ایران رهیاب Blog Archives

کوچکترین ردیاب دنیا، معرفی ریزترین جی پی اس بازار

کوچک ترین ردیاب کدام است

کوچکترین ردیاب دنیا، معرفی ریزترین جی پی اس بازار

یکی از مهم ترین ویژگی های ردیاب ها کوچک بودن و غیر قابل تشخیص بودن آن هاست. البته با توجه به نوع کاربردی که دارند ممکن است این ویژگی در برخی از ردیاب ها هیچ اهمیتی نداشته باشد!

به طور مثال ردیاب های بزرگ نظامی به گونه ای طراحی می شوند که تا چندین روز و حتی چندین هفته، قدرت نگه داشتن شارژ را داشته باشند. یا اینکه آهنربای آن ها به گونه ای باشد که با شدید ترین تکان ها نیز جابجا یا کنده نشوند.

 از این رو برای این دسته از ردیاب ها، اندازه اهمیتی ندارد اما گاهی اوقات در مواقعی اندازه یک ردیاب بسیار مهم می شود! اگر شما هم از دسته افرادی هستید که نسبت به اندازه ردیاب ها و شناخت کوچک ترین ردیاب دنیا کنجکاو شده اید، این مقاله برای شماست.

جی پی اس کوچک Goccia، کوچک ترین ردیاب شخصی دنیا

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کوچک ترین ردیاب دنیا چیزی شبیه به یک دکمه لباس است! ردیابی که Goccia نام دارد و با توجه به اندازه بسیار کوچکش به سادگی می توان از آن استفاده کرد. این ردیاب 3 گرمی، تنها وظیفه ی ردیابی افراد را ندارد بلکه امور دیگری نظیر بررسی فعالیت های شخص را انجام می دهد.

همانطور که با یک اپلیکیشن از اطلاعات جی پی اس ماشین آگاه می شوید، با یک اپلیکیشن می توانید اطلاعات بسیاری از این ردیاب دریافت کنید! بعد از نصب ردیاب Goccia، می توانید اپلیکیشن آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و اطلاعاتی که درباره مدت زمان خواب و کالری های سوزانده شده تان در اختیار دارد را مشاهده کنید.

در حال حاضر Goccia به عنوان کوچکترین ردیاب دنیا شناخته می شود اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید ردیاب های کوچک دیگری هم داریم که آن ها نیز لقب کوچکترین ردیاب را دارند. قبل از بررسی آن ها نگاه کوتاهی به ویژگی های این ردیاب خواهیم داشت.

کوچک ترین ردیاب دنیا، ردیاب کوچک و قوی

مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب کوچک و قوی Goccia

  • امکان استفاده از ردیاب Goccia در هر زمان از شب و روز
  • قابلیت همگام سازی دیتا ثبت شده روی گوشی
  • دارای ظاهری بسیار زیبا و کاملا فریبنده
  • ضد آب
  • امکان ردیابی آنلاین و دقیق
  • قابلیت ثبت و مشاهده میزان کالری سوزانده شده فرد
  • شارژ شدن در مدت زمان 25 دقیقه (به صورت وایرلس)
  • دارای یک قلاب برای نصب ساده تر
  • دارای یک دستبند و گردن بند برای استفاده ساده تر
  • مجهز به کابل یو اس بی

در نهایت اگر بخواهیم مهم ترین ویژگی مثبت ردیاب Goccia که یک ردیاب کوچک و قوی است، را بگوییم، باید به شیشه ای بودن آن اشاره کنیم. در اصل جنس این ردیاب از آلومینیوم است اما روکش شیشه ای دارد که آن را دربرابر گرما و سرما بسیار مقاوم می سازد.

ردیاب تزریقی، کوچکترین جی پی اس

این مدل از ردیاب یک چیپ است که درون یک کسپول قرار دارد. اندازه این ردیاب بسیار بسیار کوچک است و معمولا از آن برای ماموریت های مخفیانه استفاده می شود. نحوه نصب این ردیاب کمی متفاوت تر از جی پی اس های دیگر است. همانطور که از نام آن پیداست، برای استفاده از آن، باید دستگاه را به بدن تزریق کرد.

می توان گفت نحوه نصب این ردیاب تا حدودی شبیه به نصب ردیاب زیرپوستی حیوانات است اما تفاوت های بسیاری دارند. به صورت کلی موارد متفاوتی وجود دارد که افراد را متقاعد می سازد تا به جای استفاده از ردیاب زیرپوستی، ردیاب قلاده ای حیوانات استفاده کنند اما باید بدانید که استفاده از ردیاب تزریقی درد زیادی ندارد.

اندازه این ردیاب بسیار کوچک است. به صورت کلی 5 سانتی متر طول و 2 سانتی متر قطر دارد. این کپسول زیر پوست بازو یا قسمت های دیگر بدن فرد جاساز می شود.

ردیاب تزریقی انسان، کوچکترین ردیاب شخصی

مهم ترین ویژگی ردیاب تزریقی چیست؟ یک جی پی اس همراه کوچک بخرید

شاید برایتان جالب باشد که این ردیاب هم علاوه بر تشخیص موقعیت مکانی فرد، علائم حیاتی او را بررسی می کند. در صورتی که مشکل خاصی در علائم حیاتی فرد وجود داشته باشد، این ردیاب، برای یک مرکز اورژانس آلارم خطر ارسال خواهد کرد. البته درباره ردیاب تزریقی، این مسئله یک قابلیت محسوب نمی شود بلکه یک لازمه است. دقیقا همانند قابلیت ارسال پیامک حین روشن شدن خودرو که در ارزان ترین ردیاب خودرو نیز وجود دارد، امکان پیگیری علائم حیاتی نیز باید برای ردیاب تزریقی فراهم باشد.

خرید جی پی اس کوچک

آیا فقط همین دو مدل ردیاب کوچک در بازار وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر. ردیاب های کوچک دیگری هم در بازار وجود دارد که از نمونه آن ها می توان به ردیاب های OriginGPS اشاره کرد که سایز بسیار کوچکی (چیزی حدود 10 میلی متر) دارند. آنچه در این مقاله بررسی کردیم تنها معرفی و نگاهی کوتاه به کوچک ترین ردیاب های شخصی بوده است اما معرفی نکردن ردیاب های کوچک دیگر به معنی مناسب نبودن آن ها نیست. 

نکته ی دیگری که درباره ردیاب های کوچک وجود دارد این است که با توجه به کاربرد هر یک از ردیاب ها باید اندازه آن ها را بررسی کنیم. گاهی اوقات اندازه یک ردیاب می تواند مسئله مهمی نباشد بلکه نوع کاربرد آن مهم تر است. معمولا در ردیاب های شخصی، فاکتور اندازه اهمیت زیادی دارد.

 به طور مثال اگر بخواهیم با هدف اعلام سرقت خودرو یک ردیاب تهیه کنیم که دور از چشم باشد، نیازی نیست که حتما به دنبال گزینه ای کاملا کوچک باشیم. بلکه با توجه به نوع طراحی و کاربردی بودن ردیاب می توان آن را در قسمتی از ماشین جاساز کرد. از این رو توجه داشته باشید که هدف این مقاله تنها معرفی برخی از ردیاب های شخصی کوچک بوده است. با این حال این سوال برای بسیاری از کاربران پیش می آید که آیا این ردیاب ها در ایران نیز وجود دارند! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ما در ایران رهیاب اقدام به عرضه انواع جی پی اس های کوچک و کاربردی کرده ایم. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی دقیق تر با محصولات و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22410328-021 و 22171062 -021 تماس حاصل کنید. همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهند. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
کوچکترین ردیاب دنیا، معرفی ریزترین جی پی اس بازار
4.5 از 122 رای

۲ دیدگاه برای “کوچکترین ردیاب دنیا، معرفی ریزترین جی پی اس بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 40 = 47

  1. Avatar
    کیمیا سام

    من یه بچه گربه خیلی کوچیک دارم که چون بازیگوشه همش تو خونه گمش میکنم. چون خیلی کوچیکه هنوز میترسم بره بیرون از خونه و گم بشه!!! چه نوع ردیابی براش بگیرم که بتونم همیشه راحت پیداش کنم؟ میتونم ردیاب Goccia رو براش بگیرم؟ اگر میشه نحوه نصب ردیاب پیشنهادیتونم بگین.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      ردیاب Goccia برای حیوانات کوچک مناسب نیست زیرا امکان جدا شدن آن از قلاده وجود دارد. برای حیوانات خانگی کوچک پیشنهاد ما خرید ردیاب زیرپوستی حیوانات است. این ردیاب کوچک به راحتی زیر پوست حیوانات نصب می شود و همه قابلیت های یک ردیاب پیشرفته را دارد. نحوه نصب این ردیاب نیز بسیار ساده است و حیوان خانگی دوست داشتنی شما هیچ دردی را احساس نخواهد کرد.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328