ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب زیر پوستی حیوانات، جدیدترین نسل تکنولوژی جی پی اس

ردیاب زیر پوستی حیوانات

ردیاب زیر پوستی حیوانات، جدیدترین نسل تکنولوژی جی پی اس

همیشه برای افرادی که در حوزه دامپروری و دامداری کار می کنند نگرانی و دلهره سرقت وجود دارد. همچنین کسانی که از حیوانات خانگی نگهداری می کنند، هنگام بیرون رفتن از منزل دلواپس هستند که اتفاق خاصی برای حیوان خانگی شان نیفتد. برای رفع چنین مشکلاتی یک راه حل عالی وجود دارد، قرار دادن ردیاب در زیر پوست حیوانات! اما ردیاب زیرپوستی حیوانات چیست و مناسب چه نوع حیواناتی است؟ در این مقاله سعی می کنیم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم. در ادامه با ایران رهیاب همراه باشید.

قیمت ردیاب زیرپوستی حیوانات؛ قیمت میکروچیپ زیرپوستی سگ و حیوانات خانگی چقدر است؟

قیمت این مدل ردیاب بسته به نوع نرخ ارز بین 25 تا 32 میلیون بوده و زمان تحویل آن 35 تا 44 روز کاری میباشد. این ردیاب کانادایی بوده و هربسته آن حاوی 3عدد قطعه ردیاب و یک دستگاه تزریق میباشد. اندازه آن 0/5mm*3mm بوده و حیوان هنگام تزریق هیچ گونه دردی احساس نمیکند. (اصلا متوجه نمیشود.)

ردیاب چیست ؟

قبل از اینکه به سراغ موضوع اصلی برویم بهتر است درمورد تاریخچه ردیاب و جی پی اس صحبت کوتاهی داشته باشیم. مکان یاب جغرافیایی جهانی (Global geolocation) تنها سیستمی در دنیا است که بصورت دقیق موقعیت مکانی و زمانی را نشان می دهد. مسیریاب یا جی پی اس یک سیستم هدایت بسیار قدرتمند است که تمام اطلاعات خود را از ماهواره جی پی اس دریافت می کند. اولین ماهواره Gps در سال 1978 حدود 41 سال پیش در مدار زمین قرار گرفت.

ردیاب زیر پوستی چیست؟

ماهواره های جی پی اس در ابتدای ساخت در تشکیلات نظامی مورد استفاده قرار می گرفت و باتوجه به اهمیتی که ردیاب ها پیدا کردند، حدود دوسال بعد استفاده از موقعیت یاب برای عموم آزاد شد. از این رو تحقیقات علمی خود را برای ساخت ابزار متفاوت شروع کردند. بهترین ویژگی که ماهواره Gps دارد این است که در هر شرایط آب و هوایی، حتی طوفان قابل دسترس است. شما می توانید با مراجعه به صفحه  قیمت ردیاب هزینه نصب انواع جی پی اس های خودرو و شخصی را مشاهده کنید. 

آشنایی با انواع ردیاب حیوانات 

پس از گسترس کاربرد جی پی اس، انواع مختلفی از ردیاب برای تامین امنیت حیوانات خانگی تهیه و تولید شده است. ردیاب قلاده ای و زیرپوستی از رایج ترین انواع جی پی اس حیوانات است. معمولا افراد از ردیاب قلاده ای برای نگهداری از حیواناتی مانند سگ استفاده می کنند. در کنار ردیاب قلاده ای، ردیاب زیرپوستی حیوانات نیز به بازار عرضه شده است.  

جی پی اس برای گوسفندان

ردیاب زیرپوستی حیوانات چیست و چه کاربردی دارد؟

افراد زیادی اقدام به نگهداری از حیوانات خانگی مثل سگ یا گربه می‌کنند. این افراد همیشه با چالش هایی مثل نگرانی درباره گم شدن یا دزده شدن حیوانات مواجه هستند. از طرف دیگر مزرعه داران و دامداران بزرگی که اقدام به نگهداری از تعداد زیادی احشام می کنند، همیشه با این چالش مواجه هستند که مبادا مورد سرقت قرار بگیرند. در این شرایط استفاده از ردیاب زیر پوستی حیوانات می تواند بسیار راهگشا و اطمینان بخش باشد.  همچنین ردیاب زیرپوستی برای حیوانات گران قیمت و آزمایشگاه های محیط زیستی نیز یک ابزار بسیار کاربردی است. 

ردیاب کوچک و زیرپوستی حیوانات وحشی

ردیاب زیرپوستی مناسب برای حیوانات وحشی و گران قیمت 

ردیاب حیوانات وحشی یکی از بهترین راه حل‌ها برای اینکه محققان به سادگی تحقیق خود را انجام دهند. یکی از چالش های همیشگی محققان دسترسی همیشگی به حیوانات است. با استفاده از ردیاب زیرپوستی محققان می توانند به راحتی رفتار حیوان را زیر نظر بگیرند. از طرف دیگر ردیاب حیوانات وحشی بهترین راه برای جلوگیری از حیوانات گران قیمت است. برخی افراد علاقه به نگهداری از حیوانات گران قیمتی مانند پرنده های زینتی دارند. پرنده هایی که گاه قیمت آن ها به چند صد میلیون تومان می رسد. در این مواقع افراد می توانند با ردیاب حیوانات وحشی به سادگی از حیوانات نگهداری کنند.   

ردیاب زیرپوستی برای حیوانات خانگی

آیا جی پی اس حیوانات و ردیاب زیرپوستی باعث آزار حیوان می شود؟ 

با استفاده از ردیاب حیوانات می توانید به سادگی موقعیت زمانی و مکانی حیوان را بدست بیاورید. این مساله را می توان از جنبه های مثبت استفاده از این فناوری امنیتی به حساب آورد. اما آیا استفاده از ردیاب زیرپوستی به حیوان آسیب وارد می کند؟ این سوال بسیاری از خریداران ردیاب زیرپوستی حیوان است. در پاسخ به این سوال رایج بایستی به این مساله اشاره کنیم که جنس ردیاب زیرپوستی از موادی ساخته شده که باعث ایجاد حساسیت حیوان نشود. 

ردیاب زیرپوستی حیوانات چیست؟

با انتخاب بهترین مسیریاب، از حیوانات خود نگهداری کنید

بهترین راه کار برای اینکه مانع از هرگونه اتفاقی برای حیوان‌تان شوید استفاده از ردیاب زیرپوستی است. ردیاب های زیر پوستی حیوانات بدون اینکه مشکلی برای حیوان بوجود بیاورد در زیر پوست قرار می گیرند. تمام اطلاعاتی از جمله موقعیت مکانی و زمانی حیوان که در کدام مکان قرار دارد برروی پنل برای شما ارسال می گردد.

خرید ردیاب زیر پوستی حیوانات

ردیاب زیر پوستی حیوانات یکی از کاربردی ترین جی پی اس های موجود در بازار است. در این مقاله سعی کردیم ردیاب زیرپوستی را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهیم. از طرف دیگر به رایج ترین سوالات درباره ردیاب زیرپوستی نیز پاسخ دادیم. ردیاب زیرپوستی، یک جی پی اس معمولی نیست و کاربرهای ویژه ای دارد. پیشنهاد می کنیم برای تهیه این محصول و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های اعلام شده در سایت ایران رهیاب تماس حاصل کنید. همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی آماده پاسخ گویی به سوالات و راهنمایی شما برای انتخاب بهترین ردیاب هستند. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب زیر پوستی حیوانات، جدیدترین نسل تکنولوژی جی پی اس
4.4 از 42 رای

ردیاب زیر پوستی حیوانات چه تفاوتی با انواع ردیاب های حیوانات دارد؟

همانطور که از نام این دستگاه بر می آید، ردیاب زیر پوستی حیوانات نوعی از دستگاه ها با تکنولوژی جی پی اس است که بجای نصب برروی بدن حیوان، زیرپوست تزریق می شود. بدین طریق دیگر حیوان از نصب ردیاب برروی گردن یا پایش دچار آزار نمی شود.

ابعاد ردیاب زیرپوستی حیوانات چقدر است؟

این نوع از ردیاب ها دارای اندازه ای در حد دانه برنج هستند تا در صورت قرار گرفتن در زیر پوست حیوانات هیچگونه ناراحتی و آزار برای حیوان به وجود نیاید.

ردیاب زیرپوستی حیوانات چه کاربرد هایی دارد؟

مسلما بهترین کاربرد این نوع ردیاب استفاده به عنوان یک مسیریاب، یا موقعیت یاب است. اما از دیگر کاربرد های آن می توانیم به عنوان ابزاری برای کنترل حیوانات وحشی یا رو به انقراض در محیط وحش اشاره کنیم.

مسلما این نوع ردیاب قابلیت استفاده برای انواع حیوانات اهلی، وحشی و حتی پرندگان را هم دارد.

۱۶ دیدگاه برای “ردیاب زیر پوستی حیوانات، جدیدترین نسل تکنولوژی جی پی اس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =

  1. Avatar
    حسن بیرانوند

    سلام قیمت ردیاب حیوانات رو اعلام میکنید باتشکر

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره خرید ردیاب حیوانات میتوانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید.

  2. Avatar
    نرگس عالی مقام

    سلام ببخشید دوستم یه ردیاب برای سگش خریده بود که وقتی سگش از خونه دور میشد گوشی دوستم نوتیفیکیشن میزد. یعنی بدون اینکه لازم باشه خودمون بریم تو پنل، یهو گوشیش صدا میداد. میخواستم ببینم چجوری میشه این قابلیت فعال کرد؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر
      بله این قابلیت، تعریف محدوده امن نام دارد. شما با مراجعه به قسمت تنظیمات در پنل کاربری و کنترل خود می توانید محدوده امن تعریف کنید و با خارج شدن حیوان از محدوده متوجه می شوید.

  3. Avatar
    امیر سعیدی

    سلام خسته نباشید خدا قوت به تیم پر قدرت ایران رهیاب
    دوست عزیز من ازتون یه ردیاب حیوانات خریدم هفته پیش
    میخواستم بگم عاااالیه کارتون حرف نداره. من ردیاب برای سگم خریدم که یه بار گم شد اما به لطف خدا تونستم پیداش کنم و این ردیاب براش وصل کردم واقعا از تیم شما و خانم رضایی عزیز ممنون که با حوصله به تمام سوالام جواب داد.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر
      با تشکر از نظر مثبت شما خوشحالیم که توانسته ایم رضایتتان را جلب کنیم.

  4. Avatar
    نازنین صمدی

    سلام از ردیاب زیر پوستی برای عروس هلندی می تونم استفاده کنم؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر
      بله برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ردیاب پرندگان را مطالعه کنید.

  5. Avatar

    به نظرتون ممکنه سگ مالتیز به این ردیاب حساسیت داشته باشه؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر
      ردیاب های زیرپوستی به گونه طراحی شده اند که هیچ حساسیتی برای حیوانات ایجاد نکنند. از این بابت نگران نباشید.

  6. Avatar
    زهرا سادات

    ردیابی که برای پرنده بتونیم استفاده کنیم امکان شنود هم داره؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر
      بله می توانید از انواع ردیاب های شنود دار استفاده کنید که ردیاب حیوانات وحشی، یکی از این ردیاب های شنود دار است.

  7. Avatar
    برنا هوشمند

    سلام وقتتون بخیر
    من توی ایران خیلی دنبال ردیاب زیرپوستی گشتم. تقریبا یک ساله که دنبال خرید ردیاب زیرپوستی هستم. یکی از علاقه‌های من نگهداری از پرنده های زینتیه. اخیرا یک فضای خیلی بزرگ گرفتم تا پرنده ها را پرورش بدم و بفروشم. تقریبا از یک سال قبل تا الان 3 تا از پرنده ها گم شدند. البته احتمال اینکه دزدیده شده باشند هم زیاده. برای همین دنبال یک جایی می گشتم که بتونم ردیاب تزریقی بخرم. بقیه ردیاب های حیوانات برای پرنده ها و کلا حیوون های کوچک و ظریف خوب نیستند. سوالی که داشتم اینکه اگر توی تعداد بالا به شما سفارش بدم آیا امکان هست با قیمت مناسب تر و سریع تر محصول رو برام بفرستید. اگر میشه یک شماره بدید که شخصا با مدیر سایتتون صحبت کنم.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام وقت بخیر جناب هوشمند
      ردیاب های زیرپوستی کمتر در بازار ایران به فروش می رسند. به همین دلیل پیدا کردن این ردیاب ها هم دشوار است. ایران رهیاب نیز به همین دلیل و درخواست های زیاد مشتریان اقدام به عرضه ردیاب زیرپوستی در تعداد محدود کرده است. همان طور که شما هم اشاره کردید خرید ردیاب حیوانات چندان برای حیوانات خاصی مثل پرندگان، نژادهای گران قیمت سگ و سایر حیوانات با ویژگی های مشابه مناسب نیست. برای تهیه این ردیاب می توانید با شماره 22410328-021 و 22171062 -021 تماس بگیرید. همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند و در صورت نیاز به صحبت با مدیران ارشد مجموعه، راهنمایی های لازم را خدمت شما ارائه می کنند. پیروز و موفق باشید.

  8. Avatar
    علی محمد باقری

    سلام وقت بخیر من قبلا برای سگم ردیاب خریده بودم. یک جی پی اس قلاده ای بود. خیلی کار نکرد و خراب شد. می خواستم بپرسم این جی پی اس های زیرپوستی چقدر کارایی دارند؟ ردیاب قبلی رو از یکی از فروشگاه های شهر تهران خریدم. واقعا یک هفته هم کار نکرد. برای همین دنبال یک ردیاب خوب می گردم. چیزی که واقعا بی‌ارزه. نژاد سگ من خیلی خاص و گرون قیمته. شاید باورتون نشه اما چندبار تا حالا خواسته اند ازم بدزدنش. یک لطفی کنید یک خورده اطلاعات بیشتری بدید ممنون میشم.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست گرامی روز شما بخیر
      ردیاب های زیرپوستی کیفیت بسیار بسیار بالایی دارند. قیمت بالای محصول و تولید اندک این گونه ردیاب ها باعث شده که کیفیت دستگاه بسیار بالا باشد. جالب است بدانید بسیاری از مشتریان ایران رهیاب که به دنبال خرید جی پی اس زیرپوستی هستند، از حیوانات گران قیمت و با نژادهای خاص نگهداری می کنند. به همین دلیل این ردیاب یک انتخاب مناسب برای شما است. در خصوص تجربه بد شما نیز باید بگوییم که همیشه در خرید ردیاب باید به ویژگی های مختلفی مثل اعتبار فروشگاه، نظرات مشتریان و فاکتورهایی دیگر توجه کرد. در مقاله نکاتی طلایی در خرید ردیاب، راهنمای انتخاب ردیاب ارزان و مناسب می توانید اطلاعات کامل در این باره را مشاهده کنید.
      در پایان پیشنهاد می کنیم برای سفار ش ردیاب زیرپوستی حیوانات با شماره تلفن 22410328-021 و 22171062 -021 تماس حاصل کنید.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328