ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب مخفی شخصی و ردیابی اشخاص

ردیاب مخفی، خرید ردیاب شخصی

ردیاب مخفی شخصی و ردیابی اشخاص

شاید با شنیدن واژه ردیاب اولین چیزی که به ذهنتان می رسد فیلم های جاسوسی و کاربرد های نظامی است که تا حدودی هم درست است. ردیاب ها در گذشته ابزاری کاملا نظامی بودند و کاربرد جاسوسی داشتند اما امروز دیگر تبدیل به یک تکنولوژی کاربردی برای زندگی روزمره افراد شده اند. در ادامه با ایران رهیاب همراه باشید تا اطلاعاتی کاربردی در زمینه ردیاب ها و مهمترین ویژگی آنها یعنی مخفی بودن را در اختیار شما بگذاریم.

ردیاب ها دیگر ابزاری نظامی نیستند

تا چندین سال پیش تنها افراد نظامی و آن هم با سطح دسترسی های خاص اجازه استفاده از ردیاب ها را داشتند. نمونه های اولیه و نسل ابتدایی ردیاب ها تنها کاربردشان تعیین موقعیت مکانی فرد یا وسیله مورد نظر بود که البته مقدار خطای بالایی هم داشتند.

ردیاب مخفی افراد

در نگاهی منصفانه می توان گفت که ردیاب های نسل اول فقط محدوده دقیقی از موقعیت مکانی سوژه مورد نظر را تعیین می کردند. اما امروزه با نسل جدید و پیشرفته ای از ردیاب ها روبرو هستیم که موقعیت دقیق مکانی را با کمترین مقدار خطای ممکن در اختیار شما قرار می دهند. همچنین امروزه دیگر برای استفاده از ردیاب های نیازی به مجوزهای قانونی خاصی ندارید تا امکان استفاده از موقعیت یاب برای شما ممکن شود. 

بهترین ویژگی یک ردیاب مخفی بودن آن است

مهمترین نکته ای که در تولید هر نوع ردیابی لحاظ می شود، ویژگی مخفی بودن آنهاست. ردیاب ها در انواع مختلفی تولید می شوند و کاربرد های متفاوتی هم دارند. اما ویژگی مخفی بودن در نمونه هایی مانند ردیاب خودرو در عین اهمیت، ویژگی است که به سادگی قابل حصول است. 

قطعات و ابزاری های بسیاری در خودرو وجود دارد که توانایی تولید ردیابی مشابه با آنها وجود دارد. برای مثال می توان ردیاب را در نمونه یک ردیاب شارژر فندکی خودرو تولید کرد. حتی می توان ردیاب خودرو را مشابه با دیاگ خودرو طراحی کرد که البته یکی از بهترین نمونه های ردیاب هاست. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ردیاب دیاگی مراجعه کنید. 

خرید ردیاب شخصی

اما وقتی بحث به ردیاب های شخصی می رسد، ویژگی مخفی بودن اهمیت بیشتری پیدا می کند. به عنوان یک فرد ابزاری های خاص زیادی به همراه شما نیست که بتوان مشابه با آنها را به عنوان یک ردیاب تولید کرد. به همین دلیل ویژگی مخفی بودن ردیاب در جی پی اس های شخصی اهمیت بسیار زیادی دارد.

با یک ردیاب مخفی امنیت فرزندتان را تضمین کنید

متاسفانه یا خوشبختانه در کشور ما آمار دقیقی از میانگین تعداد گمشدن کودکان وجود ندارد، اما براساس بررسی های انجام شده در عرض هر 40 ثانیه در آمریکا یک کودک گم می شود. آمار بسیار خطرناک و ترساننده ای است! شاید در مقیاسی کمتر، اما در کشور ما نیز مسلما مشکل گم شدن و یا ربوده شدن کودکان وجود دارد. راه حل چیست؟

خرید ردیاب ارزان قیمت کودک

بهترین رویکرد ممکن برای جلوگیری از گم شدن، ربوده شدن و تامین امنیت فرزندانتان استفاده از یک ردیاب مخفی شخصی است. خوشبختانه قیمت ردیاب های شخصی نیز به گونه ای است که هزینه زیادی را به شما تحمیل نمی کند. 

ردیابی تنها ویژگی جی پی اس ها نیست

همانطور که پیش تر هم گفته شد در نمونه های اولیه ردیاب ها تنها ویژگی که در اختیار شما قرار می گرفت اطلاع از موقعیت مکانی سوژه مورد نظر بود. اما امروزه ردیاب ها دارای انواع ویژگی های خاص خود هستند که البته بسیار کاربردی بوده و با توجه به نیاز افراد تهیه شده اند. 

برای مثال امروزه در تمام ردیاب ها امکان شنود وجود دارد. این ویژگی کاربرد های بسیاری دارد و برای مثال اگر نگران امنیت و ارتباطات فرزند خود هستید می توانید با خریدیک قیمت ردیاب شخصی مخفی برای همیشه از امنیت او آسورده خاطر باشید. البته امکانات ردیاب ها به این مورد هم محدود نمی شود. 

ردیاب ارزان قیمت خودرو و موتورسیکلت

دکمه s.o.s یکی دیگر از مهمترین و بهترین ویژگی های ردیاب هاست. با استفاده از این ویژگی می تواند در هر موقعیتی که احساس خطر می کند به ارسال پیام کمک اضطراری پرداخته و امنیت خود را فراهم کنید. در برخی نمونه از ردیاب ها نیز امکان برقراری تماس اضطراری نیز وجود دارد. 

کاربرد ردیاب مخفی در خودرو

همانطور که گفته شد ردیاب ها در انواع مختلفی تولید می شوند. در نمونه ردیاب هایی که برای خودروها تولید می شوند شاهد ویژگی هایی بسیار کاربردی هستیم. در تعدادی از نمونه های خاص ردیاب خودرو می توانید از راه دور و تنها با ارسال یک پیامک خودرو را خاموش کنید. 

همچنین با استفاده از پنل ردیابی که پس از خرید ردیاب در اختیار شما قرار می گیرد، می توانید به تعیین یک محدوده خاص برای خودروی خود بپردازید. این ویژگی به خصوص برای مالکین شرکت های حمل و نقلی ویژگی مهمی است. اگر قصد کنترل رانندگان خود را دارید می توانید محدوده خاصی را تعریف کنید تا درصورتی که راننده از محدوده تعریف شده خارج و یا به آن وارد شد برای شما پیامک اطلاع رسانی ارسال شود.

ارزانترین ردیاب خودرو

ردیاب خودرو ها در انواع مختلفی تولید می شوند تا به خوبی پاسخ گوی نیاز شما از خرید ردیاب باشند. برای مثال جی پی اس آهنربایی نوعی از جی پی اس های خودروست که با یکبار شارژ کامل تا 3 سال توانایی عملکرد بی وقفه دارد.

خرید ردیاب مخفی، نکاتی در خرید ردیاب شخصی

امروزه مجموعه های بسیاری در زمینه فروش انواع ردیاب ها فعالیت می کنند و محصولات مناسبی را در اختیار خریداران قرا می دهند. اما مهمترین نکته در خرید ردیاب ها بعد از کیفیت، پشتیبانی است. زمانی که به خرید یک ردیاب می پردازید یک و سیمکارت را در آن نصب می کند، تمام فرایند های ردیابی و تبادل اطلاعات با استفاده از یک سرور در اختیار شما قرار داده می شود.

پس از خرید ردیاب علاوه بر اینکه باید طبق زمانی که در حین خرید به شما اطلاع داده می شود نسبت به شارژ اشتراک سرور ردیاب خود اقدام کنید، باید ردیاب را از مجموعه معتبری خریداری کنید که پس از گذشت مثلا 5 سال دست از فعالیت نکشد. اگر مجموعه که از آن ردیاب خود را تهیه کرده اید کسب و کار خود را تعطیل کند تمام فرایندهای پشتیبانی شما نیز برای همیشه غیر فعال می شود. امیدواریم در این مقاله اطلاعات مورد نیاز خود در زمینه خرید ردیاب، مهمترین ویژگی ردیاب مخفی و ردیاب های خودروها را به دست آورده باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب مخفی شخصی و ردیابی اشخاص
4.4 از 5 رای

برای خرید ردیاب شخصی نیاز به مجوز قانونی است؟

خیر. برای استفاده از ردیاب های شخصی و خرید آنها نیازی به هیچ مجوز قانونی وجود ندارد.

سرورهای ردیابی هر چند وقت یکبار باید شارژ شوند؟

برای استفاده از دستگاه ردیاب باید در هر سال مبلغی را برای شارژ سرور و استفاده از قابلیت های ردیابی پرداخت نمائید.

آیا ردیاب افراد و اشخاص قابل شناسایی است؟

خیر. طراحی و تولید ردیاب ها به گونه ای است که کمترین شک ممکن را به وجود بیاورد و به جز مالک کسی متوجه این ردیاب نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + = 21

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328