ایران رهیاب Blog Archives

6 تا از کاربرد های جی پی اس  آهنربایی در صنعت

کاربرد ردیاب مغناطیسی در صنایع

6 تا از کاربرد های جی پی اس  آهنربایی در صنعت

با ورود دستگاه های جی پی اس مگنتی که کاربری ساده و راحتی برای افراد دارد، دنیای مشاغل صنعتی نیز تحت تاثیر قرار گرفته است چرا که این دستگاه کوچک و کاربردی فرایند کسب و کارهای مختلف را به شدت تغییر داده است. اگر شما هم دوست دارید تا در مورد کاربرد بی نظیر ردیاب ها در صنعت اطلاعات کامل و مفیدی به دست بیاورید، پیشنهاد می کنم در ادامه این مقاله همراه ایران رهیاب باشید. 

1- جی پی اس و کاربرد آن در صنعت تاکسیرانی

بدون شک یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین کاربرد جی پی اس های مگنتی در چند سال اخیر در صنعت تاکسیرانی دیده می شود. تاکسی های اینترنتی، آژانس های کرایه اتومبیل، همه و همه با کمک دستگاه جی پی اس فرایند مسیریابی را به دستور کار خود اضافه کرده اند.

صنعت تاکسیرانی با کمک استفاده از ردیاب ها به راحتی می توانند ساده ترین مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند و به این واسطه مدیران و کارفرماها نیز می توانند از زمان برگشت راننده خود اطلاع کافی پیدا کنند و برای ثبت درخواست کرایه اتومبیل بعدی برنامه ریزی های خود را انجام دهند.

صنعت تاکسیرانی و تاثیر استفاده از gps در آن

2-تامین امنیت ماشین حمل پول در صنایع بانکی و بانکداری

تامین امنیت خودروهای حمل پول در صنایع بانکی از جمله سری ترین و مهم ترین فرایندی است که باید به آن توجه کرد. بیشتر این ماشین ها با فرایند های امنیتی بالایی چک می شوند، چرا که این دسته از ماشین های حمل پول همیشه با خطر سرقت مواجه هستند. هر چند با استعلام خودرو سرقتی به راحتی می توان ماشین دزدیده شده را پیدا کرد اما همچنان خطر به سرقت رفتن پول هایی که داخل خودرو است از سرقت خودرو دردسر ساز است.

در همین راستا مسئولان تامین امنیت خودرو در بانک ها به راحتی و بی هیچ دردسری می توانند مسیر اتومبیل در حال حرکت را چک کنند و در نهایت در صورت خطای مسیر اقدامات لازم را برای پیگیری ماشین مسروقه انجام دهند.

کاربرد ردیاب در بانک و تامین امنیت ارز نقدی

3-ردیاب مغناطیسی و تاثیر آن در صنعت هوانوردی

سیستم های هدایت ناوربری ماهواره ای در صنعت هوا و فضا نیز تاثیرات به شدت مفیدی دارند. فرض کنید هواپیما یا هلی کوپتری که از مسیر رادار خارج می شود تنها با وجود یک دستگاه ردیابی می تواند نجات پیدا کند و مسیر اصلی خودش را باز پیدا کند. 

البته استفاده از ردیاب شخصی و ردیاب های مغناطیسی به دلیل کاربری ساده و آسانی که دارند اصلا محدود به ردیابی مسیر نمی شود چرا که امداد و تجات هوایی از جمله موارد مهمی است که به کمک ردیاب ها به انجام می رسد. 

کاربرد ردیاب در صنعت هوانودری چیست؟

4-دستگاه ردیاب و کاربرد فوق العاده آن در معادن 

کارگران معدن از جمله افرادی هستند که سخت ترین مشاغل را دارند چرا که این دسته از افراد برای استخراج و کار در معدن باید مشقات زیادی را تحمل کنند. گذشته از تمام این حرف ها، کار در معدن نیازمند هماهنگی بالای بین کارگران و کارفرماها را می طلبد. دستگاه های ردیابی در این میان می توانند نقطه عطفی برای راحتی و تعامل بیشتر بین کارفرماها و کارگران را ایجاد کنند. کارفرماها با کمک ردیاب می توانند از مسیر دقیق حرکت کارگران خود اطلاع پیدا کنند و در شرایطی بدون حضور در محل فرایند کار را پیگیری کنند. 

علاوه بر این، استفاده از ردیاب ها برای دستگاه های گران قیمت و ارزشمند، موجب می شود تا در صورت بروز نیت سرقت کارفرما از مسئله اطلاع پیدا کند و بتواند سریعا دستگاه خود را پیدا کند. 

کاربرد ردیاب در صنعت هوانودری چیست؟

در نظر داشته باشید که استفاده از ردیاب ها در صنایع مختلف تنها به عملکرد بهتر و اصولی ترین فرایند کمک می کند و از بسیاری از خطرات احتمالی مانند گم شدن و یا مفقودی کارگران و موارد مشابه جلوگیری می کند. 

5- صنعت خودرو سازی و تغییرات بزرگ تاثیر یافته از ردیاب ها

یکی دیگر از مهم ترین کاربردهای ردیاب های ساده مغناطیسی که در صنایع جا افتاده است. استفاده از این ردیاب در صنایع خودروسازی است. به جرات می توان گفت که در سال های اخیر استفاده از ردیاب برای ماشین ها تبدیل به یک نیاز شده به صورتی که افراد بالافاصله پس از خرید اتومبیل خود با خرید ردیاب های مگنتی که کاربری آسانی هم دارد اتومبیل خود را مجهز نگه می دارند. 

اگر دوست دارید تا در مورد کاربرد جی پی اس در خودرو و اطلاع از وجود جی پی اس در خودروها اطلاع لازم کسب کنید، پیشنهاد می کنم حتما مقاله چگونه بفهمیم ماشین جی پی اس دارد را مطالعه کنید. 

6- صنعت پزشکی و مراقبت از بیماران توسط پزشک با استفاده از ردیاب

حتما برای شما هم این خبر جالب است که بدانید بسیاری از پزشکان برای اطلاع از وضعیت جسمانی بیمار خود بعد از جراجی و ترخیص از ردیاب استفاده می کنند. البته موارد استفاده پزشکی از ردیاب مگنتی بیشتر برای بیمارانی که با ویلچر زندگی می کنند رایج است چرا که بیمار به دلیل شرایط جسمی و روحی نامناسبی که دارند مجبور به آمد و شد توسط ویلچر هستند و به این صورت با کمک ردیاب هایی که به ویلچر فرد نصب شده است می توانند ردیابی شوند. 

کاربرد ردیاب برای پزشکان چیست؟

کاربرد های متفاوت ردیاب ها در مشاغل صنعتی مختلف روز به روز در حال افزایش است به نظر شما چه مشاغل صنعتی دیگری تحت تاثیر استفاده از ردیاب ها می تواند کاربری مهم تری داشته باشد؟ در قسمت نظرات این مقاله با ما همراه باشید و اطلاعات خود را با ما در میان بگذارید. البته در نظر داشته باشید که شما می توانید برای خرید انواع ردیاب مگنتی و شخصی که کاربری راحت و ساده ای برای افراد در مشاغل مختلف دارد، همین حالا با شماره تماس 22410328 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش، در فروشگاه اینترنتی ایران رهیاب همراه خوبی برای مشاوره خرید شما باشند. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
6 تا از کاربرد های جی پی اس  آهنربایی در صنعت
4 از 1 رای

۲ دیدگاه برای “6 تا از کاربرد های جی پی اس  آهنربایی در صنعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× 7 = 42

  1. Avatar
    علیرضا

    به نظرم بهترین کاربرد جی پی اس و ردیاب برای معادن هست. چون خیلی وقتا پیش میاد که سوانح بدی اتفاق میفته و افراد هم میدونن که باید مسیر رو مجددا حفاری کنن تا به افرادی که داخل تونل گیر کردن برسن، اما نمی دونن که تا چند متر یا کدوم مسیر تونل پیش برن.
    اینجا ردیاب بهترین استفاده و کاربرد رو داره بنظرم
    مرسی برای مقاله خوبتون

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام کاربر محترم
      خوشحالیم که مقاله و اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بوده است. از اینکه با اشتراک نظرات خود در راهنمایی دیگر کاربران و همچنین ارائه نظرات خود به ما کمک میکنید سپاسگزاریم.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328