ایران رهیاب Blog Archives

دستگاه ردیاب مجرم، بهترین راه پیدا کردن کلاهبرداران و سارقین دارایی شماست

دستگاه ردیاب مجرم، بهترین راه پیدا کردن کلاهبرداران و سارقین دارایی شماست

همیشه آمار دزدی و سرقت در شهرهای بزرگ در دنیا بیشتر از شهرهای کوچک بوده است. بیشترین دزدی هم برای انواع و اقسام خودروهای سواری اتفاق می افتد. در هر محل و کوچه ای انواع و اقسام دزدی های حرفه ای و غیر حرفه ای اتفاق می افتد. اگر تصادف کرده باشید، بیمه ماشین جبران ضرر مالیتان را می دهد. اما خودروی سواری یا موتورسیکلت شما دزدیده شود چه اتفاقی می افتد؟ چگونه می توانید سارق و مجرم از پیدا کنید؟ یکی از جدیدترین روش‌ها برای پیدا کردن سریع مجرمان و سارقان، استفاده از ردیاب مجرم است. اگر نمی دانید سیستم ردیاب مجرم چیست و چه کاربردی دارد پیشنهاد می کنیم که در ادامه با ایران رهیاب همراه شوید.

دستگاه ردیاب مجرم چیست؟

قبل از هرچیزی اجازه دهید یک اشاره کوچکی به اینکه ردیاب چیست داشته باشیم؟ ردیاب یا سیستم موقعیت جهانی که هدایت ناوبری ماهواره ای است که تمام اطلاعات همانند موقعیت زمانی و مکانی اشیاء یا جانداران را در لحظه نشان می دهد. دستگاه ردیاب مجرم نیز در حقیقت نوعی از ردیاب هاست، ابزاری بسیار دقیق و پر قدرت که برای موقعیت یابی مورد استفاده قرار می گیرد. زمانیکه وسایل با ارزشتان دزدیده شود می توانید در کمتر از چند ساعت فرایند شناسایی را انجام داده و برای پیدا کردن مجرم و وسیله به سرقت رفته خود اقدامات لازم را انجام دهید.

دستگاه ردیاب مجرم

این روزها که بازار دزدی ماشین داغ شده است، ردیاب مجرم برای سارقان دردسر بزرگی شده است. سارقان حرفه ای براحتی می توانند از شر دزدگیر یا قفل فرمان خلاص شوند. اما هنوز مهارت آن را پیدا نکرده اند تا به سادگی ردیاب را پیدا کرده و غیر فعال کنند. بهترین راهکار برای جلوگیری از سرقت خودرویتان این است که از ردیاب خودرو یا ردیاب شخصی استفاده کنید. اما این نکته را به یاد داشته باشید که برای نصب برخی نمونه از ردیاب ها به ماشین خودتان حتما نیاز به ارائه مجوز دارید. ردیاب آهنربایی-نظامی IR1500 یکی از این نمونه مسیریاب ها است.

انواع ردیاب خودرو برای پیدا کردن مجرمین و خودروهای به سرقت رفته

مسیریاب یا جی پی اس خودرو دقیق ترین ابزار برای پیدا کردن ماشین دزدیده شما در کمتر از چندثانیه  است. ردیاب خودرو وسیله بسیار کوچکی است که در قسمتی از خودروی شما نصب می شود و قابل دیدن نیست. در ادامه با انواع ردیاب ها که مورد استقبال بسیاری از مشتریان هستند آشنا خواهیم شد.

استفاده از ردیاب برای پیدا کردن سارقین

ردیاب شخصی، کاربردی ترین ابزار ایمنی

بیشتر افراد تصور می کنند که ردیاب شخصی یک سیستم بسیار بزرگ است و قابل دیدن می باشد. اما ردیاب شخصی دستگاه بسیار کوچکی مانند باطری است که قابل شارژ شدن هم هست.

این ابزار در کت یا جیب شخص قرار می گیرد. اما یک کاربرد مهم دیگر هم دارد که برای ردیابی ماشین و موتورسیکلت استفاده می شود. بعد از دزدیده شدن ماشین یا موتورسیکلتتان در کمتر از چندساعت وسایلتان را پیدا کنید.

ردیاب آهنربایی، مطمئن ترین موقعیت یاب

با توجه به پیشرفت تکنولوژی انواع گوناگونی از ردیاب ها ساخته و روانه بازار شده اند. یکی از بهترین موقعیت یاب ها یا جی پی اس ها، ردیاب آهنربایی است که جزء مطمئن ترین و بهترین ردیاب‌ها شناخته می شود. این ردیاب مگنتی از نوع جی پی اس هایی است که نیاز به سیم کشی ندارد. سایز و حجم بهینه ای دارند و به سادگی در هر مکانی از خودرو که بخواهید نصب می شوند.

ردیاب آهنربایی خودرو

با هزینه مناسب بهترین ردیاب را خریداری کنید

ردیاب آهنربایی، ردیاب شخصی و ردیاب خودرو همگی از انواع ردیاب های قابل استفاده برای مجرمین به حساب می آیند. هرکدام از این مسیریاب ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و هر صاحب ماشینی می تواند براساس نیازی که دارد یکی را انتخاب کند. از این طریق می توانید به سادگی و با خیال راحت از خودروی سواری خودتان مراقبت کنید.

پس قیمت ردیاب هم براساس ویژگی هایی که دارد متغییر و متفاوت است. اما به هر میزانی که برای امنیت خودروی تان خرج کنید به نسبت نگرانی شما برای از دست دادن اموالتان کمتر می شود. در ادامه با بهترین و کاربردی ترین روش های که می تواند مانع از دزدیده شدن ماشین یا موتورسیلکت تان شود را معرفی خواهیم کرد.

بهترین روش برای مانع شدن از دزدی خودرو در شب تاریک

بیشتر صاحبان ماشین هیچ توجهی به تجهیزات ایمنی ماشین نمی کنند یا اصلا آن ها را خریداری نمی کنند. یا اگر چنین وسایلی هم دارند بصورت مداوم استفاده نمی کنند. عده ای بیشتر رانندگان برای استفاده از ابزارهای ایمنی ماشین سهل انگاری می کنند، دزدی کردن را برای سارقان راحت تر می کنند. اما بهترین تجهیزات ایمنی ماشین کدام است؟

  • سیستم دزدگیر: متداول ترین سیستم ایمنی خودرو، سیستم هشدار دهنده یا همان دزدگیر ماشین است. دزدگیر یک سیستم بسیار ایمن و شناخته شده است که هرزمان سارق به سراغ ماشین تان برود سیستم به شما هشدار می دهد. اما فرض کنید سارق بسیار حرفه ای باشد ابتدا سیستم دزدگیر را قطع می کند، سپس ماشین را میدزد. پس می توان اینطوری گفت که این یک سیستم صد در صد ایمن نخواهد بود.
  • قفل فرمان: این وسیله انواع و اقسام مختلفی دارد و بدنه آن نیز سخت بوده، مقاومت بالایی دارد. قفل فرمان هنگام دزدی مانع از گردش فرمان می شود و در حالت ثابت قرار می گیرد. این می تواند کمی را برای شما خریداری کند تا به ماشین خود برسید. اما باز کردن آن توسط یک دزد حرفه ای اصلا کار سختی نیست و در کمتر چند ثانیه خودروی شما دزدیده می شود.
  • استفاده از جی پی اس به عنوان دستگاه ردیاب مجرم: ردیاب جدیدترین تکنولوژی می باشد که به تازگی وارد ایران شده است. تمام تجهیزات ایمنی که در بالا برایتان معرفی کرده ایم نسبتا مناسب اند اما برای اطمینان بیشتر استفاده از دستگاه ردیاب مجرم و یا بطورکلی یک نمونه از انواع ردیاب ها را خریداری کنید. بدین طریق اگر احتمالا ماشین شما را دزدیدند می توانید به راحتی تا قبل از اینکه آسیبی به خودرویتان زده شود آن را پیدا کنید.

استفاده از ابزارهای امنیتی برای پیدا کردن سارقین

با انتخاب بهترین ردیاب از ماشین خود محافظت کنید

باتوجه به افزایش تورم و قیمت ماشین آمار دزدی از گذشته بیشتر شده است. همین موضوع هم باعث شده است که سرقت ماشین و موتورسیکلت رو به افزایش باشد. در این مقاله بطور کامل توضیح دادیم چه تجهیزات ایمنی ماشین وجود دارد که می توانید مانع از دزدی ماشین خود شوید. یکی از بهترین و پیشرفت ترین ابزارها دستگاه ردیاب مجرم است که دو نوع معروف دارد. ردیاب خودرو و ردیاب شخصی که هر یک دارای امکانات و ویژگی های خاص خود هستند.

هرکدام از آنها نیز آمار دقیق و درستی را در لحظه برروی پنل برای شما ارسال می کنند. مهم ترین ویژگی هر یک از انواع ردیاب ها دریافت اطلاعات درست و دقیق است. در صورت تمایل به خرید ردیاب می توانید با شماره های اعلام شده تماس حاصل نموده و مشاوره لازم را از کارشناسان ما در ایران رهیاب دریافت کنید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
دستگاه ردیاب مجرم، بهترین راه پیدا کردن کلاهبرداران و سارقین دارایی شماست
3.8 از 4 رای

دستگاه ردیاب مجرم چیست؟

دستگاه مورد استفاده به عنوان ردیاب مجرم در حقیقت نوعی ردیاب است. دستگاهی که برای پیگیری مجرمین متواری توسط نیروی انتظامی و یا افراد قابلیت استفاده دارد. با استفاده از این تکنولوژی می توانید موقعیت مکانی فرد مورد نظر را در هر کجای ایران پیدا کنید.

چه نوع ردیاب هایی قابلیت استفاده به عنوان ردیاب مجرم را دارند؟

انواع ردیاب ها بطورکلی به دو دسته ردیاب خودرو و ردیاب شخصی تقسیم می شوند. تمام ردیاب های ارائه شده در مجموعه ایران رهیاب نیز امکان استفاده به عنوان ردیاب مجرم را دارند. 

دقت موقعیت یابی در این ردیاب ها چقدر است؟

با بکار بردن بهترین تکنولوژی ممکن در تولید انواع ردیاب های ارائه شده، دقت ردیابی و مسیریابی آنها در حد 1 متر، یا به اصطلاح نقطه زنی است.

۶ دیدگاه برای “دستگاه ردیاب مجرم، بهترین راه پیدا کردن کلاهبرداران و سارقین دارایی شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 2

  1. Avatar

    سلام قربان
    این ردیاب های نظامی واقعا 1 سال شارژ نگه میدارن؟ اگر به هر دلیلی از خودرو جدا بشه ما متوجه جدا شدن دستگاه جی پی اس میشیم؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام دوست عزیز
      ردیاب اهنربایی نظامی بین 9 ماه تا یکسال شارژ نگه میدارند. در صورتی که دستگاه جی پی اس به هر دلیلی از خودرو شما جدا شود برایتان اخطار می آید و متوجه موضوع خواهید شد. .

  2. Avatar
    معین سالار

    یبار ماشین منو دزدیدن و پیدا کردنش توسط پلیس انقدر طول کشید که لاشه ماشینم بهم رسید و همه قطعات مهمش دزدیده شده بود. الان چند ماهیه که ماشین جدید گرفتم و برای اینکه دوباره این اتفاق تکرار نشه میخوام ردیاب خودرو خوب بخرم. ماشینم چینیه بسترن بی 50 دارم. میخواستم ببینم کدوم مدل ردیاب ماشین بهتره برای من؟ ردیاب آهنربایی یا ردیاب شخصی؟ نصب ردیاب شخصی هم مثل مغناطیسی سادست؟ خودم میتونم انجامش بدم؟

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام معین عزیز
      متاسفیم که چنین تجربه ناخوشایندی داشتید. خرید ردیاب خودرو بهترین راه برای جلوگیر از بروز مشکلاتی است که قبلا با آن رو به رو شدید. برای ماشین هایی که دارای سیم کشی و سیستم برقی پیچیده ای هستند یا در صورت نصب دستگاه اضافه از گارانتی خارج می شوند، ما استفاده از ردیاب آهنربایی را پیشنهاد می کنیم. اگر به فکر مراقبت از خودرو هستید این ردیاب های قدرتمند با قابلیت های ویژه بهترین گزینه برای شما هستند. ردیاب شخصی مناسب خودرو نیست و در صورتی که برای خود یا خانواده خود نیاز به یک ردیاب همراه دارید می توانید از آن ها استفاده کنید.

  3. Avatar
    سهیل کاردر

    سلام به شما وقتتون بخیر. من برای موتور خودم ردیاب میخوام چون خیلی در معرض دزدیه. از بین مدل های مختلف ردیاب موتور سیکلت که دارین کدوم بهتره؟ این ردیاب آهنربایی توی سرعت بالا کنده نمیشه؟ یا با گذشت زمان آهنرباش ضعیف نمیشه؟ جی پی اس هایی که به سیستم برقی موتور وصل میشن چطورن؟ قیمتش خیلی ملاک نیست برام فقط میخوام خوب و دقیق باشه.

    1. شیرین رضایی
      شیرین رضایی

      سلام سهیل عزیز
      ردیاب ها مدل ها و انواع مختلفی دارند و هر کدام برای هدف خاصی طراحی شده اند. ردیاب موتور سیکلت نیز یکی از انواع ردیاب ها است. این ردیاب ها چه از نوع سیم کشی و چه از نوع آهنربایی باشند به راحتی از بدنه موتور جدا نخواهند شد. اگر از مدل ردیاب مخفی استفاده کنید، کسی نمی تواند به راحتی متوجه ردیاب نصب شده روی موتور شما شود. از ردیاب مخفی برای ردیابی مجرم و کلاه برداران و سارقین نیز می توان استفاده کرد.

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328