ایران رهیاب Blog Archives

ردیاب کارمند و بازاریاب، سیستم جامع کنترل کارمندان

ردیابی کارمندان

ردیاب کارمند و بازاریاب، سیستم جامع کنترل کارمندان

ردیاب کارمند و بازاریاب یک ابزار عالی برای کنترل رفتار کارکنانی است که در خارج از محیط دفتر کار به فعالیت می‌پردازند. اگر صاحب کسب و کاری هستید که کارمندان شما خارج از محل کار فعالیت می‌کنند و می‌خواهید از روند کاری آن‌ها در هر لحظه اطلاع داشته باشید و از محل آن‌ها در روی نقشه با خبر شوید، استفاده از ردیاب کارمند و بازاریاب انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. در ادامه این مطلب همراه ایران رهیاب باشید تا با مزایای استفاه از ردیاب کارمندان آشنا شویم.

ردیاب کارمند چیست؟

بسیاری از کارمندان برای انجام فعالیت‌هایی مانند بازاریابی، اکثر زمان فعالیت کاری خود را در خارج از دفترکار صرف می‌کنند. اما چگونه می‌توان از وضعیت کاری آن‌ها با خبر شد و راندمان کاری آن‌ها را بالابرد؟ بهترین پاسخ برای این سؤال استفاده از ردیاب کارمند است. ردیاب کارمند در واقع یکی از انواع ردیاب شخصی است که در تمام طول روز همراه فرد خواهد بود. این ردیاب‌ها موقعیت دقیق کارمند به همراه اطلاعاتی مانند مسیرهای طی شده را به کارفرما و صاحبان کسب و کارها اطلاع می‌دهد.

 به این ترتیب شما می‌توانید با استفاده از این ابزار قدرتمند که از تکنولوژی GPS استفاده می‌کند، وضعیت کارمندانی که خارج از اداره یا محل کار خود فعالیت می‌کنند را زیر نظر بگیرید. این موضوع تأثیر زیادی روی راندمان کاری افراد خواهد داشت و شما می‌توانید فعالیت کارمندان با یکدیگر را از طریق آمارهای واقعی مقایسه کنید.

ردیابی بازاریاب

مزایای استفاده از ردیاب کارمندان و بازاریابان

استفاده از این جی پی اس های شخصی کوچک امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با ردیابی کردن کارمندان به عنوان یک کارفرما و صاحب کسب و کار می‌توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • توجه کارمندان به این نکته که همواره تحت نظارت هستند و در نتیجه عملکرد مناسب آن‌ها.
  • نظارت بر اضافه کاری کارمندان و تعیین حقوق مناسب برای آن‌ها.
  • کنترل اینکه آیا کارمندان اصول ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند یا خیر.
  • اطلاع از اینکه زمان بندی انجام کارها طبق سیاست‌های شرکت انجام می‌شود.

علاوه براین شما می‌توانید از ردیاب کارمند به عنوان دستگاه شنود نیز استفاده کنید. با ضبط مکالمات کارمندان شما می‌توانید از میزان تسلط آن‌ها بر ارائه و بازاریابی محصولات مطمئن شوید. همچنین در موارد زیادی ممکن است با شکایات مشتریان به دلایل مختلف رو به رو شوید. ضبط مکالمات این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت بروز این موارد با بررسی صداهای ضبط شده از بروز مشکلات زیادی جلوگیری کنید.

آیا استفاده از ردیاب کارمندان قانونی است؟

به طور کلی استفاده از ردیاب شخصی ممنوعیت قانونی ندارد اما توجه داشته باشید که بهتر است بدون اطلاع کارمند او را ردیابی نکنید. می‌توانید هنگام استخدام به کارمند اطلاع دهید که ردیابی کردن کارمندان از ملزومات کسب و کار شماست و این ردیابی برای پیشرفت کسب و کار صورت می‌گیرد و سود آن نه تنها به کارفرما، بلکه به همه کارمندان شرکت می‌رسد. هنگامی که کارمندان بدانند توسط ردیاب شخصی تحت کنترل هستند، کار خود را در چارچوب مقررات انجام می‌دهند و بازدهی کار آن‌ها افزایش می‌یابد. این موضوع را می‌توان به عنوان یکی دیگر از مزایای استفاده از جی پی اس همراه در نظر گرفت.

ردیابی بازاریاب و کارمندان چه تاثیری بر راندمان کاری افراد دارد؟

استفاده از ردیاب در مرحله اول به کارفرما کمک می‌کند تا از وضعیت فعالیت روزانه کارمندان خود باخبر شود. همچنین کارمندان با انگیزه بیشتری به انجام کارها می‌پردازند زیرا می‌دانند سیستم ردیاب شخصی به کارفرما این امکان را می‌دهد که تشویق‌ها و حقوق کارمندان را عادلانه تعیین نماید. بنابراین استفاده از جی پی اس افراد برای ردیابی کارمندان نتنها باعث کاهش راندمان کاری و ناراحتی کارمندان در اکثر مواقع نمی‌شود بلکه می‌تواند راندمان کاری آن‌ها را افزایش دهد و به شما کمک کند تا تصمیمات بهتری در مورد کارمندان خود بگیرید.

افزایش بهره وری کارمندان با جی پی اس شخصی

نحوه کار ردیاب بازاریاب و کارمندان چگونه است؟

ردیاب‌های شخصی وسایل کوچکی هستند که می‌توانند در جیب لباس یا کیف قرار بگیرند. این دستگاه‌های کوچک می‌توانند برای مدت زمان زیادی شارژ نگهداری کنند و در طول روز نیازی به شارژ کردن نخواهند داشت. بعد از روشن کردن دستگاه جی پی اس افراد، محل دقیق کارمندان از طریق تکنولوژی جی پی اس و ماهواره روی نقشه مشخص می‌شود. شما به عنوان کارفرما می‌توانید با مراجعه به پنل کاربری یا نرم افزار موبایلی محل دقیق همه کارمندان و بازاریاب‌های خود را روی نقشه مشاهده کنید. علاوه براین اطلاعاتی مانند مسیرهای طی شده روزانه و مدت زمان طی کردن این مسیرها نیز در قالب اطلاعات جانبی در سامانه ثبت می‌شوند. به این ترتیب شما می‌توانید از طریق گزارش گیری از پنل جی پی اس، ریز اطلاعات مربوط به کارمندان مختلف را تهیه کنید و آن‌ها را با هم مقایسه نمایید. این ویژگی‌های فوق العاده باعث محبوبیت دستگاه‌های جی پی اس شخصی در بین صاحبان کسب و کارها شده است.

خرید ردیاب کارمند، بهترین دستگاه ردیابی بازاریاب را از کجا تهیه کنیم؟

حالا که با ردیاب کارمندان، نحوه کار و مزایای آن آشنا شدید، احتمالاً به فکر خرید ردیاب کارمند افتاده‌اید. برای خرید دستگاه ردیابی بازاریاب و کارمندان شما باید به فکر خرید جی پی اس شخصی برای کارمندان خود باشید. خرید از یک مرکز معتبر، با پشتیبانی قدرتمند و ارائه دستگاه‌های به روز از جمله مواردی هستند که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه داشته باشید. شرکت ایران رهیاب با سال‌ها سابقه عرضه مستقیم انواع جی پی اس شخصی بهترین گزینه برای کسب وکارهایی است که می‌خواهند با هزینه‌ای مقرون به صرفه دستگاه ردیابی کارمندان را خریداری کنند.

خرید ردیاب کارمند از ایران رهیاب

در این مقاله با نحوه ردیابی کارمندان و بالابردن راندمان کاری بازاریابان آشنا شدیم. ردیاب کارمند یک دستگاه ردیاب شخصی با امکانات فوق العاده است که امکان اطلاع از محل دقیق بازاریابان را در هر لحظه برای کارفرما مهیا می‌کند. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند ولی نحوه کار همه آن‌ها تقریباً یکسان است. شما می‌توانید از طریق سایت ایران رهیاب و با مراجعه به صفحه خرید ردیاب شخصی، دستگاه ردیابی کارمندان را خریداری کنید. علاوه براین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس‌های موجود در سایت ارتباط برقرار کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
ردیاب کارمند و بازاریاب، سیستم جامع کنترل کارمندان
5 از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

38 + = 39

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328