ایران رهیاب Blog Archives

دستگاه جی پی اس برای کودکان، مهمترین ابزاری که والدین نیاز دارند!

دستگاه ردیاب کودک

 دستگاه جی پی اس برای کودکان، مهمترین ابزاری که والدین نیاز دارند!

گم شدن کودکان یکی از بزرگترین دغدغه و نگرانی های هر پدر و مادری است. از طرفی در دنیای امروز والدین زمان کافی برای حضور در کنار کودکان خود را ندارند. به مرور زمان نیز کودک باید زندگی فردی را تجربه کرده و در اجتماع حضور پیدا کند. اما برای رفع نگرانی و دغدغه هایی که در این زمینه وجود دارد چه راه حلی پیش روی ماست؟ دستگاه جی پی اس برای کودکان در چنین شرایطی بهترین انتخاب ممکن است. در ادامه با ایران رهیاب همراه باشید.

جی پی برای کودکان، بهترین تکنولوژی ممکن در کاهش خطرات

هرروز از رسانه های گوناگون می شنوید که کودکان بسیاری گم شده اند. هیچ پدر و مادری طاقت دوری فرزندان خود را برای چند ساعت هم ندارد چه برسد به اینکه ناپدید یا گم شوند. علل های مختلفی برای مفقود شدن کودکان معرفی کرده اند اما مهم ترین علت حواست پرتی والدین شناسایی شده است.گاهی پیش آمده است که کودکتان بهمراه شما وارد فروشگاه یا شهربازی می شوند اما در یک لحظه کودک عزیزتان جلوی چشم تان غیب می شود.

دستگاه مسیریاب کودک

دزدیدن دختر و پسر زیر پنج سال یکی از رایج ترین اتفاقات چند سال اخیر است. پیدا کردن فرزندتان علاوه براینکه زمان بر است و شاید در این مدت اتفاقات ناگواری بیافتد٬ نگرانی و اضطراب برای شما بهمراه دارد. خبرهای بسیار وحشتناکی همانند فروش و تجاوز به کودکان در حال افزایش است. گاهی پیش آمده است که نیروی های امنیتی خیلی دیر کودک را پیدا می کنند و حادثه ای پیش بینی نشده برای فرزندتان اتفاق می افتد.

فکر می کنید بهترین راه حل چه چیزی باشد؟ اگر زمانی حواستان پرت شد و کودکتان گم کردید چه کاری باید انجام دهید که در کمترین زمان ممکن فرزند خود را پیدا کنید؟ در ادامه مقاله قصد داریم استفاده از ابزاری مشابه با ردیاب شخصی را به عنوان بهترین راه حل ممکن را برای شما توضیح دهیم.

جی پی اس چیست و چه کاربردهای دارد؟

قبل از اینکه به سراغ راه حل اصلی برویم اجازه دهید با ردیاب و انواع آن شما را آشنا کنیم تا بهترین انتخاب را برای نگهداری از فرزندانتان در جاهای شلوغ داشته باشید. ردیاب یا جی پی اس٬ سیستمی است از 24 ماهواره که به دور زمین می چرخند. هر ۴ تا ماهواره در یکی از مدارهای زمین قرار گرفته اند. تا بهترین موقعیت زمانی و مکانی تمام اشیاء و موجوداتی که برروی زمین وجود دارد در کمتر از چند ثانیه بدون هیچ گونه خطای نشان می دهد.

دستگاه ردیاب برای کودکان چه کاربردی دارد؟

جی پی اس یا ردیاب در جاهای گوناگونی مانند مصارف نظامی، نقشه برداری، تجاری، عمومی کاربرد دارد و اما در مصارف نظامی و همگانی بیشتر از دیگر جاها استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله جی پی اس چیست مراجعه کنید.

کاربرد موقعیت یاب در مصارف نظامی

از جمله کاربرد های ردیاب در صنایع نظامی می توانیم به موارد زیر اشاره کینم:

1- کاربرد هوایی : جی پی اس در مصارف مهمی مانند جنگنده و بمب افکن، هلی کوپتر، موشک کروز، چتربازی و پروازهای نظامی دارد.
2- کاربرد دریایی: زیر دریایی، کشتی و تمام انواع قایق ها و دریا نوردی نظامی.
3- کاربردهای زمینی: مکان های مانند توپخانه ها، ناوبری خودروها، هدایت پیاده نظام، سیستم موشک زمین به زمین، شناخت و جنس خاک.

البته چی پی اس در موارد عمومی نیز کاربرد دارد که از جمله مهمترین آنها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1- پرواز با گلایدر
2- اسکی، کوهنوردی
3- قایقرانی در دریا و رودخانه های خروشان
4- عملیات جستجو و نجات
5- مسابقات اتومبیل رانی رالی
6- حرکت در فضای باز یا جاده ها

جلوگیری از هرگونه اتفاق با استفاده از جی پی اس کودکان

تا اینجای مقاله حتما متوجه شده اید٬ جی پی اس کاربردهای بسیاری دارد. اما قراراست در ادامه راه چاره‌ای برای مانع شدن هرگونه اتفاق پس از گم شدن کودکان شما را مطرح کنیم. ردیاب کودک یکی از همان بهترین راه حل های است که مراقب فرزند دلبندتان خواهد بود.

بهترین کاربردهای دستگاه جی پی اس برای کودکان
جی پی اس کودکان یکی از بهترین راهها برای اینکه دل نگرانی و دلهره والدین را برطرف کرد اما مهم ترین کاربرد موقعیت یاب کودکان در کجاست؟

1- جی پی اس کودکان در مراکز خرید شلوغ

بیشتر والدین هنگامی که به مکان های شلوغ مانند مراکز خرید میروند٬ همیشه نگران و دلشوره گم شدن فرزندانشان را دارند. به همین دلیل ترجیح می دهند کمتر از خانه بیرون بروند. بهترین راهکار این است که جی پی اس در لباس یا جیب فرزندتان قرار دهید و با استفاده از اتصال به اپلیکیشن موبایل خود لحظه به لحظه حرکت کودکتان را کنترل کنید.

2- استفاده از ردیاب برای کودکان خاص

یکی از مشکلاتی که اکثر والدین با آنها مواجه هستند نگهداری و مراقبت از کودکان با بیماری های خاص مانند اوتیسم٬ بیش فعال٬ ام اس٬ تشنج٬ ناشنوا و جسمی و روحی است. پدر و مادرهای که فرزندان بیمار دارند همیشه دلهره کودکان خود را دارند. اما کودکان خاص از توجه بیش از اندازه خسته و ناراحت هستند.
بهترین راه‌حل استفاده از سیستم جی پی اس کودکان است٬ اینگونه کودکان تان اذیت و آزار کمتری خواهند دید. همچنین شما نگران و اضطراب کمتری خواهید داشت و فرزندتان با آزادی عمل بیشتری در وارد جامعه می شود.

دستگاه جی پی اس برای کودکان

3- استفاده از ردیاب کودکان در طول مسیر مدرسه

یکی از پر مصرف‌ترین جی پی اس ها برای بچه های پیش دبستانی و دبستانی استفاده از جی پی اس همراه است. ردیاب کودکان برای والدین شاغلی که فرزندان خود را به تنهایی به مدرسه می فرستند بسیار کاربرد دارد. موقعیت لحظه ای فرزندانتان را می توانید با استفاده از اپلیکیشن روی گوشیتان بدست آورید و از نگرانی خودتان را کم کنید.

جی پی اس کاربردهای دیگری هم دارد

همانگونه که تا الان متوجه شدید جی پی اس ها تنها برای کودکان کاربرد ندارد بلکه مصارف دیگری هم دارد. با توجه به رشد دزدی موتور و ماشین استفاده از جی پی اس ماشین بعد از ردیاب کودکان کاربرد بیشتری هم دارد. با استفاده از هرگونه ردیاب می توانید اشیاء یا وسایل مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
دستگاه جی پی اس برای کودکان، مهمترین ابزاری که والدین نیاز دارند!
4.5 از 2 رای

چه امکاناتی برروی دستگاه جی پی اس کودکان وجود دارد؟

دستگاه جی پی اس مورد استفاده برای کودکان دارای امکاناتی نظیر شنود صدا، امکان برقراری تماس، درخواست کمک اضطراری و موقعیت یابی بسیار دقیق را دارد. با وجود چنین امکاناتی دیگر هرگز برای امنیت کودکان خود نگرانی ندارید. 

چند مدل دستگاه ردیاب کودک داریم؟

دستگاه جی پی اس هایی که برای کودکان طراحی شده اند دارای انواع ردیاب ساعتی، ردیاب شخصی و ردیاب جیبی هستند. وابسته به اینکه فرزند شما در چه سنی قرار دارد و چه امکاناتی از ردیاب را نیاز دارید می توانید به انتخاب هریک از این ردیاب ها بپردازید.

دقت مکان یابی دستگاه چی پی اس کودکان چقدر است؟

با بکار بردن بهترین تکنولوژی های ممکن در تولید دستگاه ردیاب برای کودکان، فرایند مکان یابی در آنها دقت بالایی در حد نقطه زنی دارد.

۱۰ دیدگاه برای “دستگاه جی پی اس برای کودکان، مهمترین ابزاری که والدین نیاز دارند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 × = 48

  1. Avatar

    برای موتورم جی پی اس میخوام. میخوام بدون نصب باشه.کدوم مدل رو پیشنهاد میدید؟

    1. ایران رهیاب
      ایران رهیاب

      سلام دوست عزیز
      باتوجه به اینکه gps مدل غیر نصبی میخواهید ،ردیاب مدل ir 180 و ردیاب آهنربایی نظامی برای موتورسیکلت شما مناسب اند . برای اطلاعات بیشتر با شماره 02122410328 تماس بگیرید. همچنین صفحه مربوط به ردیاب جی پی اس دار آهنربایی را میتوانید مطالعه کنید.

  2. Avatar

    من برای دخترم که 10 سالشه و تنها میره مدرسه میاد ردیاب میخوام بخرم. شما کدوم مدل رو پیشنهاد میدید؟ از نظر سایز و سنگینی بچه رو اذیت نمیکنه؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      بهترین ردیاب برای کودک شما ردیاب شخصی است. که میتوانید مقاله مرتبط با دستگاه gps کوچک شخصی را مطالعه کنید. در مورد اطلاعات فنی ردیاب میتوانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید. همچنین سایز دستگاه: 1.8 * 4.5 * 4.5 سانتی متر , وزن دستگاه: 37 گرم میباشد.

  3. Avatar

    salam man baraye pesaram radyab kharidam azatun.. mikham bedunam k ba power bank ham mishe shajesh konam ya na?

    1. ایران رهیاب
      ایران رهیاب

      سلام دوست عزیز
      ممنون از خرید جی پی اس و اعتمادتون به ایران رهیاب
      بله ، دستگاههای ردیاب قابلیت شارژ با پاور بانک هم دارند. همچنین ردیاب کوچک شخصی مدل ir160 که بین 3 تا 6 روز باتری داخلی نگه میدارد ، باید 24 تا 72 ساعت به شارژر وصل شود.

  4. Avatar

    سلام خسته نباشید برای کنترل ویزیتور های شرکت به ردیاب نیاز داریم و اینکه میخوایم ردیاب ارزان و با کیفیت باشه .. در حال حاضر از نرم افزار دی ام سی استفاده میکنیم که رضایت بخش نیست. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. ایران رهیاب
      ایران رهیاب

      سلام دوست عزیز
      پیشنهاد تیم ما ردیاب کوچک شخصی است. بین 3 تا 6 روز شارژ نگه میدارد. همچنین برای اطاعات بیشتر میتوانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید.

  5. Avatar

    سلام. من برای پسر 9 سالم از این جی پی اس کودکان میخوام. میشه اینو به کولش وصل کرد؟ چقدر شارژ نگهمیداره؟ ردیاب دیگه ای دارین که کوچیک تر باشه و خیلی توی دید نباشه؟ مثلا بشه به لباس یا ساعت وصل کرد. دوست ندارم دوستاش متوجه این قضیه بشن.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام میلاد عزیز
      شما می توانید با تهیه ردیاب شخصی از کودک دلبند خود به بهترین شکل مراقبت کنید. این ردیاب ها کوچک هستند و به راحتی می توانید آن ها را در کوله پشتی یا جیب لباس کودک خود قرار دهید. میزان شارژدهی این ردیاب ها متفاوت است. ردیاب شخصی کوچک در انواع مختلف 12 ساعت، 3 روز و 10 روز شارژدهی دارد. اگر ردیاب را به خوبی در کوله پشتی کودک مخفی کنید کاملا از دید دیگران پنهان خواهد ماند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی های لازم در مورد خرید جی پی اس شخصی را در اختیار شما قرار دهند.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328