ایران رهیاب Blog Archives

چگونه خانه، گاوصندوق و وسایل ارزشمند خود را در برابر سارقان ایمن کنیم؟

سارق در حال ورود به منزل

چگونه خانه، گاوصندوق و وسایل ارزشمند خود را در برابر سارقان ایمن کنیم؟

نگهداری و حفظ وسایل قیمتی و ارزشمندی مانند طلا جواهرات و اشیاء قیمتی در منزل همیشه برای صاحبان آن نگرانی های زیادی به وجود می آورد چرا که سارقان حرفه ای به راحتی و در یک موقعیت مناسب می توانند خیلی سریع دست به کار شوند و همه وسایل قیمتی را بدون آنکه ردی از آن جا بگذارند به سرقت می برند. با این حساب بسیاری از افراد برای حفظ و نگهداری وسایل قیمتی خود دچار نگرانی های فراوانی هستند. در ادامه همراه ما باشید تا با ارائه چند راهکار مهم و کاربردی به شما آموزش دهیم که چگونه می توان از اشیا قیمتی و با ارزش خود در خانه محافظت کنیم.

استفاده از درب های ضد سرقت اولین و مهم ترین راه برای جلوگیری از سرقت منزل

استفاده از درب های ضد سرقت به عنوان بهترین و مهم ترین راه جلوگیری از سرقت منزل پیشنهاد می شود چرا که این درب ها به نسبت درهای معمولی از امنیت بالاتری برخوردار هستند و با توجه به قفل های محکمی که دارند درصد سرقت و باز شدن توسط سارقان را به شدت کم می کند.

درب های ضد سرقت به نسبت سایر درهای معمولی از قیمت بالاتری برخوردار هستند به همین دلیل پیشنهاد می کنم برای صرفه جویی در هزینه های خود به جای خرید این درهای گران قیمت از حفاظ های آهنی و محکم استفاه کنید و تا همیشه در منزل خود را در مقابل سارقان بد نیت بسته نگه دارید.

سارق در حال باز کردن قفل در منزل

وسایل ارزشمند و قیمتی خود را در نزدیکی پنجره نگذارید

یکی از مهم ترین نکاتی که برای حفظ و نگهداری از وسایل ارزشمند در منزل باید به آن توجه کرد، این است که به هیچ عنوان نباید وسایل ارزشمند و گران قیمتی مانند گلدان قیمتی و تابلوهای ارزشمند را در نزدیکی پنجره و یا در منزل قرار داد. چرا که چشمان تیز سارقان به سادگی از این اشیا رد نخواهد شد و با مشاهده آن حتی به صورت اتفاقی، برای سرقت و ربودن این اشیا برنامه ریزی می کنند.

بنابراین آن‌ها را در جای مناسب قرار دهید و یک برنامه امنیتی مناسب برای آن ها داشته باشید. در کشورهای پیشرفته برای تامین امنیت این لوازم گران بها، از کوچکترین جی پی اس دنیا استفاده می کنند. با توجه به اینکه دسترسی به این ابزارهای تکنولوژی برای همه فراهم نیست، می توانید آن ها را در یک کیف قرار دهید و یک ردیاب ساده جی پی اس دار نیز برای آن ها خریداری کنید.

پنهان کردن طلا برای جلوگیری از سرقت

برای نگهداری پول و طلا حتما از گاوصندوق استفاده کنید

استفاده و جاسازی گاوصندوق در منزل همیشه اولین راه حلی است که به ذهن افراد می رسد. در این حال باید در نظر داشت که اسکناس نقد، سکه و طلا را حتما باید درون گاوصندوق نگهداری کرد چرا که سرقت گاوصندوق روند طولانی تری دارد و باعث می شود سارقان ریسک کمتری برای باز کردن آن داشته باشند.

نگهداری وسایل ارزشمند در گاوصندوق منزل

برای گاوصندوق خود رمز های ساده انتخاب نکنید

بر خلاف بسیاری از سارق هایی که برای باز کردن قفل گاوصندوق ریسک نمی کنند. عده ای از سارقان مهارت بالایی در رمز گشایی و باز کردن گاو صندوق ها دارند به همینن دلیل و برای سخت تر کردن کار این افراد بهتر است تا از انتخاب رمزهای ساده ای که قابل حدس هستند صرف نظر کنید تا احتمال دزدی گاوصندوق کاهش پیدا کند.

پنهان کردن لوازم ارزشمند در نقاط کور منزل

نصب بهترین ردیاب گاوصندوق را جدی بگیرید

شاید تا این قسمت از مقاله شما هم به این موضوع فکر کرده باشید که در صورت سرقت گاوصندوق چه باید کرد؟ چرا که بسیار دیده شده که سارقان حرفه ای برای باز کردن قفل گاوصندوق زمان نمی گذارند و در همان مرحله اول خود گاو صندوق را به سرقت می برند.

در این مرحله تنها می توان با رعایب یک نکته، سارق را به دام پلیس انداخت و آن هم استفاده از ردیاب شخصی مخفی است. با استفاده از این دستگاه هوشمند و حرفه ای می تواند در هر کجای کشور که باشید و حتی پس از سرقت گاو صندوق خود با ردیابی آن و اطلاع دادن موقعیت مکانی گاوصندوق به پلیس، سارق را هر چه سریعتر به دام بیندازید. این ردیاب ها اندازه و وزن بسیار کوچکی دارد و به دلیل قدرت ردیابی بالایی که دارند به راحتی و حتی در دورترین نقاط شهری و روستایی قابل دسترسی هستند.

استفاده از ردیاب در گاوصندوق ها

لوازم ارزشمند و عتیقه خود را در مکان های مخفی نگه داری کنید

از دیگر نکاتی که برای حفظ وسایل ارزشمند خود حتما باید در نظر داشته باشیم این است که لوازم ارزشمند خود را در مکان های دور از دسترس قرار دهیم. شما می توانید به راحتی و با جاساز کردن کیف جواهرات و یا طلای خود در مکان هایی که کسی حتی به آن فکر هم نمی کند هر سارقی را گیج کنید. یکی از راه حل‌های ساده قرار دادن گاوصندوق مخفی کوچک در مکان های کنج خانه است.

در صورت مسافرت طولانی مدت طلا و سکه های خود را به صندوق امانات بانک ها بسپارید

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که در هنگام برنامه ریزی برای سفر طولانی مدت خود همیشه نگران وسائل ارزشمند خود هستید، پیشنهاد می کنم ساده ترین راه حل را انتخاب کنید و به جای جاسازی طلا در منزل، با به امانت گذاشتن تمام اجناس قیمتی خود در صندوق امانات بانک های کشور تا زمان برگشت خود از سفر خیال خود را بابت امنیت وسایل ارزشمند و گران قیمت خود راحت نگه دارید.

از دوربین هوشمند منازل برای کنترل خانه استفاده کنید

استفاده از دوربین مداربسته در نقاط مختلف منزل و حتی راهروها می تواند شما را برای تشخیص دادن چهره سارقان کمک کند. به علاوه امروز و به علت استفاده از دوربین های مدار بسته در فروشگاه ها، آپارتمان ها و مجموعه های اداری کمتر سارقی بدون توجه و بررسی دوربین های کنترل شده عملیات سرقت را آغاز می کند.پس در نظر داشته باشید که استفاده از دوربین مداربسته تنها راه حل ممکن نیست اما می تواند به کنترل شرایط کمک به سزایی کند.

استفاده از ردیاب و دوربین مداربسته در منزل

دوربین هوشمند منازل یکی از جدید ترین ابزارهای کاربردی برای افرادی است که شاید به سبب مسافرت گاهی مجبور به ترک منزل خود برای مدت طولانی هستند. با استفاده از این ابزار کاربردی و نصب نرم افزار مخصوص آن به روز گوشی موبایل بلافاصله و پس از به حرکت در آمدن جسمی در منزل هشدار را از سمت نرم افزار دریافت کنید.

دوربین هوشمند خانه کیفیت شفافی در شب دارد و به همینن دلیل به سهولت می توانید تصاویر را از هم تشخیص دهید و در صورت اطمینان از حضور سارق در منزل، مورد را به پلیس های امنیتی اطلاع دهید. به همین راحتی و تنها با خرید یک دستگاه مهم و کاربردی می توانید سارق منزل خود را از فرسخ ها آن طرف تر به دام بیندازید.

خرید بهترین ردیاب از ایران رهیاب

مهم ترین مزیت استفاده از ردیاب در کنار لوازم گران بها، این است که در صورت سرقت احتمالی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، اشیا شرقت شده را بیابید. ما در اران رهیاب برای تامین امنیت خانه شما در کنارتان هستیم. برای خرید انواع ردیاب و یا دریافت مشاوره می توانید با شماره 02122410328 در تماس باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
چگونه خانه، گاوصندوق و وسایل ارزشمند خود را در برابر سارقان ایمن کنیم؟
5 از 2 رای

چگونه از دزدی خانه جلوگیری کنیم؟

یکی از مهم ترین نکات پیشگیری از سرقت خانه، بالا بردن امنیت در حریم خانه است. نصب دوربین، دزدگیر و وسایل هوشمند به شما در این مسیر کمک می‌کند.

بهترین مکان برای پنهان کردن طلا و اشیا قیمتی در خانه کجاست؟

برای جاسازی طلا در منزل بهترین کار این است که از یک گاوصندوق کوچک خانگی استفاده کنید. برای آشنایی با نحوه پنهان کردن اشیا قیمتی ادامه مطلب را بخوانید.

چگونه از دزدی گاوصندوق جلوگیری کنیم؟

خرید یک گاوصندوق با کفیت و استاندارد، انتخاب رمزهای پیچیده و خرید بهترین ردیاب از جمله اقداماتی است که امنیت گاوصندوق را تامین می‌کند. بهترین ردیاب‌ ها را می توانید از سایت ایران رهیاب نیز خریداری کنید.

۲ دیدگاه برای “چگونه خانه، گاوصندوق و وسایل ارزشمند خود را در برابر سارقان ایمن کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× 9 = 36

  1. Avatar
    اسماعیل

    سلام ممنون بابت مقاله خوبتون. من دنبال راهی برای جاساز کردن کردن گاو صندق تو خونه ام. خیلی سرچ کردم حتی سعی کردم با کلمه های رسمی مثل چگونه گاوصندوق را مخفی کنیم تو گوگل جستجو کنم اما چیزی پیدا نکردم میشه راهنمایی ام کنید

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      برای مخفی کردن گاو صندوق می تونید آن را داخل دیوار یا داخل کمد جای بدید. البته مخفی کردن بستگی به توانایی و معماری خانه شما هم دارد. اما بهترین راه خرید ردیاب برای گاو صندوقه. برای مثال ردیاب شخصی ابعاد متناسبی داره و به راحتی در گاوصندوق مخفی میشه. بنابراین هم خیالتون از امنیت گاوصندوق راحت میشه و هم نیازی به مخفی کردنش نیست.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328