ایران رهیاب Blog Archives

بررسی 6 گزارش مهمی که ردیاب خودرو در اختیار شما قرار می‌دهد

گزارش ردیاب خوردو

بررسی 6 گزارش مهمی که ردیاب خودرو در اختیار شما قرار می‌دهد

بشر با تکیه بر علم و فناوری توانسته دستگاه‌هایی را بسازد که از راه دور نیز کار و گزارش‌های دقیقی را ارسال می‌کنند. یکی از این دستگاه‌ها که امروزه توانسته از راه دور کار کند و گزارش‌های دقیق و کاربردی را در اختیار ما قرار دهد، دستگاه ردیاب خودرو است. ردیاب موقعیت دقیق جغرافیایی را به ما گزارش می‌دهد و مانع از سرقت خودرو می‌شود. دستگاه ردیاب خودرو مجهز به جی پی اس است و خوشبختانه با ارائه گزارش‌هایی دقیق که در این مقاله بررسی می‌کنیم اطلاعات مهم و قابل توجهی را در اختیار ما می‌گذارد. در ادامه همراه ما باشید تا 6 گزارش کاربردی دستگاه ردیاب خودرو را به‌طور ویژه بررسی کنیم.

ردیاب مسیر‌های پیموده شده را گزارش می‌دهد.

1.     ردیاب مسیر‌های پیموده شده را بهصورت دقیق گزارش می‌کند!

شرکت‌های حمل و نقلی که روزانه صد‌ها ماشین را روانه جاده‌های کشور می‌کنند، با استفاده از جی پی اس خودرو می‌توانند گزارش دقیقی از مسیر‌های پیموده شده هر راننده را در اختیار داشته باشند. این گزارش‌ها به شرکت‌هایی که پرسنل آن‌ها با خودرو شرکت به ماموریت ‌می‌روند کمک می‌کند که نظارت دقیقی بر عملکردشان داشته باشند.

ردیاب‌ها مجهز به حافظه داخلی هستند و می‌توانید گزارش مسیر‌های پیموده شده 3 سال اخیر را مشاهده کنید. توجه کنید که برای خودروهای تحت نظارت خود می‌توانید محدوده جغرافیایی خاصی را تعیین کنید. چنانچه خودروی شما از محدوده جغرافیایی تعیین شده عبور کند برای شما پیامک هشدار ارسال می‌شود.

ردیاب سرعت دقیق خودرو را گزارش می دهد!

2.     گزارش سرعت؛ ردیاب‌ها سرعت دقیق خودرو را از راه دور گزارش می‌دهند!

گزارش ردیاب‌ها به مسیر‌های پیموده شده محدود نمی‌شود! برای شرکت‌های حمل و نقلی بسیار مهم است که رانندگانشان در طول مسیر خود با سرعت مجاز رانندگی کنند. به همین دلیل با نصب ردیاب در خودرو‌ها می‌توانند از سرعت دقیق خودرو در هر لحظه مطلع شوند. در نهایت با بررسی گزارش‌های که مدام به‌روز‌رسانی می‌شود، عملکرد رانندگان خود را می‌توانید بررسی کنید. قیمت جی پی اس خودرو بسیار به‌صرفه است؛ به همین خاطر اگر می‌خواهید با صرف هزینه‌ای منطقی خودروی خود را از راه دور زیر نظر داشته باشید، یک دستگاه ردیاب استاندارد تهیه کنید!

3.     با ردیاب خودرو از لحظه توقف خودروی خود مطلع شوید!

باتوجه به اینکه خودرو در هر لحظه سرعت حرکت را نمایش می‌دهد، چنانچه سرعت به صفر برسد مشخص است که خودرو در توقف به سر می‌برد. با این روش می‌توانید مطمئن شوید که راننده مورد نظر در مسیر حرکت خود به موقع توقف و استراحت می‌کند. با این نوع بررسی گزارش ردیابع، می‌توانید بیشتر مطمئن شوید که راننده با سرعت مجاز حرکت می‌کند و در مسیر‌های تعیین شده به هنگام توقف می‌کند.

توجه کنید که استفاده از ردیاب به هیچ‌گونه مجوزی نیازی ندارد. اما اگر بدون اجازه، ردیابی نامحسوس همسر یا شخص دیگری را انجام دهید، طبق قانون مرتکب جرم شده‌اید.

ردیاب خودرو طول و عرض جغرافیایی مکان قرار‌گیری ماشین را گزارش می‌دهد!

4.     ردیاب خودرو طول و عرض جغرافیایی مکان قرار‌گیری ماشین را گزارش می‌دهد!

ردیاب خودرو مجهز به جی پی اس قدرتمندی است و در هر لحظه به‌صورت آنلاین و آفلاین می‌توانید روی نقشه موقعیت دقیق جغرافیایی خودروی خود را مشاهده کنید. در برخی از مدل‌های ردیاب خودرو می‌توانید خودرو را از راه دور نیز خاموش کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند درصورتی‌که خودرو به سرقت رفت، با کمک پلیس بتوانید سارق را در سریع‌ترین زمان ممکن به دام بیاندازید!

5.     با بررسی گزارش‌های ردیاب، میزان تخلفات رانندگی را محاسبه کنید!

ناوگان‌های حمل و نقلی و شرکت‌هایی که پرسنل آن‌ها با خودرو دائماً در ماموریت به سر می‌برند با نصب یک ردیاب استاندارد می‌توانند گزارش قابل تحلیلی از تخلفات رانندگی را در اختیار داشته باشند. از آنجایی که ردیاب در هر لحظه موقعیت دقیق جغرافیایی و همچنین زمان روشن شدن خودرو را برای شما گزارش ارسال می‌کند، با یک حساب و کتاب ساده ریاضی می‌توانید میزان مسیری که راننده پیموده را بر اساس کیلومتر و ساعت محاسبه کنید.

با بررسی بیشتر گزارش‌هایی که ردیاب در خصوص موقعیت جغرافیایی، سرعت خودرو و مدت زمانی که راننده مسیر مورد نظر را پیمایش کرده به تخلفات راننده مورد نظر پی خواهید برد. در ادامه می‌توانید به راننده هشدار دهید که با سرعت مجاز رانندگی کند و اگر با مشکلی مواجه شده است بتواند آن را با شما در میان بگذارد.

6.     دستگاه جی پی اس خودرو گزارش دقیقی از مدت زمان حرکت خودرو را ارائه می‌دهد!

برای شرکت‌های حمل و نقلی بسیار مهم است که بدانند خودرو‌های باری چه مدت در حرکت بوده‌اند. از آنجایی که لحظه روشن شدن توقف خودرو در گزارش‌های ارسالی ردیاب مشخص است، به‌صورت دقیق می‌توانید محاسبه کنید که خودروی تحت نظارت شما دقیقاً چند ساعت مداوم در حرکت بوده است. اگر خودرو بیش از آنچه که تعیین شده در حرکت بوده است سریعاً می‌توانید با راننده خود تماس بگیرید و به او هشدار دهید که در مسیر‌های تعیین شده استراحت کند تا‌گریبانگیر حوادث احتمالی نشود.

با گزارش‌های ردیاب‌های ایران رهیاب نظارت کاملی به پرسنل خود داشته باشید!

در این مقاله به بررسی 6 گزارش مهم دستگاه ردیاب خودرو پرداختیم. با استفاده از ردیاب می‌توانید در هر لحظه گزارش‌های از جمله موقعیت دقیق جغرافیایی خودرو، سرعت حرکت و توقف خودرو، مسیر‌های پیموده شده و تخلفات رانندگی را در اختیار داشته باشید. گزارش‌هایی که ردیاب خودرو ارائه می‌دهد به شما کمک می‌کند که عملکرد رانندگان خود را بسنجید و بهتر و راحت‌تر بتوانید شرکت و ناوگان حمل و نقلی خود را توسعه دهید.

ایران رهیاب بزرگ‌ترین شرکت عرضه‌کننده انواع ردیاب خودرو، ردیاب شخصی پرسنلی و حیوانات در ایران است. چناچه برای خرید دقیق‌ترین ردیاب خودرو سوالی دارید با کارشناسان مجرب ایران رهیاب به شماره تلفن 22171062-021 تماس بگیرید. کارشناسان ایران رهیاب آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
بررسی 6 گزارش مهمی که ردیاب خودرو در اختیار شما قرار می‌دهد
2.5 از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× 1 = 10

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328