ایران رهیاب Blog Archives

با خرید ردیاب حیوانات وحشی و پرندگان دیگر نگران گم شدن آنها نباشید

ردیاب حیوانات وحشی

با خرید ردیاب حیوانات وحشی و پرندگان دیگر نگران گم شدن آنها نباشید

نگهداری از حیوانات خانگی سال هاست که در بین افراد رواج دارد و اکثر غریب به اتفاق از سگ و یا گربه در خانه های خود نگهداری می کنند. اما همه حیواناتی که در خانه نگهداری می شوند اهلی نیستند و یا برخی افراد از پرنده ها نگهداری می کنند. لذا دغدغه گم شدن حیوانات خانگی و به خصوص پرندگان همیشه همراه صاحبان آنهاست. چاره راه چیست؟

ردیاب حیوانات وحشی و پرندگان چاره راه شماست

همانطور که اشاره کردیم همه حیوانات اهلی نیستند و یا لزوما در دسته حیوانات چهارپا قرار ندارند. برای مثال عده بسیاری اقدام به نگهداری از پرندگان یا حیوانات وحشی می کنند و همانطور که می دانید احتمال گم شدن چنین حیواناتی بسیار بالاست. معمولا حیوانات خانگی و برخی پرندگان نیز بسیار قیمتی هستند و اگر از گون خاص حیوانات وحشی باشند مسلما گرانتر هم خواهند بود.

ردیاب پرندگان و حیوانات وحشی

لذا همواره احتمال گم شدن حیوانات وحشی همراه با مالکین بوده و به دنبال راه حلی برای جلوگیری از گم شدن پرندگان و حیوانات خود دارند. بهترین رویکرد ممکن استفاده از ردیاب حیوانات برای جلوگیری از گم شدن و یا ربوده شدن این موجودات است.

ضرورت استفاده از ردیاب حیوانات وحشی چیست؟

مسلما حیوانات وحشی نگهداری سختتری دارند و اگر گم شوند احتمال پیدا کردن مجدد آنها بسیار کمتر است. اما با نصب ردیاب برروی حیوانات وحشی می توانید برای همیشه از موقعیت مکانی حیوانات خود مطلع باشید.

برای مثال اگر در خانه از پرندگان خاص و زینتی نگهداری می کنید اگر حیوان فرار کرده و پرواز کند می تواند در هر کجای دنیا مجددا آن را پیدا کند. استفاده از ردیاب برای حیوانات وحشی خصوصا برای افرادی که در ادارات محیط زیست فعالیت دارند اهمیت بیشتری دارد.

ردیاب زیرپوستی حیوانات

برای مثال در نگهداری از حیوان نادری مانند یوزپلنگ ایرانی می توان با نصب ردیاب برای همیشه از موقعیت مکانی آن مطلع بود. بدین طریق در صورت شکار و یا دزدیده شدن این حیوان وحشی توسط سودجویان می توانید به راحتی برای پیدا کردنش اقدام نمائید.

معرفی انواع ردیاب حیوانات وحشی

امروزه ردیاب های در انواع، ابعاد و کاربرد های متنوعی تولید می شوند. برای مثال با اینکه ردیاب حیوانات در نوع اختصاصی خود تولید می شود، اما شما می توانید از ردیاب شخصی افراد نیز برای حیوان خانگی خود استفاده کنید.

حتی امروزه نسل جدیدی از ردیاب ها به نام ردیاب زیر پوستی حیوانات تولید می شود که بهترین نوع از ردیاب حیوانات وحشی است. چرا که دیگر نگران افتادن و یا آزار دیدن حیوان با استفاده از نصب ردیاب نیستید. همچنین با استفاده از ردیاب زیر پوستی حیوانات وحشی در صورتی که این حیوانات توسط افراد سودجو شکار شوند می توانید به راحتی آنها را پیدا کنید.

خرید ردیاب حیوانات وحشی

امکانات ردیاب حیوانات وحشی و پرندگان برای موقعیت یابی

با استفاده از ردیاب حیوانات وحشی امکانات متنوعی در اختیار شما قرار می گیرد. برای مثال همانطور که پیش تر هم ارائه شد می توانید از یک ردیاب شخصی شنوددار استفاده کنید و علاوه بر تامین امنیت حیوان خانگی تان، امنیت خود را هم برقرار کنید.

چرا که معمولا حیوانات خانگی ساعات بسیاری از روز را در کنار شما هستند. از جمله امکاناتی که با خرید ردیاب حیوانات وحشی در اختیار شما قرار می گیرد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مکان یابی با اختلاف کمتر از یک متر
  • مشاهده محل دقیق حیوان مورد نظر برروی نقشه
  • امکان ردیابی با پیامک
  • امکان ردیابی با استفاده از نرم افزارهای رایانه و گوشی های هوشمند
  • سازگاری با تمام اپراتور های داخلی
  • امکان شنود

ردیاب حیوانات را می تواند در دو نوع ردیاب حیوانات قلاده ای و یا ردیاب زیرپوستی حیوانات تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. خوشبختانه برای استفاده از آنها حیوان به هیچ وجه اذیت نشده و آسیب هم نمی بیند.

ردیاب و جی پی اس زیر پوستی حیوانات وحشی

ردیاب حیوانات یکی از بهترین ابزارهایی است که باعث می شود حیوان خانگی تان بازیگوشی و آزادی اش را داشته باشد و از طرفی هرگز هم نگران گم شدن آن نباشید. همچنین به کمک پنل ردیابی می توانید محدوده امن خاصی را تعریف کنید تا در صورتی که حیوان خانگی تا از محدوده خارج شد پیامک های اطلاع رسانی برای شما ارسال شود.

گارانتی و ضمانت خرید ردیاب حیوانات وحشی

ایران رهیاب به عنوان یکی از مجموعه های فعال و معتبر در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو، اشخاص و حیوانات بهترین نوع از ردیاب های موجود در بازار را با بهترین خدمات پشتیبانی در اختیار شما قرار می دهد. همچنین تمام محصولات ارائه شده در ایران رهیاب دارای مدت زمانی برای گارانتی و خدمات پشتیبانی هستند تا با اطمینان خاطر برای خرید ردیاب اقدام نمائید.

در پایان پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر و یا مشاوره برای خرید ردیاب با شماره های اعلام شده تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح کنید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
با خرید ردیاب حیوانات وحشی و پرندگان دیگر نگران گم شدن آنها نباشید
3.8 از 8 رای

هدف استفاده از ردیاب برای حیوانات وحشی چیست؟

بسیاری پژوهشگران برای مطالعه زندگی و یا حفظ امنیت گونه های جانوری رو به انقراض نیاز به ابزاری برای اطلاع از موقعیت و سلامت حیوانات وحشی دارند. ردیاب حیوانات وحشی یکی از دستگاه های مفید و سودمند برای ردیابی حیوانات در محیط وحش است.

دقت ردیاب حیوانات وحشی چقدر است؟

با بکار بردن بهترین تکنولوژی ممکن در تولید و ساخت ردیاب های ارائه شده در ایران رهیاب، تلاش بر آن بوده است تا دقت ردیابی در حد یک متر و به قول گفتنی، در حد نقطه زنی باشد.

قیمت ردیاب حیوانات وحشی و پرندگان چقدر است؟

خوشبختانه دستگاه مسیریاب مورد استفاده برای حیوانات خیلی گران نیست. با توجه به اینکه امکانات قرارداده شده برروی محصول مشابه با امکانات موجود برروی ردیاب خودرو و یا ردیاب های شخصی نیست، مسلما برای خرید ردیاب حیوانات وحشی نیاز به پرداخت هزینه های گزاف ندارید.

عموما قیمت ردیاب وابسته به امکانات و کاربردهای آن تغییر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم صفحه قیمت ردیاب را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 37 = 42

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328