ایران رهیاب Blog Archives

سیمکارت کدام اپراتور برای ردیاب پوشش‌دهی قوی‌تری دارد؟

بهترین سیمکارت برای ردیاب

سیمکارت کدام اپراتور برای ردیاب پوشش‌دهی قوی‌تری دارد؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی سبک زندگی ما انسان‌ها به خصوص در بخش امنیت با تغییرات جذابی همراه شده است. امروزه با استفاده از ردیاب‌ها می‌توانیم از موقعیت دقیق جغرافیایی خودرو، شخص یا حیوانات خانگی خود مطلع شویم و با آسودگی خاطر بیشتری به امورات زندگی‌مان بپردازیم. بشر با ترکیب فناوری‌ها روزبه‌روز به بقا و امنیت خود کمک شایانی می‌کند. انواع ردیاب‌های جی پی اس دار، پهباد‌های محافظ و ربات‌ها برای تامین امنیت ساخته شده است.

ردیاب‌ها از طریق سیم‌کارت داده‌های جغرافیایی را ارسال می‌کنند. به همین دلیل باید از سیم‌کارتی استفاده کرد که پوشش آنتن‌دهی و اینترنت قوی‌تری داشته باشد. در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین اپراتور سیمکارت برای ردیاب را به‌طور ویژه بررسی کنیم.

چرا در ردیاب‌ها از سیم‌کارت استفاده می‌شود؟

ردیاب‌ها برای ارسال و دریافت اطلاعات از ماهواره‌ها از سیم‌کارت استفاده می‌کنند. ردیاب‌ها مجهز به جی پی اس دقیقی هستند و به دو صورت آنلاین و آفلاین اطلاعات جغرافیایی را ارسال می‌کنند. ردیاب در حالت آنلاین با اتصال به ماهواره‌ها موقعیت دقیق جغرافیایی را دریافت و روی نقشه نمایش می‌دهد. از طرفی نیز ردیاب در حالت آفلاین چنانچه اتصال به اینترنت امکان‌پذیر نباشد، طول و عرض جغرافیایی را به‌صورت پیامک ارسال می‌کند!

ردیاب خودرو سیمکارتی

کدام ردیاب‌ها از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند؟

ردیاب‌ها در مدل و انواع مختلفی تولید می‌شوند. هر ردیابی امکانات و ویژگی‌های متفاوتی دارد. به‌طور کلی اکثر ردیاب‌های که در بازار وجود دارند از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند. سیمکارتی که در داخل ردیاب‌ها استفاده می‌شود همان سیمکارتی است که برای تلفن‌های هوشمند استفاده می‌شود. از مهم‌ترین ردیاب‌هایی که از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند ردیاب فندکی، ردیاب نظامی، ردیاب ماهواره‌ای و ردیاب شخصی پرسنلی است.

برخی از افراد تصور می‌کنند که جی پی اس گوشی می‌تواند جایگزینی برای ردیاب‌ها باشند! برای ردیابی از طریق تلفن همراه باید جی پی اس و اینترنت گوشی مدام روشن باشد. به همین دلیل باتری تلفن همراه سریع‌تر تمام می‌شود. اما برخی ردیاب‌ها باتری داخلی دارند و تا 1 سال بدون شارژ مجدد اطلاعات دقیق جغرافیایی را ارسال می‌کنند. به همین دلیل نمی‌توان گوشی را جایگزینی مطمئن برای ردیاب‌ها در نظر گرفت!

امکانات ردیاب سیمکارتی

بررسی امکانات و ویژگی‌های ردیاب سیم‌کارتی؛ از کیفیت سخت‌افزاری آنتن‌دهی ردیاب مطمئن شوید!

قبل از خرید ردیاب حتماً از فروشنده یا فروشگاه مورد نظر سوال کنید که ردیاب چه ویژگی و امکاناتی دارد. اگر امکاناتی خاصی را مد نظر دارید حتماً قبل از خرید کارشناس فروش مورد نظر را در جریان بگذارید. ردیاب‌ها با توجه به مدل‌های مختلفی که دارند ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. اما یکی از جذاب‌ترین امکانات ردیاب امکان تعیین محدوده جغرافیایی است. چنانچه خودروی شما از محدوده جغرافیایی خاصی عبور کند از طریق پیامک سریعاً به شما پیامک هشدار ارسال می‌کند.

باتوجه به اینکه دکل‌های مخابراتی اپراتور‌ها پوشش‌دهی سراسری دارند در هر زمان می‌توانید در نقاط مختلف کشور خودروی خود را ردیابی کنید. برخی ردیاب‌ها نیز مجهز به دستگاه شنود مخفی هستند و به شما این امکان را می‌دهند که صدای داخل کابین راننده را شنود و در صورت لزوم خودرو را از راه دورر خاموش کنید.

سیمکارت اپراتور ایرانسل و همراه اول برای استفاده در ردیاب

سیم‌کارت کدام اپراتور برای ردیاب آنتن‌دهی و اینترنت پر سرعت‌تری دارد؟

خوشبختانه ردیاب‌های استاندارد از سیم‌کارت کلیه اپراتور‌های داخلی پشتیبانی می‌کنند. در ردیاب‌ها می‌توان از سیم‌کارت اپراتور‌هایی مثل همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا، شاتل موبایل، آپتل و آذرتل استفاده کرد. در بین کلیه اپراتور‌ها همراه اول و ایرانسل کاربران بیشتری دارند و بهترین سیم‌کارت برای ردیاب‌ها به شمار ‌می‌روند.

سیم‌کارت‌های ایرانسل و همراه اول باتوجه به دکل‌ها مخابراتی قدرتمندی که در سراسر ایران دارند و پوشش‌دهی آنتن و اینترنت قدرتمندی را دارا هستند. اگر می‌خواهید در سراسر کشور با استفاده از ردیاب‌ها بدون اختلال خودروی خود را ردیابی کنید حتماً از سیم‌کارت اپراتور‌های ایرانسل و همره اول استفاده کنید.

نسل جدید سیمکارت ردیابی

داشتن شارژ ریالی و حذف پین کد سیم‌کارت ردیاب را فراموش نکنید!

سیم‌کارت ردیاب‌ها همانند سیمکارت تلفن‌های همراه نیاز به شارژ ریالی و بسته اینترنت دارند. از طریق اپلیکیشن آپ، همراه من و ایرانسل من می‌توانید سیم‌کارت‌های همراه اول و ایرانسل را شارژ کنید. باید سیمکارت ردیاب همیشه به اندازه کافی شارژ داشته باشد. اگر در موقعیتی ردیاب به‌صورت آنلاین نتواند داده‌های جغرافیایی را ارسال کند از طریق پیامک طول و عرض جغرافیایی را می‌فرستد. به همین دلیل باید همیشه سیمکارت ردیاب را به اندازه کافی شارژ کنید. در نهایت اگر از سیمکارت همراه اول برای ردیاب خود استفاده می‌کنید حتماً پین کد آن را غیرفعال کنید.

ردیاب‌ها در زندگی امروزه ما بسیار کاربردی هستند و در تامین امنیت بهترین ابزار دیجیتال و الکترونیکی به شمار ‌می‌روند. از مهم‌ترین کاربرد ردیاب‌ها می‌توان به استفاده از آن در ردیابی خودرو، بیماران، سالمندان، مدارک و اسناد محرمانه و حیوانات اشاره کرد. استفاده از ردیاب‌ها آنقدر فراگیر شده است که حتی امروزه اکثر شرکت‌ها بجای ردیاب لجستیگی از دستگاه ردیاب جی پی اس دار استفاده می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم که مقاله ردیاب لجستیکی چیست را مطالعه کنید!

با نسل جدید ردیاب‌های سیم‌کارتی از سرقت هرگونه خودرویی پیشگیری کنید!

در این مقاله بهترین سیمکارت برای ردیاب را به‌طور ویژه بررسی کردیم. ردیاب‌های موجود در بازار اکثراً از سیمکارت کلیه اپراتور‌های کشور پشتیبانی می‌کنند. اما پوشش آنتن‌دهی و اینترنتی سیمکارت همراه اول و ایرانسل به مراتب بهتر از سایر اپراتور‌های دیگر است. حتماً از فروشگاه و برند معتبری ردیاب خود را بخرید که در بلند مدت بتوانید از آن استفاده کنید.

ایران رهیاب تخصصی‌ترین شرکت ردیاب در ایران بوده که سال‌ها انواع ردیاب خودرو، ردیاب شخصی پرسنلی و ردیاب حیوانات را با بهترین قیمت بازار عرضه کرده است. برای خرید نسل جدید ردیاب‌های سیم‌کارتی هم اکنون با کارشناسان فروش ایران رهیاب با شماره تلفن 22171062-021 تماس بگیرید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
سیمکارت کدام اپراتور برای ردیاب پوشش‌دهی قوی‌تری دارد؟
4.3 از 3 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× 8 = 40

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328