شما ندارند. شما در کنار خرید ردیاب سگ می‌توانید با خرید ردیاب خودرو به بهترین شکل از خودروهای ارزشمند خود در مقابل سرقت مراقبت کنید.

مزایای استفاده از جی پی اس سگ؛ بهترین ابزار برای جلوگیری از سرقت سگ

به طور کلی فارق از اینکه کدام نوع از انواع ردیاب سگ را برای حیوان خانگی خود انتخاب کنید، می‌توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید. مهم‌ترین نکته جلوگیری از سرقت و گم شدن سگ است. زیرا با استفاده از ردیاب شما همیشه از محل دقیق حیوان خانگی خود با خبر شوید. با توجه به ارزش مادی و البته مهم‌تر از آن وابستگی عاطفی به سگ، نگرانی از گم شدن و به سرقت رفتن این حیوان دوست داشتنی همواره یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان آن‌ها است. وجود یک ردیاب خیال شما را از این بابت راحت خواهد کرد.

در کنار جلوگیری از سرقت و گم شدن سگ، مزایایی مانند امکان ردیابی لحظه‌ای و جمع آوری اطلاعاتی مانند مدت زمان حرکت، مسیرهای طی شده و در مواردی بررسی وضعیت سلامتی سگ از دیگر امکاناتی هستند که با خرید ردیاب سگ می‌توانید از آن بهره مند شوید.

خرید ردیاب سگ از ایران رهیاب

در این مقاله با ردیاب سگ، انواع آن و اهمیت استفاده از آن برای مراقبت از حیوانات خانگی آشنا شدیم. جی پی اس سگ یک ابزار کاربری است که استفاده از آن برای همه صاحبان این حیوانات وفادار و مهربان الزامی به نظر می‌رسد. اگر شما هم قصد خرید بهترین ردیاب سگ را دارید، می‌توانید همین حالا از طریق سایت ایران رهیاب اقدام به خرید ردیاب زیرپوستی کنید. برای اینکار کافی است تا به صفحه خرید ردیاب زیرپوستی سگ مراجعه کنید یا از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت سفارش خود را ثبت نمایید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب سگ، دیگر نگران گم شدن حیوانات خانگی نباشید
4.2 از 30 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × = 30

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328